بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    313
خوب چه بحث شیرینی راه انداختند امیر و احسان و علی ! :d

از این بحث هایی که هیچکی سرشون به یک نظر نمرسند خوشم میاد >:)

خوب اول بگم این سبک ها و مثال هایی آوردید بازی های مثل سری Warriors رو چه سبکی میتونیم بزاریم ؟!

سری Warriors که نه پازل دارن و نه چیز دیگه و فقط یک سری صندوق این ور و اون ور هست و فقط درو میکنیم آدم هارو ولی بازم نیمتونم جزو HnS قرارش بدم بنظرم AA هست !

و بازی Heavenly Sword این بازی هم با اینکه المان های Tower Defence و شوتر هم داشت ولی پلتفورمینگ نداشت و بازم درو میکردیم آدم هارو بازم من جزو AA قرار میدم !‌

کلا بازی های HnS معلومه و ازشون میباره که HnS هستند نمونه ی اخیر مثلا MGR که قشنگ یک HnS خدا بود !

بنظر من یک HnS باید خالصا در راه کمبو و جمع کردن پول برای آپگرید و این ها باشه و چیز اضافی مثل آیتم و پازل و چرخش در محیط نباشه و اپن ورلد هم نباشه :d

خدایی اصلا نمیشه Darksiders رو جزو HnS قرار داد از 1000 متری تابلو سازندگان دنبال یک HnS نبودن !

اگر به من باشه بیشتر بازی هارو در این شاخه قرار نمیدم و بنظرم بازی هایی مثل BAONETTA , DEVIL MAY CRY , MGR , رو میشه یک HnS خالص حساب کرد !

اگر اصرار هم داشته باشیم که GOW و ... رو جزو HnS قرار بدیم اسانس AA دارن و HnS خالص به هیچ وجه نیستن !

ولی من حتی بازی هایی مثل POP رو فقط AA صدا میزنم .

البته بنظر من Warriors هم HnS نیست و AA هم نیست بلکه Bet th. Up هست :d

آها تا یادم نرفته Lolipop Chainsaw رو هم جزو HnS خالص قرار نمیدم >:)

ولی KILLR IS DEAD یک HnS هم بنظرم :-"

خیلی چیز ها هست که میخوام بگم یکم توضیحش سخته باید رو در رو حرف بزنیم !‌ >:)

امیر و احسان و علی دانته و خودم بیایید یک جا باهم بریم باهم بحرفیم در موردش :d

البته اگر یادتون باشه قبلا میگفتن بازی [h=6]Warhammer 40.000: Space Marine[/h]هم جزو HnS هم حساب میشه ! :d


[h=6][/h]
 
@مرتضی
من یه قبطی کردم یه سیو از اول ماد شده دارم میرم!!!بنظرم یه همچین کاری بکنید شما هم...البته الان پشیمونما مثل چی ولی خب زمان خوبی خریدم برا خودم!
@احسان
خب باو چرا بازیایی مثل گاو رو یه نسخه‌ی،چمیدونم، extended از یه بازی هک‌ان‌اسلش در نظر نمیگیری؟؟؟اینطوری خیال خودتم راحت میشه:دی...
پ.ن:دیگه خداییش PoP هک‌ان‌اسلش نیستش!
 
البته من با احسان موافقم علی.
چیزی که احسان میگه به معنای کلمه HnS هست. در واقعیت ما همچین سبکی نداریم و همشون زیر مجموعه یکی دیگه هستن ولی بخواییم مجزاشون کنیم، همین چیزی میشه که احسان میگه. دلیلش هم واضحه. توی DMC و Bayo فقط تاکید بر گیم پلی هست (همون چیزی که قبلا میگفتیم = HnS خالص). ولی توی GOW و LOS و ... تاکید بر داستان، طراحی محیط، پازل و المان های Action Adventure هست.

الان DMC و Bayo رو یه نیگا بندازین = داستان نسبتا تعطیل، طراحی محیطی ساده ولی جالب، پازل هم که تعطیل، گیم پلی کهکشانی:d
GOW و LOS = داستان غنی و عالی، طراحی محیط دیوانه کننده، پازل های متنوع و جالب، گیم پلی خوب و جالب و در نهایت پلتفرمینگ.

اصلا از روی ظاهرشون هم این قضیه پیداست. شباهت GOW و LOS و DS2 غیر قابل انکار هست و از اون طرف هم DMC و Bayo:d
 
البته من با احسان موافقم علی.
چیزی که احسان میگه به معنای کلمه HnS هست. در واقعیت ما همچین سبکی نداریم و همشون زیر مجموعه یکی دیگه هستن ولی بخواییم مجزاشون کنیم، همین چیزی میشه که احسان میگه. دلیلش هم واضحه. توی DMC و Bayo فقط تاکید بر گیم پلی هست (همون چیزی که قبلا میگفتیم = HnS خالص). ولی توی GOW و LOS و ... تاکید بر داستان، طراحی محیط، پازل و المان های Action Adventure هست.

الان DMC و Bayo رو یه نیگا بندازین = داستان نسبتا تعطیل، طراحی محیطی ساده ولی جالب، پازل هم که تعطیل، گیم پلی کهکشانی:d
GOW و LOS = داستان غنی و عالی، طراحی محیط دیوانه کننده، پازل های متنوع و جالب، گیم پلی خوب و جالب و در نهایت پلتفرمینگ.

اصلا از روی ظاهرشون هم این قضیه پیداست. شباهت GOW و LOS و DS2 غیر قابل انکار هست و از اون طرف هم DMC و Bayo:d

علی صلح و صفا نگفتی سری Warriors جزو کدوم ها حساب میشه !؟ :-"
 
من با علی موافق ترم :-"
اول اینکه، مگه همه ی بازی ها قراره کپی هم باشن؟ یعنی هر بازیی از سیستم DMC نبود،یعنی H&S نیست؟
همین احسان بالاتر گفت که مثلا والکاریا توش سلاح گرم داره،ریل تایم هم هست! ولی هنوز JRPGـه! چرا اون JRPGـه؟ اما GOW مثلا H&S نیست! دقیقا همین مورده که قرار نیست همه ی بازی ها یک سیستم رو داشته باشن! قرار نیست همیشه یک سری Clone بازی کنیم که! :| (اتفاقا جند شب پیش داشتم میگشتم ببینم تعریف واحدی برای سبک H&S هست یا نه! که رفتیم و رسیدیم به یه سایت PCگیمر جماعت ها:-" ، اونجا معتقد بودن فقط دیابلو و کلون ـهاش H&S هستن! :d آها اینم بگم توی تحقیقاتم هیچ جایی این تعریفی که بچه های اینجا ارائه میدن، وجود نداره! :d )
این تنوع توی همه ی سبک ها هست! از ریسینگ بگیر( MotorStorm و GT و MNR و ... ) ، تا فایتینگ( SF و MK و ASBR و Super Smash Bros و UFC و ... ) !
این پازل ها و 4تا بپر بپری که توی بازیه(با این حساب DmC هم پس H&S نیست! توی همون دمویی که من بازی کردم هم این چیزا رو داشت! :d ) ، یه چیزی برای متنوع تر کردن بازیه! :d
همینطور که ما توی Heavenly Sword بخش Tower Defense داشتیم! (شوتر هم میشه حسابش کرد:-" ) یا پرتاب سپر و چیز میز داشتیم که بخوره به چیزی و راه باز بشه و ...!
و همینطور که توی MGR ما برای تنوع مخفی کاری داشتیم! :d
و بخوایم با همین منطق بریم جلو که اگر چیزی برای تنوع وارد بازیی شد،پس بازی کلا اون سبکی نیست! میتونیم نتیجه بگیری Crash Bandicoot 3 هم پلتفرمر نیست! چون ریسینگ داره! ببر سواری داره، غواصی ، جت اسکی ، هواپیما! و همه چی داره! ==> اصلا مثل Crash Bash باید بردش توی سبک(سبک که نه! ) بهش بگیم Mini Games ! :|

حرف حسابم : قرار نیست توی یک سبک،همه بازی ها کپ هم باشن! :d

سری Warriors هم البته H&Sـه! :d البته POP 2008 رو هم اصلا H&S نمیگما:-" اون رو کل AA هم نباید گفت بهش! رسما پلتفرمره:-" :d (اگر میخواید به 4تا دونه باس،بگید AAـه ، پلتفرمرها هم همینقدر باس و دشمن دارن :d )


---
بعد اینکه میگید DMC و بایو و ... فقط تاکید روی گیم پلی هست رو هم من قبول ندارم! :d نمیگم نیستا! :-" ولی حاضرم شرط ببندم نصف صفحات همین تاپیک،وصف وجنات دانته یا ورجیل و بحث در مورد اینکه داستان DMC5 چه خواهد بود و ... بشه! :d یعنی من اکثر اوقات که این تاپیک اومدم بحث در مورد همین چیزا بوده! :d یادمه فقط چند بار،چندتا ویدیو کومبو زنی گذاشته بودید و بحث سر اون موارد بود! :d
 
آخرین ویرایش:
نه علی به نظر من اینجوری که تو و احسان میگید درست نیست :دی دلیل نمیشه چون بازی به سایر بخش ها مثل داستان، موسیقی، طراحی محیط و ... پرداخته دیگه اون رو HnS ندونیم :دی همین DMC و Bayo هم تا حد و اندازه ای به اینجور مسائل پرداختن و اینجوری نیست که صرفا فقط بکش و برو جلو باشند. همونطوری که امیر گفت توی همین تاپیک خودمون بیشتر از این که در مورد کمبو و اینجور چیزا بحث کنیم بیشتر بحثمون روی شخصیت ها و داستان بازی بوده که خب این نشون دهنده اهمیت این بخش ها حتی برای ما هوادارای سر سخت سری Devil May Cry ـه :دی درسته مهمترین بخش بازی توس سبک HnS گیم پلی و سیستم مبارزات اونه ولی دیگه اینجوری نیست که بگیم اگه بازیی در کنار سیستم مبارزات پازل و پلتفرمینگ داشته باشه دیگه HnS نیست :دی همونطوری که برعکس این موضوع صادق نیست و هر بازیی که صرفا مبارزه داشته باشه رو نمیشه HnS حساب کرد مثل SotC که مطمئنا یه Action/Adventure ـه نه HnS :دی

من بیشتر با نظر امیر موافقم. اگه بازی Base اصلیش کمبو زنی و Chain کردن کمبو ها باشه و اکثریت گیم پلی رو مبارزات تشکیل بده، HnS حساب میشه، حتی اگر پلتفرمینگ، پازل، جونور سواری و... هم داشته باشه :دی به نظر من GoW, LoS, Darksiders, Bayonetta, Devil May Cry, Ninja Gaiden, MGRR, و حتی سری Warriors همگی HnS اند :دی تفاوتشون هم در میزان عمق و پیشرفته بودن سیستم مبارزات و اون چاشنی هاییه که به گیم پلیشون اضافه کردن :دی

@ بردیا
یا خدا :دی بردیا تو که همه بازی ها رو از سبک انداختی بیرون و اون رو انحصاری DMC/Bayo/NG کردی!!! :دی

@ احسان
Valkyria هم JRPG ـه و هم SRPG :-" دقیقا مشخص نیست کدومه :-" یه عده میگن JRPG ـه، یه عده هم اون رو SRPG میدونند :دی در کل توی هر دو سبک قرار میگیره :دی
 
^^^^ نه علی داستان و این جور چیزا که زیاد ملاک نیست و خب به خود بازی برمیگرده :دی مثلاً اکثر FPS ها داستان لهی دارن ولی یه بازی میاد مثل هیلو یه داستان عالی ارائه میده ولی خب این که سبکش رو عوض نمیکنه :دی ولی از اون طرف بخش پلتفرمینگ خیلی مهمه ، که انقدر دارید سرسری ازش میگذرید :دی اصن پلتفرمینگی که بر مبنای بیس جامپینگ باشه = ادونچر :دی همین ادونچر رو اگه از یه بازی حذف کنی بسته به سایر المان هاش یا میشه HnS یا میشه TPS یا ... :دی
الان بیشتر تاکید من روی همین بخشه :دی یه بازیی مثل God of War بیشتر از اینکه بخواد شبیه HnS هایی مثل DMC و NG و Byo باشه شبیه AA ـی مثل Prince of Persia ـست :دی اصن غیر قابل انکاره :دی اون چند تا کمبویی هم که توی بازیه به نظرم فقط و فقط برای تنوع مبارزاته ، اگر یادت باشه 3 گانه ی پرینس های دو نسل قبل هم همچین کمبو های ساده ای داشتن ولی عمراً اگه 1 نفر بیاد پرینس ها رو HnS حساب کنه :دی

---

یعنی هر بازیی از سیستم DMC نبود،یعنی H&S نیست؟
همین احسان بالاتر گفت که مثلا والکاریا توش سلاح گرم داره،ریل تایم هم هست! ولی هنوز JRPGـه! چرا اون JRPGـه؟

از اونجایی که DMC خالق و پدر HnS جدیده جواب سوال اولت میشه خیر :دی
در مورد JRPG هم بحث کردیم ، کلی عامل هست که سبک JRPG رو میسازه و سبک نوبتی ربطی به JRPG بودن نداره :دی

با این حساب DmC هم پس H&S نیست! توی همون دمویی که من بازی کردم هم این چیزا رو داشت!
yahoo_4.gif

با اینکه یه مقدار پلتفرمینگش زیاد بود ولی بازم مثل گاو نبود :دی این 4 تا پرش روی یه سری پلتفرم توی DMC ها هم بود :دی

===

اینم برای دوستان بگم که Action Adventure خودش یه سبک مادر هست و HnS زیر مجموعه ـش ـه یعنی یه بازی HnS با داشتن المان های خودش توی دسته ی HnS قرار میگیره به همین دلیل قرار نیست هر AA ـیی HnS هم باشه :دی
 
آخرین ویرایش:
از اونجایی که DMC خالق و پدر HnS جدیده جواب سوال اولت میشه خیر :biggrin1:
در مورد JRPG هم بحث کردیم ، کلی عامل هست که سبک JRPG رو میسازه و سبک نوبتی ربطی به JRPG بودن نداره :biggrin1:
اول اینکه بیا بگو ببینم کی گفته : " DMC خالق و پدر سبک جدید H&S"ـه؟ DMC فن ها؟ :d
این کلی عامل ها،هیچکدومشون اونقدر قابل قبول نیستن! همینطور که عامل اصلی مبارزات با شمشیر توی GOW هست،و تو نمیخوای قبول کنی! :d اونم مبارزاتی که اکثریت بازی رو تشکیل میده! نه دوتا پازل و پریدن! :d
تازه والکاریا که خودش هم مشخص نیست تکلیفش با خودش چیه! :d JRPGـه که سیستم مبارزاتش ریل تایمه، استراتژیک هم هست... نکنه Mass Effectـه ؟ یا دسپرادوس و کوماندو ؟ :d
بعد خیلی عجیبه! بازی H&S نیست،ولی سلاح هاش انقدر محبوبن! که جزو TOP 10 سلاح های دنیاهای بازی ها حساب میشن! :d :-" همین که سلاحش انقدر معروف و محبوبه نشون میده که بازی مطمئنا H&Sـه! :d
---
با اینکه یه مقدار پلتفرمینگش زیاد بود ولی بازم مثل گاو نبود :biggrin1: این 4 تا پرش روی یه سری پلتفرم توی DMC ها هم بود :biggrin1:
نظرت چیه بگیم : DmC یک H&S هست، چون احسان دوست داره باشه! NGS یک H&S هست، چون احسان دوست داره باشه! GOW یک H&S نیست، چون احسان دوست نداره باشه؟ :d

عمراً اگه 1 نفر بیاد پرینس ها رو HnS حساب کنه :biggrin1:
:d :d :d
---
اینطور که من میبینم! از نظر تو H&S زیر مجموعه ی مادر سبکی هست به نام فایتینگ! نه مادر سبکی به نام AA ! :d ، فقط تفاوتش با فیتینگ اینه که به جای اینکه دونه دونه یه دشمن قوی بیاد، میتونه 200 تا دشمن بیاد،هر از گاهی هم یه دشمن قوی(باس) بیاد! :d
یادمه یکبار علی دانته رو میخواستی جذب سبک فایتینگ(SF) کنی،میگفتی اینم مثل H&Sـه! فقط دو بعدیه! :d (البته شایدم علی نبود:-" ولی 90% فکر کنم خودش بود:d )
تعریفتون از H&S اشتباهه شما اصلا! :d
+ اگر H&S زیر مجموعه ی سبک مادر AA هست، GOW هم عضوی از AA هست که توی زیرمجموعه ی H&S جای میگیره به خاطر سبکش! همینطور که DMC و فلان و ... AAـهایی هستند که به خاطر سبکشون میرن زیرمجموعه ی H&S میشن! نه اینکه فلان بازی رو از سبک H&S شوت کنیم به مادرسبک AA ! :d (تقسیم بندی از بالا میاد به پایین! نه از پایین به بالا! :d )

در مورد تنوع توی سبک ها هم چیزی نگفتی! :d
 
آخرین ویرایش:
اول اینکه بیا بگو ببینم کی گفته : " DMC خالق و پدر سبک جدید H&S"ـه؟ DMC فن ها؟ :d
این کلی عامل ها،هیچکدومشون اونقدر قابل قبول نیستن! همینطور که عامل اصلی مبارزات با شمشیر توی GOW هست،و تو نمیخوای قبول کنی! :d اونم مبارزاتی که اکثریت بازی رو تشکیل میده! نه دوتا پازل و پریدن! :d
تازه والکاریا که خودش هم مشخص نیست تکلیفش با خودش چیه! :d JRPGـه که سیستم مبارزاتش ریل تایمه، استراتژیک هم هست... نکنه Mass Effectـه ؟ یا دسپرادوس و کوماندو ؟ :d
بعد خیلی عجیبه! بازی H&S نیست،ولی سلاح هاش انقدر محبوبن! که جزو TOP 10 سلاح های دنیاهای بازی ها حساب میشن! :d :-" همین که سلاحش انقدر معروف و محبوبه نشون میده که بازی مطمئنا H&Sـه! :d
---

نظرت چیه بگیم : DmC یک H&S هست، چون احسان دوست داره باشه! NGS یک H&S هست، چون احسان دوست داره باشه! GOW یک H&S نیست، چون احسان دوست نداره باشه؟ :d


:d :d :d
---
اینطور که من میبینم! از نظر تو H&S زیر مجموعه ی مادر سبکی هست به نام فایتینگ! نه مادر سبکی به نام AA ! :d ، فقط تفاوتش با فیتینگ اینه که به جای اینکه دونه دونه یه دشمن قوی بیاد، میتونه 200 تا دشمن بیاد،هر از گاهی هم یه دشمن قوی(باس) بیاد! :d
یادمه یکبار علی دانته رو میخواستی جذب سبک فایتینگ(SF) کنی،میگفتی اینم مثل H&Sـه! فقط دو بعدیه! :d (البته شایدم علی نبود:-" ولی 90% فکر کنم خودش بود:d )
تعریفتون از H&S اشتباهه شما اصلا! :d
+ اگر H&S زیر مجموعه ی سبک مادر AA هست، GOW هم عضوی از AA هست که توی زیرمجموعه ی H&S جای میگیره به خاطر سبکش! همینطور که DMC و فلان و ... AAـهایی هستند که به خاطر سبکشون میرن زیرمجموعه ی H&S میشن! نه اینکه فلان بازی رو از سبک H&S شوت کنیم به مادرسبک AA ! :d (تقسیم بندی از بالا میاد به پایین! نه از پایین به بالا! :d )

در مورد تنوع توی سبک ها هم چیزی نگفتی! :d

من و علی قبلاً در این مورد کلی بحث داشتیم سرش :دی HnS سبکش قبل از DMC حتی روی PS1 هم وجود داشته ولی این سبک به شکل فعلی (بر پایه ی کمبو زنی و استایلیش و این حرفها) اولین بار با کامیا و DMC ظهور کرد :دی خود این مرتیکه علی هم اون موقع خودش میگفت HnS های قدیمی بیشتر حالت AA داشتن حالا سر گاو بازی درآورده :دی

اگه بودن یه شمشیر یا سلاح سرد بخواد نشونه ی HnS باشه که الان Enslaved هم باید HnS باشه !!!! که نیست و کاملاً یه عنوان اکشن ادونچره درست مثل گاو :دی

بحث دوست داشتن نیست امیر :دی حقیقته :دی دلیلش هم همون مرز باریکیه که گفتم :دی

اگر H&S زیر مجموعه ی سبک مادر AA هست، GOW هم عضوی از AA هست که توی زیرمجموعه ی H&S جای میگیره

اون قسمت بولد شده درسته ولی بقیش نه :دی گاو و DMC و بیو و ... همگی تو مجموعه ی AA هستن ولی گاو و امثالهم توی زیر مجموعه ی HnS قرار نمی گیرن :دی
مشکل اینه سبک ها و زیر مجموعه هاش توی ایران درست جا نیفتاده :دی هر بازی ای تفنگ داشته باشه میگن شوتره هر چی شمشیر داشته باشه میگن HnS که در حقیقت اصلاً اینطور نیست :دی
 
آخرین ویرایش:
من و علی قبلاً در این مورد کلی بحث داشتیم سرش :دی HnS سبکش قبل از DMC حتی روی PS1 هم وجود داشته ولی این سبک به شکل فعلی (بر پایه ی کمبو زنی و استایلیش و این حرفها) اولین بار با کامیا و DMC ظهور کرد :دی خود این مرتیکه علی هم اون موقع خودش میگفت HnS های قدیمی بیشتر حالت AA داشتن حالا سر گاو بازی درآورده :دی

اگه بودن یه شمشیر یا سلاح سرد بخواد نشونه ی HnS باشه که الان Enslaved هم باید HnS باشه !!!! که نیست و کاملاً یه عنوان اکشن ادونچره درست مثل گاو :دی

بحث دوست داشتن نیست امیر :دی حقیقته :دی دلیلش هم همون مرز باریکیه که گفتم :دی



اون قسمت بولد شده درسته ولی بقیش نه :دی گاو و DMC و بیو و ... همگی تو مجموعه ی AA هستن ولی گاو و امثالهم توی زیر مجموعه ی HnS قرار نمی گیرن :دی
مشکل اینه سبک ها و زیر مجموعه هاش توی ایران درست جا نیفتاده :دی هر بازی ای تفنگ داشته باشه میگن شوتره هر چی شمشیر داشته باشه میگن HnS که در حقیقت اصلاً اینطور نیست :دی
دوتا DMC فن در این مورد بحث کردن؟ :d نخسته! :d نظرت در مورد روباه و شاهدش چیه؟ :-" (علی منظوری نداشتما :-" :d ضرب المثله:-" )

خوب بعضی ها چنین نظری دارن:-" راستی این رو یادم رفت بگم! :d
ولی عمراً اگه 1 نفر بیاد پرینس ها رو HnS حساب کنه :biggrin1:
خاجیتون اینجاست:-"

---
یکی از دوستان حرف قشنگی زده بود قبلا! حیف که الان در جمع ما نیستن که بیان تو بحث! :|
دارم همینو میگم ، میگم که وقتی از گیم پلی صحبت میکنیم هیچ مرزی براش نیست :biggrin1: به تعداد بازیساز های روی زمین می تونه گیم پلی وجود داشته باشه و قرار هم نیست همه از روی همدیگه کپی کنن چون در این حال ما باید فقط یه سری کلون بازی کنیم :biggrin1: اینکه بگیم فلان سبک حتماً باید همین باشه یعنی اینکه باید منتظر باشیم تا یه سری بازی که از روی هم کلون شدن رو بازی کنیم :biggrin1: همین JRPG ـی که میگی یه عمری با سیستم نوبتی شناخته میشد ولی کم کم به سیستم ریل تایم هم کشیده شد :biggrin1: گاو هم همینه قرار نیست راه DMC و ... رو ادامه بده می تونه خودش از سیستم ساده تری استفاده کنه که قشر بیشتری باهاش ارتباط برقرار کنن + اینکه نمیشه بگی این گیم پلی هست اون نیست :biggrin1: جفتشون هستن یکی ساده تر یکی پیچیده تر :biggrin1:


و نکته ی آخر اینکه گاو و DMC پایه ـشون یکیه واسه اینه که سبکشون یکیه و به خاطر اینه که یکی از اصلی ترین شاخصه ی HnS همین سوردپلی هست :biggrin1:
8-|8-|8-|

---
اینطور که من میبینم! از نظر تو H&S زیر مجموعه ی مادر سبکی هست به نام فایتینگ! نه مادر سبکی به نام AA ! :d ، فقط تفاوتش با فیتینگ اینه که به جای اینکه دونه دونه یه دشمن قوی بیاد، میتونه 200 تا دشمن بیاد،هر از گاهی هم یه دشمن قوی(باس) بیاد! :d
در این مورد نگفتی! :d
تعریفت از H&S ، بیشتر شبیه فایتینگه! :d و هیچ ارتباطی به AA نداره! :d با اینکه H&S یه زیر مجموعه ی AAـه! نه فایتینگ! :d
 
آخرین ویرایش:
دوتا DMC فن در این مورد بحث کردن؟ :d نخسته! :d نظرت در مورد روباه و شاهدش چیه؟ :-" (علی منظوری نداشتما :-" :d ضرب المثله:-" )

خوب بعضی ها چنین نظری دارن:-" راستی این رو یادم رفت بگم! :d

خاجیتون اینجاست:-"

---
یکی از دوستان حرف قشنگی زده بود قبلا! حیف که الان در جمع ما نیستن که بیان تو بحث! :|

8-|8-|8-|

الان علی با حالت دویل تریگر میاد خدمتت :دی

و اما مورد دوم منظورم همین سبک AA بود :دی (اون HnS اشتباه افتاده اونجا :-" :دی بالاخره وسط بحث بوده دیگه) گفتمم که بیسشون یکیه (جفتشون اکشن ادونچر هستن) ولی DMC و امثالش به خاطر سیستمی که دارن HnS هستن ولی گاو به خاطر سیستمی که داره همون اکشن ادونچره :دی بیسشون یکیه ولی در اصل با هم فرق دارن :دی

این که بگیم چون گاو مقداری بپر بپر و آویزون شدن از سیخ و میخ داره و DMC و بایونتا اینا رو ندارن، و به این دلیل گاو HnS نیست، مانند آن است

که بگوییم چون ARMA شوتر محسوب میشه نمی تونیم COD رو شوتر حساب کنیم و باید بره در دسته خاله بازی قرار بگیره
biggrin1.gif

گفتم که توی ایران همه چیزو با هم قاطی میکنن :دی
داریم در مورد زیر مجموعه ی سبک ها حرف میزنیم :دی اینی که شما میگی میشه :

GT = Forza Horizon =NFS = Motorstorm

یعنی اینا الان همه ـشون توی یه زیر مجموعه دسته بندی میشن دیگه ؟
HnS یه مجموعه نیست ! یه زیر مجموعه ـس .
 
آخرین ویرایش:
این که بگیم چون گاو مقداری بپر بپر و آویزون شدن از سیخ و میخ داره و DMC و بایونتا اینا رو ندارن، و به این دلیل گاو HnS نیست، مانند آن است

که بگوییم چون ARMA شوتر محسوب میشه نمی تونیم COD رو شوتر حساب کنیم و باید بره در دسته خاله بازی قرار بگیره:دی
 
الان علی با حالت دویل تریگر میاد خدمتت :دی

و اما مورد دوم منظورم همین سبک AA بود :دی (اون HnS اشتباه افتاده اونجا :-" :دی بالاخره وسط بحث بوده دیگه) گفتمم که بیسشون یکیه (جفتشون اکشن ادونچر هستن) ولی DMC و امثالش به خاطر سیستمی که دارن HnS هستن ولی گاو به خاطر سیستمی که داره همون اکشن ادونچره :دی بیسشون یکیه ولی در اصل با هم فرق دارن :دی



گفتم که توی ایران همه چیزو با هم قاطی میکنن :دی
داریم در مورد زیر مجموعه ی سبک ها حرف میزنیم :دی اینی که شما میگی میشه :

GT = Forza Horizon =NFS = Motorstorm

یعنی اینا الان همه ـشون توی یه زیر مجموعه دسته بندی میشن دیگه ؟
HnS یه مجموعه نیست ! یه زیر مجموعه ـس .
علی بچه خوبیه! :d

احسان برو جمعش کن! :| رسما زدی من و علی و بچه هایی که این بحث رو میخونند یا توی بحث هستن رو مسخره کردی! :d
ادامه ی اون جملات که دوستمون گفته! :|
و نکته ی آخر اینکه گاو و DMC پایه ـشون یکیه واسه اینه که سبکشون یکیه و به خاطر اینه که یکی از اصلی ترین شاخصه ی HnS همین سوردپلی هست :biggrin1: در درجه ی اول سورد پلی HnS بودن یه بازی رو تعریف میکنه بعد از اون کمبو :biggrin1: کمبو خودش میره جزو زیر شاخه های گیم پلی :biggrin1: یعنی این کمبو نیست که بازی رو مشخص میکنه بلکه گیم پلی ـه و کمبو زیر مجموعه ای از گیم پلی :biggrin1: به عنوان مثال N تا بازی فایتینگ داریم ولی آیا همشون به اندازه ی SF پیچیده هستن ؟ همشون به اون اندازه کمبو دارن ؟ نه یه سری فایتینگ خیلی فان داریم که چند تا حرکت بیشتر ندارن ولی نمیشه گفت که فایتینگ نیستن میشه ؟ فایتینگ هستن ولی سیستم متفاوتی دارن :biggrin1: (حالا بحث کمبو زنی و ... توی فایتینگ ها رو پیش نکش چون اونجا لازمه ولی اینجا نه چون فایتینگ نه داستان خاصی داره نه کمپین خاصی و ... و مخاطب در ازای پولی که میده باید بتونه حداقل روی بخش کمبو زنی متمرکز بشه و وقتش رو پر کنه ولی توی HnS حداقل یه کمپین خیلی پر بار با کلی آیتم و جمع کردنی های جور واجور داریم :biggrin1:)
یه جا اشتباه! نه کل منظور اشتباه! :|
---
این که بگیم چون گاو مقداری بپر بپر و آویزون شدن از سیخ و میخ داره و DMC و بایونتا اینا رو ندارن، و به این دلیل گاو HnS نیست، مانند آن است

که بگوییم چون ARMA شوتر محسوب میشه نمی تونیم COD رو شوتر حساب کنیم و باید بره در دسته خاله بازی قرار بگیره:دی
لایک؟ بیگ لایک؟ :d آقا اینکه بگیم خیلی زیاد و بیش از 100% موافقیم چی باید بگیم؟ :d همون هرچی هست :d
 
علی بچه خوبیه! :d

احسان برو جمعش کن! :| رسما زدی من و علی و بچه هایی که این بحث رو میخونند یا توی بحث هستن رو مسخره کردی! :d
ادامه ی اون جملات که دوستمون گفته! :|

یه جا اشتباه! نه کل منظور اشتباه! :|
---

لایک؟ بیگ لایک؟ :d آقا اینکه بگیم خیلی زیاد و بیش از 100% موافقیم چی باید بگیم؟ :d همون هرچی هست :d

اون بحث بین من و علی بود سر HnS :دی نتیجه ـش چیزاییه که الان دارم میگم :دی اون موقع طرز فکرم اشتباه بوده خب :دی

امیر تو همینجوری پیش بری تمام بازیای دنیا توی 1 سبک خلاصه میشن :دی
 
اون بحث بین من و علی بود سر HnS :دی نتیجه ـش چیزاییه که الان دارم میگم :دی اون موقع طرز فکرم اشتباه بوده خب :دی

امیر تو همینجوری پیش بری تمام بازیای دنیا توی 1 سبک خلاصه میشن :دی
اینا حرفای تو نیست که! :d حرف دوستیه که هم اکنون در میان ما نیست! :d + جمعش کن برو، خودتم میدونی نتیجه ـش این نبود! نتیجه ـش یه چیز دیگه بود! یا میخوای اونا رو یادآوری کنم؟ :|
یعنی یک ماه نشده ها! :|

اتفاقا با طرز فکر تو اینجوری میشه! ما فقط یه سبک داریم به نام DMC Clone که برای اینکه ضایع نشه، بهش میگیم H&S ! بقیه همه AA هستن! یه سری بازی ها هم هستن یا من دوست دارم H&S باشن،پس هستن! یا دوست دارم نباشن! پس نیستن! :d

از اول باید این کار رو میکردم! :d :
hungry-2.gif



 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or