omid_zedbaz
کاربر سایت
این حرف در حالت کلی صحت نداره ! من خودم 2 ساله فعاله اصلا مشکل Packet loss ندارم ! Packet loss فکر میکنم به علت نویز خط باشه، که باید خط رو چک کنن ... خود پشتیبانی میتونه نویز رو چک کنه ...
بله ولی اگه نویز و سیگنال خط اوکی باشه از خوده شاتله . سرویس گیم هم ممکنه پکت لاست رو بیشتر کنه هم ممکنه تغییری نده ولی باعث کاهشش نمیشه
- - -ویرایش - - -
در ضمن شما پینگ dns رو هم بگیر , 85.15.1.14 بود برای شاتل فکر کنم , اگه این رو تایم اوت نداشتی ولی مثلا گوگل تایم اوت بود 100% از سمت شاتله ولی اگه دی ان اس هم تایم اوت داشت هم ممکنه از نویز خط باشه هم از شاتل