اره تایید میکنم 4.2.2.4 یه 2 3 روز برای منم پینگ نمیداد ولی همه چی درست بود حتی vpn هم کار میکرداین 4.2.2.4 چند روزه خودش مشکل داره.منم شاتل دارم و همینطوری شده ولی مثلا فیفا که بازی میکنم هیچ مشکلی ندارم.زنگ زدم پشتیبانی و گفت مشکل از 4.2.2.4 هست
البته این که قطعی دارید هم فکر نکنم ربطی به isp داشته باشه.یا مشکل نویز از خودتونه یا احتمال کمتر مشکل از مخابرات هست
منم شاتل دارم الان چند وقته روزی دوبار لینک قطع میشه به مدت یک دقیقه و دوباره وصل میشه یه بار حوالی ۱۲ ظهر و یه بار هم حوالی ۱۱ شب.هیچ کی هم گردن نمیگیره.امروز آسیاتک سنگ تموم گذاشته
هر ساعت که قطعه بعد 30 دقیقه طول میکشه وصل بشه.وصل که میشه هم به فناست
View attachment 301117
من این مشکل رو ندارم واقعیت شاید مرکز مخابراتی منطقتون داره یه کاری میکنهمنم شاتل دارم الان چند وقته روزی دوبار لینک قطع میشه به مدت یک دقیقه و دوباره وصل میشه یه بار حوالی ۱۲ ظهر و یه بار هم حوالی ۱۱ شب.هیچ کی هم گردن نمیگیره.
والا دیگه آسیاتک مارو حامله کرده ، با کلی اینور و اونور کردن تو مخابرات تونستم اینم بگیرم . نمیدادن که. بین تیپی لینک vr400 و ۳۰۰ شک دارم؟فرقی نمیکنه
چون فاصله باید زیر 300 متر باشه
مودم نتربیت 1 میلوینی همان کار را میکند که دی لینک 11 میلیونی
حدود ۱۶۰ اینا / بین tplink vr400 و 300 موندم کدوم رو بگیرم و این قندشکن بشه روش نصب کرد مهمهخونتون چند متره ؟ چون اگر متراژ خیلی بالا نیست به نظر من tp link مدل 9960 یا 9970 بگیر اطراف 1100 تا 1300 قیمت دارن و مودم های خوبی هستن vdsl هم دارن یکم از نظر رنج وایفای قوی نیستن ولی البته بستگی به فضایی که میخوای بزاری داره خود من الان یدونه 9960 دارم یدونه ایسوس که خوب مشخصه ایسوس عه خیلی رنج بیشتری داره ولی در واقع فقط فرقش همینه حتی میتونم بگم tp link من به نویز روی خط کمتر حساس عه تا ایسوس عه
من از یه طریقی منشا این قطعی ها رو فهمیدم.همونطور که میدونید ادارات باید از ظهر به بعد برق رو قطع کنن و از دیزل ژنراتور استفاده کنن.مراکز مخابراتی هم از این امر مستثنی نیستن.بنا براین یا برقشون میره یا اینکه خودشون کلید رو میزنن تا بره رو ژنراتور.این تایمی که برق میفته رو ژنراتور و مرکز برق نداره ما شاهد قطعی هستیم.حالا یه مرکز ممکنه سیستم یو پی اسش سریع وارد مدار بشه و قطعی کمتر در حد یک دقیقه باشه یا ممکنه اصلا یو پی اس نداشته باشه یا باطری های یو پی اسش خراب باشه و قطعی بیشتر باشه.یه بار هم قطعی زمانی هست که برق از ژنراتور میفته رو برق شهر.منم حدود یک ماهی هست که این مشکل قطعی رو دارم / قبلا هم مشکل تایماوت داشتم که آسیاتک گردن نمیگرفت و میگفت نویز دارید. / این سری که زنگ زدم هیچکی پاسخگو نبود و مجبور شدم با بازرسی آسیاتک تماس بگیرم و شکایت ثبت کنم اما جوابی که گرفتم این بود.
این مشکل شما رو افراد دیگهای هم دارند و شما یک نفر نیستید ولی کاری از دست ما ساخته نیست و باید خطتون رو جمعآوری کنید. گویا یه اتفاقهایی اون زیر داره میوفته که این مشکل داره عمومی میشه برای همه مخصوصا روی آسیاتک
خیر متاسفانه مودم های فیبر دو تا خروجی تلفن دارند ولی برای dsl نیست .مودمی داریم که هم برای adsl باشه هم برای vdsl و هم برای فیبر نوری؟
اون شماره 1 سرعت دانلود و آپلودی هست که فعلا برات بستن و داری استفاده میکنی ولی شماره 2 نهایت سرعتی هست که میتونی بگیری(یعنی کشش خطت در واقع اون عدده) و چون به نویز بستگی داره برای همین با تغییر snr اون عدد هم کم و زیاد میشه.سلام دوستان.کاری می تونم برای بهبود سرعت کنم؟ چون پشتیبانی شاتل که فقط حرف خودشون رو می زنن و میگن نمی کشه - درحالی که موقع راه اندازی تلفنی، پشتیبان خودش سرعت رو ۱۲ کرد(خودش بهم گفت سرعتش رو محدود می کنه) چون وصل نمی شد که ربطی به وصل نشدنش نداشت، وصل نشدنش مربوط به تنظیمات مودم بود که بعد از ۱۰ دقیقه متوجه شد و درستش کردم(VPI/VCI)به تازگی اینترنت شاتل گرفتم و فعال سازی شده اما هنوز فرم تحویل رو کامل نکردم چون سرعتش پایین تر از سرویسی هست که گرفتم و میگن خط مشکل داره و سرعت 16 رو نمی کشه.
این درحالی هست که با خط دوم(هر دو خط از یک مرکز مخابرات هستن) از مخابرات اینترنت 16 گرفتم و سرعتش معمولا بین 12 تا 16 متغییره - البته مودمی که برای اون خط دارم بالای 12 سال و سیم کشی تلفنش هم بالای 30 سال عمر داره. ولی با این حال ۵۰٪ مواقع به 16 می رسه.
خط شاتل سیم کشی مستقیم از سر کوچه داره(یک هفته پیش سیم کشی رو عوض کردم) و میدونم که مشکلش از سیم نیست - و مودمش هم نو هست و خوبه.
کسانی که از شاتل استفاده می کنن می دونن این عکس شماره ۱ و ۲ مربوط به چی هست؟ اسکرین از صفحه (بررسی کیفیت خط) شاتل هست(میدونم شماره ۱ سرعتی هست که الان می تونم دریافت کنم). زمانی که این تست رو تکرار می کنم شماره ۱ همیشه یک عدد ثابت هست و اصلا تعییر نمیکنه ولی شماره ۲ هر دفعه یک مقدار کمی تغییر میکنه. عکس توی سپویلر پایین.
ببین حالا من اصلا کاری ندارم پشتیبانی چی میگه ولی snr شما روی 12 عه که اصلا عدد مناسبی نیست برای سرعت 16 ولی بازم میشه که قطعی نداشته باشی میتونی به پشتیبانی بگی پای خودم سرعت رو اخرش بزاریدسلام دوستان.کاری می تونم برای بهبود سرعت کنم؟ چون پشتیبانی شاتل که فقط حرف خودشون رو می زنن و میگن نمی کشه - درحالی که موقع راه اندازی تلفنی، پشتیبان خودش سرعت رو ۱۲ کرد(خودش بهم گفت سرعتش رو محدود می کنه) چون وصل نمی شد که ربطی به وصل نشدنش نداشت، وصل نشدنش مربوط به تنظیمات مودم بود که بعد از ۱۰ دقیقه متوجه شد و درستش کردم(VPI/VCI)به تازگی اینترنت شاتل گرفتم و فعال سازی شده اما هنوز فرم تحویل رو کامل نکردم چون سرعتش پایین تر از سرویسی هست که گرفتم و میگن خط مشکل داره و سرعت 16 رو نمی کشه.
این درحالی هست که با خط دوم(هر دو خط از یک مرکز مخابرات هستن) از مخابرات اینترنت 16 گرفتم و سرعتش معمولا بین 12 تا 16 متغییره - البته مودمی که برای اون خط دارم بالای 12 سال و سیم کشی تلفنش هم بالای 30 سال عمر داره. ولی با این حال ۵۰٪ مواقع به 16 می رسه.
خط شاتل سیم کشی مستقیم از سر کوچه داره(یک هفته پیش سیم کشی رو عوض کردم) و میدونم که مشکلش از سیم نیست - و مودمش هم نو هست و خوبه.
کسانی که از شاتل استفاده می کنن می دونن این عکس شماره ۱ و ۲ مربوط به چی هست؟ اسکرین از صفحه (بررسی کیفیت خط) شاتل هست(میدونم شماره ۱ سرعتی هست که الان می تونم دریافت کنم). زمانی که این تست رو تکرار می کنم شماره ۱ همیشه یک عدد ثابت هست و اصلا تعییر نمیکنه ولی شماره ۲ هر دفعه یک مقدار کمی تغییر میکنه. عکس توی سپویلر پایین.