Soroush_shz
کاربر سایت
پشتیبانی شاتل دیشب گفت چون خطتون تازه وصل شده اجازه استعلام به ما نمیده، ۷۲ ساعت کاری اینده دوباره تماس بگیرید.من اینترنت داشتم بعد تخلیه کردم از جای دیگه گرفتم ولی الان 3 هفته هست وصل نمیشه.گفتن سیم رانژه نداریم.ولی مال شما چون تو همون آسیاتک هم میزنه فعلا نمیشه احتمال مشکل جدیتر باشه.شاید از اونایی هست که فقط مخابرات اینترنت میده یا مثلا پورت خالی ندارن.مال من تو آسیاتک میزد امکان ارائه داریم ولی بعد خرید گفتن مخابرات اعلام کرده سیم نداریم و الان 3 هفته هم بیشتر شده.
احتمالا پیغام اسیاتکم بخاطر همین بوده. یکی دو روز رد بشه ببینم چی میشه.