بحث و تبادل نظر در مورد گرافیک بازی های نسل بعد

به قول DF گیم پلی بازی CGI ـه آغا CGI
biggrin1.gif

دیدم شما یه چند نفر دیگه خیلی با حرفای DF ذوق میکنید واستون چندتا چیز از DF میزارم یکم بیشتر ذوق کنید!

گالری مقایسه گرافیک کات سین با گیم پلی واقعی از DF:



09512389500424834908.jpg

80773104898352416800.jpg

69782434860708497260.jpg

The Last of Us tech gallery #3 • Screenshots • Eurogamer.net

اینم یه نقل و قول دیگه از DF در مورد همون کات سیناو اینا !!!

The recent announcement that an enhanced version of the engine used to create The Last of Us will be used to power the studio's PS4 titles should come as no surprise. Cut-scene quality visuals in real-time gameplay?

Tech Analysis: The Last of Us • Articles • Eurogamer.net


و اما در مورد I:SS ! :biggrin1: توی عکس هایی که گذاشتی داری تعداد زامبی ها رو می بینی ولی اون تکسچر های گل و بلبل توی تصویر دوم رو نمی بینی :biggrin1: مدلینگ و شفافیت ضعیف ترش نسبت SS رو نمی بینی :biggrin1: نمی بینی که زامبی ها چه کیفیت های داغونی نسبت به شخصیت اول دارن در صورتی که توی I:SS برای npc ها همچین مدلینگی داریم

شوخی میکنی دیگه!!!؟؟













@.aMiN.

چیزی داری بگو نداری پست نده .

اولا وقتی بحث پیش میادو کسی پست منو زرت و زرت نقلو قول میکنه من میام ج میدمو به کسی از جمله شما ربطی نداره که تعیین کنی کسی پست بده یا نده.
دوما داشتم یه پسته دیگه میزدم که به ادامه همون پست قبلیم الصاق بشه واسه همین اگه شما پا برهنه نمیپریدی وسط بحث داشتم در مورد infamous ـم جواب میدادم.

----------------------

.aMiN.

کسی که پستتو نقل قول کرده اصلا در مورد tlou چیزی نگفته . من نمیگم پست نده میگم در مورد بحثی که میشه چیزی داری بگو . در مورد انیمیشن صورت Beyond بحث میشه عکس tlou رو میزاری , در مورد dark sorcerer بحث میشه عکس tlou رو میزاری , در مورد کوانتوم بریک بحث میشه عکس tlou رو میزاری , درمورد infamous بحث میشه عکس tlou رو میزاری . این ینی اینکه تو در مورد بحث سر گرافیک بازیای نسل بعد چیزی نداری بگی و دنبال یه روزنه ای که به tlou یه چیزی بگی واین به شدت ارزش بحثت رو میاره پایین .

بحث همین پست نبود که از اول تاپیک تو هر پستت اون عکس tlou رو گذاشتی که اصلا ربطی به این قضایا نداره و چیز جدیدی هم نیست و اگه دقت کنی DF هم هیچ گیری به این قضیه نداده چون از قبل مشخص بود .

===
تو این عکسای بالایی هم نفهمیدم منظور چیه . اگه تعداد دشمنا هست که تبریک میگم بهترین عکس رو واسه I:SS انتخاب کردی
biggrin1.gif
برو اواخر تریلر گیمپلی رو ببین اگه کیفیت زامبی ها هستن که زامبی با این جزئیات تو TWD Survival Instinct هم موجوده و DR3 نقطه قوتش اون نیست . شایدم من اشتباه میکنم
biggrin1.gif


بیا :
http://assets.sbnation.com/assets/2349045/walking-dead-review-screen-2.jpg

http://assets.sbnation.com/assets/2349021/TheWalkingDeadSI_Screenshot7.jpg



اولا تو صفحه قبل هم پالگیت بحثو کشیده وسط :
انیمیشن های صورت توی Cut-Scene !!. چند برابر بهتر از این توی CS های TLOU موجوده.

دوما اینجا اونی که من پستشو نقل و قول کردم پست منو نقل و قول کرده من الان دارم با اون بحث میکنم (شما!!!؟)
http://forum.bazicenter.com/thread78630/page3/#post2676600

سوما الان ربط اون TWD Survival Instinct به بحث چیه!؟ همچین یکم زیادی شنگول نمیزنی؟

... Welcome to my black list!
 
آخرین ویرایش:
اولا وقتی بحث پیش میادو کسی پست منو زرت و زرت نقلو قول میکنه من میام ج میدمو به کسی از جمله شما ربطی نداره که تعیین کنی کسی پست بده یا نده.
دوما داشتم یه پسته دیگه میزدم که به ادامه همون پست قبلیم الصاق بشه واسه همین اگه شما پا برهنه نمیپریدی وسط بحث داشتم در مورد infamous ـم جواب میدادم.
کسی که پستتو نقل قول کرده اصلا در مورد tlou چیزی نگفته . من نمیگم پست نده میگم در مورد بحثی که میشه چیزی داری بگو . در مورد انیمیشن صورت Beyond بحث میشه عکس tlou رو میزاری , در مورد dark sorcerer بحث میشه عکس tlou رو میزاری , در مورد کوانتوم بریک بحث میشه عکس tlou رو میزاری , درمورد infamous بحث میشه عکس tlou رو میزاری . این ینی اینکه تو در مورد بحث سر گرافیک بازیای نسل بعد چیزی نداری بگی و دنبال یه روزنه ای که به tlou یه چیزی بگی واین به شدت ارزش بحثت رو میاره پایین .

بحث همین پست نبود که از اول تاپیک تو هر پستت اون عکس tlou رو گذاشتی که اصلا ربطی به این قضایا نداره و چیز جدیدی هم نیست و اگه دقت کنی DF هم هیچ گیری به این قضیه نداده چون از قبل مشخص بود .

===
تو این عکسای بالایی هم نفهمیدم منظور چیه . اگه تعداد دشمنا هست که تبریک میگم بهترین عکس رو واسه I:SS انتخاب کردی :دی برو اواخر تریلر گیمپلی رو ببین اگه کیفیت زامبی ها هستن که زامبی با این جزئیات تو TWD Survival Instinct هم موجوده و DR3 نقطه قوتش اون نیست . شایدم من اشتباه میکنم :دی

بیا :
http://assets.sbnation.com/assets/2349045/walking-dead-review-screen-2.jpg

http://assets.sbnation.com/assets/2349021/TheWalkingDeadSI_Screenshot7.jpg
 
آخرین ویرایش:
شما ؟! اون شما و گروهی که میگی دقیقاً کیه ؟! :دی تا زمانی که یه همچین حرفهایی از من نیاری که در مورد Remedy گفته باشم + اینکه تا به الان اومده باشم تراز برای استودیو های ماکرو مشخص کرده باشم ، شما رو فاقد صلاحیت برای ادامه ی بحث می دونم ;;) چون دیگه حال و حوصله ی بحث های فن بوئیسم رو ندارم عزیزم :دی
ببین احسان باور کن اینقدر صغرا کبرا سر هم کردن لازم نیست ! یه سوال ساده ازت پرسیدم و تو هی بجای جواب دادن داری طفره میری ، باشه از این به بعد وقتی داشتم در مورد کلیت یه چیز صحبت میکردم فرضاً میگم 3 سال پیش ps فن ها منهای آقای x و y ، اینجوری خوبه ؟(به دوستان دیگه هم پیشنهاد میکنم همین کارو کنن lol ). اصلاً گیریم تو اون زمان از بازی تعریف کردی اکی؟ بالاخره این کامنت تو هست یا نه؟
تا اینجا به صورت کلی QB بهترین کیفیت بصری توی E3 بوده اصلاً جای هیچ گونه شک و بحثی هم نداره ؛ ولی مشخص کردن بهترین گرافیک نسل بعد ، وقتی هنوز N@ughty Dog یا Santa Monica از بازی نسل بعدشون رو نمایی نکردن عین بچه گربه ای می مونه که سعی داره دُم خودش رو بگیره :دی اصولاً Ready at Dawn یا Evolution Studio یا حتی Quantic Draem هیچ وقت جزو صف اول استودیو های سونی نبودن و نیستن در صورتی که امثال Remedy و T10 خط اول جبهه ی ماکرو ـن :دی
الان این چیه؟ نظر شخصیت هست ؟ فکته؟ تراز مشخص کردن ؟ بالاخره چیه؟
بعد چرا من جوابتو میدم هی بحث عوض میکنی؟ میگی از سونی ND و SM موندن منم گفتم از مایکرو اپیک و 343 ! باز اومدی میگی من استدیو هایی رو نام بردم که عناوینشون تو E3 نمایش داشتن منم پرسیدم مگه ND نمایش داشته؟! آخر سر اومدی به من میگی حوصله بحث های فن بوئیسم رو نداری ؟(lol)

واقعاً برام جالبه یعنی تو Remedy جزو استدیوهای تاپ مایکرو میدونی بعد QD رو جزو بهترین های سونی نمی دونی ؟!
بعد اگه تو Remedy و turn 10 در کنار 343 و Epic جزو تاپ های مایکرو میدونی و از اون طرف بین استدیوهای سونی فقط SM و ND رو تراز اول میدونی ؛ یعنی قبول داری تعداد استدیو های تراز اول مایکرو از لحاظ گرافیکی از سونی بیشتره؟
 
اولا تو صفحه قبل هم پالگیت بحثو کشیده وسط :


دوما اینجا اونی که من پستشو نقل و قول کردم پست منو نقل و قول کرده من الان دارم با اون بحث میکنم (شما!!!؟)
http://forum.bazicenter.com/thread78630/page3/#post2676600

سوما الان ربط اون TWD Survival Instinct به بحث چیه!؟ همچین یکم زیادی شنگول نمیزنی؟

... Welcome to my black list!
شما تو جواب چند نفر اون عکس tlou رو گذاشتی تنها یه پست نبود .
کسی که پستشو نقل قول کردی داره از I:SS و نقد DF از اون میگه تو میای میگی حالا که DF رو دوست دارین بیا اینم عکس tlou :| این ینی چی ؟
زبط TWD هم این بود که تو میخاستی بگی جزئیات زامبی ها تو DR3 خیلی خفنه واسه همین گفتم تو TWD هم همچین زامبی هایی وجود دارن با این جزئیات و نقطه قوت DR3 گیمپلیش هست نه زامبی هاش .

پستمو یه بار دیگه بخون متوجه بشو منظورم چی بود بعد تصمیم بگیر که کی شنگوله .

در مورد لیست سیاه هم پ.خ میکنم واست.
 
آخرین ویرایش:
@ احسان :

راستی در مورد مقایسه I:SS و بازی های OW دیگه در مورد تکسچر و جزییات که مهدی عکس گذاشت ، در مور افکت ذره ایی هم چون مثل اینکه خیلی از افکت های ذره I:SS شگفت زده شدی جوری که تو تاپیکش گفتی تا الان هیچ کدوم از OW نسل بعد در یه لحظه چنین حجمی از ذرات نداشتن و این عکس هم ضمیمه اش کردی :



بد نیست یه نگاهی هم به این بندازی :
71338740621147168924.jpg
سایز اصلی :
http://gamersyde.com/pop_images_watch_dogs-19381-3.html

پ.ن : خواستی بگو مستقیم از گیم پلی بذارم .
 
@ Die Die

من نمی بینم حرفی از تفاوت زده باشه ؛ شما اگر میبنی خوشا به حالت ;;)
در مورد تلو چون ربطی به تاپیک نداره بحث رو کش نمی دم ؛ گویا تاپیک امتیازات زیاد مکان مستعدی نبوده ؛ کسی که بازی کرده و صحنه های QTE یا مبارزات نزدیک رو دیده اصولاً تفاوت زیادی بین کات سین و گیم پلی ندیده ! شما دوست عزیز هم که بعیده بتونید بازیش کنید با همین عکس ها سرگرم باشید .
ایشالا عکس های نزدیک تر از صورت جول اومد میذارم دور هم استفاده می کنیم , همونطور که در مورد آنچارتد با اون عکس یهو بحث ها خوابید ! اینا هم خدمت شما ACTUAL IN GAME و این حرفها :





حالا می خوای بحث رو ادامه بدی یا نه خودت مختاری چون بحث از نظر من تموم شده ـس و هدف از بحث رو هم فهمدیم :)
---
در مورد عکس های I:SS هم خدمتت عرض کنم که با کپچر کردن از روی ویدئو به جایی نمیرسی عزیزم :) سایز های اصلی و ورژن جدید عکس هاش رو صفحه ی قبل گذاشتم اونی که باید میدیده دیده :دی با گذاشتن عکس توی سایز صفحه ی تلفن همراه هم کسی به تفاوت گرافیکی پی نمیبره :) این همون سربازهای درب و داغونی هستن که ازشون عکس گذاشتی ! آره قربونش ;;)




توی زامبی ها شفافیت و کیفیت مبهوت کننده ای که ندیدیم ؛ بعید هم هست 1.4 میلیون پلیگان توشون به کار رفته باشه ! در مورد تعداد هم که روش مانور میدید راهنماییتون میکنم به یه گله اردکی که فریدون مثال زد :)
پ.ن : یاد دوستمون Terova افتادم که عکس های کپچر شده از ویدئو های E3 آنچارتد رو به عنوان Actual in game آپلود میکرد :دی

===

@ مصطفی :
اون بحث که از نظر من بسته شد رفت ، فکر کنم در مورد صلاحیت و اینا حرف زدم ؟! میریم سراغ اینفمس :دی عزیزانی هم که لایک کردن باید بگم متاسفانه ته دیگش هم خورده شد چیزی برای ادامه ی بحث وجود نداره :دی

در کنار اشاره به تعداد ذرات به ارتفاع برج سیاتل ؛ میگم که خب خیلی هم عالی :دی انیمیشن چهره از QB ؛ افکت بارون از WD ؛ تعداد زامبی از DR3 ؛ ریلیستیک بودن از MGS V ؛ احتمالاً بزودی کیفیت محیط هم از Division استخراج میشه ! و حالا نکته ی جالبی که من بهش اشاره میکنم اینه که شماها دارید تمام این افکت و کیفیت های مختلف رو از هر بازی ای وصله پینه می کنید علیه کی ؟ I:SS :دی پس یعنی الان I:SS داره همزمان با افکت های مختلف توی هرکدوم رقابت می کنه و همه رو خودش یه جا داره :دی پس جای بحثی نمی بینم چون چیزی که هر کدوم جدا جدا دارن این همه ـش رو یه جا داره ! دمشم گرم :دی
 
آخرین ویرایش:
@ مصطفی :
اون بحث که از نظر من بسته شد رفت ، فکر کنم در مورد صلاحیت و اینا حرف زدم ؟! میریم سراغ اینفمس :دی عزیزانی هم که لایک کردن باید بگم متاسفانه ته دیگش هم خورده شد چیزی برای ادامه ی بحث وجود نداره :دی
لول دیگه کار به جایی رسیده که دوستان وسط بحث تعیین صلاحیت میکنن و بعد تشخیص میدن بحث ادامه بدن یا نه !
در کنار اشاره به تعداد ذرات به ارتفاع برج سیاتل ؛ میگم که خب خیلی هم عالی :دی انیمیشن چهره از QB ؛ افکت بارون از WD ؛ تعداد زامبی از DR3 ؛ ریلیستیک بودن از MGS V ؛ احتمالاً بزودی کیفیت محیط هم از Division استخراج میشه ! و حالا نکته ی جالبی که من بهش اشاره میکنم اینه که شماها دارید تمام این افکت و کیفیت های مختلف رو از هر بازی ای وصله پینه می کنید علیه کی ؟ I:SS :دی پس یعنی الان I:SS داره همزمان با افکت های مختلف توی هرکدوم رقابت می کنه و همه رو خودش یه جا داره :دی پس جای بحثی نمی بینم چون چیزی که هر کدوم جدا جدا دارن این همه ـش رو یه جا داره ! دمشم گرم :دی
ببین وقتی میای نمی بینی نمی بینی راه میندازی و با اعتماد به نفس Infamous رو تو تمامی زمینه ها برتر اعلام میکنی و میگی :
اما در مورد I:SS ! :دی توی عکس هایی که گذاشتی داری تعداد زامبی ها رو می بینی ولی اون تکسچر های گل و بلبل توی تصویر دوم رو نمی بینی :دی مدلینگ و شفافیت ضعیف ترش نسبت SS رو نمی بینی :دی نمی بینی که زامبی ها چه کیفیت های داغونی نسبت به شخصیت اول دارن در صورتی که توی I:SS برای npc ها همچین مدلینگی
یایدم انتظار همچین مقایسه هایی داشته باشی. در مورد عکس Watch dogs هم تو همون پست قبلیم دلیلش رو نوشتم و کامنتت رو هم نقل قول کردم.

در آخر واسه اینم که فک نکنی تو باقی زمینه ها بازی های دیگه قابل قیاس با I:SS نیستن و باید دونه دنه مقایسه شن؛ اولاً پیشنهاد میکنم یه دور دیگه بری و ویدئو DR 3 ببینی و یا اگه نسخه های قبلی بازی کردی فیزیک اجسام (که اکثر آبجکت های محیط قابل استفاده بودن ) و کارکتر هاش رو به خاطر بیار . در مورد تخریپ پذیری هم میشه اون سکانسی که با ماشین میزنه در شیشه ایی فروشگاه میاره پایین یا اونجایی که با ضربه نرده ها رو خرد میکنه مثال زد . در مورد تکسچر و جزییات هم که مهدی زحمتش رو کشید ، در مورد افکت ذرات متاسفانه سبک و سیاق این دوتا بازی متفاوته و خوب چیزی که مسلمه I:SS به چنین افکت هایی نیاز داره ، گرچه ما که تو افکت ذارتش هم چیزه خارق العاده و به دور از باوری ندیدم !

پ.ن : ولی خوشم اومد خوب بحث عوض کردی .
 
لول دیگه کار به جایی رسیده که دوستان وسط بحث تعیین صلاحیت میکنن و بعد تشخیص میدن بحث ادامه بدن یا نه !

ببین وقتی میای نمی بینی نمی بینی راه میندازی و با اعتماد به نفس Infamous رو تو تمامی زمینه ها برتر اعلام میکنی و میگی :

یایدم انتظار همچین مقایسه هایی داشته باشی. در مورد عکس Watch dogs هم تو همون پست قبلیم دلیلش رو نوشتم و کامنتت رو هم نقل قول کردم.

در آخر واسه اینم که فک نکنی تو باقی زمینه ها بازی های دیگه قابل قیاس با I:SS نیستن و باید دونه دنه مقایسه شن؛ اولاً پیشنهاد میکنم یه دور دیگه بری و ویدئو DR 3 ببینی و یا اگه نسخه های قبلی بازی کردی فیزیک اجسام (که اکثر آبجکت های محیط قابل استفاده بودن ) و کارکتر هاش رو به خاطر بیار . در مورد تخریپ پذیری هم میشه اون سکانسی که با ماشین میزنه در شیشه ایی فروشگاه میاره پایین یا اونجایی که با ضربه نرده ها رو خرد میکنه مثال زد . در مورد تکسچر و جزییات هم که مهدی زحمتش رو کشید ، در مورد افکت ذرات متاسفانه سبک و سیاق این دوتا بازی متفاوته و خوب چیزی که مسلمه I:SS به چنین افکت هایی نیاز داره ، گرچه ما که تو افکت ذارتش هم چیزه خارق العاده و به دور از باوری ندیدم !

پ.ن : ولی خوشم اومد خوب بحث عوض کردی .

من هیچ وقت نگفتم توی همه ی زمینه ها برتره ! شما و دوستان با تمام بازیها مقایسه ـش کردین گفتیم حتماً خبریه ;;) من فقط از افکت ها و مواردی که توی بازی بود عکس گذاشتم ؛ زحمت مقایسه ـش با شما و دوستان بود :)
در مورد زحمات دوستتون هم عرض کردم عکس در حد صفحه تلفن همراه چیزی رو مشخص نمی کنه :)
پ.ن : به ماهری شما نیستم که پست صفحه ی قبلم رو به عنوان مدرک برای معیار تعیین کردن استودیو ها آوردی ؛ پست بس قدیمی و دندان شکنی بود ;)

دوباره حملات گروهیتون داره شروع میشه ! منم حال و حوصله ـش رو ندارم :

56294187532526370128.jpg
 
آخرین ویرایش:
دیدم شما یه چند نفر دیگه خیلی با حرفای DF ذوق میکنید واستون چندتا چیز از DF میزارم یکم بیشتر ذوق کنید!

The Last of Us tech gallery #3 • Screenshots • Eurogamer.net

اینم یه نقل و قول دیگه از DF در مورد همون کات سیناو اینا !!!

یعنی نوع مقایسه تو حلقم ! انقدر خودتون رو به در و دیوار نزنید . اختلاف جزئیات صورت جوئل :

Cut scene :



به قول خودت ، Actual In game :




احتمالاً ما ضعف بینایی داریم و این تفاوت زمین تا زیر زمین رو تشخیص نمیدیم !
دست کم تو زمینه جزئیات کرکترها اصلاً و ابدا اختلاف قضیه در این حدی که میگین نیست !
 
آخرین ویرایش:
آره همیطوره احتمالاً ما ضعف بینایی داریم و این تفاوت زمین تا زیر زمین رو تشخیص نمیدیم !
دست کم تو زمینه جزئیات کرکترها اصلاً و ابدا اختلاف قضیه در این حدی که میگین نیست !
این کات سین ها رو با 19 تا PS3 و 6 تا PS4 رندر کردن ، بعد شوما میگی این تصاویری که گذاشتید در یه حدن ؟! :|
 
من تازه این تاپیک رو دیدم یه سری از پستها رو خوندم حرفاتون دقیقا یادآور همین نسلیه که گذشت ... با این تفاوت که ایندفعه تفاوت گرافیکی یه بازیی مثل infamous ss به حدی از رقباش بیشتره که اصلا مقایسه گرافیکی در برابر یه چیزی مثل DR3 خنده دار به نظر میرسه .
یه توصیه به جبهه مایکروسافت یه بازی دیگه واسه مقایسه ردیف کنید . (مالتی پلتفرم هم باشه اشکالی نداره Watch Dogs مثلا ) ^_^
 
با این تفاوت که ایندفعه تفاوت گرافیکی یه بازیی مثل infamous ss به حدی از رقباش بیشتره که اصلا مقایسه گرافیکی در برابر یه چیزی مثل DR3 خنده دار به نظر میرسه .
اتفاقا واسه من جای سواله تا وقتی یه گرافیک خوفناکی مثل Ryse هست، فن های مایکروسافت چرا رفتن سراغ DR3 :دی حالا گرافیک این I: SS دقیقا چقدر از رقباش بیشتره؟ :-/ :دی
 
آخرین ویرایش:
اتفاقا واسه من جای سواله تا وقتی یه گرافیک خوفناکی مثل Ryse هست، دوستان چرا رفتن سراغ DR3 :دی

برا من هم سوال چرا 1886 رو ولیدن به حال خودش رفت سراغ i : ss :دی
هرچند GP نیشان ندادن ولی به هر حال :دی
انصافاً مولتی پلتفرم ها خیلی بهتر از انحصاری بودن :دی از همه نظر!!! :| :دی
 
برا من هم سوال چرا 1886 رو ولیدن به حال خودش رفت سراغ i : ss :دی
هرچند GP نیشان ندادن ولی به هر حال :دی
انصافاً مولتی پلتفرم ها خیلی بهتر از انحصاری بودن :دی از همه نظر!!! :| :دی
Quantum Break سلام میرسونه :دی البته به صورت کلی من با گرافیک Witcher 3 و MGS V بیشتر از بقیه بازی ها حال کردم :دی تو اونایی هم که گیم پلی نشون ندادن Quantum Break.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or