Demon Killer
کاربر سایت
خودت چی فکر میکنی؟:d وقتی حتی تاریخ عرضه هم نداره، انتظار نسخه دمو برای PC توی هیچ بازی نداشته باش به جز استثناها:d.![]()
دمو برا پی سی نمیاد؟!:smoke1:
آخه کجای کمبوهاش لذت بخش بود ؟؟ مرتضی تو که طرفدار +P چرا ؟ از تو بعیده![]()
بین کمبو های "لذت بخش" تا "کمبو های شاهکار، سریع و روان که تعدادشون به بی نهایت سوق پیدا می کنه" زمین تا آسمون فرق ـه!الان NT رو با P* مقایسه کردی؟!
![]()
دیگه هرچی گیم پلی بازی هاشون خوب باشه به P* نمی رسن!
ناسلامتی خالق این سبک تو P* هستا!
![]()
“I remember calling it Developers May Cry, it looked that good.”
مرتضی خدا بگم چی کارت نکنه![]()
![]()
هایپ میشویم،با همین ابعاد![]()
![]()
![]()
![]()
God of War III’s game director Stig Asmussen-
پرواز کردم با این جمله!![]()
نه هنوز بازی نکردم، ماشالا 6 گیگه! :biggrin1:
هایپ میشویم،با همین ابعاد>:d<:d:d
“I remembercalling it Developers May Cry, it looked that good.”
:d:d:d:d ..... چون جمله گذشته ـست فک کنم منظورش این بوده که قبلا اینجوری بوده ولی الان ...
He Said "I Remember" در حالی که بازی هنوز منتشر نشده :d
اولین ماموریت هم لوکیشن ـش همون لوکیشن امضای کاربر سر در این صفحه ـسو حالا گیم پلی :biggrin1: بازی که خیلی عالی بود و حتماً باید بخرمش فقط چند تا مشکل ریز داره که باید ببینیم منتقد ها چه نظری نسبت بهش خواهند داشت ! اول از همه سرعت بازی قطعاً از قبلی ها کمتر شده ولی برای من که مشکلی نبود چون با اون زور زدن دانته موقع زدن ضربات حال میکردم :biggrin1: مورد دوم باس های بازیه تا الان دو تا باس دیدم که هر دو همین مورد رو داشتن ! یکی همین توی دمو یکی هم باب ! ببین باس های بازی بیشتر گاوی شدن تا دویلی :biggrin1: قبلاً باس ها یه سری اسپشیال موو داشتن و خط خون و متناسب با حرکاتشون یه سری کارهای مختلف انجام میدادن و رفته رفته که کتک میخوردن این اسپشایل موو ها حرفه ای تر و غیر قابل پیش بینی تر میشد ولی الان توی هر مرحله یه سری حرکات تقریباً تکراری و قابل پیش بینی از باس ها دیده میشه , مثل گاو که چند تا میزنی بعد دایره میشه اینم بعد از حد نصاب یه صحنه ی سینمایی و ادامه ی کار و معمولاً همون کار قبلی تکرار میشه ولی تو خودت بهتر از من یادته باس های شماره های قبلی مرگ و زندگی بود :biggrin1: یعنی باید با استراتژی جلو میرفتی با توجه به حرکات اون باس باید برای خودت کمبو چینی میکردی ببینی به کی چه کمبویی میاد الان این طرف یه ضرب میزنه پس فرار کنیم وقفه ی کوتاه داره پس کمبوی سریع بزنیم وقفه ی طولانی داد بیاییم کمبوی رگباری روش اجرا کنیم :biggrin1: یعنی استراتژی بر مبنای حرکات اون باس لحظه ای اعمال میشد ولی اینجا میدونی طرف چی تو چنته داره :biggrin1: نمی دونم منظور رو رسوندم ؟ :biggrin1: مورد آخر هم این گرب کردن با داس و تبره که به نظرم یه کم به پلتفرمر بازی ضربه میزنه چون این سوئیچ کردن بین اینها و نحوه ی اجراشون یه کم دست و پا گیرهبه جز این چند تا مورد کوچک هیچ اشکال دیگه ای نداشت :biggrin1:
البته محاسن که زیاد داره :biggrin1: مثلاً کمبو هاش :biggrin1: اینا دو تا بازی قبلیشون پرش نداشت ولی کپ کام به نحو احسن وظیفه ـش رو انجام داد :biggrin1: اوج این کمبو هم زمانیه که اون غوله روی زمین بالا میاره یعنی قشنگ میشد تمام مدت تا از بین رفتن شکوفه بارون طرف روی هوای کمبو بزنی و پایین نیایی :biggrin1: سوئیچ روی داس و تبر هم عالی بود و سرعت میداد به کمبو زنی :biggrin1: کلاً خیلی جو منحصر به فردی داشت خیلی هم محسوس از دویل های قبلی جدا بود :biggrin1: کلاً تجربه ی خوب و متفاوتی بود :biggrin1:
با این اوصاف...بازی در حد شاهکار و زمین لرزه و این حرفها نیست ولی در حد گذاشتن شکلک عزا و ماتم هم نیستاینم نظر من به صورت خیلی جزیی که توی پروفایل علی گفتم البته هنوز زیاد باهاش ور نرفتم
اولین ماموریت هم لوکیشن ـش همون لوکیشن امضای کاربر سر در این صفحه ـس![]()
حالا چپ و راست بزن تو بالاپر ما![]()
با این اوصاف...
هایپ بشیم ؟ نشیم ؟در کل از 10 چقدر میدی به گیم پلی؟ گیم پلیش بورینگ هست یا نه ؟ کلا چطور بود ؟
![]()