بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    313
خوب چه بحث شیرینی راه انداختند امیر و احسان و علی ! :d

از این بحث هایی که هیچکی سرشون به یک نظر نمرسند خوشم میاد >:)

خوب اول بگم این سبک ها و مثال هایی آوردید بازی های مثل سری Warriors رو چه سبکی میتونیم بزاریم ؟!

سری Warriors که نه پازل دارن و نه چیز دیگه و فقط یک سری صندوق این ور و اون ور هست و فقط درو میکنیم آدم هارو ولی بازم نیمتونم جزو HnS قرارش بدم بنظرم AA هست !

و بازی Heavenly Sword این بازی هم با اینکه المان های Tower Defence و شوتر هم داشت ولی پلتفورمینگ نداشت و بازم درو میکردیم آدم هارو بازم من جزو AA قرار میدم !‌

کلا بازی های HnS معلومه و ازشون میباره که HnS هستند نمونه ی اخیر مثلا MGR که قشنگ یک HnS خدا بود !

بنظر من یک HnS باید خالصا در راه کمبو و جمع کردن پول برای آپگرید و این ها باشه و چیز اضافی مثل آیتم و پازل و چرخش در محیط نباشه و اپن ورلد هم نباشه :d

خدایی اصلا نمیشه Darksiders رو جزو HnS قرار داد از 1000 متری تابلو سازندگان دنبال یک HnS نبودن !

اگر به من باشه بیشتر بازی هارو در این شاخه قرار نمیدم و بنظرم بازی هایی مثل BAONETTA , DEVIL MAY CRY , MGR , رو میشه یک HnS خالص حساب کرد !

اگر اصرار هم داشته باشیم که GOW و ... رو جزو HnS قرار بدیم اسانس AA دارن و HnS خالص به هیچ وجه نیستن !

ولی من حتی بازی هایی مثل POP رو فقط AA صدا میزنم .

البته بنظر من Warriors هم HnS نیست و AA هم نیست بلکه Bet th. Up هست :d

آها تا یادم نرفته Lolipop Chainsaw رو هم جزو HnS خالص قرار نمیدم >:)

ولی KILLR IS DEAD یک HnS هم بنظرم :-"

خیلی چیز ها هست که میخوام بگم یکم توضیحش سخته باید رو در رو حرف بزنیم !‌ >:)

امیر و احسان و علی دانته و خودم بیایید یک جا باهم بریم باهم بحرفیم در موردش :d

البته اگر یادتون باشه قبلا میگفتن بازی [h=6]Warhammer 40.000: Space Marine[/h]هم جزو HnS هم حساب میشه ! :d


[h=6][/h]
 
@مرتضی
من یه قبطی کردم یه سیو از اول ماد شده دارم میرم!!!بنظرم یه همچین کاری بکنید شما هم...البته الان پشیمونما مثل چی ولی خب زمان خوبی خریدم برا خودم!
@احسان
خب باو چرا بازیایی مثل گاو رو یه نسخه‌ی،چمیدونم، extended از یه بازی هک‌ان‌اسلش در نظر نمیگیری؟؟؟اینطوری خیال خودتم راحت میشه:دی...
پ.ن:دیگه خداییش PoP هک‌ان‌اسلش نیستش!
 
البته من با احسان موافقم علی.
چیزی که احسان میگه به معنای کلمه HnS هست. در واقعیت ما همچین سبکی نداریم و همشون زیر مجموعه یکی دیگه هستن ولی بخواییم مجزاشون کنیم، همین چیزی میشه که احسان میگه. دلیلش هم واضحه. توی DMC و Bayo فقط تاکید بر گیم پلی هست (همون چیزی که قبلا میگفتیم = HnS خالص). ولی توی GOW و LOS و ... تاکید بر داستان، طراحی محیط، پازل و المان های Action Adventure هست.

الان DMC و Bayo رو یه نیگا بندازین = داستان نسبتا تعطیل، طراحی محیطی ساده ولی جالب، پازل هم که تعطیل، گیم پلی کهکشانی:d
GOW و LOS = داستان غنی و عالی، طراحی محیط دیوانه کننده، پازل های متنوع و جالب، گیم پلی خوب و جالب و در نهایت پلتفرمینگ.

اصلا از روی ظاهرشون هم این قضیه پیداست. شباهت GOW و LOS و DS2 غیر قابل انکار هست و از اون طرف هم DMC و Bayo:d
 
البته من با احسان موافقم علی.
چیزی که احسان میگه به معنای کلمه HnS هست. در واقعیت ما همچین سبکی نداریم و همشون زیر مجموعه یکی دیگه هستن ولی بخواییم مجزاشون کنیم، همین چیزی میشه که احسان میگه. دلیلش هم واضحه. توی DMC و Bayo فقط تاکید بر گیم پلی هست (همون چیزی که قبلا میگفتیم = HnS خالص). ولی توی GOW و LOS و ... تاکید بر داستان، طراحی محیط، پازل و المان های Action Adventure هست.

الان DMC و Bayo رو یه نیگا بندازین = داستان نسبتا تعطیل، طراحی محیطی ساده ولی جالب، پازل هم که تعطیل، گیم پلی کهکشانی:d
GOW و LOS = داستان غنی و عالی، طراحی محیط دیوانه کننده، پازل های متنوع و جالب، گیم پلی خوب و جالب و در نهایت پلتفرمینگ.

اصلا از روی ظاهرشون هم این قضیه پیداست. شباهت GOW و LOS و DS2 غیر قابل انکار هست و از اون طرف هم DMC و Bayo:d

علی صلح و صفا نگفتی سری Warriors جزو کدوم ها حساب میشه !؟ :-"
 
من با علی موافق ترم :-"
اول اینکه، مگه همه ی بازی ها قراره کپی هم باشن؟ یعنی هر بازیی از سیستم DMC نبود،یعنی H&S نیست؟
همین احسان بالاتر گفت که مثلا والکاریا توش سلاح گرم داره،ریل تایم هم هست! ولی هنوز JRPGـه! چرا اون JRPGـه؟ اما GOW مثلا H&S نیست! دقیقا همین مورده که قرار نیست همه ی بازی ها یک سیستم رو داشته باشن! قرار نیست همیشه یک سری Clone بازی کنیم که! :| (اتفاقا جند شب پیش داشتم میگشتم ببینم تعریف واحدی برای سبک H&S هست یا نه! که رفتیم و رسیدیم به یه سایت PCگیمر جماعت ها:-" ، اونجا معتقد بودن فقط دیابلو و کلون ـهاش H&S هستن! :d آها اینم بگم توی تحقیقاتم هیچ جایی این تعریفی که بچه های اینجا ارائه میدن، وجود نداره! :d )
این تنوع توی همه ی سبک ها هست! از ریسینگ بگیر( MotorStorm و GT و MNR و ... ) ، تا فایتینگ( SF و MK و ASBR و Super Smash Bros و UFC و ... ) !
این پازل ها و 4تا بپر بپری که توی بازیه(با این حساب DmC هم پس H&S نیست! توی همون دمویی که من بازی کردم هم این چیزا رو داشت! :d ) ، یه چیزی برای متنوع تر کردن بازیه! :d
همینطور که ما توی Heavenly Sword بخش Tower Defense داشتیم! (شوتر هم میشه حسابش کرد:-" ) یا پرتاب سپر و چیز میز داشتیم که بخوره به چیزی و راه باز بشه و ...!
و همینطور که توی MGR ما برای تنوع مخفی کاری داشتیم! :d
و بخوایم با همین منطق بریم جلو که اگر چیزی برای تنوع وارد بازیی شد،پس بازی کلا اون سبکی نیست! میتونیم نتیجه بگیری Crash Bandicoot 3 هم پلتفرمر نیست! چون ریسینگ داره! ببر سواری داره، غواصی ، جت اسکی ، هواپیما! و همه چی داره! ==> اصلا مثل Crash Bash باید بردش توی سبک(سبک که نه! ) بهش بگیم Mini Games ! :|

حرف حسابم : قرار نیست توی یک سبک،همه بازی ها کپ هم باشن! :d

سری Warriors هم البته H&Sـه! :d البته POP 2008 رو هم اصلا H&S نمیگما:-" اون رو کل AA هم نباید گفت بهش! رسما پلتفرمره:-" :d (اگر میخواید به 4تا دونه باس،بگید AAـه ، پلتفرمرها هم همینقدر باس و دشمن دارن :d )


---
بعد اینکه میگید DMC و بایو و ... فقط تاکید روی گیم پلی هست رو هم من قبول ندارم! :d نمیگم نیستا! :-" ولی حاضرم شرط ببندم نصف صفحات همین تاپیک،وصف وجنات دانته یا ورجیل و بحث در مورد اینکه داستان DMC5 چه خواهد بود و ... بشه! :d یعنی من اکثر اوقات که این تاپیک اومدم بحث در مورد همین چیزا بوده! :d یادمه فقط چند بار،چندتا ویدیو کومبو زنی گذاشته بودید و بحث سر اون موارد بود! :d
 
آخرین ویرایش:
نه علی به نظر من اینجوری که تو و احسان میگید درست نیست :دی دلیل نمیشه چون بازی به سایر بخش ها مثل داستان، موسیقی، طراحی محیط و ... پرداخته دیگه اون رو HnS ندونیم :دی همین DMC و Bayo هم تا حد و اندازه ای به اینجور مسائل پرداختن و اینجوری نیست که صرفا فقط بکش و برو جلو باشند. همونطوری که امیر گفت توی همین تاپیک خودمون بیشتر از این که در مورد کمبو و اینجور چیزا بحث کنیم بیشتر بحثمون روی شخصیت ها و داستان بازی بوده که خب این نشون دهنده اهمیت این بخش ها حتی برای ما هوادارای سر سخت سری Devil May Cry ـه :دی درسته مهمترین بخش بازی توس سبک HnS گیم پلی و سیستم مبارزات اونه ولی دیگه اینجوری نیست که بگیم اگه بازیی در کنار سیستم مبارزات پازل و پلتفرمینگ داشته باشه دیگه HnS نیست :دی همونطوری که برعکس این موضوع صادق نیست و هر بازیی که صرفا مبارزه داشته باشه رو نمیشه HnS حساب کرد مثل SotC که مطمئنا یه Action/Adventure ـه نه HnS :دی

من بیشتر با نظر امیر موافقم. اگه بازی Base اصلیش کمبو زنی و Chain کردن کمبو ها باشه و اکثریت گیم پلی رو مبارزات تشکیل بده، HnS حساب میشه، حتی اگر پلتفرمینگ، پازل، جونور سواری و... هم داشته باشه :دی به نظر من GoW, LoS, Darksiders, Bayonetta, Devil May Cry, Ninja Gaiden, MGRR, و حتی سری Warriors همگی HnS اند :دی تفاوتشون هم در میزان عمق و پیشرفته بودن سیستم مبارزات و اون چاشنی هاییه که به گیم پلیشون اضافه کردن :دی

@ بردیا
یا خدا :دی بردیا تو که همه بازی ها رو از سبک انداختی بیرون و اون رو انحصاری DMC/Bayo/NG کردی!!! :دی

@ احسان
Valkyria هم JRPG ـه و هم SRPG :-" دقیقا مشخص نیست کدومه :-" یه عده میگن JRPG ـه، یه عده هم اون رو SRPG میدونند :دی در کل توی هر دو سبک قرار میگیره :دی
 
^^^^ نه علی داستان و این جور چیزا که زیاد ملاک نیست و خب به خود بازی برمیگرده :دی مثلاً اکثر FPS ها داستان لهی دارن ولی یه بازی میاد مثل هیلو یه داستان عالی ارائه میده ولی خب این که سبکش رو عوض نمیکنه :دی ولی از اون طرف بخش پلتفرمینگ خیلی مهمه ، که انقدر دارید سرسری ازش میگذرید :دی اصن پلتفرمینگی که بر مبنای بیس جامپینگ باشه = ادونچر :دی همین ادونچر رو اگه از یه بازی حذف کنی بسته به سایر المان هاش یا میشه HnS یا میشه TPS یا ... :دی
الان بیشتر تاکید من روی همین بخشه :دی یه بازیی مثل God of War بیشتر از اینکه بخواد شبیه HnS هایی مثل DMC و NG و Byo باشه شبیه AA ـی مثل Prince of Persia ـست :دی اصن غیر قابل انکاره :دی اون چند تا کمبویی هم که توی بازیه به نظرم فقط و فقط برای تنوع مبارزاته ، اگر یادت باشه 3 گانه ی پرینس های دو نسل قبل هم همچین کمبو های ساده ای داشتن ولی عمراً اگه 1 نفر بیاد پرینس ها رو HnS حساب کنه :دی

---

یعنی هر بازیی از سیستم DMC نبود،یعنی H&S نیست؟
همین احسان بالاتر گفت که مثلا والکاریا توش سلاح گرم داره،ریل تایم هم هست! ولی هنوز JRPGـه! چرا اون JRPGـه؟

از اونجایی که DMC خالق و پدر HnS جدیده جواب سوال اولت میشه خیر :دی
در مورد JRPG هم بحث کردیم ، کلی عامل هست که سبک JRPG رو میسازه و سبک نوبتی ربطی به JRPG بودن نداره :دی

با این حساب DmC هم پس H&S نیست! توی همون دمویی که من بازی کردم هم این چیزا رو داشت!
yahoo_4.gif

با اینکه یه مقدار پلتفرمینگش زیاد بود ولی بازم مثل گاو نبود :دی این 4 تا پرش روی یه سری پلتفرم توی DMC ها هم بود :دی

===

اینم برای دوستان بگم که Action Adventure خودش یه سبک مادر هست و HnS زیر مجموعه ـش ـه یعنی یه بازی HnS با داشتن المان های خودش توی دسته ی HnS قرار میگیره به همین دلیل قرار نیست هر AA ـیی HnS هم باشه :دی
 
آخرین ویرایش:
از اونجایی که DMC خالق و پدر HnS جدیده جواب سوال اولت میشه خیر :biggrin1:
در مورد JRPG هم بحث کردیم ، کلی عامل هست که سبک JRPG رو میسازه و سبک نوبتی ربطی به JRPG بودن نداره :biggrin1:
اول اینکه بیا بگو ببینم کی گفته : " DMC خالق و پدر سبک جدید H&S"ـه؟ DMC فن ها؟ :d
این کلی عامل ها،هیچکدومشون اونقدر قابل قبول نیستن! همینطور که عامل اصلی مبارزات با شمشیر توی GOW هست،و تو نمیخوای قبول کنی! :d اونم مبارزاتی که اکثریت بازی رو تشکیل میده! نه دوتا پازل و پریدن! :d
تازه والکاریا که خودش هم مشخص نیست تکلیفش با خودش چیه! :d JRPGـه که سیستم مبارزاتش ریل تایمه، استراتژیک هم هست... نکنه Mass Effectـه ؟ یا دسپرادوس و کوماندو ؟ :d
بعد خیلی عجیبه! بازی H&S نیست،ولی سلاح هاش انقدر محبوبن! که جزو TOP 10 سلاح های دنیاهای بازی ها حساب میشن! :d :-" همین که سلاحش انقدر معروف و محبوبه نشون میده که بازی مطمئنا H&Sـه! :d
---
با اینکه یه مقدار پلتفرمینگش زیاد بود ولی بازم مثل گاو نبود :biggrin1: این 4 تا پرش روی یه سری پلتفرم توی DMC ها هم بود :biggrin1:
نظرت چیه بگیم : DmC یک H&S هست، چون احسان دوست داره باشه! NGS یک H&S هست، چون احسان دوست داره باشه! GOW یک H&S نیست، چون احسان دوست نداره باشه؟ :d

عمراً اگه 1 نفر بیاد پرینس ها رو HnS حساب کنه :biggrin1:
:d :d :d
---
اینطور که من میبینم! از نظر تو H&S زیر مجموعه ی مادر سبکی هست به نام فایتینگ! نه مادر سبکی به نام AA ! :d ، فقط تفاوتش با فیتینگ اینه که به جای اینکه دونه دونه یه دشمن قوی بیاد، میتونه 200 تا دشمن بیاد،هر از گاهی هم یه دشمن قوی(باس) بیاد! :d
یادمه یکبار علی دانته رو میخواستی جذب سبک فایتینگ(SF) کنی،میگفتی اینم مثل H&Sـه! فقط دو بعدیه! :d (البته شایدم علی نبود:-" ولی 90% فکر کنم خودش بود:d )
تعریفتون از H&S اشتباهه شما اصلا! :d
+ اگر H&S زیر مجموعه ی سبک مادر AA هست، GOW هم عضوی از AA هست که توی زیرمجموعه ی H&S جای میگیره به خاطر سبکش! همینطور که DMC و فلان و ... AAـهایی هستند که به خاطر سبکشون میرن زیرمجموعه ی H&S میشن! نه اینکه فلان بازی رو از سبک H&S شوت کنیم به مادرسبک AA ! :d (تقسیم بندی از بالا میاد به پایین! نه از پایین به بالا! :d )

در مورد تنوع توی سبک ها هم چیزی نگفتی! :d
 
آخرین ویرایش:
اول اینکه بیا بگو ببینم کی گفته : " DMC خالق و پدر سبک جدید H&S"ـه؟ DMC فن ها؟ :d
این کلی عامل ها،هیچکدومشون اونقدر قابل قبول نیستن! همینطور که عامل اصلی مبارزات با شمشیر توی GOW هست،و تو نمیخوای قبول کنی! :d اونم مبارزاتی که اکثریت بازی رو تشکیل میده! نه دوتا پازل و پریدن! :d
تازه والکاریا که خودش هم مشخص نیست تکلیفش با خودش چیه! :d JRPGـه که سیستم مبارزاتش ریل تایمه، استراتژیک هم هست... نکنه Mass Effectـه ؟ یا دسپرادوس و کوماندو ؟ :d
بعد خیلی عجیبه! بازی H&S نیست،ولی سلاح هاش انقدر محبوبن! که جزو TOP 10 سلاح های دنیاهای بازی ها حساب میشن! :d :-" همین که سلاحش انقدر معروف و محبوبه نشون میده که بازی مطمئنا H&Sـه! :d
---

نظرت چیه بگیم : DmC یک H&S هست، چون احسان دوست داره باشه! NGS یک H&S هست، چون احسان دوست داره باشه! GOW یک H&S نیست، چون احسان دوست نداره باشه؟ :d


:d :d :d
---
اینطور که من میبینم! از نظر تو H&S زیر مجموعه ی مادر سبکی هست به نام فایتینگ! نه مادر سبکی به نام AA ! :d ، فقط تفاوتش با فیتینگ اینه که به جای اینکه دونه دونه یه دشمن قوی بیاد، میتونه 200 تا دشمن بیاد،هر از گاهی هم یه دشمن قوی(باس) بیاد! :d
یادمه یکبار علی دانته رو میخواستی جذب سبک فایتینگ(SF) کنی،میگفتی اینم مثل H&Sـه! فقط دو بعدیه! :d (البته شایدم علی نبود:-" ولی 90% فکر کنم خودش بود:d )
تعریفتون از H&S اشتباهه شما اصلا! :d
+ اگر H&S زیر مجموعه ی سبک مادر AA هست، GOW هم عضوی از AA هست که توی زیرمجموعه ی H&S جای میگیره به خاطر سبکش! همینطور که DMC و فلان و ... AAـهایی هستند که به خاطر سبکشون میرن زیرمجموعه ی H&S میشن! نه اینکه فلان بازی رو از سبک H&S شوت کنیم به مادرسبک AA ! :d (تقسیم بندی از بالا میاد به پایین! نه از پایین به بالا! :d )

در مورد تنوع توی سبک ها هم چیزی نگفتی! :d

من و علی قبلاً در این مورد کلی بحث داشتیم سرش :دی HnS سبکش قبل از DMC حتی روی PS1 هم وجود داشته ولی این سبک به شکل فعلی (بر پایه ی کمبو زنی و استایلیش و این حرفها) اولین بار با کامیا و DMC ظهور کرد :دی خود این مرتیکه علی هم اون موقع خودش میگفت HnS های قدیمی بیشتر حالت AA داشتن حالا سر گاو بازی درآورده :دی

اگه بودن یه شمشیر یا سلاح سرد بخواد نشونه ی HnS باشه که الان Enslaved هم باید HnS باشه !!!! که نیست و کاملاً یه عنوان اکشن ادونچره درست مثل گاو :دی

بحث دوست داشتن نیست امیر :دی حقیقته :دی دلیلش هم همون مرز باریکیه که گفتم :دی

اگر H&S زیر مجموعه ی سبک مادر AA هست، GOW هم عضوی از AA هست که توی زیرمجموعه ی H&S جای میگیره

اون قسمت بولد شده درسته ولی بقیش نه :دی گاو و DMC و بیو و ... همگی تو مجموعه ی AA هستن ولی گاو و امثالهم توی زیر مجموعه ی HnS قرار نمی گیرن :دی
مشکل اینه سبک ها و زیر مجموعه هاش توی ایران درست جا نیفتاده :دی هر بازی ای تفنگ داشته باشه میگن شوتره هر چی شمشیر داشته باشه میگن HnS که در حقیقت اصلاً اینطور نیست :دی
 
آخرین ویرایش:
من و علی قبلاً در این مورد کلی بحث داشتیم سرش :دی HnS سبکش قبل از DMC حتی روی PS1 هم وجود داشته ولی این سبک به شکل فعلی (بر پایه ی کمبو زنی و استایلیش و این حرفها) اولین بار با کامیا و DMC ظهور کرد :دی خود این مرتیکه علی هم اون موقع خودش میگفت HnS های قدیمی بیشتر حالت AA داشتن حالا سر گاو بازی درآورده :دی

اگه بودن یه شمشیر یا سلاح سرد بخواد نشونه ی HnS باشه که الان Enslaved هم باید HnS باشه !!!! که نیست و کاملاً یه عنوان اکشن ادونچره درست مثل گاو :دی

بحث دوست داشتن نیست امیر :دی حقیقته :دی دلیلش هم همون مرز باریکیه که گفتم :دی



اون قسمت بولد شده درسته ولی بقیش نه :دی گاو و DMC و بیو و ... همگی تو مجموعه ی AA هستن ولی گاو و امثالهم توی زیر مجموعه ی HnS قرار نمی گیرن :دی
مشکل اینه سبک ها و زیر مجموعه هاش توی ایران درست جا نیفتاده :دی هر بازی ای تفنگ داشته باشه میگن شوتره هر چی شمشیر داشته باشه میگن HnS که در حقیقت اصلاً اینطور نیست :دی
دوتا DMC فن در این مورد بحث کردن؟ :d نخسته! :d نظرت در مورد روباه و شاهدش چیه؟ :-" (علی منظوری نداشتما :-" :d ضرب المثله:-" )

خوب بعضی ها چنین نظری دارن:-" راستی این رو یادم رفت بگم! :d
ولی عمراً اگه 1 نفر بیاد پرینس ها رو HnS حساب کنه :biggrin1:
خاجیتون اینجاست:-"

---
یکی از دوستان حرف قشنگی زده بود قبلا! حیف که الان در جمع ما نیستن که بیان تو بحث! :|
دارم همینو میگم ، میگم که وقتی از گیم پلی صحبت میکنیم هیچ مرزی براش نیست :biggrin1: به تعداد بازیساز های روی زمین می تونه گیم پلی وجود داشته باشه و قرار هم نیست همه از روی همدیگه کپی کنن چون در این حال ما باید فقط یه سری کلون بازی کنیم :biggrin1: اینکه بگیم فلان سبک حتماً باید همین باشه یعنی اینکه باید منتظر باشیم تا یه سری بازی که از روی هم کلون شدن رو بازی کنیم :biggrin1: همین JRPG ـی که میگی یه عمری با سیستم نوبتی شناخته میشد ولی کم کم به سیستم ریل تایم هم کشیده شد :biggrin1: گاو هم همینه قرار نیست راه DMC و ... رو ادامه بده می تونه خودش از سیستم ساده تری استفاده کنه که قشر بیشتری باهاش ارتباط برقرار کنن + اینکه نمیشه بگی این گیم پلی هست اون نیست :biggrin1: جفتشون هستن یکی ساده تر یکی پیچیده تر :biggrin1:


و نکته ی آخر اینکه گاو و DMC پایه ـشون یکیه واسه اینه که سبکشون یکیه و به خاطر اینه که یکی از اصلی ترین شاخصه ی HnS همین سوردپلی هست :biggrin1:
8-|8-|8-|

---
اینطور که من میبینم! از نظر تو H&S زیر مجموعه ی مادر سبکی هست به نام فایتینگ! نه مادر سبکی به نام AA ! :d ، فقط تفاوتش با فیتینگ اینه که به جای اینکه دونه دونه یه دشمن قوی بیاد، میتونه 200 تا دشمن بیاد،هر از گاهی هم یه دشمن قوی(باس) بیاد! :d
در این مورد نگفتی! :d
تعریفت از H&S ، بیشتر شبیه فایتینگه! :d و هیچ ارتباطی به AA نداره! :d با اینکه H&S یه زیر مجموعه ی AAـه! نه فایتینگ! :d
 
آخرین ویرایش:
دوتا DMC فن در این مورد بحث کردن؟ :d نخسته! :d نظرت در مورد روباه و شاهدش چیه؟ :-" (علی منظوری نداشتما :-" :d ضرب المثله:-" )

خوب بعضی ها چنین نظری دارن:-" راستی این رو یادم رفت بگم! :d

خاجیتون اینجاست:-"

---
یکی از دوستان حرف قشنگی زده بود قبلا! حیف که الان در جمع ما نیستن که بیان تو بحث! :|

8-|8-|8-|

الان علی با حالت دویل تریگر میاد خدمتت :دی

و اما مورد دوم منظورم همین سبک AA بود :دی (اون HnS اشتباه افتاده اونجا :-" :دی بالاخره وسط بحث بوده دیگه) گفتمم که بیسشون یکیه (جفتشون اکشن ادونچر هستن) ولی DMC و امثالش به خاطر سیستمی که دارن HnS هستن ولی گاو به خاطر سیستمی که داره همون اکشن ادونچره :دی بیسشون یکیه ولی در اصل با هم فرق دارن :دی

این که بگیم چون گاو مقداری بپر بپر و آویزون شدن از سیخ و میخ داره و DMC و بایونتا اینا رو ندارن، و به این دلیل گاو HnS نیست، مانند آن است

که بگوییم چون ARMA شوتر محسوب میشه نمی تونیم COD رو شوتر حساب کنیم و باید بره در دسته خاله بازی قرار بگیره
biggrin1.gif

گفتم که توی ایران همه چیزو با هم قاطی میکنن :دی
داریم در مورد زیر مجموعه ی سبک ها حرف میزنیم :دی اینی که شما میگی میشه :

GT = Forza Horizon =NFS = Motorstorm

یعنی اینا الان همه ـشون توی یه زیر مجموعه دسته بندی میشن دیگه ؟
HnS یه مجموعه نیست ! یه زیر مجموعه ـس .
 
آخرین ویرایش:
این که بگیم چون گاو مقداری بپر بپر و آویزون شدن از سیخ و میخ داره و DMC و بایونتا اینا رو ندارن، و به این دلیل گاو HnS نیست، مانند آن است

که بگوییم چون ARMA شوتر محسوب میشه نمی تونیم COD رو شوتر حساب کنیم و باید بره در دسته خاله بازی قرار بگیره:دی
 
الان علی با حالت دویل تریگر میاد خدمتت :دی

و اما مورد دوم منظورم همین سبک AA بود :دی (اون HnS اشتباه افتاده اونجا :-" :دی بالاخره وسط بحث بوده دیگه) گفتمم که بیسشون یکیه (جفتشون اکشن ادونچر هستن) ولی DMC و امثالش به خاطر سیستمی که دارن HnS هستن ولی گاو به خاطر سیستمی که داره همون اکشن ادونچره :دی بیسشون یکیه ولی در اصل با هم فرق دارن :دی



گفتم که توی ایران همه چیزو با هم قاطی میکنن :دی
داریم در مورد زیر مجموعه ی سبک ها حرف میزنیم :دی اینی که شما میگی میشه :

GT = Forza Horizon =NFS = Motorstorm

یعنی اینا الان همه ـشون توی یه زیر مجموعه دسته بندی میشن دیگه ؟
HnS یه مجموعه نیست ! یه زیر مجموعه ـس .
علی بچه خوبیه! :d

احسان برو جمعش کن! :| رسما زدی من و علی و بچه هایی که این بحث رو میخونند یا توی بحث هستن رو مسخره کردی! :d
ادامه ی اون جملات که دوستمون گفته! :|
و نکته ی آخر اینکه گاو و DMC پایه ـشون یکیه واسه اینه که سبکشون یکیه و به خاطر اینه که یکی از اصلی ترین شاخصه ی HnS همین سوردپلی هست :biggrin1: در درجه ی اول سورد پلی HnS بودن یه بازی رو تعریف میکنه بعد از اون کمبو :biggrin1: کمبو خودش میره جزو زیر شاخه های گیم پلی :biggrin1: یعنی این کمبو نیست که بازی رو مشخص میکنه بلکه گیم پلی ـه و کمبو زیر مجموعه ای از گیم پلی :biggrin1: به عنوان مثال N تا بازی فایتینگ داریم ولی آیا همشون به اندازه ی SF پیچیده هستن ؟ همشون به اون اندازه کمبو دارن ؟ نه یه سری فایتینگ خیلی فان داریم که چند تا حرکت بیشتر ندارن ولی نمیشه گفت که فایتینگ نیستن میشه ؟ فایتینگ هستن ولی سیستم متفاوتی دارن :biggrin1: (حالا بحث کمبو زنی و ... توی فایتینگ ها رو پیش نکش چون اونجا لازمه ولی اینجا نه چون فایتینگ نه داستان خاصی داره نه کمپین خاصی و ... و مخاطب در ازای پولی که میده باید بتونه حداقل روی بخش کمبو زنی متمرکز بشه و وقتش رو پر کنه ولی توی HnS حداقل یه کمپین خیلی پر بار با کلی آیتم و جمع کردنی های جور واجور داریم :biggrin1:)
یه جا اشتباه! نه کل منظور اشتباه! :|
---
این که بگیم چون گاو مقداری بپر بپر و آویزون شدن از سیخ و میخ داره و DMC و بایونتا اینا رو ندارن، و به این دلیل گاو HnS نیست، مانند آن است

که بگوییم چون ARMA شوتر محسوب میشه نمی تونیم COD رو شوتر حساب کنیم و باید بره در دسته خاله بازی قرار بگیره:دی
لایک؟ بیگ لایک؟ :d آقا اینکه بگیم خیلی زیاد و بیش از 100% موافقیم چی باید بگیم؟ :d همون هرچی هست :d
 
علی بچه خوبیه! :d

احسان برو جمعش کن! :| رسما زدی من و علی و بچه هایی که این بحث رو میخونند یا توی بحث هستن رو مسخره کردی! :d
ادامه ی اون جملات که دوستمون گفته! :|

یه جا اشتباه! نه کل منظور اشتباه! :|
---

لایک؟ بیگ لایک؟ :d آقا اینکه بگیم خیلی زیاد و بیش از 100% موافقیم چی باید بگیم؟ :d همون هرچی هست :d

اون بحث بین من و علی بود سر HnS :دی نتیجه ـش چیزاییه که الان دارم میگم :دی اون موقع طرز فکرم اشتباه بوده خب :دی

امیر تو همینجوری پیش بری تمام بازیای دنیا توی 1 سبک خلاصه میشن :دی
 
اون بحث بین من و علی بود سر HnS :دی نتیجه ـش چیزاییه که الان دارم میگم :دی اون موقع طرز فکرم اشتباه بوده خب :دی

امیر تو همینجوری پیش بری تمام بازیای دنیا توی 1 سبک خلاصه میشن :دی
اینا حرفای تو نیست که! :d حرف دوستیه که هم اکنون در میان ما نیست! :d + جمعش کن برو، خودتم میدونی نتیجه ـش این نبود! نتیجه ـش یه چیز دیگه بود! یا میخوای اونا رو یادآوری کنم؟ :|
یعنی یک ماه نشده ها! :|

اتفاقا با طرز فکر تو اینجوری میشه! ما فقط یه سبک داریم به نام DMC Clone که برای اینکه ضایع نشه، بهش میگیم H&S ! بقیه همه AA هستن! یه سری بازی ها هم هستن یا من دوست دارم H&S باشن،پس هستن! یا دوست دارم نباشن! پس نیستن! :d

از اول باید این کار رو میکردم! :d :
hungry-2.gif



 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or