View attachment 319131
سلام بچه ها
میگم نظرتون درباره این چیه؟ سرعت 16 مگ آسیاتک همین امروز برام رانژه شد( از های وب فرار کردم و فقط آسیاتک و مخابرات توی گزینه ها داشتم) و الان سرعت بالا تر از 500 کیلوبایت نمیره، میگن تقصیر سیم کشی خونتونه. تا ورودی سیم تلفن به خونه هم ،مودم رو وصل کردم دقیقااااا همین نتایج رو نشون میده ؛ مشکل از من نیس ولی میگه باید یکی رو بفرستیم تا مودم رو بررسی کنه
حتی گفتم که تو های وب، من راحت 16 میگرفتم فقط قطعی زیاد داشت تو جواب هم یه سری حرفای تکراری میزنن
به نظرتون چیکار کنم؟ یه وقت اشتباهیی سرعتمو رو 5118 ست نکردن به جای 16مگابیت؟
تازه به یکی که تو شهرستانمون کارای اینترنت مردم رو میکنه زنگ زدم و بعدش با من بحث گرفته بود که ما اسیاتک تو این شهر نداریم. میخواست کتکم بزنه
فک کنم موکلی یا جنی چیزی دارم که باهاش به سرورهای اسیاتک وصل شدم.
لاکپشت هم نشدیم که اینترنت مشکل خورد خونه رو دوشم بگیرم برم یه شهر دیگه
راستی کدوم فندوق شکن ها رو آسیاتک خوب جواب میده؟
به عنوان کسی که تو این آفریقاتک کار کرده میگم
بی مسئولیت ترین کادر رو در این بخش این شرکت داره
فاصله شما از مرکز مخابرات چقدره ؟
وقتی تماس می گیرید بهشون بگید تست فاصله بگیرن ( فاصله شما تا مرکز مخابراتی مربوطه ) اگر زیر 4km باشه دیگه هیچ بهانه ای نمی مونه !
موارد بالاتر از این فاصله باعث افت کیفیت خط و ایجاد نویز به دلیل افزایش میرایی و افت سیگنال میشه . ( البته اینم بهانه دیگه ای هست که برای شما میارن همیشه و قابل استناد نیست ) !
بعد از این اختلال یک هفته ای مخابرات همون خط من که snr 6.5 داشت اومده روی 15 !
میخوام بگم تمام این اختلالات مربوط به دیوایس های ضعیف و آشغال خودشونه
به هر حال باید هزینه ارسال کارشناس بدید و بیاد سر خط خودش مودم رو وصل کنه و تست بگیره
فقط در این صورت هست که مشکل رو ارجاع میدن سمت مخابرات و مامورشون داخل مخابرات میره برای تست dslam افریقاتک !
من بهترین کابل 2 زوج با بافت پشم شیشه و مس کرمان گرفتم از سیم های ورودی ساختمان کشیدم تا طبقه 6 مودم رو عوض کردم و همه کار کردم درست نشد !
اما تا زنگ زدم بازرسی دیدم snr اومد بالاتر و الان سرعت 1.5 رو می گیرم روی سرویس 16 مگ .
تمام شکر کاری ها از سمت خودشونه و اغلب مخابرات مقصر اصلی هست و اون شرکت pap بدبخت جز اون dslam که تو مخابرات داره هیچ دسترسی به سایر زیرساخت ها و سوئیچینگ مخابرات نداره !
معمولا عدد snr باید بالای 6 باشه و معمولش 7 هست و اگر زیر 6 بیاد قطعی اینترنت شما اتفاق می افته
snr ای که شما داری آرزو و مدینه فاضله خیلی هاست .
تماس بگیر و بگو دیتا ریت رو پله پله بالا بیاره و پشت خط باهاش بمون و تست کن و چشمت به عدد snr باشه
اگر گفت من تغییرات اعمال کردم 5 دقیقه دیگه مودم رو خاموش روشن کنید بای بگو نه پشت خط بمونید تا تست کنم !
همینطوری ببره بالا مطمئنن تا 16 اگر بالا بره snr شما باید بیاد حول و حوش 17 الی 23 که عالیه
در غیر اینصورت برو و در سایت cra.195.ir شکایت ثبت کن بابت عدم ارائه سرویس ذکر شده در قرار داد و تمام پارامترها رو هم براشون عکس بگیر و اتچ کن و بفرست .
این کارشون رسما کم فروشی هست !!!!
پول سرویس 16 رو گرفته و داره سرعت 8 مگ رو میده !