بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

اینا شخصیت هایی هستن که میتونن باشن.

شخصیت های با احتمال زیاد

کریس
هانک
بیلی کوئن
کار لوس الیویرا


شخصیت های دور از ذهن

جک کرازور
آلبرت وسکر
الکس وسکر

بحث رو شروع کنید :دی منم نظرم رو میدم بعدا :دی
 
تو اون یکی سایتم گفتم این یارو کارلوس
چون هیکلش واقعا به کریس نمی خوره
در ضمن اگه دقت کنید کماندو بود و اینکه کریس اگه می تونست این همه امکانات داشته باشه تو همون re5 در بهش میدادن!
در ضمن انگار این بار لیون با سازمان طرفه و بقول خودش می خواد این ویروس رو از رو زمین پاک کنه
راستی اون هایی که اول داشتن از دست تانک فرار می کردن کی بودن لباس نظامی نداشتن
یه سئال دیگه این تریلر با کیفیت بهترش نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
سلام
من فکر کنم اون یارو که از بالا ایستاده بود همونی باشه که توی اویل 1 هزار بار جون جیل رو نجات داد اسمش یادم نیست شاید بری بورتن بود همون که بعد خونوادش رو به کانادا منتقل کرد. جک کراوزر که خدا بیامرز شد رفت تازه فکر کنم از لیون نفرت داشته باشه ولی یکی هست که میشناسیمش چون لیون از اون نگاههایی کرد که میشه فهمید یارو اشناست شاید کریس باشه احتمالش خیلی زیاده من زیاد دقت نکردم که مطمئن بشم طرف خانوم باشه یا نه. ولی هانک هم میتونه باشه احتمالش زیاده هر چی هست کلیر ردفیلد نیست .:d;)
 
اینم از نظر من:
100 درصد بیلی کوئن! :d اصلا از قیافش معلومه.تیپش،مدل صورتش و حتی مدل موهاش جفت بیلی است.
کریس که اصلا نیست.چون در رزیدنت اویل 5 بوده و تازه در Revelations هم هست.دیگه توی 3 تا قسمت پشت سر هم که نمیارنش دیگه!به علاوه تیپش هم هیچ تناسبی با کریس نداره.هانک هم توی Revelations هست.نه به اون موقع که سال به سال ازش یاد نمی کردند.نه حالا که توی 2 تا قسمت پشت سر هم میارنش.به نظر من هانک و کارلوس هم نیستند.فقط بیلی.(البته کارلوس هم 1 درصد احتمالش هست.ولی تیپش نمی خوره.)
راستی کی گفته که کریس و لیون همدیگرو نمی شناسن؟پس عمه ی من به کریس خبر داد که کلیر توی جزیره ی راکفورت گیر افتاده؟
در مورد کریس هم فقط آدرس محل کارش رو هم دارم که اون رو هم همه بلدن دیگه! (شعبه ی اصلی B.S.A.A در آمریکا) آدرس خونش رو هم از خود کلیر بگیرید.شمارش رو که قبلا گذاشتم!
در ضمن آقای ویروس جی.دارم برات! ;)
 
آخرین ویرایش:
اگر Style ـه تخیلیه کریس ردفیلد رو تو Resident Evil 5 فاکتور بگیریم و به RE ـهای کلاسیک بر گردیم احتمالش زیاده که کریس باشه، حدس بعدی من هم Billy Coen هست چون واقعاً بهش نزدیکه :d
 
35116536499572545361.jpg



C_BELLYeps.jpg


نظر بدید :دی
 
سلام
اقایون خانوما منو ببخشید من یه گناهکارم یه گناه بزرگ مرتکب شدم و به این تایپک خیانت کردم من متاسفم من رفتم به این لینکی که احد داده بود به لارا کرافت رای دادم شرمنده امx_xx_x
نیما جون شوخی کردم ناراحت نشو عزیزم گفتم یه خورده شوخی کنم باهات عزیزم .
راستی اون یارو که توی اویل 1 هزار بار جون جیل رو نجات داد کی بود الان کدوم گوریه مگه نرفته بود اروپا همراه با کریس . چرا تو این ماجرا نیست؟. راستی این فیلم ها کی میان به بازار تا بریم ببینیم حالشو ببریم
فکر کنم وقتی اینا بعد از مرگ وسکر دوتا فیلم دیگه میسازن حتما یه نقشه ای برای اویل 6 کشیدن میشه گفت ساخته شدن اویل 6 حتمیه. ولی داستانی سختتر از بازی های کنونی داره . ترس رو دوباره برمیگردونن به این بازی.
 
من از همون اول گفته بودم که بیلی است.ولی اگه با ربکا میاوردنش ماجرا قشنگ تر می شد.چون اصلا بیلی به لیون ربطی نداره.به نظر میاد که این فیلم می خواد سرنوشت مجهول بیلی رو نشون بده.حضور لیون هم طبق معمول فقط به خاطر فروش فیلم است.(الآن باز همه میان بر علیهم جبهه می گیرن!)
کریس رو هم بی خیال بشید.مگه سازندگان فیلم دیوونه اند که دوباره بیان تیپ کریس رو مثل رزیدنت اویل 1 لاغر بسازن؟اصلا چه دلیلی داره که کریس خودشو لاغر کرده باشه.با شناختی که من روی خودش و خانواده ی نه چندان محترمش دارم،بعید می دونم که رژیم گرفته باشه.
بری برتون هم سرنوشتش مبهم است و بعد از اینکه در انتهای رزیدنت اویل 3 با هلیکوپترش میاد و جان جیل و کارلوس رو نجات میده دیگه هیچ نقشی نداشته و نخواهد داشت.چون دیگه سنش برای این جور کارها زیاده.باید خودشه بازنشسته کنه که البته 10 سال پیش این کارو کرده!
در ضمن این نظر سنجی در کل معتبر نبود.چرا ایدا رو داشت.کلیرو نداشت؟کلیر که خیلی مهم تره.مثل اینکه اینا فقط گرافیک و محبوبیت رو در نظر گرفتند نه داستان رو.
 
حضور لیون هم طبق معمول فقط به خاطر فروش فیلم است.(الآن باز همه میان بر علیهم جبهه می گیرن!)


در ضمن این نظر سنجی در کل معتبر نبود.چرا ایدا رو داشت.کلیرو نداشت؟کلیر که خیلی مهم تره.مثل اینکه اینا فقط گرافیک و محبوبیت رو در نظر گرفتند نه داستان رو.
تو که خودتم دنبال شر می گردی ! ولی آره دیگه فکن اگه کلیر جای لیون بود اونوقت واسه پیشروی تو داستان بود آخه نیما جان ! یارو اول نمیاد داستان بنویسه بعد بگه حالا واسه اینکه بفروشه لیون رو بزاریم نقش اول!!
در ضمن کلیر طرفداراش کمن چون افراد زیادی ازش خوششون نمیاد حالا باید آمار بگیری ببینی چند نفر بدشون میاد!!!
 
سلام
منم فکر کنم همین بیلی خودمون باشه حالت تفنگ دست گرفتنش که خودشه من کلیه حدس هایی که زده بودم رو کنار میذارم و میگم بیلیه.
یه متلک به خودم قابل توجه اقا نیما :
اگه این یارو لیون باشه چی میشه توی یه فیلم دو تا لیون داشته باشیم بزنن پدر هر چی لیکر در بیارن:d:d;) این جوری فروش فیلم سقفو سوراخ میکنه میچسبه به لایه اوزن:d:d;)
در ضمن وسکر هم بیاد لیون بتونه دو تا فحش نا جور بارش کنه تا ما ارزو به دل نمونیم.:d;)
کسی میدونه این فیلمها چه سالی به بازار میان و دردسترس قرار میگیرن یکی اون فیلم اولی که کریس و جیل توشن و همین فیلم؟:-/ اویل 6 کی میاد به بازار خدا میدونه:-/
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or