بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

Arash.RG

کاربر سایت
May 7, 2014
618
نام
آرش
بازم مجبور شدم بیام از این مخابرات لعنتی سرویس بگیرم. اخرش باید فقط به خاطر همین نت هم که شده خونه رو دوباره عوض کنم.
نت 8 مگ گرفتم با بهترین وضعیت خط snr و line اومده دانلود رو روی کمتر از 2 مگ بسته اپلود رو هم روی 180 کیلو بیت بعد نیم ساعت پشت خط بودن پشتیبانی میگه من به اون تنظیمات دسترسی ندارم فقط میتونم تیکت بزنم برات چک کنن.
دو سه سال پیش برای همین قضیه زنگ زدم فن اوا عجب پشتیبانی خوبی داشت. هم اپلود هم دانلود رو طی چند مرحله برام زیاد میکرد و همونجا پشت گوشی تست میکردم که snr افت نکنه و اونم تا حد اخرش دیتا ریت رو برام بالا برد.

View attachment 138831

هیچوقت به حرف های پشتیبانی نت مخابرات اعتماد نکنید، هروقت تماس گرفتین کارتونو راه ننداخت دوباره زنگ بزنید یکی دیگه برداره. از 10 نفر مطمئن باشید 9 حرف و راهنمایی مختلف میگیرید.

زمانی که بعد از قطع دو هفته ای اینترنت 10 روز به مشترکا اضافه کردن و مشکل ساز شده بود (به خاطر تمام شدن حجم ، 10 روز الکی باقی مونده بود و تغییر سرویس هم نمیشد بزنیم یعنی 10 روز باید صبر میکردیم تا میشد سرویس تغییر بدیم مگر اینکه خدا تومن حجم میگرفتیم) قانونش این بود که میشه 10 روز رو تماس بگیریم بسوزونن و بگیم نیاز نداریم. من شخصا دو بار تماس گرفتم دو نفر اول گفتن اصلا شدنی نیست و باید حجم اضافه بخرید فقط نمیشه کاریش کرد. دوباره تماس گرفتم سومی گفت بله مشکلی نیست 5 دیقه دیگه اوکی میشه واست و شد. چند بار دیگه هم پیش اومده یه سری چیزا که در اصل قانونی هست و کار خارج از دسترسی و قوانین هم نمیخوان بکنن میزنن زیرش بعضیاشون حالا یا واقعا بلد نیست یا دوست ندارن کاری انجام بدن برا مردم و مریضن

داغون ترین و بیسواد ترین افراد ریختن تو پشتیبانی مخابرات و 2020. بدترین مشکل اینترنت مخابرات همینه واقعا، ولی خوب انصافا من این همه سال دارم مقایسه کردم با کسایی که از شرکتا خصوصی داشتن افت سرعت هیچوقت نداره مخابرات
 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,795
نام
حامد
داغون ترین و بیسواد ترین افراد ریختن تو پشتیبانی مخابرات و 2020
زنگ زدم میگم دیتا ریت توی مودم نوشته 1900. میگه دیتا ریت چیه؟
بازم زنگ زدم. باز یکی دیگه میگه چون شیفت شبه ما دسترسی به پنل نداریم از این حرفا. دو نفر تیکت زدن . گفتن تا فردا چک میشه. بازم خودم زنگ میزنم فردا توی ساعت اداری پیگیری میکنم. نمیدونم این پشتیبانی شیفت شب رو از کجا میارن. طرف کوچکترین سوادی در مورد اینترنت نداره. 100 نفر به بالا پشت خط بودن. هر دفعه باید 15 دیقه پشت خط منتظر وایسم که نوبت بشه اخرش هم بگه من دسترسی ندارم.
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
بازم مجبور شدم بیام از این مخابرات لعنتی سرویس بگیرم. اخرش باید فقط به خاطر همین نت هم که شده خونه رو دوباره عوض کنم.
نت 8 مگ گرفتم با بهترین وضعیت خط snr و line اومده دانلود رو روی کمتر از 2 مگ بسته اپلود رو هم روی 180 کیلو بیت بعد نیم ساعت پشت خط بودن پشتیبانی میگه من به اون تنظیمات دسترسی ندارم فقط میتونم تیکت بزنم برات چک کنن.
دو سه سال پیش برای همین قضیه زنگ زدم فن اوا عجب پشتیبانی خوبی داشت. هم اپلود هم دانلود رو طی چند مرحله برام زیاد میکرد و همونجا پشت گوشی تست میکردم که snr افت نکنه و اونم تا حد اخرش دیتا ریت رو برام بالا برد.

View attachment 138831
لاین اتنشنت از پهنا تو حلقم با مخابرات 20 متر فاصله داری؟
 

masood777

عضو جدید
Apr 27, 2020
1
از هر جایی اینترنت میگیرید از داده پردازی فن آوا نگیرید. ببینید یعنی پدر منو در هر مرحله ای در آوردن. خیلی خیلی خیلی خیلی بی مسئولیت. خیلی خدمات ضعیف و کلی قطعی... من دوست ندارم هیچ وقت یه طرفه در مورد چیزی نظر بدم ولی باور کنید این شرکت هییییییییییییییچ نقطه قوتی نداره... فقط و فقط و فقط اعصاب خوردی و اعصاب خوردیه... آخرشم که دیگه درخواست جوآوری دادم نزدیک به 45 روز طولش دادن تا خط رو جمع کنن... هر روز بهشون زنگ می زدم بعد 1 ساعت انتظار که جواب بدن می گفتن پیگیری میکنیم و این حرف رو 45 روز بهم زدن....
 

EVIL4baz

کاربر سایت
Jul 8, 2014
447
سلام به دوستان
نمی دونم شما هم متوجه شدید یا نه
ولی شاید نزدیک به سه ماه یا شایدم بیشتر هست که اینترنت ایرانسل شدید سریع تر حجم تموم می کنه! مثلا من اگه سال قبل هفته ای 3و خوردی گیگ میخوردم، الان توی اپ ایرانسل (با همون میزان مصرفی، نه بیشتر) 3و خوردی گیگ کم نمیشه، بلکه شاید6 گیگ کم یا بیشتر کم بشه! جالبه توی فروم پی تی هم بعضیا به همین مساله اشاره داشتند که حجم خیلی سریع تر تموم میشه! جالبه خود اپ آشغال ایرانسل من هم بعضی وقتا حتی باز هم نمیشه...
 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,795
نام
حامد
لاین اتنشنت از پهنا تو حلقم با مخابرات 20 متر فاصله داری؟
با خود مرکز مخابرات حدود 1.5 کیلومتر. ولی از کنسول اصلی مخابرات توی خیابون اصلی در حد 35 40 متر فاصله دارم.
دقیقا منم از همین زورم میاد. با بهترین وضعیت خط از لحاظ نویز و لاین اومده روی 2 مگ بسته.
 

|FARSHAD|

کاربر سایت
Nov 19, 2010
638
نام
فرشاد
بازم مجبور شدم بیام از این مخابرات لعنتی سرویس بگیرم. اخرش باید فقط به خاطر همین نت هم که شده خونه رو دوباره عوض کنم.
نت 8 مگ گرفتم با بهترین وضعیت خط snr و line اومده دانلود رو روی کمتر از 2 مگ بسته اپلود رو هم روی 180 کیلو بیت بعد نیم ساعت پشت خط بودن پشتیبانی میگه من به اون تنظیمات دسترسی ندارم فقط میتونم تیکت بزنم برات چک کنن.
دو سه سال پیش برای همین قضیه زنگ زدم فن اوا عجب پشتیبانی خوبی داشت. هم اپلود هم دانلود رو طی چند مرحله برام زیاد میکرد و همونجا پشت گوشی تست میکردم که snr افت نکنه و اونم تا حد اخرش دیتا ریت رو برام بالا برد.

View attachment 138831
چند بار زنگ بزن تا یکی که یکم سرش بشه برداره و توی 5 دقیقه میبره بالا
تایم اداری هم زنگ بزن
(منم وضعیت خطم مثل تو هست ولی چه فایده که مخابرات فاجعس. فکر کن با نویز 5 و SNR خوب همش تایم اوت دارم و پینگ در بهترین حالت 140 باشه :(()
 

sinakaya

کاربر سایت
Jan 26, 2020
24
بازم مجبور شدم بیام از این مخابرات لعنتی سرویس بگیرم. اخرش باید فقط به خاطر همین نت هم که شده خونه رو دوباره عوض کنم.
نت 8 مگ گرفتم با بهترین وضعیت خط snr و line اومده دانلود رو روی کمتر از 2 مگ بسته اپلود رو هم روی 180 کیلو بیت بعد نیم ساعت پشت خط بودن پشتیبانی میگه من به اون تنظیمات دسترسی ندارم فقط میتونم تیکت بزنم برات چک کنن.
دو سه سال پیش برای همین قضیه زنگ زدم فن اوا عجب پشتیبانی خوبی داشت. هم اپلود هم دانلود رو طی چند مرحله برام زیاد میکرد و همونجا پشت گوشی تست میکردم که snr افت نکنه و اونم تا حد اخرش دیتا ریت رو برام بالا برد.

View attachment 138831
من وقتی سرشون شلوغه از پروفایلم از بخش پشتیبانی پیام میزارم
انصافا هم بعد نیم ساعت جوابمو میدن
لازم هم نیست پشت تلفن منتظر بمونی
 
  • Like
Reactions: Kirk-Hammedd

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,795
نام
حامد
من وقتی سرشون شلوغه از پروفایلم از بخش پشتیبانی پیام میزارم
انصافا هم بعد نیم ساعت جوابمو میدن
لازم هم نیست پشت تلفن منتظر بمونی

با سلام و احتراممشترک گرامی، با توجه به تجهیزاتتان، مشکل از محدودیت آپلینک شبکه مخابرات می باشد.با تشکر

یه تیکت گذاشتم اینطوری جواب داده.
حالا برای تیکت جدید هم دسترسی ندارم
تلفنی هم بیشتر از 10 بار زنگ زدم میگه که ما دسترسی نداریم. باید خودشون باهاتون تماس بگیرن درست کنن.


کاربر گرامی
مجوز ورود به این قسمت از سامانه برای شما مقدور نمی باشد.
میسر: adsl.tci.ir/panel/tickets/new

آی پی شما
 

sinakaya

کاربر سایت
Jan 26, 2020
24
یه تیکت گذاشتم اینطوری جواب داده.
حالا برای تیکت جدید هم دسترسی ندارم
تلفنی هم بیشتر از 10 بار زنگ زدم میگه که ما دسترسی نداریم. باید خودشون باهاتون تماس بگیرن درست کنن.
والا چی بگم
من روزی 10 تا تیکت هم بزارم محدود نمیشم
تو به نظر من از 195 شکایت کن
یا درخواست تخلیه بده
چون فقط این دو شرایط توی فشار میزارتشون وگرنه بعضی وقتا کاری به پیش نمیبرن
مثلا دو ماه از وقت من مونده بود و نمیتونستم سرویس بخرم
قیمت حجم اضافه هم که سر به فلک کشیده
اومدم درخواست تخلیه دادم
فرداش خیلی شیک زنگ زدنو کارمو بدون چون و چرا راه انداختن
 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,795
نام
حامد
والا چی بگم
من روزی 10 تا تیکت هم بزارم محدود نمیشم
تو به نظر من از 195 شکایت کن
یا درخواست تخلیه بده
چون فقط این دو شرایط توی فشار میزارتشون وگرنه بعضی وقتا کاری به پیش نمیبرن
مثلا دو ماه از وقت من مونده بود و نمیتونستم سرویس بخرم
قیمت حجم اضافه هم که سر به فلک کشیده
اومدم درخواست تخلیه دادم
فرداش خیلی شیک زنگ زدنو کارمو بدون چون و چرا راه انداختن
امروز بعد از ظهر یکی از پرسنل پشتیبانی که دیروز زنگ زده بودم و شماره ازم گرفته بود برای پیگیری دوباره زنگ زد. گفت پورت اپلینک شما به یه پورت فیزیکی قدیمی وصل شده. گفت من از خود مخابرات برات پیگیری میکنم که برن و "اگر جا باشه پورت رو عوض کنن" اگر هم پورت خالی نداشته باشن گفت تنها راه اینه که تغییر سرویس بدی و 2 مگ بگیری. منم گفتم 2 مگ عملا به دردم نمیخوره چون حتی مچ بازی انلاین پیدا نمیکنه و هی از سرور دیسکانکت میشه( چون سرعت اپلود به طرز فجیعی پایینه)
ولی از تجربه ای که خودم دارم 195 خیلی خوب پیگیری میکنه.
قدیم همین مشکل رو داشتم و تماس هام با پشتیبانی ثبت میشن به 195 شکایت داشتم چندین مرحله از خود 2020 تماس گرفتن که مشکل رو حل کنن. بعد یه هفته هم از خود 195 تماس گرفتن که مشکل حل شده باشه و میزان رضایت از سرویس رو ارزیابی کنن.
 
  • Like
Reactions: sinakaya

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
یه تیکت گذاشتم اینطوری جواب داده.
حالا برای تیکت جدید هم دسترسی ندارم
تلفنی هم بیشتر از 10 بار زنگ زدم میگه که ما دسترسی نداریم. باید خودشون باهاتون تماس بگیرن درست کنن.
حضوری باید بری،2-3 نفرم با خودت ببری
 
  • Like
Reactions: Kirk-Hammedd

vivaz360

کاربر سایت
Jul 4, 2011
663
نام
حسین
امروز بعد از ظهر یکی از پرسنل پشتیبانی که دیروز زنگ زده بودم و شماره ازم گرفته بود برای پیگیری دوباره زنگ زد. گفت پورت اپلینک شما به یه پورت فیزیکی قدیمی وصل شده. گفت من از خود مخابرات برات پیگیری میکنم که برن و "اگر جا باشه پورت رو عوض کنن" اگر هم پورت خالی نداشته باشن گفت تنها راه اینه که تغییر سرویس بدی و 2 مگ بگیری. منم گفتم 2 مگ عملا به دردم نمیخوره چون حتی مچ بازی انلاین پیدا نمیکنه و هی از سرور دیسکانکت میشه( چون سرعت اپلود به طرز فجیعی پایینه)
ولی از تجربه ای که خودم دارم 195 خیلی خوب پیگیری میکنه.
قدیم همین مشکل رو داشتم و تماس هام با پشتیبانی ثبت میشن به 195 شکایت داشتم چندین مرحله از خود 2020 تماس گرفتن که مشکل رو حل کنن. بعد یه هفته هم از خود 195 تماس گرفتن که مشکل حل شده باشه و میزان رضایت از سرویس رو ارزیابی کنن.
کلاهبرداری تو روز روشن:|
پس با این حساب بمونم تو پیشگامان بهتره...!
میترسم از هول حلیم بیوفتم تو دیگ مخابرات :D
 
  • Like
Reactions: Kirk-Hammedd

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,795
نام
حامد
کلاهبرداری تو روز روشن:|
پس با این حساب بمونم تو پیشگامان بهتره...!
میترسم از هول حلیم بیوفتم تو دیگ مخابرات :D
اگر مثل ما توی منطقه ای نیستی که تحت انحصار مخابرات باشی اصلا سمت مخابرات نیا. من خودم از سر مجبوری که چون اینجا فقط مخابرات سرویس میده ازشون سرویس گرفتم. چاره ای هم ندارم.
اسماَ این محدودیت و انحصار برداشته شده ولی هیچ شرکتی حق استفاده از سیم های تلفن مخابرات برای سرویس اینترنت رو توی منطقه ما نداره.
با شرکت های شاتل و فن اوا تماس گرفتم که سرویس بگیرم . میگن عملا ممکنه ولی باید خودشون سیم کشی کنن تا در خونه. گفتن یا یک مجموعه اپارتمانی مثلا 10 واحدی باشه و همه سرویس یه ساله بخرن تا رایگان سیم کشی کنن و یا اگر یه نفر مشترک هستم هزینه سیم کشی رو خودم بپردازم.
 
  • Like
Reactions: vivaz360

mac man

کاربر سایت
Nov 2, 2010
3,521
اگر مثل ما توی منطقه ای نیستی که تحت انحصار مخابرات باشی اصلا سمت مخابرات نیا. من خودم از سر مجبوری که چون اینجا فقط مخابرات سرویس میده ازشون سرویس گرفتم. چاره ای هم ندارم.
اسماَ این محدودیت و انحصار برداشته شده ولی هیچ شرکتی حق استفاده از سیم های تلفن مخابرات برای سرویس اینترنت رو توی منطقه ما نداره.
با شرکت های شاتل و فن اوا تماس گرفتم که سرویس بگیرم . میگن عملا ممکنه ولی باید خودشون سیم کشی کنن تا در خونه. گفتن یا یک مجموعه اپارتمانی مثلا 10 واحدی باشه و همه سرویس یه ساله بخرن تا رایگان سیم کشی کنن و یا اگر یه نفر مشترک هستم هزینه سیم کشی رو خودم بپردازم.

میشه از شرکتای دیگه هم گرفت اما خرجش بالاست خیلی هم بالاست...یه آنتن ptp اگه دکل نزدیک باشه 1 تومن آب میخوره بغیر خرجهای کناره که باید براش انجام بدی
 
  • Like
Reactions: Kirk-Hammedd

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر