@ امیر
روباه و شاهدش؟!
در مورد اینکه پدر سبک HnS مدرن کامیا و DMC1 هست یا نه؟ جوابش خیلی ساده است
یه بازی قبل از DMC1 بیار که تمام المان های سبک رو اینطوری به صورت مدرن ارائه کرده باشه طوری که همه بازی های بعد از اون Base و پایه کارشون رو از روی اون برداشته باشن، اونوقت ما به اون میگیم پدر سبک HnS
تا اون موقع فعلا DMC1 و کامیا پدر سبک HnS مدرن حساب میشن Fact#
اینقدر هم از زنده یاد بهنام یاکوزا نقل قول نکن
زنده یاد یه سری حرفاش درست بود یه سریاش نه
مثلا اینکه HnS به کمبو بستگی نداره اشتباهه چون تفاوت اصلی HnS و سایر بازی های AA همین تاکید به کمبو زنی و Chain کردن کمبوهاست
ولی این دلیل نمیشه که بگیم بازی هایی که در کنار کمبو زنی به سایر بخش ها (پلتفورمینگ، جونور سواری، پازل و ...) هم اهمیت دادن دیگه HnS حساب نمیشن
---
احسان الان حرفات اوج پارادوکسه ها
قبول داری DMC1 پدر سبک HnS مدرنه (آقا از این به بعد هرجا، توی هر بحث و تاپیکی در مورد HnS حرف زدم منظور HnS مدرنه!
مردم از بس نوشتم HnS مدرن
) بعد میگی چون GOW اومده روی اون بخش های اضافه ای که توی گیم پلی DMC1
وجود داشته یکم بیشتر کار کرده، الان HnS حساب نمیشه
DMC1 پازل داشت، پلتفورمینگ داشت، جونور سواری (در واقع جونور شدن
) داشت و... ولی اونجا بازی HnS ـه، در حالی که به GOW که میرسه میشه AA
مهم اینه که:
1. هسته اصلی بازی بر اساس کمبوزنی و Chain کردن کمبوها بنا شده.
2. اکثریت گیم پلی و زمان بازی رو مبارزات اون تشکیل میدن.
همین که بازی این دوتا خصوصیت رو داره میشه HnS
دیگه حالا نمیدونم بازی زمانش گذشته است، داستان داره، نمیدونم توی پازلش طرف وسیله رو با دست میگیره، به در و دیوار آویزون میشه و....
هیچ کدوم مهم نیست و تاثیری توی سبک بازی نداره!