بهترین بازیهای سال 2016

بهترین بازی سال 2016

  • Civilization VI

  • Dark Souls III

  • Dishonored 2

  • Doom

  • Forza Horizon 3

  • Gear of War 4

  • Overwatch

  • Ratcht & Clank

  • Titanfall 2

  • Uncharted 4: A Thief's End

  • Battlefield 1

  • INSIDE


Results are only viewable after voting.
اخه مشکلم همینه. بازی ۲۰ دلاره. شاید ۲۰ دلار توی استور پلی استیشن یا استور مایکروسافت چیزی نباشه ولی با نصف این قیمت میتونی بازی هایی رو تو استیم بخری که شاید چند برابر این بازی کانتنت داشته باشن.
اصلا نمیخوام اینساید رو با بقیه بازیا مقایسه کنم. و اعتقاد دارم فقط اتمسفرش میتونه اون رو بیاره توی لیست بهترین بازی های ایندای ولی واسه یه بازی با ۳ الی ۵ ساعت گیم پلی و بدون ارزش تکرار ۲۰ دلار زیاده.
برای من 3 ساعت گیم پلی عالی، خیلی با ارزش تر از 10 ساعت گیم پلی خوب هست (با احتساب فاکتور قیمت) :D انصافا INSIDE فقط اتمسفر یا روایت داستان نیست، بلکه گیم پلی هم عالیه و تلفیقش با بقیه عناصر، یه تجربه شاید بشه گفت بی نظیر به وجود میاره. الان هم بازی شده 13 دلار که ارزشش رو بیشتر میکنه :D البته کلا مقایسه بازی های مستقل با بازی های پرهزینه خیلی منصفانه نیست و انتظار هم ندارم INSIDE بخواد اکثر جوایز رو بگیره، ولی حداقل تو 5 تا بازی اول از نظر تعداد جایزه باشه، انصاف در موردش رعایت شده :D

پ.ن: تیم سازنده، سالی نیم ساعت از بازی رو میساخته (!)، سبکش هم جوری هست که فروش خیلی بالایی نمیکنه. شاید بشه بهشون حق داد که قیمتش رو 20 دلار گذاشتن چون مشخصه وقت زیادی برای ساختش گذاشتن.
 
من سوال کردم، نگفتم چرا این حرف رو زدی. همیشه این مواقع دوست دارم بدونم چقدر طول میکشه یکی اسم این بازی رو بکشه وسط. بازم خوبه 3 صفحه جلو رفت، خودش یه رکورد هست.



الان من کاری کلا ندارم چی خوبه چی بده، ولی باید بیشتر از یه بار تموم بشه تا ارزشش مشخص شه مگه؟
ای بابا شما به هر کی میرسی میخوای باهاش درگیر شی خب برا من که اینطوریه کسایه دیگه ای هم هستن که وقتی برایه دومین بار بازی کردن خوششون اومد
 
  • Like
Reactions: vaan 2 and Adidas95
الان چقدر طول کشید تا باز پای TLOU بیاد وسط باز؟ شما زحمتش رو کشیدی یا قبلش کسی گفته بود؟

اول شما برای ما مشخص کن چه مشکلی شخصی با tlou داری. هر وقت , هرکی, هر جا اسم tlou رو بیاره میپری وسط میدون معرکه گیری میکنی ... کم مونده برید تو تاپیک خود بازی بگید کسی حق نداره از بازی حرف بزنه ما حساسیت داریم ... اخه اینجا فرومه ... تاپیک هم تاپیک بهترین بازی ساله ... و tlou هم یکی از برندگان سابق و یکی از بهترین بازی ها.
همون طور که قطعا اسم ویچر... واکینگ دد .. جورنی ... و و و میاد .. اسم tlou هم میاد .

مشکل چیه الان ؟

3 صفحه؟ 7 تا پست شد می فهمی؟ 7 تا پست:))

پ.ن: البته مشکلی با Tlou Tlou کردنتون ندارم به شخصه، خواستم رکورد رو تصحیح کنم.

>:D<>:D<
:D
 
آخرین ویرایش:
بازم خوبه 3 صفحه جلو رفت، خودش یه رکورد هست.
3 صفحه؟ 7 تا پست شد می فهمی؟ 7 تا پست:))
به انچارتد فن ها که خودشون قبلا حماسه tlou رو تجربه کردن نیازی نیست بگید .. متای بالاتر تضمین گوتی شدن نیست .
پ.ن: البته مشکلی با Tlou Tlou کردنتون ندارم به شخصه، خواستم رکورد رو تصحیح کنم.
 
  • Like
Reactions: vaan 2
امسال شوتر های با کیفیتی عرضه شد از Tianfall سرعتی و جذاب تا Battlefield 1 با برگشتی به جنگ جهانی حتی به نظرم Cod Infinite هم کمپین جذابی داشت با مراحل فرعی جالب در فضا و Gwow4 که یقینا بازی در هوش مصنوعی تو شوتر بهش نزدیکم نميشه با جلوه های ویژه عالی و شوتینگ همیشگی ولی مشکلات لول دیزاین و شخصیت ها و یک تکرار در خودش
از اونور بازی داستان محور با کیفیتی مثل U4 هم بود و ریسینگ سال FH3
ولی سخته انتخاب بین شوتر ها ولی انتخاب خوبتر ميتونه برای من Dishonored 2 باشه حیف به این بازی خلاقانه و عالی کم لطفی بشه امسال زیادی دیده نشده و زیر چشم شوتر ها قرار گرفته تو فروشش حتی ولی لول دیزاین این بازی و طراحی هنريش معرکه اس
 
  • Like
Reactions: WCW and incoming
برای من 3 ساعت گیم پلی عالی، خیلی با ارزش تر از 10 ساعت گیم پلی خوب هست (با احتساب فاکتور قیمت) :D انصافا INSIDE فقط اتمسفر یا روایت داستان نیست، بلکه گیم پلی هم عالیه و تلفیقش با بقیه عناصر، یه تجربه شاید بشه گفت بی نظیر به وجود میاره. الان هم بازی شده 13 دلار که ارزشش رو بیشتر میکنه :D البته کلا مقایسه بازی های مستقل با بازی های پرهزینه خیلی منصفانه نیست و انتظار هم ندارم INSIDE بخواد اکثر جوایز رو بگیره، ولی حداقل تو 5 تا بازی اول از نظر تعداد جایزه باشه، انصاف در موردش رعایت شده :D

پ.ن: تیم سازنده، سالی نیم ساعت از بازی رو میساخته (!)، سبکش هم جوری هست که فروش خیلی بالایی نمیکنه. شاید بشه بهشون حق داد که قیمتش رو 20 دلار گذاشتن چون مشخصه وقت زیادی برای ساختش گذاشتن.
گرفتن 5 دلار برای هر ساعت بازی هر جوری حساب کنید زیاده:D تقصیر ما نیست که هر سال نیم ساعت بازی ساختن. الان پس فردا FF اومد بگن 200 دلاره، چون ساخت بازی طولانی شده ما بگیم چشم؟:D چرا هر بازی ای که داستانش نامفهومه انقدر تحویل گرفته میشه آخه؟:D
 
اول شما برای ما مشخص کن چه مشکلی شخصی با tlou داری. هر وقت , هرکی, هر جا اسم tlou رو بیاره میپری وسط میدون معرکه گیری میکنی ... کم مونده برید تو تاپیک خود بازی بگید کسی حق نداره از بازی حرف بزنه ما حساسیت داریم ... اخه اینجا فرومه ... تاپیک هم تاپیک بهترین بازی ساله ... و tlou هم یکی از برندگان سابق و یکی از بهترین بازی ها.
همون طور که قطعا اسم ویچر... واکینگ دد .. جورنی ... و و و میاد .. اسم tlou هم میاد .
من کی تا حالا گفتم کسی حق نداره حرف بزنه؟ کلا سناریو تخیلی می سازید می رید واسه خودتون. اون بازی هایی هم که نام بردی هیج کدوم حرفی ازشون در اینجا شده نشده، خود شما بودی تو پست 6 ام سریع این بازی رو کشیدی وسط. کلا من همونطور که گفتم همیشه دنبال می کنم ببینم تو این بحث ها چقدر طول می کشه پای TLOU کشیده بشه وسط ماشالا این سری همون صفحه اول این وظیفه خطیر رو به عهده گرفتید. ایشالا سال دیگه ببینم کسی می تونه رکورد بزنه تو پست دوم این کار رو کنه یا نه.
 
الان من نمیدونم بهترین بازی سال 2016 چه ربطی به Tlou داره؟نماینده صنعت گیم رو نمیشه به هیچ بازی خاصی داد چون سبک ها وسلیقه ها فرق میکنه و هرکسی میتونه یه بازی رو نماینده صنعت گیم معرفی کنه
بهترین بازی سال به نظر من باید به یه بازی داد که بیشترین نو آوری رو داشته هم در زمینه داستان و هم در گیم پلی
رای من بازی Inside هست بخاطر تنوع در داستان و گیم پلی و چالش برانگیز بودنش و ارزش تکرار بالا
battlefield 1 خیلی مولتی پلیر محور هست و یکی از بهترین مولتی پلیر های 2016 و اورواچ هم همینطور
U4 خیلی برای من تکراری بود و همون سیستم قدیمی پیاده شده بود و من چیز جدیدی ندیدم ازش
Gears Of War 4 بخش داستانیش مشکل زیاد داشت و شخصیت پردازیش ضعیف کار شده بود
Dark Souls 3 هم خوب بود ولی به خوبی BloodBorne و DS1 نمیشد
Forza Horizon 3 توی همه زمینه ها عالی بود ولی اصلا بخش کمپین و داستانی نداشت.
 
چرا داره آنچارتد اینقدر بین عموم گیمرها تبدیل میشه به «بُت»؟ منطقی ترین انتقادها هم با بدترین واکنش ها پاسخ داده میشه. مثل همین انتقاد فرهود. داره حکم کریستوفر نولان توی سینما رو پیدا میکنه آنچارتد. :|
عالی ساخته شدن هیچوقت ملاکِ بهتر بودن نیست، اینطوریه باید خیلی چیزها بهترین می موندند. پردازش یک ایده ی جدید هم خیلی مهمه. اگه فاکتور دوم حذف بشه، خیلی از سازنده ها دیگه به نوآوری روی نمیارن. قبول کنید به ضرر صنعته.
 
گرفتن 5 دلار برای هر ساعت بازی هر جوری حساب کنید زیاده:D تقصیر ما نیست که هر سال نیم ساعت بازی ساختن. الان پس فردا FF اومد بگن 200 دلاره، چون ساخت بازی طولانی شده ما بگیم چشم؟:D چرا هر بازی ای که داستانش نامفهومه انقدر تحویل گرفته میشه آخه؟:D
خب الان خیلی از بازی های مستقل قیمتشون همین 20 دلاره (مثل بازی های Retail که قیمتشون 60 دلاره)، نصف INSIDE هم کیفیت ندارن. من به نسبت عرف بازار (!) گفتم :دی INSIDE هم صرفا به خاطر داستانش تحویل گرفته نشده و همه جا از گیم پلی هم شدیدا تعریف کردن.
 
چرا داره آنچارتد اینقدر بین عموم گیمرها تبدیل میشه به «بُت»؟ منطقی ترین انتقادها هم با بدترین واکنش ها پاسخ داده میشه. مثل همین انتقاد فرهود. داره حکم کریستوفر نولان توی سینما رو پیدا میکنه آنچارتد. :|
عالی ساخته شدن هیچوقت ملاکِ بهتر بودن نیست، اینطوریه باید خیلی چیزها بهترین می موندند. پردازش یک ایده ی جدید هم خیلی مهمه. اگه فاکتور دوم حذف بشه، خیلی از سازنده ها دیگه به نوآوری روی نمیارن. قبول کنید به ضرر صنعته.
نمیدونم چرا وقتی بازی های ناتی داگ می درخشن یهویی دوستان دلسوز میشن و مثل پدری فداکار نگران اینده ی صنعت گیم !!:D
اگه با این دید و ذهنیت که همه چی باید رو پاشنه ی خلاقیت و ایده های نو بچرخه باشیم ۹۹ درصد بازی های صنعت گیم مضر هستن و باید از صحنه ی روز گار حذف بشن۰۰۰
فورتزا هورایزون ۳ برا این صنعت مضر میشه چون تقریبا همون شماره دو هست ولی کمی بزرگتر و بهتر.
ویچر سه مثل یه سم کشنده میمونه برا گیم چون همون شماره دو هست و فقط اپن ورد شده و اپن ورد بودن هم دیگه ایده و نواوری نیست
بتلفیلد یک که اشغاله به تمام معناس نه تنها ایده نداره بلکه یه پسرفت کامل هست و برگشته به مضمون جنگ جهانی که برا یک دهه پیش هست!!
گیرز 4 یک لکه ی ننگ هست برا دنیای گیم هنوزم مثل ده سال پیش باید بچسبیم به یه کاور و لنسر رو بیرون بکشیم
هر بازی رو که شما با این دید برید سمتش محکوم به شکسته!
نه برادر من همه چیز نواوری نیست و هرجایی ظرفیت و کشش نواوری وجود نداره!
چیزی که الان موفقیت میاره تکامل و بهتر شدن با چاشنی اضافه کردن جزعیات جدیده.
انچارتد ۴ نمونه ی کامل یک تکامل و رو به بهتر شدن هست.
روایت داستان و روند پیشروی , لوکیشنها ,شخصیت پردازی, صحنه های سینمایی,توجه به جزعیات, گیم پلی و ایجاد تعادل بین اکشن و ادونچر, ریتم پیشروی و کلی چیزهای دیگه در کنار دستاورد های عظیم تکنیکی و فنی عناصری هستن که به طرز قابل ملاحظه ای نسبت به قبل ارتقا پیدا کردن و ترکیب جادوییشون با هم شاهکاری خلق کرده که اون همه تحسین و تمجید به دنبال داشت.
انچارتد و عناوینی مثل فورتزا و ویچر بیستر از خلاقیت به تکامل داشته هاشون احتیاج دارن.
این شرایط برای امثال انچارتد که با گیم پلی تقریبا ریل و واقعگرایانه ای مواجه هستن مشهودتره.
به هر حال همه از ای پی ها و ایده های جدید استقبال میکنیم ولی همه چیز ایده نیست . ایده هم همیشه قرار نیس مثبت و نتیجه بخش باشه.
هر چند که میدونم سر انچارتد بحث ایده و به وسط کشیدنش همش یه بهونه هست برا ...:D
 
@victor hogo
خب، حاضری؟ بریم.
(رفیق قبل از اینکه بخونی، اصلا با لحن تند ننوشتم و پیشاپیش اگه ناراحت شدی، من شرمندتم.)
نمیدونم چرا وقتی بازی های ناتی داگ می درخشن یهویی دوستان دلسوز میشن و مثل پدری فداکار نگران اینده ی صنعت گیم !!:D
اگه با این دید و ذهنیت که همه چی باید رو پاشنه ی خلاقیت و ایده های نو بچرخه باشیم ۹۹ درصد بازی های صنعت گیم مضر هستن و باید از صحنه ی روز گار حذف بشن۰۰۰
فورتزا هورایزون ۳ برا این صنعت مضر میشه چون تقریبا همون شماره دو هست ولی کمی بزرگتر و بهتر.

این یهویی درخشیدن و این دلسوزی و پدر فداکار شدن من، به دیدگاهِ شما برمیگرده دوست عزیز. اصطلاحی بهتر از توهم توطئه پیدا نمیکنم و این همون مسئله ی بت سازیه! من و دوستان هیچوقت اشاره نکردیم که آنچارتد رو بزارند کنار برای برنده شدن فورتزا. یک کلام و ختم کلام، توجه بیش از حد به بلاک باسترهایی که نسبت به نسخه ی قبلشون فقط به تکامل رسیدند و اندک نوآوری و پردازش ایده بهشون اضافه شده، گِل کردنِ آب باریکه ی خلاقیته! این حرف نه تنها در مورد آنچارتد و فورتزا هورایزن صدق میکنه، بلکه خیلی از عناوین دیگه رو مثل بتمن آرکام و گیرز و مس ایفکت و ... رو هم تحت الشعاع قرار میده. این حرف رو میزنم در حالیکه وجدانم راحته. سال 2012 نه از مس ایفکت برای گاتی شدن حمایت کردم و نه 2011 از گیرز و آنچارتد، با اینکه فنِ این عناوینم. پس یک ذره مزه مزه کن و فکر نکن حرفی رو که دارم میزنم برای پایمال کردن درخشش آنچارتده. این عنوان فوقالعادست ولی ما جایی دیگه رو نگاه میکنیم. مصرف گرایی مثلِ شما که یک بازی رو فقط بازی میکنه و خیلی ها مثل ما، کسایی که «پدر فداکار» نامیده میشن، بازی رو زندگی میکنیم و پای چند ساعت Journey گریه میکنیم و سر چند ساعت لیمبو، متحول. خیلی هم هستند و باید احتراممون رو نگه داری.

ویچر سه مثل یه سم کشنده میمونه برا گیم چون همون شماره دو هست و فقط اپن ورد شده و اپن ورد بودن هم دیگه ایده و نواوری نیست

اتفاقا ارزش عنوانی مثل ویچر با تعریف من نه تنها پایین میاد، بلکه زیادتر هم میشه. خیلی دچار سوءتفاهم شدی، خیلی. قطعاً سه گانه ی گرالت دنبال نکردی (چون این حرف رو نمیزدی) و اگه بیای همین الان ویچر دو و سه رو مقایسه کنیم به این نتیجه میرسیم که CDP طی یک نسخه انقلاب کرده و نه تکامل.

تلفیلد یک که اشغاله به تمام معناس نه تنها ایده نداره بلکه یه پسرفت کامل هست و برگشته به مضمون جنگ جهانی که برا یک دهه پیش هست!!
گیرز 4 یک لکه ی ننگ هست برا دنیای گیم هنوزم مثل ده سال پیش باید بچسبیم به یه کاور و لنسر رو بیرون بکشیم
هر بازی رو که شما با این دید برید سمتش محکوم به شکسته!
نه برادر من همه چیز نواوری نیست و هرجایی ظرفیت و کشش نواوری وجود نداره!
چیزی که الان موفقیت میاره تکامل و بهتر شدن با چاشنی اضافه کردن جزعیات جدیده.
انچارتد ۴ نمونه ی کامل یک تکامل و رو به بهتر شدن هست.

:|
دقیقا حرفم اینجاست، اگه از اغراقت، اغماض کنیم، اینه که درسته، همیشه کششِ نوآوری وجود نداره در صورتیکه یک سری عناوین دارند در همون لحظه نوآوری ایجاد میکنند! نادیده گرفتن این نوآوری و تشویق تکرارِ مکررات تکراری خیلی کار خبطیه. مثل اینه که اُسکار بهترین فیلم رو سال پیش میدادن به استاروارز! یعنی اینکه من به عنوان منتقد هنری، فُرم هنری رو در نظر میگیرم و محتوای تازه برای من مهم نیست. تازه فرم هم نیاز نیست زیاد تغییر کنه و فقط کامل بشه. یعنی اینکه فقط اثر رو تجربه میکنم برای «سرگرم شدن» و بقیه چیزهاش برای پدرهای فداکار مهم باشه بهتره. در صورتیکه اثری فوقوالعادست که هم فرم و محتوای یکدست و ایده آل رو با هم داشته باشه. میدونی بهترین یعنی چی؟ یعنی اینکه بهترین حرف رو به بهترین شکلِ جدید بیان کردی! حالا ببین خیلی از New IPها توی این تعریف جای میگیرند و بعدها که تبدیل به بازی ادامه دار میشن، میشن دشمن این تعریف! برای همینه میگم ناتی داگ باید عقل به خرج بده و Tlou رو با یک داستان دیگه برای طرفداران به ارمغان بیاره یا مس ایفکت جدید با یک فرمول جدید.
روایت داستان و روند پیشروی , لوکیشنها ,شخصیت پردازی, صحنه های سینمایی,توجه به جزعیات, گیم پلی و ایجاد تعادل بین اکشن و ادونچر, ریتم پیشروی و کلی چیزهای دیگه در کنار دستاورد های عظیم تکنیکی و فنی عناصری هستن که به طرز قابل ملاحظه ای نسبت به قبل ارتقا پیدا کردن و ترکیب جادوییشون با هم شاهکاری خلق کرده که اون همه تحسین و تمجید به دنبال داشت.
انچارتد و عناوینی مثل فورتزا و ویچر بیستر از خلاقیت به تکامل داشته هاشون احتیاج دارن.
این شرایط برای امثال انچارتد که با گیم پلی تقریبا ریل و واقعگرایانه ای مواجه هستن مشهودتره.
به هر حال همه از ای پی ها و ایده های جدید استقبال میکنیم ولی همه چیز ایده نیست . ایده هم همیشه قرار نیس مثبت و نتیجه بخش باشه.
هر چند که میدونم سر انچارتد بحث ایده و به وسط کشیدنش همش یه بهونه هست برا ...:D

اون جمله ی آخرت رو نمیدونم چی بگم، این پست زودتر ارسال میشد ولی یه چند دقیقه ای هست که زُل زدم بهش موندم چرا من رو همچین آدمی فرض کردی، فکر کردم داری جدی بحث میکنی.
تجربه ی بهترین اصلا میخواد دوبعدی و سه بعدی و پلتفرمر و استراتژی باشه، اصلا میخواد رئالیسم و سورئالیم و ناتورالیسم و ... باشه، این مهم نیست. مهم اینه که یک تجربه ی جدید و مهم باشه. حالا یک عنوان میخواد مثل ویچر توی نسخه ی سوم به این مهم برسه یا مثل آنچارتد توی نسخه ی دوم. وقتی میگی قرار نیست مثبت و نتیجه بخش باشه، حرف خودت رو میبری زیر سوال. شجاعت برای ریسک کردن موقعی بوجود میاد که ما با هر کاری سازنده ها رو یاری کنیم تا بالاخره به اجرای ایده ها دست پیدا کنند. اما وقتی به یک ایده رسیدند و فقط اون رو بهتر و بهتر اجرا کردند باید با یک سری سلسله مراتب به اجرای ایده های جدید راهنمایی کنیم، مثل کوجیما، مثل میازاکی مثل راکستار و سانتا مونیکا و CDP و رمدی. گاهی شکست میخورند و گاهی پیروز میشن ولی با حمایت یک دنده از روتین ها پشتشون رو خالی میکنیم. سانتامونیکا با تغییر دادن GOW ولی با حفظ روح سری، تمام حرف هایم رو اثبات میکنه.
 
نکته ای که برای من جالبه این هست که این همه که از تکراری بودن آنچاتد ایراد گرفته میشه واقعا تو این صنعت چند تا بازی مثلش داریم؟:D کسی ندونه فکر میکنه دارید درباره یه بازی زامبی کشی حرف میزنید مثلا:D درسته تو سینما مشابه آنچارتد زیاد هست ولی چیزی که کاملا مشخصه اینه که این سری تو صنعت گیم تو سبک خودش عملا تکه و پرچم دار به حساب میاد. واقعا کدوم بازی با این سطح از کارگردانی و صحنه های اکشن انجام دادید که الان آنچارتد تکراری شده واستون؟:D
 
@The Fade
من و خیلی ها هم مشکلی نداریم که امثال فورتزا بیان و کاندید بهترین های سال بشن (خودم فورتزا رو (۱۰/۱۰) میدونم) .هر چند دیدگاهمون برای بهترین بازی سال چیز دیگه ای باشه.
شما فک می کنید بیشتر طرفدارای ناتی داگ و انچارتد چشماشونو به روی عناوین دیگه بستن و جز یو ۴ و تلو چیزی نمیببنن
دردناکتر اینکه متوجه شدم از حرفاتون که این فن ها از دنیای گیم فقط انچارتد و بازی های AAA مشابه می خوان و عادت کردن به این ها و امثال journey و لیمبو فقط برای شماهایی هست که فکر می کنید فقط خودتون دنبال بازی هایی با ایده های ناب هستید و ما درکی از اینها نداریم
ما ها هم استقبال می کنیم از اثاری مثل journey که بعد اتمامش تا نیم ساعت هاج و واج میموندیم و ....
شاید من اشتباه میکنم ولی برداشتم این بود از پاراگراف اولتون که کسایی که انچارتد بازی می کنن و بازی های مشابه میخوان سطح درکشون خلاصه میشه به همون عناوین و بازی های دیگه رو که شما میفهمید ماها نمیفهمیم!
در مورد ویچر هم باز میگم همون تکامل بود ولی خب اون ظرفیتی که برا تکامل داشت (به دلیل نوع سبکش) به قدری زیاد بود که خیلی به چشم می اومد. اپن ورد شدن به دنبال خودش کلی اضافات و تغییرات میاره. ویچر دو رو هم بازی کردیم و نقد سایت مرحوم دی بازی سابق رو از اون بازی خودم نوشتم. این بازی هم ده کامله.
بحث رو زیاد کش ندم امثال من که از ساخته های نانی داگ لذت می برن هم دنبال عناوین با ایده های جدید هستن و بازی چه یک ایندی کم حجم و چه AAA باشه استقبال می کنن و این رو فقط شماها نمیخواید!
موضوع سر این هست که وقتی عنوانی مثل انچارتد و خیلی عناوین مشابه فقط با تکمیل و پیشرفت اون چیزی که دارن , موفق و خوب و رو به جلو هستن و دست سازنده ها برا ترزیق ایده واقعا بسته هست چون ظرفیتشو نداره این بازی چرا انتطار کار نشدنی داشته باشیم و دردناک تر اینکه بقیه چرا فک میکنن چون ما از این بازی که به جای خلاقیت های جدید داره فقط داره خودش رو کامل می کنه و موفق هم میشه حمایت میکنیم طرفدار ایده های نو نیستیم؟!
ما هم اگه روزی برسه که ببینیم انچارتد با تکامل موفق نمیشه ازش حمایت نمیکنیم.
ما از ایده ها حمایت میکنیم ولی به شرطی که اون اثر پتانسیلش رو داشته باشه و حتی اگه پتانسیاس رو داشت اثرگذارباشه تا قبولش کرد
انچارتد ۴ ایده ی بزرگ نداشت ولی هنر سازنده ها بود که با بهتر و بهتر کردن داشته ها شاهکار ساختن.
حالا اگه طرز دیدگاهم اشتباهه شما ببخشید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or