بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

رفیق عزیز من خودم 7 ساله دارم از شاتل سرویس میگیرم و تمام مشکلاتی که شما میگی من تو بخش میزان مصرف و سرعت داشتم که روی خط تلفن کلی مشکل خوردم... من نه جزو کارکنان شاتلم نه سودی بهم میرسه من فقط دوستان رو راهنمایی کردم...منم مثل شما یه مودم 70 تومنی داشتم یه زمانی با اکو هم شروع کردم و از سر اجبار بخاطر فیبر نوری مجبور شدم این سرویس رو بگیرم برای من هم هزینه سنگینی بود بخوام 400 تومن هزینه اینترنت مزخرف بکنم ولی خوب مجبور شدم و اینکارو کردم ولی خوب کیفیت سرویس حداقل راضیم کرد من با 60 kb دانلود میکردم اونم با قطع شدنو snr 6 فاجعه بود...الان 3 مگ در ثانیه که با این قیمتا اگر همچین سرویس رو بخوای بگیری باید کلی هزینه ماهانه بدی...بعدم دوست عزیز اون 700 تومن که اونا میگن سقفشه هیچوقت همچین قیمتی نمیشه بچه های دیگه هم اینجا گرفتن...الان هم از ماهی 30 تومن تا 60 تومنم بخاطر تغییر آرت هزینه کردم...در مورد سرویس dedicated صحبت کردی اون با هزینه ی خیلی باای ماهیانه شاید 100 تومن به بالا بتونی 256 بگیری که اونم تازه تقسیم بر 8 کن سرعتت میشه 32 ثابت تا قیام قیامتم دانلود کنی سرعتت پایین نمیاد ولی خوب هزینه رو هم بسنج من الان تو بیشترین حالت مصرفم ماهی 60 تومن میدم آرت 5 و کمترین ماهی 30 تومن آرت 1 و سرعتم 3 مگ در ثانیست...درکل هر کسی بر اساس نیازش سرویسی رو تهیه میکنه و من فقط قصدم راهنمایی دوستان بوده والا من همه تو بخش هایی با شاتل مشکل دارم و انتخاب همه بین بد و بدتره....

شما چه سرویسی میگیرین که 3 مگ سرعت دانلودتون هست؟
من بالاترین سرعتشون که 8 مگ هست رو میگیرم اما حداکثر سرعت دانلود 1 مگ هست و اینکه در روز حداقل 3 بار قطع میشه .
در ضمن بگم من از PTP استفاده میکنم و کارشناس گفت شما میتونی از آنتن 200 تومن هم استفاده کنی چون دکل 2 تا خیابون پایین تره اما من 400 تومنی رو گرفتم که مشکلی پیش نیاد
 
شما چه سرویسی میگیرین که 3 مگ سرعت دانلودتون هست؟
من بالاترین سرعتشون که 8 مگ هست رو میگیرم اما حداکثر سرعت دانلود 1 مگ هست و اینکه در روز حداقل 3 بار قطع میشه .
در ضمن بگم من از PTP استفاده میکنم و کارشناس گفت شما میتونی از آنتن 200 تومن هم استفاده کنی چون دکل 2 تا خیابون پایین تره اما من 400 تومنی رو گرفتم که مشکلی پیش نیاد
سرویس نامحدود ارت 1
 
سلام
دوستان من 10 مگ آسیاتک دارم چند روز بیشتر نیست وصل کردم ولی سرعتش تو ساعت رایگان روی 250 هستش!!...کسی میدونه مشکل از چیه یا نداشته چنین سرعتی رو؟...زنگ هم میزنم میگه نرماله!!!

اگه تو پنل کاربری هم 10240 برات ثبت شده برو تو تنظیمات مودم همون صفحه اول ببین downstream و upstream و snr رو چنده.
downstream باید روی 10240 باشه .
اگه نبود بهشون زنگ بزن همچین چیزی رو بگو اگه بود ببین snr چنده چون شاید خطت مشکل داشته باشه.
 
دوستانى كه سارى هستند و از آسياتك، پارس آنلاين يا فن آوا سرويس مى گيرند، ممنون ميشم اطلاعاتى راجب وضعيت پينگ و سرعتشون بدن.
من خودم یه مدت با فن اوا همکاری داشتم سرعتش خوبه از لحاظ پینگ تو تهران زیاد جالب نیست سرویس هایی که شبانه رایگان دارن تو ساعت رایگان برمیگردن به سرعت اصلی شون !
 

دوستان بعد از 2 هفته بالاخره سرویس پارس انلاینمون وصل شد تا الان که راضی بودیم . اینجا هم یه عکس میزارم وضعیتمون رو تو شاتل با پارس انلاین مقایسه کنید خودتون
در ضمن من از هر 2 شرکت سریس 2mb محدود رو خریداری کردم شهرم هم تهران هستش . اگر بعدا روی پارس انلاین هم مشکل ایجاد شد اینجا اعلام میکنم ولی تا الان که اوکی بوده

پارس انلاین :




5w1o_11.jpg





شاتل :


lpa2_untitled_(2).jpg
 
دوستان این ماهان نت چجور شرکتیه؟امروز زنگ زدن از این تماس خودکارها بود که می گفت شماره شما تحت پوشش مناطق ارائه خدمات شرکت ماست و این حرفها.میخواستم بدونم در مقایسه با مخابرات چجور شرکتیه؟
 
دوستان این ماهان نت چجور شرکتیه؟امروز زنگ زدن از این تماس خودکارها بود که می گفت شماره شما تحت پوشش مناطق ارائه خدمات شرکت ماست و این حرفها.میخواستم بدونم در مقایسه با مخابرات چجور شرکتیه؟
من حدود یک سال و نیم پیش داشتم ...
فووووق العاده بد ... پیمگم اکثر مواقع بالای 300 بود و در بهترین حالت بین 250-300 بود.
الانش رو خبر ندارم
 
دوستان مخابراتی اینترنت برای شما تو این چند روز اخیر مشکلی نداشته؟
برای من چند روزه افتضاحه این وضعیت امروز اینترنت من بود:

32278085807700997608.png
تو بهترین حالتم باز پینگم پایین 250 یا 300 نمیاد!
 
شما زنگ بزن پشتبیانی ، بگو سرویس گیم یا کاهش پینگ رو فعال کنن ! اونوقت پینگ با داخل حدود 10 20 میشه ! با خارجم کم میشه !



عزیز فعال کردن سرویس گیم باعث کاهش پینگ میشه ولی packet loss رو میبره بالاتر و ایشون هم فکر کنم مشکلش بیشتر packet loss هستش تا پینگ .

- - -ویرایش - - -


دوستانی که پارس انلاین دارن : ایا همیشه 5 شنبه و جمعه وضعیت پشتیبانشون افتضاحه ؟؟ من 5 شنبه تماس گرفتم هم به 1585 هم به اون یکی شماره . 1 ساعت توی صف بودم اخر سرم نوبتم نشد هی میگفت شما نفره دوم هستید !! بعد از 2 ساعت الافی مجبور شدم زنگ بزنم قسمت فروش به اونا بگم من رو وصل کنید بخش پشتیبانی !! چون ظاهرا پشتیبانشون برای اونایی که میخوان تازه خرید کنن و نیاز به راهنمایی فنی دارن 100 برابر بهتر خود مشتری هاشون هست !!! و بلافاصله من وصل شدم به پشتیبانی

ما فکر کردیم شاتل افتضاحه رفتیم پارس انلاین خدا به ما کمک کنه که isp های برتر کشورمون حتی از isp های رده اخره افغانتستانم بدترن خدا به داده ما برسه باز لااقل شاتل پشتیبانیش بلافاصله هر روز هفته هر ساعت جواب میداد ...
 
عزیز فعال کردن سرویس گیم باعث کاهش پینگ میشه ولی packet loss رو میبره بالاتر و ایشون هم فکر کنم مشکلش بیشتر packet loss هستش تا پینگ .
این حرف در حالت کلی صحت نداره ! من خودم 2 ساله فعاله اصلا مشکل Packet loss ندارم ! Packet loss فکر میکنم به علت نویز خط باشه، که باید خط رو چک کنن ... خود پشتیبانی میتونه نویز رو چک کنه ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or