@
Nevan
شاید اولش یکم پیچیده به نظر بیاد ولی یکم که بازی کنیم کم کم به کنترل جدید هم عادت میکنیم
اتفاقا به نظرم سیستم تعویض سلاح باید تغییر اساسی داشته باشه
الان دیگه اون تعداد سلاح های سرد و گرمی که توی نسخه 4 وجود داشتن برای بازی خیلی کمه و حداقل باید دو برابر اونها توی بازی سلاح داشته باشیم
(خصوصا که هر نسخه هم با اختلاف بین 3-4 سال عرضه میشه و باید اینقدر بازی متنوع باشه که بتونه در طول این مدت سرگرممون کنه)
ولی خب آره در کنار افزایش تعداد سلاح ها باید توی خود Core گیم پلی هم یه سری تغییرات ایجاد کنند. یه مسئله ای که امین هم بهش اشاره کرد اینه که باید یه سری از پیشرفت هایی که توی DmC بود رو توی نسخه بعدی هم قرار بدن. چیزایی مثل Just Charge یا Cross Combo واقعا ایده های خوبی بودن که با تمرکز بیشتر روی اونها میشه خیلی استفاده بهتری هم ازشون کرد (مثلا توی Just Charge میتونند کلا کمبو رو تغییر بدن و یه نوع پیشرفتتر از کمبوی اولیه رو برای این بخش بزارن)
علاوه بر اون به نظرم گیم پلی دانته هم باید یه سری بخش هاش به روز بشه. مثلا مبارزات هوایی با دانته توی DMC4 الان خیلی محدوده (مثلا کل دکمه مثلث رو اختصاص دادن برای Helm's Breaker و بعد Sword Master هم فقط یه کمبوی ساده هوایی به دانته میده) در صورتی که میتونند مثل Nero برای دانته هم کمبوی های متفاوت توی هوا طراحی کنند که اصلا بدون نیاز به استفاده از استایل Sword Master ازشون استفاده کرد. یا مثلا بعضی ضربات Gunslinger هم به همین صورت، مثلا Stinger با Shotgun رو میشه با همون دکمه مربع و بدون نیاز به استفاده از استایل Gunslinger استفاده کرد (Lock-On + Push Forward + Square)
یا در مورد استایل Trickster هم به همین صورت میشه با کمک Lock-On، جهت و دکمه پرش خیلی از حرکات رو از توی استایل Trickster برداشت و به توانایی های عادی دانته اضافه کرد و از اون طرف بیان یه سری حرکات جدید برای استایل های دانته طراحی کنند
کلا با وجود کامل بودن سیستم مبارزات DMC4 بازی هنوز خیلی جا برای پیشرفت داره و میشه ایده های خیلی جالبی رو توش اجرا کرد
در مورد تغییر کردن سیستم Devil Bringer نیرو هم باهات موافقم ولی دوست دارم برای نیرو یه سیستم کاملا جدید درست کنند تا اینکه بخوان از استایل ها براش استفاده کنند
کلا استایل ها باید انحصاری دانته بمونند