بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    312
مرتضی یه ذره بیشتر بازی کنی همه چیز دستت میاد :دی مثلا این تعویض سلاح ها رو من به طور کامل باهاشون موافقم چون الان میتونی به راحتی کمبوها رو داخل همدیگه ترکیب بکنی و برای اولین بار توی سری DMC امکان ترکیب کردن سلاح ها اونم Mid-Combo به وجود اومده که به تنوع در مبارزات فوق العاده کمک میکنه

یا Hard Lock-On خداییش میگم تا الان اصلا من احساس نکردم که جاش خالیه یا اینکه بدون اون سیستم مبارزات بدتر شده و برعکس با این سیستم خیلی راحت تر میشه مبارزه کرد ( فقط کافیه به طرف دشمنی که میخوای بهش حمله کنی جهت رو بگیری و خود بازی رو اون لاک میکنه )

پلتفورمینگ رو من با اون بخش هایی که باید با Devil Pull و Angel Lift کار کنی باهات موافقم ولی اونجا هایی که باید با Angel Glide بری رو خیلی ازش خوشم اومد و به نظرم از این بخش ها توی نسخه نهایی هم بزارن خیلی خوب میشه و تنوعی توی گیم پلی بازی به وجود میاره ( مخصوصا بخش کلیسا که خیلی زیبا کار شده >:d< )

در کل یه چند باری دمو رو برو تا دستت روون بشه بعدا میبینی این مشکلاتی که گفتی اکثرشون بخاطر آشنا نبودن با Control Scheme بازیه :دی
 
مثلا این تعویض سلاح ها رو من به طور کامل باهاشون موافقم چون الان میتونی به راحتی کمبوها رو داخل همدیگه ترکیب بکنی و برای اولین بار توی سری DMC امکان ترکیب کردن سلاح ها اونم Mid-Combo به وجود اومده که به تنوع در مبارزات فوق العاده کمک میکنه

آره این که تعویض اسلحه ها وسط کمبو امکان پذیره چیز خوبیه. اما همونطور که گفتم، بعضی چیزا فدای چیزای دیگه شده. اون سادگی خاصی که یه DMC برای یه تازه وارد داشت به نظرم وجود نداره. یعنی یه تازه وارد الان بیاد DmC بازی کنه مطمئنا با دیدن سیستم سلاح ها گیج میشه! :دی برای قدیمی تر ها شاید در طول زمان قابل عادت کردن باشه ( که هست) اما کلا به نظرم اون سادگی فدای تعویض اسلحه ها بین کمبو ها شده. راستی مگه Bayo همین قابلیت رو نداشت؟ چرا مثل bayo با وجود همون سیستم تعویض اسلحه قابلیت ترکیب کمبو ها رو اجرا نکردن؟ تازه می تونستن خیلی بهتر و با قابلیت های بیشتری نسبت به bayo تعویض سلاح ها وسط کمبو ها رو تو بازی اجرا کنن. ولی خب کاریش نمیشه کرد دیگه! :دی

یا Hard Lock-On خداییش میگم تا الان اصلا من احساس نکردم که جاش خالیه یا اینکه بدون اون سیستم مبارزات بدتر شده و برعکس با این سیستم خیلی راحت تر میشه مبارزه کرد ( فقط کافیه به طرف دشمنی که میخوای بهش حمله کنی جهت رو بگیری و خود بازی رو اون لاک میکنه )

به نظر من اگه Lock on وجود داشت بهتر بود. یا حداقل مثل bayo این اختیار رو به ما می دادن که ازش استفاده کنیم یا نه! :دی

پلتفورمینگ رو من با اون بخش هایی که باید با Devil Pull و Angel Lift کار کنی باهات موافقم ولی اونجا هایی که باید با Angel Glide بری رو خیلی ازش خوشم اومد و به نظرم از این بخش ها توی نسخه نهایی هم بزارن خیلی خوب میشه و تنوعی توی گیم پلی بازی به وجود میاره ( مخصوصا بخش کلیسا که خیلی زیبا کار شده >:d< )

آره Angel Glide زیباست. لذت بخش هم هست. اما توجه کردی دیگه نمیشه دیوار ها رو گرفت و دوباره پرید؟ :| حالا که پلتفرمینگ بازی زیاد شده ای کاش این قابلیت هم تو بازی وجود داشت.:دی (یه چیز دیگه هم می خواستم بگم که یادم رفت الان :| :دی)

راستی یه سری نکات دیگه هم هست که باید بگم:

انیمیشن ها بازی خیلی خوب از آب در اومدن. حرکات دانته نرم و زیباست. به خاطر منطق غربی سازنده ها هم اینبار قشنگ می بینین که دانته Ebony & Ivory رو قشنگ ار پشت کتش در میاره و دوباره می ذاره سر جاش! :دی
سیستم DT اصلا بهم نچسبید. اون حس قدرت و برتری رو دیگه نداره.
آیتم ها و اتاق های مخفی زیادی تو بازی وجود داره که اگرچه وجودشون لازم نبود، اما گشتن توشون هم اجباری نیست. کلا تنوع خوبی به بازی میده.

در کل نمره ی من، حداقل به دمو، 8 ـه! :دی به احتمال زیاد هم متای بازی زیر 90 و بالای 80 خواهد بود. :دی
:arrowd: :arrowu:
خب بهتره منتظر نسخه ی اصلی و نمره های درخشانش باشیم
 
همونطوری که گفتم با چندبار بازی کردن دمو اکثر این اشکالاتی که گفتی برات از بین میره :دی فقط باید با این کنترل جدید بازی هماهنگ بشی :دی

اتفاقا توی فروم های خارجی که نگاه میکردم اکثر تازه کار ها از کنترل بازی خوششون اومده بود و باهاش راحت بودن :دی راستی درسته نمیشه با دیوار دوباره پرید ولی خب همون Double Jump هم کارمون رو راه میندازه :دی راستی اگه به طرف دیوار Angel Glide بری بعد میتونی با کمک دیوار یه Angel Glide دیگه انجام بدی ( شاید بعدا توی پلتفورمینگ از این مورد استفاده کنند :دی )

منم مثل خودت نمرات بازی رو بین همون 80 تا 90 پیش بینی میکنم و فکر کنم متاش حدودای 83 - 84 بشه :دی مگر اینکه NT توی بقیه مراحل و داستان بازی سنگ تموم گذاشته باشه تا متاش برسه به 90 که خیلی خیلی بعیده :دی

پ.ن : راستی توی دمو یاماتو رو پیدا کردی ؟ :دی
 
البته مرتضی بازی انقدر ها هم فاجعه نیست دیگه :دی بدیش ساده بودنش هست خوبیش سریع عادت کردن بویژه کسایی که قبلاً دویل زدن :دی مثلاً قبلاً کلی اسلحه و تفنگ و استایل و یه خروار خرت و پرت بود الان همه ی اینها توی چند تا دکمه خلاصه شده که خب دسترسی سریع تر شده ولی خب باز آسونیش یه کم ... :( :دی
پلتفرمینگ بازی هم از اون اول زیاد موافقش نبودم ولی پویایی مراحل باعث میشه آدم کمتر عذاب بکشه :دی توی همین دمو اگر دقت کنین خیلی چیزها میشه تو کرد :دی حتی تابلویی که در حالت عادی روش عکسه ولی اگه از یه جهت دیگه بهش نگاه کنید ... :دی این روح های بنده خدای توی در و دیوار هم خیلی باحالن , بری راه رسیدن بهشون رو پیدا کنی تا حدی سرگرم کننده ـس :دی کلاً نظر من به رنگ بندی مراحل منفیه ولی به یه سری از ریزه کاریهاش مثبت :دی
راستی علی اون اوایل که میری توی یه کوچه یه چیزی که روش شکل شیطونه میزنه بیرون و راه رو میبنده , همونجا که بعدش برای اولین بار یه چیزی میاد که باید با اسلحه بزنی بپاچونیش ! اونجا یه نور قرمزی ازش میاد و هیچ اسلحه ای فکر کنم بهش کارگر نیست جریان اون چیه ؟ :دی اون 100% باید یه چیزی توش باشه :دی چون هم نورش تابلوئه هم توی دموهای قدیمی حضور نداشت :دی
 
آخرین ویرایش:
پ.ن : راستی توی دمو یاماتو رو پیدا کردی ؟ :دی

هان؟ الان خالى بستى؟ :دى
من همه راه مخفيا رو رفتم و شدم 100% . ولى ياماتو رو پيدا نکردم.

فقط يه جا گير کردم اونم يه ديوار که روش عکس دلقک بود و بالاش نوشته بود جيمى. که الماس قرمزم رو ديوار بود که هر چى ميزدم block ميشد.

راسى يه نکته : طراحى مراحل از قبل خيلى بهتر شده. مخصوصا Side Mission ها :x
 
البته مرتضی بازی انقدر ها هم فاجعه نیست دیگه :دی بدیش ساده بودنش هست خوبیش سریع عادت کردن بویژه کسایی که قبلاً دویل زدن :دی مثلاً قبلاً کلی اسلحه و تفنگ و استایل و یه خروار خرت و پرت بود الان همه ی اینها توی چند تا دکمه خلاصه شده که خب دسترسی سریع تر شده ولی خب باز آسونیش یه کم ... :( :دی
پلتفرمینگ بازی هم از اون اول زیاد موافقش نبودم ولی پویایی مراحل باعث میشه آدم کمتر عذاب بکشه :دی توی همین دمو اگر دقت کنین خیلی چیزها میشه تو کرد :دی حتی تابلویی که در حالت عادی روش عکسه ولی اگه از یه جهت دیگه بهش نگاه کنید ... :دی این روح های بنده خدای توی در و دیوار هم خیلی باحالن , بری راه رسیدن بهشون رو پیدا کنی تا حدی سرگرم کننده ـس :دی کلاً نظر من به رنگ بندی مراحل منفیه ولی به یه سری از ریزه کاریهاش مثبت :دی
راستی علی اون اوایل که میری توی یه کوچه یه چیزی که روش شکل شیطونه میزنه بیرون و راه رو میبنده , همونجا که بعدش برای اولین بار یه چیزی میاد که باید با اسلحه بزنی بپاچونیش ! اونجا یه نور قرمزی ازش میاد و هیچ اسلحه ای فکر کنم بهش کارگر نیست جریان اون چیه ؟ :دی اون 100% باید یه چیزی توش باشه :دی چون هم نورش تابلوئه هم توی دموهای قدیمی حضور نداشت :دی
آره اون تابلوئه رو میخواستم بگم هی یادم میرفت :دی اگه درست تابلوش رو ببینی نوشته Home Loans For You ولی بعد که یه ذره دوربین رو تغییر بدی نوشته اش میشه Homeless For You :دی کلا به نکات ریز زیاد توجه کردن :دی

احسان اون دیواره رو توی نسخه دمو نمیشه شکوند :دی توی نسخه اصلی بازی باید چندتا مرحله جلوتر وقتی Eryx رو گرفتی برگردی اینجا ببینی پشت این دیواره چی بوده :دی

پ.ن : راستی دیشب یه چندباری تمرین کردم و تونستم تا بالای ساختمون های شهر اوج بگیرم :دی همه اش با Angel Lift و بعد تبدیلش به Pay Back کار کن راحت میشه اوج گرفت :دی ( Pay Back همونه که دوباره باید Angel Lift رو بزنی :دی )
هان؟ الان خالى بستى؟ :دى
من همه راه مخفيا رو رفتم و شدم 100% . ولى ياماتو رو پيدا نکردم.

فقط يه جا گير کردم اونم يه ديوار که روش عکس دلقک بود و بالاش نوشته بود جيمى. که الماس قرمزم رو ديوار بود که هر چى ميزدم block ميشد.

راسى يه نکته : طراحى مراحل از قبل خيلى بهتر شده. مخصوصا Side Mission ها :x
نه فکر کنم بد نوشتم منظورم عکس یاماتو بود :دی

همون جا هست که کت میگه "ورجیل برام جای دوربین ها رو فرستاده و ... " وقتی میخوای از اون اولین کوچه بری پایین سمت چپت رو نگاه کن یه عکس از یاماتو روی دیواره که داخل بدن چندتا شیطون فرو رفته :x

آره طراحی محیط Side Mission ها جالبه ، مخصوصا اون مرحله که روی یه پلتفورم سیاه مبارزه میکنیم و باید به Rank S برسیم >:d
 
یه نکته ی دیگه هم الان یادم افتاد که نگفتم ! چرا تو حالت DT همه شوت میشن هوا :| خدایی این حرکتش خیلی ستمه و کلی وقت از آدم تلف میکنه ! چون خود خط DT به خودی خود خیلی کوتاه و در حد چند ثانیه ـس وای به حال اینکه کلی وقت صرف کمبوی هوایی یا رسیدن به ملت با Angel lift هم بشه :|
این یه مورد با توجه به کارآمدی و ابهت DT های قبلی اولش خیلی توی ذوقم زد انتظار داشتم توی این حالت قیامتی برپا بشه :دی
 
وارد بحث های تخصصیتون نمیشم :d فقط این :
آیتم ها و اتاق های مخفی زیادی تو بازی وجود داره که اگرچه وجودشون لازم نبود، اما گشتن توشون هم اجباری نیست. کلا تنوع خوبی به بازی میده.
نگید این جمله ی اول رو :d بیان این جملات رو بشنون توی شماره های بعدی همین ها رو هم DLC میکنند میدن بهمون :d :-s
اتفاقا یکی از نکاتی که به نظر من خیلی مهم بود اینه که چلنج های زیادی به نظر میرسه که داشته باشه! و برای PS3 داران خیلی مهمه که زمان بیشتری رو پای بازی باشن :d

شما چجوری همه ی اون بدن هایی که توی دیوار بودن رو میزنید؟ من راهشون رو یافت نمیکنم :(( خیلی بالان بعضی هاشون! :d
 
وارد بحث های تخصصیتون نمیشم :d فقط این :

نگید این جمله ی اول رو :d بیان این جملات رو بشنون توی شماره های بعدی همین ها رو هم DLC میکنند میدن بهمون :d :-s
اتفاقا یکی از نکاتی که به نظر من خیلی مهم بود اینه که چلنج های زیادی به نظر میرسه که داشته باشه! و برای PS3 داران خیلی مهمه که زمان بیشتری رو پای بازی باشن :d

شما چجوری همه ی اون بدن هایی که توی دیوار بودن رو میزنید؟ من راهشون رو یافت نمیکنم :(( خیلی بالان بعضی هاشون! :d

برای اون بدن ها بهترین راه اینه که صدای تلویزیون در حدی باشه که بتونی صدای ناله رو بشنوی :دی اینجوری خیلی راحت پیدا میشن توی هر کدوم گیر کردی بگو راهنمایی کنم :دی
ویرایش :
اشتپ شد فکر کردم نمی یابیشون :دی اکثرا با دبل جامپ یا Angel Glide قابل دسترسی هستن دو تاشون که شاید گیر کرده باشی یکی اونی که فکر کنم وسط اون میدونی که حوض داره هست که باید بری بالای اون حوض کوچیکه از اونجا با پرش و Angel Glide میرسی بهش یکیشون هم خیلی بالاس و دور و برش چیزی نیست که مربوط میشه به مسیر یکی از راه مخفی ها که باید بری بالای یه ساختمون از اونجا یه ذره اینور اونور بچرخی میبینیش و با پرش و Angel Glide میرسی بهش حالا باز هر کدوم رو گیر کردی بگو :دی
 
آخرین ویرایش:
البته مرتضی بازی انقدر ها هم فاجعه نیست دیگه :دی بدیش ساده بودنش هست خوبیش سریع عادت کردن بویژه کسایی که قبلاً دویل زدن :دی مثلاً قبلاً کلی اسلحه و تفنگ و استایل و یه خروار خرت و پرت بود الان همه ی اینها توی چند تا دکمه خلاصه شده که خب دسترسی سریع تر شده ولی خب باز آسونیش یه کم ... :( :دی
پلتفرمینگ بازی هم از اون اول زیاد موافقش نبودم ولی پویایی مراحل باعث میشه آدم کمتر عذاب بکشه :دی توی همین دمو اگر دقت کنین خیلی چیزها میشه تو کرد :دی حتی تابلویی که در حالت عادی روش عکسه ولی اگه از یه جهت دیگه بهش نگاه کنید ... :دی این روح های بنده خدای توی در و دیوار هم خیلی باحالن , بری راه رسیدن بهشون رو پیدا کنی تا حدی سرگرم کننده ـس :دی کلاً نظر من به رنگ بندی مراحل منفیه ولی به یه سری از ریزه کاریهاش مثبت :دی
راستی علی اون اوایل که میری توی یه کوچه یه چیزی که روش شکل شیطونه میزنه بیرون و راه رو میبنده , همونجا که بعدش برای اولین بار یه چیزی میاد که باید با اسلحه بزنی بپاچونیش ! اونجا یه نور قرمزی ازش میاد و هیچ اسلحه ای فکر کنم بهش کارگر نیست جریان اون چیه ؟ :دی اون 100% باید یه چیزی توش باشه :دی چون هم نورش تابلوئه هم توی دموهای قدیمی حضور نداشت :دی

نه باو فاجعه نیست! :دی من خودم هم به دمو 8 دادم! :دی آره گفتم، چون سازنده ها غربی هستن، جزییات براشون از نون شب هم واجب تره! :دی بازی پر از جزییاته! :دی

یه نکته ی دیگه هم الان یادم افتاد که نگفتم ! چرا تو حالت DT همه شوت میشن هوا :| خدایی این حرکتش خیلی ستمه و کلی وقت از آدم تلف میکنه ! چون خود خط DT به خودی خود خیلی کوتاه و در حد چند ثانیه ـس وای به حال اینکه کلی وقت صرف کمبوی هوایی یا رسیدن به ملت با Angel lift هم بشه :|
این یه مورد با توجه به کارآمدی و ابهت DT های قبلی اولش خیلی توی ذوقم زد انتظار داشتم توی این حالت قیامتی برپا بشه :دی

والا! :| به قولی: "DT هم DT های قدیم!.....:-< " :d
 
والا! :| به قولی: "DT هم DT های قدیم!.....:-< " :d
کلاً این DT یه دور ری بیلد بشه بهتره :دی مثلاً توی شماره های قبلی ملت روی DT وسط کمبو switch in و switch out میکردن الان کلی طول میکشه تا دانته فقط بخواد تبدیل بشه :دی در ادامه ـش هم با شوت شدن ملت نمیشه چیزی رو ادامه داد :(
 
جهت افزایش هایپ :دی

92318855310841201979.jpg
 
کلاً این DT یه دور ری بیلد بشه بهتره :دی مثلاً توی شماره های قبلی ملت روی DT وسط کمبو switch in و switch out میکردن الان کلی طول میکشه تا دانته فقط بخواد تبدیل بشه :دی در ادامه ـش هم با شوت شدن ملت نمیشه چیزی رو ادامه داد :(

اصلا ماهیت وجودی DT رو تو این جمله به طور کامل توضیح دادی!>:d< :دی دقیقا همینه! :دی

جهت افزایش هایپ :دی

92318855310841201979.jpg

Thank You! :| :d
It's Like He's Looking Into My Soul! :| :d
I'm Not Gonna Sleep Tonight....:| :d
:d :d :d
 
جهت افزایش هایپ :دی

92318855310841201979.jpg

خدایی از لحاظ ظاهری ترکوندن ولی استفاده ـش رو تِر زدن :دی
الان عین کریتوس شده که عربده میکشید میرفت توی حالت rage mode حالا اون کند بود مشکلی نداشت ولی این :دی لامصب همون L3+R3 هم گذاشتن :دی ولی خدایی کسی میتونه بره به NT بگه این DT رو به حالت قبل برگردونن :( بالاخره باید بشه بازخوردهای دمو رو یه جایی انتقال داد :دی
 
آخرین ویرایش:
چرا احساس میکنم این DMC اخری یه اشغال به تمام معنا خواهد بود و ابرو سری رو خواهد برد ! :|:|
صنف رو اعصاب روندگان علی دانته هرگز گریه نمیکنه :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or