PS Mania: در تریلر ما میبینیم کهشهر جلوی چشمان دانته تغییر میکنه.
A: شهر برای مبارزه با راه دانته، محیط های بازی زنده میشوند، البته اگر چیزی زنده باشد به تغییر و پیچ و تاب خوردن ادامه میدهد. مبارزات DmC فقط در برابر شیاطین نخواهد بود، بلکه رد کردن مرحله ها در تماشایی ترین راه ممکن نیز خواهد بود. شهر از بین میرود، شکسته میشود، بی صدا، پیچ وتاب خوران... اگثر اوقات از شما خواسته میشود تا بپرید و مهارت Brova ی خود را آزمایش کنید.(من نمیدونم این یعنی چی " در پارکور") درگیری و دست به گریبان شدن برای نجات در شرایط خاصی نیاز است. نه فقط در مبارزان بلکه... یکمی پلتفرم!
PS Mania: این ماجراجویی هایی که در مراحل DmC هست چقدر مهم هستند؟ ما میتونیم بالا رفتن پرش را در حین بازی مثل Uncharted توقع داشته باشیم؟
A

mC در یک دنیای سورئال اتفاق می افتد، زنده و داینامیک، که شیطانی قدیمی در آن وجود دارد که میخواهد دانته را بکشد. ما اسمش را Malice گذاشته ایم. در دنیایی که هر کاری میکند تا شما را متوقف کند، حرکات آکروباتیک بازیکننده نقش مهم و موثری را در رد کردن موانعی که راه شما رو سد کردن دارد. توانایی های دانته راه های جدیدی برای کشف محیط به وجود می آورد. برای مثال، شما میتونید از قدرت فرشته ای او برای گرفتن زنجیرها استفاده کنید تا به مناطقی که غیرقابل دسترسی هستند برسید یا برای فرار سریع از زمین لغزه ی سنگ های مربوط به خانه های زیر پای دانته استفاده کنید.در فرم شیطانی دانته شما میتونید محیط اطراف خود را دستکاری کنید یعنی با انداختن و برداشتن مواد موجود راه های جدیدی را برای خود بسازید.