بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    313
@PWLG
با وجود اینکه ایده اولیه شون بد نبود و خود من هم اون موقع ازش حمایت کردم ولی خب الان که دوباره برمیگردم و به بازی نگاه میکنم، میگم کاشکی کلا بیخیال این چیزا میشدن و یه داستان درست و حسابی برای خود دانته و خانواده اسپاردا مینوشتن. توی DmC اینقدر سعی داشتن چیزای مختلف رو نشون بدن که اصلا وقت نشد درست به هیچکدومشون بپردازن. تازه به نظرم این تم داستانی (مسائل اقتصادی و اینجوری چیزا) اصلا هیچ سنخیتی با یه بازی HnS که در مورد کشتن شیطوناست نداره و تم واقعا بدی براش انتخاب کردن. همین Vergil's Downfall فقط بخاطر اینکه بیخیال این چیزا میشه و تمرکز رو میزاره روی خود شخصیت ها باز داستانش خیلی خیلی بهتر از نسخه اصلی شده.

در کل کاشکی از همون اول روی مسائل دیگه وقت نمیزاشتن و یه داستان درست و حسابی برای خود شخصیت ها میگفتن. تازه خیلی خیلی خیلی بهتر هم میشد اگه داستان رو خود Tameem نمینوشت و از بازی به عنوان یه فرصت برای نشون دادن توانایی های نویسندگی خودش (که همچین خوب هم نیستن) استفاده نمیکرد و مثل Enslaved و HS میرفتن یه نویسنده خارجی و معروف برای پروژه استخدام میکردن.

@Noᴄtis Luᴄis
والا حرف و حدیث در مورد اسپاردا زیاده(یکی میگه مرده، یکی میگه اسیره و...) ولی خب تا اونجایی که یادم میاد دقیقا مشخص نیست چی به سرش اومده :دی به نظرم میشه به قول علی رضا @FrankinG حتی یه سه گانه از داستان اسپاردا در آورد، ولی خب اینکه کپکام بتونه همچین داستانی رو بگه یا نه مسئله ای که زیاد در موردش مطمئن نیستم.
پ.ن: نمیدونم الان منشن شدی یا نه ولی توی پست قبلی که سه تاییمون رو با هم منشن کردی چیزی برای من نیومده بود :دی فکر کنم قبل از هر اسم باید یدونه @ هم بزاری تا جواب بده :دی یعد @ نباید با نام کاربری فاصله داشته باشه :دی
 
@Noᴄtis Luᴄis
والا حرف و حدیث در مورد اسپاردا زیاده(یکی میگه مرده، یکی میگه اسیره و...) ولی خب تا اونجایی که یادم میاد دقیقا مشخص نیست چی به سرش اومده :دی به نظرم میشه به قول علی رضا @FrankinG حتی یه سه گانه از داستان اسپاردا در آورد، ولی خب اینکه کپکام بتونه همچین داستانی رو بگه یا نه مسئله ای که زیاد در موردش مطمئن نیستم.
پ.ن: نمیدونم الان منشن شدی یا نه ولی توی پست قبلی که سه تاییمون رو با هم منشن کردی چیزی برای من نیومده بود :دی فکر کنم قبل از هر اسم باید یدونه @ هم بزاری تا جواب بده :دی یعد @ نباید با نام کاربری فاصله داشته باشه :دی
توی دویل 1 فک کنم گفتن اسیره :دی همونو بگیرن استارت کار و برن جلو :دی
منم موافقم :دی کلاً یه بازی یا یه سری بازی رو می طلبه :دی به عنوان بابای این دو تا بچه ی ناخلف می تونه مجموعه توانایی های جفتشون + یه سری حرکات مخصوص به خودش رو هم داشته باشه :دی اصن تصور بازی با یه کرکتر خفن مثل اسپاردا + داشتن قدرت های دانته و ورجیل توی یه کرکتر به صورت همزمان + باقی مخلفات باعث میشه آدم سر به بیابون بذاره :دی

نه منشن نشدم :(
فک کردم مثل پ.خ با ؛ میشه همه رو منشن کرد :دی کلاً این سیستم منشن عجیب غریبه :دی روز اولی که راه افتاده بود و توی تاپیکش منو منشن کرده بودین برام پیامش اومده بود ولی الان نه ؟! :دی
@Dante Never Cry
الان منشن شدی ؟ :دی
 
توی دویل 1 فک کنم گفتن اسیره :دی همونو بگیرن استارت کار و برن جلو :دی
منم موافقم :دی کلاً یه بازی یا یه سری بازی رو می طلبه :دی به عنوان بابای این دو تا بچه ی ناخلف می تونه مجموعه توانایی های جفتشون + یه سری حرکات مخصوص به خودش رو هم داشته باشه :دی اصن تصور بازی با یه کرکتر خفن مثل اسپاردا + داشتن قدرت های دانته و ورجیل توی یه کرکتر به صورت همزمان + باقی مخلفات باعث میشه آدم سر به بیابون بذاره :دی

نه منشن نشدم :(
فک کردم مثل پ.خ با ؛ میشه همه رو منشن کرد :دی کلاً این سیستم منشن عجیب غریبه :دی روز اولی که راه افتاده بود و توی تاپیکش منو منشن کرده بودین برام پیامش اومده بود ولی الان نه ؟! :دی
@Dante Never Cry
الان منشن شدی ؟ :دی
آره فکر کنم اکثر هوادارای DMC با ساختن یه/چند بازی از روی اسپاردا موافق باشن ولی خب مسئله همونطوری که گفتم کیفیتشه :دی اگر بتونند بازی رو خوب از آب در بیارن میتونه مثل MGS3 و بیگ باس یه چیز جاودانه برای سری تبدیل بشه ولی خب اگر کیفیتش زیاد مناسب نباشه ممکنه کلا گند بزنه به دنیای DMC و شخصیت اسپاردا و حتی بازی های قبلی/بعدی رو هم تحت تاثیر خودش قرار بده. در کل ریسکش خیلی بالاست :دی

علاوه بر اینایی که گفتی یه نکته خیلی مهم دیگه توی بازی اسپاردا که باید حتما بهش توجه کنند حماسی بودن اونه :دی با Dragon's Dogma کپکام و ایتسونو نشون دادن که خیلی خوب میتونند از پس ساخت گیم پلی/مبارزات/باس های حماسی بر بیان ولی خب قضیه DMC یکم فرق میکنه و مطمئن نیستم چطور میشه حماسه به اون صورتی که داستان اسپاردا میطلبه رو به گیم پلی بازی اضافه کرد بدون اینکه بخواد تاثیر منفیی روی سیستم مبارزات بازی بزاره :دی

نه الان هم من منشن نشدم :( بزار اینجوری تست کنم ببینم جواب میده یا نه :دی
[MENTION] Noᴄtis Luᴄis


[/MENTION]
منشن شدی؟ :دی
 
این ایده اسپاردا با ترکیب گیم پلی ورجیل و دانته عالیه:biggrin1: امیدوارم حتی اگه شده به صورت یه فلش بک هم بریم ببینیم اسپاردا کدوم گوریه و چجوریه:biggrin1:
 
دارم میخونم این نظراتو
واقعا اگه این ایده‌هاتون رو بفروشید، یه پولی درمیارید که نگو :دی
خودم که شخصا دویل 1 و 2 رو بازی نکردم و از 3 شروع کردم. که توی 3 هم روی اسپاردا مانوری داده نشد
اگه استایل DmC روبا داستان DMC قاطی میکردن، از نظر من که همه‌چی تموم میشد. زیادم راضی به زحمتشون نیستیم!
 
آره فکر کنم اکثر هوادارای DMC با ساختن یه/چند بازی از روی اسپاردا موافق باشن ولی خب مسئله همونطوری که گفتم کیفیتشه :biggrin1: اگر بتونند بازی رو خوب از آب در بیارن میتونه مثل MGS3 و بیگ باس یه چیز جاودانه برای سری تبدیل بشه ولی خب اگر کیفیتش زیاد مناسب نباشه ممکنه کلا گند بزنه به دنیای DMC و شخصیت اسپاردا و حتی بازی های قبلی/بعدی رو هم تحت تاثیر خودش قرار بده. در کل ریسکش خیلی بالاست :biggrin1:

علاوه بر اینایی که گفتی یه نکته خیلی مهم دیگه توی بازی اسپاردا که باید حتما بهش توجه کنند حماسی بودن اونه :biggrin1: با Dragon's Dogma کپکام و ایتسونو نشون دادن که خیلی خوب میتونند از پس ساخت گیم پلی/مبارزات/باس های حماسی بر بیان ولی خب قضیه DMC یکم فرق میکنه و مطمئن نیستم چطور میشه حماسه به اون صورتی که داستان اسپاردا میطلبه رو به گیم پلی بازی اضافه کرد بدون اینکه بخواد تاثیر منفیی روی سیستم مبارزات بازی بزاره :biggrin1:

نه الان هم من منشن نشدم :( بزار اینجوری تست کنم ببینم جواب میده یا نه :biggrin1:
Noᴄtis Luᴄis



منشن شدی؟ :biggrin1:

کلاً In Itsuno We Trust :biggrin1: ایتسونو نشون داده بازی بد نمیسازه :biggrin1: قطعاً مثل خیلی دیگه از افراد سر شناس دنیای گیم ، اینم باید یه تیمی زیر نظر خودش داشته باشه که اگه اینطور باشه بعید می دونم خراب کنن :biggrin1: همون DMC 4 با اون ایراداتش از هزارتا گاو و DmC و ... بهتر بود :biggrin1: (موردو آروم باش پسرم :biggrin1: بیونتا از اینا جداس :biggrin1:) ولی خب دقیقاً نقطه ی ضعفش همون داستان بوده که الان نگرانی :biggrin1: که از این منظر هم بخواهیم بهش نگاه کنیم داستان بد نبود ، ولی پرفکت هم نبود :biggrin1: که خب شاید به خاطر سر ریز شدن ظرفیت داستانی سری بوده :biggrin1: به هر حال تیمی که تونسته DMC3 رو خلق کنه می تونه از پس اسپاردا هم بر بیاد :biggrin1: یه چیز حماسی در این حد :



علی شاید چون داریم پست همدیگه رو نقل قول میکنیم چواب نمیده ؟ :biggrin1:
الانم نشد :biggrin1:
 
@PWLG


@Noᴄtis Luᴄis
والا حرف و حدیث در مورد اسپاردا زیاده(یکی میگه مرده، یکی میگه اسیره و...) ولی خب تا اونجایی که یادم میاد دقیقا مشخص نیست چی به سرش اومده :دی به نظرم میشه به قول علی رضا @FrankinG حتی یه سه گانه از داستان اسپاردا در آورد، ولی خب اینکه کپکام بتونه همچین داستانی رو بگه یا نه مسئله ای که زیاد در موردش مطمئن نیستم.
پ.ن: نمیدونم الان منشن شدی یا نه ولی توی پست قبلی که سه تاییمون رو با هم منشن کردی چیزی برای من نیومده بود :دی فکر کنم قبل از هر اسم باید یدونه @ هم بزاری تا جواب بده :دی یعد @ نباید با نام کاربری فاصله داشته باشه :دی

اصن بچه ها اگه اسپاردا زنده باشه چی میشه! روی این تاکید ندارم که یه گیم پلی و یه نسخه مختص به خودشو داشته باشه (ولی اگه همچین چیزی هم باشه از خدامه:d ) ولی کلا خیلی دوست دارم صحنه رو به رو شدن دانته و اسپاردا رو ببینم...اصن نمیتونم صحنه رو به رو شدن اسپاردا و دانته رو تصور کنم که بعدش چی میشه (خب برا همین داستانی که نوشتم نصفه نیمه بود...:d ) ولی از طرف دیگه کنجکاوم اگه اسپاردا زنده مونده آیا فرار کرده از جهنم و یا هنوز اسیره (به نظرم دومیه منظقی تره!) ؟ اگه ازاد شده دنبال پسراشه یا عزلت و انزوا پیشه کرده؟
 
@DanteNeverCry
@Dante Never Cry

دقیقا باهات موافقم علی ! اصلا ریبوت همچین عنوانی از اول هم اشتباه بود ، هر چند بازی انصافا خو بود ولی اصلا به نظر من هیچ سنخیتی با سری اصلی نداشت و هدفی هم که در غالب داستان و سیاست هایی که دو پهلو به مخاطب القا میکرد کاملا با سری اصلی DMC متفاوت بود . کلاً به نظرم اگه بازی با اسم دیگه ای و تغییر اسامی شخصیت ها به عنوان یه گیم متفاوت عرضه میشد خیلی بهتر بود . کما اینکه نینجا تئوری استاد ساختن IP هایی هست که از نظر داستانی و دنیای محورش خیلی ماهرانه طراحی و پایه گذاری میشن مثل Enslaved . کلا وجود این بازی رو اصلا درک نمیکنم !

@
Noᴄtis Luᴄis
@NoᴄtisLuᴄis

یعنی شانس اوردی اسم خداوندگار بیونتا رو منشن کردی وگرنه اینجا خودم اسفالتت میکرد :دی ( البته اکه بقیه زودتر نابودت نکرده بودن :دی ) در مورد اسپاردا هم مثل اینکه هم من هم خودت هم علی هم برادر صلح و صفا ( :دی ) نظرمون یکی هست که خب نشون دهنده پتانسیل بالای این کرکتر واسه روایت داستان خودشه !

البته برای مثال علی سالید اسنیک و باس رو مثال زد . و واقعا هم به این شکل حساسیت روی اسپاردا خیلی بالا میره و اگه نتونن اونطور که باید دنیای حول محور این کرکتر و پیش زمینه های داستانیش رو درست دربیارن کلا سری اصلی هم نابود میشه . چون اسپاردا یک جورایی نقش افسانه رو توی سری بازی میکنه و صد درصد همه مون یه چیز خیلی خوف و کم نظیر ازبازی انتظار داریم اگه کلید بخوره .

من خودم بشخصه منتظرم ببینم DMC 5 چطور میخواد دوباره نرو رو به یه شخصیت پخته تبدیل کنه و کلا سرنوشت داستان چی میشه . یه حسی بهم میگه از اسپاردا هم رونمایی میکنن ! :دی:|!

منشن شدین ؟ :| عجب سیستم مزخرفی داره واقعا این منشن :| پیر میکنه ادمو :دی
 
@Noᴄtis Luᴄis@FrankinG
آره علیرضا دقیقا این سوالیه که برای هممون پیش اومده. متاسفانه تنها جوابی که به ذهنم میرسه تفکرات غلط اون مردک Inafune است که توی دوران مدیریتش تقریبا به تمام IP های کپکام گند زد. باز خدا رو شکر که به نظر میاد کپکام به خودش اومده و داره دوباره خودش رو جمع و جور میکنه (RE:R2 و الان DMC4SE نمونه بارز این تغییرات مثبت در کپکام هستند)

همونطوری که گفتم این کم بودن کیفیت داستان DmC یه بخش بزرگیش هم برمیگشت به اینکه اولین داستانی بود که NT و Tameem به صورت داخلی داشت مینوشت و برای نوشتنش از نویسنده های معروف استفاده نکردن. همون Enslaved که فکر کنم هممون قبول داشته باشیم داستانش عالی بود، یه کار مشترک از NT و Alex Garland نویسنده فیلم معروف "28 روز بعد" بوده. بخاطر همین کیفیتش اینقدر خوب بود. وگرنه همونم تا قبل از اومدن Alex داستانش نابود بوده :دی مثلا Alex میگفت:
وقتی اولین بار به پروژه Enslaved اضافه شدم، توی همون بخش ابتدایی بازی که مانکی از سفینه زندانی ها فرار میکنه یه جایی وجود داشت که یکی از زندانی ها آویزون کشتی شده و داره میوفته و از مانکی کمک میخواد ولی مانکی بجای کمک کردن بهش با لگد میزنه توی صورت اون زندانی و میفرستتش به کام مرگ. NT فکر میکرد با اینکار مانکی "خفن" میشه، درحالی که از دید من اینکار فقط اون رو به یه "عوضی" تبدیل میکرد.

البته نقل قول دقیق و تحت الفظی نیست ولی خب متوجه منظورم میشی دیگه :دی NT از همون موقع هم زیاد کارش توی داستان نویسی خوب نبوده و کیفیت داستاناشون رو مدیون نویسنده های معروفی هستن که برای پروژه هاشون استخدام میکردن :دی متاسفانه سر DmC خود Tameem تصمیم میگیره تا کل داستان رو بنویسه و Alex صرفا نقش ناظر رو داشته برای همین داستان اینجوری از آب در میاد :| :دی

در مورد اسپاردا هم آره دقیقا از پستای همین تاپیک هم مشخصه که اون علاقه ـه وجود داره ولی خب مسئله فقط همون ریسکه :دی علاوه بر این چیزایی که گفتیم یه ریسک دیگه ای هم که ساختن یه بازی مخصوص اسپاردا داره اینه که معلوم نیست هوادارا چجور واکنشی به DMC ـه بدون دانته و ورجیل از خودشون نشون بدن :دی ممکنه علاقه زیاد هوادارا به پسرای اسپاردا اینجا دردسر ساز بشه :دی
والا احسان رو نمیدونم ولی من که منشن نشدم :| احسان الان که بدون نقل قول نوشتم تو منشن شدی؟ :دی
---
راستی نظرتون در مورد قرار دادن Note/Files توی نسخه بعدی DMC چیه؟ :دی منظورم یه چیزی توی مایه های نوشته و فایلهایی که میتونی توی سری RE توی محیط پیدا کنی و در مورد داستان و کارای شخصیت ها اطلاعات بدست بیاری :دی مثلا همین RE:R2 الان بدون اون Note هاش شاید شخصیت منفیش یکی از بیخودترین شخصیت های صنعت گیم میشد ولی خب با Note هایی که توی بازی وجود دارن و همه چیز رو توضیح میدن نه تنها شخصیت بیخودی از آب در نیومده بلکه بدون شک به یکی از بهترین و باهوش ترین شخصیت منفی هاییه که توی این چندین سال اخیر توی صنعت گیم دیدم :دی

به نظرم وجود اینجور نوشته/فایلها میتونه خیلی به بزرگتر شدن دنیای بازی و توضیح داستان/شخصیت ها کمک کنه :دی واقعا حیفه اگه همچین چیزی رو توی بازی نزارن، خصوصا که قرار دادن اینجور چیزا توی بازی هم وقت خیلی کم از سازنده ها میگیرن و هم هزینه خاصی ندارن.
 
@Noᴄtis Luᴄis@FrankinG
آره علیرضا دقیقا این سوالیه که برای هممون پیش اومده. متاسفانه تنها جوابی که به ذهنم میرسه تفکرات غلط اون مردک Inafune است که توی دوران مدیریتش تقریبا به تمام IP های کپکام گند زد. باز خدا رو شکر که به نظر میاد کپکام به خودش اومده و داره دوباره خودش رو جمع و جور میکنه (RE:R2 و الان DMC4SE نمونه بارز این تغییرات مثبت در کپکام هستند)

همونطوری که گفتم این کم بودن کیفیت داستان DmC یه بخش بزرگیش هم برمیگشت به اینکه اولین داستانی بود که NT و Tameem به صورت داخلی داشت مینوشت و برای نوشتنش از نویسنده های معروف استفاده نکردن. همون Enslaved که فکر کنم هممون قبول داشته باشیم داستانش عالی بود، یه کار مشترک از NT و Alex Garland نویسنده فیلم معروف "28 روز بعد" بوده. بخاطر همین کیفیتش اینقدر خوب بود. وگرنه همونم تا قبل از اومدن Alex داستانش نابود بوده :دی مثلا Alex میگفت:


البته نقل قول دقیق و تحت الفظی نیست ولی خب متوجه منظورم میشی دیگه :دی NT از همون موقع هم زیاد کارش توی داستان نویسی خوب نبوده و کیفیت داستاناشون رو مدیون نویسنده های معروفی هستن که برای پروژه هاشون استخدام میکردن :دی متاسفانه سر DmC خود Tameem تصمیم میگیره تا کل داستان رو بنویسه و Alex صرفا نقش ناظر رو داشته برای همین داستان اینجوری از آب در میاد :| :دی

در مورد اسپاردا هم آره دقیقا از پستای همین تاپیک هم مشخصه که اون علاقه ـه وجود داره ولی خب مسئله فقط همون ریسکه :دی علاوه بر این چیزایی که گفتیم یه ریسک دیگه ای هم که ساختن یه بازی مخصوص اسپاردا داره اینه که معلوم نیست هوادارا چجور واکنشی به DMC ـه بدون دانته و ورجیل از خودشون نشون بدن :دی ممکنه علاقه زیاد هوادارا به پسرای اسپاردا اینجا دردسر ساز بشه :دی
والا احسان رو نمیدونم ولی من که منشن نشدم :| احسان الان که بدون نقل قول نوشتم تو منشن شدی؟ :دی
---
راستی نظرتون در مورد قرار دادن Note/Files توی نسخه بعدی DMC چیه؟ :دی منظورم یه چیزی توی مایه های نوشته و فایلهایی که میتونی توی سری RE توی محیط پیدا کنی و در مورد داستان و کارای شخصیت ها اطلاعات بدست بیاری :دی مثلا همین RE:R2 الان بدون اون Note هاش شاید شخصیت منفیش یکی از بیخودترین شخصیت های صنعت گیم میشد ولی خب با Note هایی که توی بازی وجود دارن و همه چیز رو توضیح میدن نه تنها شخصیت بیخودی از آب در نیومده بلکه بدون شک به یکی از بهترین و باهوش ترین شخصیت منفی هاییه که توی این چندین سال اخیر توی صنعت گیم دیدم :دی

به نظرم وجود اینجور نوشته/فایلها میتونه خیلی به بزرگتر شدن دنیای بازی و توضیح داستان/شخصیت ها کمک کنه :دی واقعا حیفه اگه همچین چیزی رو توی بازی نزارن، خصوصا که قرار دادن اینجور چیزا توی بازی هم وقت خیلی کم از سازنده ها میگیرن و هم هزینه خاصی ندارن.

به نظر من چون اسپاردا پدرشونه فک نکنم اون تاثیر منفی رو بین هوادارا ایجاد کنه :دی یه پدر نسبت به یه کرکتر جدید یا هر کس دیگه ای خیلی فرقشه :دی
Nope :(
در مورد متن های داخل بازی هم موافقم :دی چه توی ایول چه توی بازی ای مثل گاو ، چیزای جالبی هستن :دی مثلاً گاهی اوقات توی گاو نوشته هایی پیدا میشه که به یه سری کرکتر که از قبل میشناسی اشاره داره که بعد از خوندنش با پیش خودت میگی اَ فلانی هم مثلاً اینجا بوده و فلان اتفاق براش افتاده یا ... :دی کاملاً موافقم :دی
 
ترجمه کارش تموم شد، گفتم بخشای ورجیلش رو اینجا هم بزارم :دی
pl2llgq0kvowy5tqw0vq.png

d0fyrc7hewc1i1y5qme5.png


با فعال کردن Devil Trigger به شیطون تبدیل شده و قدرت شیطانی درونیتون رو بیدار کنید. ورجیل با توجه به سلاحی که در دست داره به حالت های شیطانی متفاوتی تبدیل میشه. در هر حالتی که باشه با فعال کردن DT ضربات ورجیل قویتر و شکل و شمایل اون تغییر میکنند.

Beowulf Devil Trigger
حالت شیطانی ورجیل موقع استفاده از Beowulf

ewjunc3gvvh0k3git70c.png


حرکت Lunar Phase در حالت DT


اجرای Lunar Phase در وضعیت DT به این حرکت سرعت بیشتری میده و علاوه بر اون بعد از ضربه پایانی دو ضربه لگد دیگه به پایان اون اضافه میکنند. ورژن DT ایه Lunar Phase 2 دارای سرعت، ضربات و قدرت بیشتری خواهد بود.

Devil Trigger معمولی
DT به ورجیل قدرت و سرعت بیشتری میده و باعث پر شدن انرژی اون میشه
9ddwwu23gswmuijgvrj9.png


حرکت Stinger در حالت DT

حرکت Stinger در حالت DT قدرت بیشتری داشته و ضرباتی بیشتری به دشمن وارد میکنه. Stinger 2 در حالت DT حتی از حالت قبلی هم قدرت و شدت بیشتری داشته و باعث میشه بتونید مسافت بیشتری رو طی کنید.

فعال کردن Devil Trigger
DT بار با ضربه زدن و خوردن ورجیل پر میشه. وقتی که 3 بخش از بار DT پر شده باشه شما میتونید DT رو فعال کنید. در حالت DT ورجیل قویتر و سریعتره و میتونی انرژی از دست رفته اش رو بدست بیاره.


yvqwnlcrbwny3tte1t8p.png


ورجیل از سبک شمشیر زنیی بر اساس iaido استفاده میکنه که به درصد بالایی از سلحشوری و دلاوری بدنی احتیاج داره. با افزایش تمرکزش، ورجیل میتونه از سلاح ها و امکاناتش به صورت بهتری استفاده و حرکات قوی تری اجرا کنه.

انرژی تمرکز
انرژی بار آبی رنگی که در بالا و سمت چپ تصویر میبینید انرژی تمرکز ورجیله.با بیشتر شدن این انرژی بار قدرت ضربات ورجیل هم افزایش پیدا میکنند.
b7704ikweyi68v0mefij.png


افزایش انرژی بار
ورجیل میتونه با ضربه زدن به دشمن و جاخالی دادن ضربات اونها انرژی بار تمرکز رو پر کنه.

کاهش انرژی بار
ضربه خوردن از دشمن یا فرار کردن میتونه باعث کم شدن انرژی بار بشه. علاوه بر اون برخورد نکردن ضربه های شما به دشمن هم باعث کم شدن انرژی بار بشه پس باید هنگام مبارزه با ورجیل به بهترین صورت ممکن از ضرباتتون استفاده کنید.

تمرکز Level 0
ورجیل در ضعیفترین حالت خودش. همینطوری کورکورانه حمله نکنید. سعی کنید اول از همه انرژی تمرکزتون رو پر کنید


تمرکز Level 1
حالت استاندارد ورجیل، سعی کنید از این سطح پایینتر نیاید.


تمرکز Level Max
قویترین حالت ورجیل. در این سطح ضربات ورجیل قدرت و بُرد بسیار بالایی خواهند داشت. حرکاتی وجود دارند که تنها میشه در این سطح اجراشون کرد پس برای دسترسی به قویترین تکنیک های ورجیل باید سعی کنید تا به این سطح برسید.


plbuqvg7jctodp18hsww.png

Yamato شمشیری برای جدا کردن انسان ها و شیاطین
این شمشیر شیطانی با ظاهری ژاپنی که توسط پدر ورجیل یعنی اسپاردا به اون داده شده و قابلیت این رو داره تا هر چیزی که لمس میکنه رو ببره.

چند ضربه های Yamato

ساده ترین کمبوی ورجیل که سه حالت مختلف داره. از آخرین حالت اون برای تیکه تیکه کردن دشمن با بیشمار برش فوق العاده سریع استفاده کنید و نهایتا با یک ضربه نابود کننده کار دشمن رو بسازید.

Judgment Cut

با سرعت کور کننده ای شمشیر خود را از خلاف در آورده و دشمن را در گردبادی از برش های کشنده اسیر کنید.

w38wxbow59577qbozess.png

Beowulf سلاحی برای مبارزه نزدیک که از شیطانی با همین نام بدست آمده است.
این ست پوششی پا و دست از قدرت نور و نیرویی نابود کننده بهرمنده است.

چند ضربه های Beowulf

کمبوی اول Beowulf با دو ضربه چرخشی پا تمام میشود در حالی که کمبوی دوم آن دشمن را در بارانی از لگدهای برق آسا اسیر خواهد کرد.

Lunar Phase

این ضربه چرخشی شما را به دشمن نزدیک کرده و با یک لگد بسیار محکم به پایان میرسد.

t90ibsthouzsuw7wi5nk.png

Force Edge
یادگاریی دیگر از پدر ورجیل، اسپاردا!
این سلاح شیطانی قدرت اسپاردا رو به صورت مهر شده درون خودش داره. همین الانش هم قدرت زیادی داره، ولی هنوز پتانسیل نهاییش شناسایی نشده.
Stinger

با سرعتی بالا سیخی درون دشمن فرو کرده و اونها رو به دور دست ها پرتاب کنید.

Round Trip

Force Edge را به سمت دشمن پرتاب کنید. نه تنها شمشیر شما با حالتی گردباد مانند به دشمنان شما آسیب میرساند بلکه آنها رو نیز به شما نزدیکتر خواهد کرد.

tlhzsy7am044z55h9234.png

Summon Swords
کلید دستیابی به پتانسیل نهایی ورجیل استفاده درست و به موقع از شمشیر های احضار شونده است.
درست شده با قدرت شیطانی، این شمشیر ها میتوانند از راه دور به دشمن آسیب برسانند و همچنین نقش نشانه هایی را برای تلپورت کردن ورجیل ایجاد بازی کنند.

Air Trick

هدف خود را با یک شمشیر نشانه گذاری کرده و سپس با حرکاتی بسیار سریع خود را به او برسانید. از چندین شمشیر احضار شونده برای جابجایی سریع بین دشمنان متفاوت استفاده کنید.

Spiral Swords

یک حلقه از شمشیر های احضار شونده دور خود ایجاد کرده تا نقش سپر را برایتان ایفا کنند.

اطلاعات بیشتری اون طرف هست پس توصیه میکنم حتما یه سر به اون تاپیک هم بزنید :دی
http://forum.bazicenter.com/thread95681/page5/#post3687825
 
آخرین ویرایش:
از اکانت فیــس بوک DMC:
ithgd97jmfm754oujqbe.png


پاراگراف اول که همون اطلاعات قبلیه که ازشون خبر داریم و در کنارش تایید هم میکنه که هر کدوم از شخصیت های جدید باز دوباره Costume اضافه هم دارن. اما پاراگراف دوم قضیه جالب میشه :دی میگه با توجه به اینکه 4SE یه نسخه "مخصوص" حساب میشه و یه عنوان کاملا جدا نیست تمرکز بیشتر رو گیم پلی و اکشن بازیه، اما هوادارای هوشیارتر ممکنه متوجه یه نشونه باحال در رابطه با داستان سری بشن.

موندم این "نشونه باحال" چی میتونه باشه :دی
 
از اکانت فیــس بوک DMC:
ithgd97jmfm754oujqbe.png


پاراگراف اول که همون اطلاعات قبلیه که ازشون خبر داریم و در کنارش تایید هم میکنه که هر کدوم از شخصیت های جدید باز دوباره Costume اضافه هم دارن. اما پاراگراف دوم قضیه جالب میشه :دی میگه با توجه به اینکه 4SE یه نسخه "مخصوص" حساب میشه و یه عنوان کاملا جدا نیست تمرکز بیشتر رو گیم پلی و اکشن بازیه، اما هوادارای هوشیارتر ممکنه متوجه یه نشونه باحال در رابطه با داستان سری بشن.

موندم این "نشونه باحال" چی میتونه باشه :دی
DMC 5 Confirmed :دی ببینین کی گفتم:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or