>:d<
آقایون اعتراف میکنم که این آتیشو من راه انداختم! با اولین پستم پس از چند سال که توش گفتم:
راستی! به نظرم لیان از کلیر مهمتر هست..!:d
بنابراین من مهم ترین نقشو در بلوای اخیر داشتم..تو مایه های وسکر!
خب دیگه..منم موافقم بحثو تمومش کنیم>:d<
یک سوال..به نظرتون به غیر از تغییر زاویه دوربین چه عاملی باعث شده رزیدنت اویل ترسناک نباشه؟؟
من فکر میکنم یکی دیگه از دلایلش پیشرفت گرافیکی باشه..
چون وقتی تصاویر پر جزییات نباشه مغز ما خودش حس و فضایی که لازمه به دریافت ما از بازی میده و در واقع خود مغز مارو میترسونه..
هرچه این تصاویر و صداها کاملتر و طبیعی تر میشه ...مغز خودشو کمتر درگیر میکنه و همون چیزی که بهش میرسه رو دست نخورده نگه میداره و به عنوان واقعیت محیط به ما میقبولونه..
یعنی هرچی جلوتر بریم و گرافیک پیشرفت کنه...میشه مثل این همه فیلمای ترسناکی که میبینیم و خوابمون میگیره...!
نمونه بارزش..فیلم رزیدنت اویل رو مقایسه کنید با بازیهای اولیه...نمسیس اویل 3 کجا و نمسیس تو فیلم کجا؟؟
دقت کنید هرکس با
درک مخصوص به خودش از شماره های اولیه اویل خیلی بیشتر ترسیده تا جدیدتر ها..
درسته.. زاویه دوربین..کارگردانی بد..به سمت شوتر بردن بازی...همه اینا موثر بوده..
ولی من فکر میکنم گرافیک بالا در این کاهش ترس و اضطراب به شدت مقصر بوده...
فقط خیلی نگرانم از اینکه تونسته باشم منظورمو دقیق رسونده باشم...!