Tehanu
کاربر سایت
خوب اینم ترجمشاگه غلطی بود بگیدپس از اعلام راه اندازی مجدد سیستم از حماسه تاریخی از شیطان هم ممکن است گریه ، میلیون ها نفر از طرفداران از سراسر جهان ابراز داشته اند مخالفت خود را با جدیت ، مایل ورود عاقبت درست پس از سه سال انتظار است.
اما دلیل برای این مخالفت جمعی و قوی ، به انتخاب ساخته شده توسط کپکام برای جایگزینی با دانته جدید ، که خصوصیات زیبایی شناختی بسیار دور از طبیعت اصلی با نام تجاری محدود شد.
بنابراین شکارچی دیو ورزشگاه موهای سفید ، بدون سر و صدا بیش از حد جایگزین شده بود ، توسط یک نوجوان باریک با لباس "ایمو emo" ، با توجه به توسعه تیم نینجا تئوری ، آنها در تلاش بودند برای نزدیک شدن به سوابق اجتماعی و فرهنگی جوانانامروز است.
یک شخصیت جوان تنها اخبار از DMC نمی باشد ، چرا که از آنچه دیدیم ، بازی ویژگی های بسیاری از محصولات جدید در از نظر مکانیک مبارزه با هر دو و جهت یابی... و ما در حال صحبت کردن در مورد تغییرات بسیار مثبت است.
بالاتر از همه ، جنگ dynamicism که در حال حاضر ، در این مرحله از توسعه ، تماشایی و می تواند شخصیت را به عنوان تنها یک پسر خاصی از Sparda بود قادر به انجام افزایش (*****خدای جنگ) است. در تلاش برای کشف بعضی از جزئیات اضافی DMC مصاحبه Tameem Antoniades ، توسعهدهنده سرب پروژه DMC نظریه نینجا.
شیدایی PS : اول از همه ، می توان گفت که آیا این جدید است و دانته جوان از فصل قبلی ، یا دانته از ابعاد موازی؟
Antoniades : DMC یک آغاز جدید برای شیطان هم میگرید. در حالی که نه به طور کامل به شلیک توپ از سری اصلی پیوستن ، آن را با الهام از آنها می کشد. روایت DMC بررسی جوانان دانته ، در یک دوره از زندگی خود که در آن او با قدرت که از وضعیت خود را به عنوان ترکیبی بین فرشته و شیطان گرفته شده هنوز هم راحت نیست.
شیدایی PS : چرا که در تریلر می بینیم دانته با موهای سفید و کت قرمز ، نزدیک تر از بازی های گذشته به نظر می رسد؟ که معادل خود را به شکل شیطانی در فصل گذشته حضور؟
: یکی از شما را به مراجعه ماشه شیطان جدید که در آن از او اجازه می دهد تا escape.This روح شیطانی خود را تغییر نگاه و احساس از دانته ، اما همچنین دارای تاثیر بر روی گیم پلی. وقتی که ماشه شیطان فعال است ، قدرت خود و افزایش سرعت و تمام شیاطین هستند که در این مرحله ضربه از زمین مطرح شده ، در حال سقوط آهسته تر است. شما می توانید همچنان به حملات در هوا و هم بیشتر خواهد شد قادر به نگه داشتن آنها را معلق و تحمیل ترین آسیب است ، در حالی که طولانی مدت زمان تسریع شیطان. یک آزمون واقعی مهارت.
شیدایی PS : در تریلر می بینیم تغییر شهر پیش از چشمان دانته است.
: شهر به مبارزه با عبور از دانته ، محیط های بازی رسیدن به زندگی ، در نتیجه در حال تغییر و نوشتن تا اگر چیزی زنده است. چالش از DMC خواهد شد به تنها در برابر شیاطین دشمن است ، اما همچنین در عبور از سطوح در تماشایی ترین راه ممکن. این شهرستان را تجزیه می کند ، قطع ، و writhes... اغلب از شما خواسته خواهد شد به پرش و قرار دادن مهارت های خود را Brova به آزمون (من نمی دانم که آنچه که توسط "پارکور"). grappel به منظور زنده ماندن در شرایط خاص مورد نیاز خواهد بود.جنگ نه تنها ، اما بعد از آن... کمی 'پلت فرم!
PS مانیا : چقدر مهم خواهد بود که مرحله اکتشاف سطح DMC؟ آیا می توانیم انتظار بسیاری در طول "بالا رفتن از" و پرش مانند در UNCHARTED؟
: DMC در جهان حقیقی ، زنده و پویا ، ارگنکن در شر باستانی است که می خواهد برای کشتن دانته است. ما به آن کینه توزی. در جهان حاضر به انجام هر کاری به شما متوقف کند ، توانایی آکروباتیک از پخش خواهد شد ، نقش تعیین کننده ای در غلبه بر موانع که مسیر شما را مسدود را داشته باشد. توانایی های دانته را به راه های جدید برای کشف محیط زیست باز کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید قدرت های فرشته خود را برای گرفتن با زنجیره ای برای رسیدن به مناطق غیر این صورت غیر قابل دسترس ، یا persfuggire سرعت را به کلی ویران رانش زمین در یک خانه زیر او استفاده کنید. در شکل شیطانی دانته ، PUD به دستکاری جهان را در اطراف شما ، با کشیدن و انداختن عناصر برای ایجاد جاده های جدید به.
شیدایی PS : پازل را حل کند وجود خواهد داشت؟
A : بله ، اما تمرکز واقعی از DMC مبارزه و نجات از خطرات محیط زیست است.
PS MAINA : آیا می توانید چیزی در مورد ارتقاء سیستم از دانته و سلاح های خود را بگویید؟
A : در ابتدا دانته به مهارت بسیار کمی است ، اما در این دوره از بازی شما قادر خواهید بود برای افزایش تعداد حملات و جمع آوری زرادخانه بزرگی از سلاح. شما دوباره orbs قرمز است که شما در طول بازی در یکی از "مغازه ها" پیدا خرج کند.
شیدایی PS : وجود داشته باشد برخی از تغییرات لوازم آرایشی و بهداشتی است که تاکید بر تقویت دانته؟ شاید نشان دادن صفات بیشتر شیطانی؟
A : در حال حاضر من نمی خواهم به فاش کردن هر چیزی در مورد این.
شیدایی PS : به طوری که ما را به عنوان یک بله! بازمیگردم به جنگ ، آن را مانند گذشته باشد (به عنوان مثال ، با تمرکز بر توالی طولانی از کلیدهای) و یا آن را دنبال خواهد کرد مد در حال حاضر گیم پلی ساده (؟) (به عنوان مثال ، با استفاده از دکمه تنها به انجام هر کاری)؟
: DmC'scombat خواهد شد سریع ، مایع ، فنی ، و مهمتر از همه ، سرگرم کننده! این سیستم بسیار عمیق با بسیاری از حرکت می کند که "به زمین" که "پرواز" است و می تواند با هم برای ارتباط با combos بسیار طولانی خواهد شد. دانته خواهد شد به سه شکل (انسان ، فرشته و شیطان) و هر یک از سلاح های منحصر به فرد و سبک های مختلف مبارزه. شما می توانید شکل را در هر لحظه را تغییر دهید ، حتی در طول یک دسته کوچک موسیقی جاز. این باز می شود تا به تعداد نامحدود از ترکیبی از حمله احتمالی ، از ترک اتاق بزرگ برای خلاقیت از بازیکنان است.
شیدایی PS : محیط بصری تماشایی! از کجا الهام بخش شما در قرعه کشی برای ایجاد شهر ها و کارفرمایان پایان غول پیکر؟
: برای راه که در آن کینه توزی تغییر شکل ، کارگردان و کاردان هنر ، استوارت Adcock ، تا فیلم از اشیاء در فرو پاشی به دلیل فشار مورد مطالعه ، مانند می تواند از نفت است که به طور ناگهانی در خود فرو. ما همچنین الهام از زمان فیلم گذشت (آنهایی که در آن شما شلیک یک قاب در یک تاریخ بعد) که به سبک انیمیشن وهم آور صورت گرفت. از نقطه نظر گرافیکی از ، ویژوال مدیر هنری ما الساندرو Taini الهام از ترکیب برخی از حقیقی ، رویا از نئو گوتیک اروپا انجام گرفته است. ساختمان هایی که می بینید از شهرستانها ، انگلیسی مانند بارسلونا و ، البته ، زادگاه آن Alesandro و جنوا گرفته شده است. همانطور که برای رئیس ، ما نمی خواهیم به فاش کردن هر چیزی.
PS شیدایی : (؟) باید صادقانه ، اگر ما بخواهید آنچه که تاریخ در پشت فصل های قبلی شیطان هم میگرید ، ما پاسخ روشن نمی... حتی اگر اول و دوم (؟) بیش از یک بار به پایان رسید. آیا روایت DMC نقش مهم تر؟
ج : بله ، کاملا! DMC دانته به عنوان یک نوجوان که کشف هدف خود را در زندگی می آموزد و به استفاده از قدرت خود بگویید. من می توانم به شما بگویم بیش از این ، یا من خراب تعجب.
شیدایی PS : دانته که ما در آخرین تریلر دیده می شود کمی از یکی از اعلام رسمی از بازی های مختلف است. شما باید تغییرات به عنوان یک نتیجه از نظرات دریافت شده در وب ساخته شده است؟
A : خوب ، این کاملا طبیعی برای طراحی یک کاراکتر برای تغییر در طول تولید ، بنابراین ما نمی خواهیم که ایجاد تغییرات بسیار زیادی در توطئه DMC ساخته شده از آن برای اولین بار ارائه شد است.
با این جمله به پایان می رسد مصاحبه ما با Antoniades Tameem... و به رغم آنچه که او گفته است (یا شاید به این دلیل از آنچه او به ما گفت) ، آن را در ما تقویت این ایده است که برخی از تغییرات به علت واکنش طرفداران. کپکام می داند که به توجه نزدیک به بازخورد از وب (از زمان تولد مارول در برابر کپکام 3 با توجه به بسیج طرفداران خود را آنلاین) و پس از فروش فاجعه مانند تکاور مصنوعی ، شما فرض کنید که آنها می خواهند که بیشتر می گویند که در آن توسعه دهندگان در حال کار بر روی مارک های خود را. علاوه بر این ، زمانی که می خواهید را به نوآوری زمانی که آن آماری غیر ممکن است لطفا هر کس ، به ویژه حامیان وفادار حق رای دادن طولانی مدت ، می تواند سخت باشد (نوستالژی لعنتی) (من فرض این است که شوخی در بخشی از نویسنده).توصیه های ما با این حال است که گذشته را فراموش و آغاز این عنوان با چشم های مختلف را ببینید ، چرا که در غیر این صورت شما می توانید از اشتباه کم بها دادن یکی از جالب ترین بازی های سال 2012
پس از اعلام راه اندازی مجدد سیستم از حماسه تاریخی از شیطان هم ممکن است گریه ، میلیون ها نفر از طرفداران از سراسر جهان ابراز داشته اند مخالفت خود را با جدیت ، مایل ورود عاقبت درست پس از سه سال انتظار است.
اما دلیل برای این مخالفت جمعی و قوی ، به انتخاب ساخته شده توسط کپکام برای جایگزینی با دانته جدید ، که خصوصیات زیبایی شناختی بسیار دور از طبیعت اصلی با نام تجاری محدود شد.
بنابراین شکارچی دیو ورزشگاه موهای سفید ، بدون سر و صدا بیش از حد جایگزین شده بود ، توسط یک نوجوان باریک با لباس "ایمو emo" ، با توجه به توسعه تیم نینجا تئوری ، آنها در تلاش بودند برای نزدیک شدن به سوابق اجتماعی و فرهنگی جوانانامروز است.
یک شخصیت جوان تنها اخبار از DMC نمی باشد ، چرا که از آنچه دیدیم ، بازی ویژگی های بسیاری از محصولات جدید در از نظر مکانیک مبارزه با هر دو و جهت یابی... و ما در حال صحبت کردن در مورد تغییرات بسیار مثبت است.
بالاتر از همه ، جنگ dynamicism که در حال حاضر ، در این مرحله از توسعه ، تماشایی و می تواند شخصیت را به عنوان تنها یک پسر خاصی از Sparda بود قادر به انجام افزایش (*****خدای جنگ) است. در تلاش برای کشف بعضی از جزئیات اضافی DMC مصاحبه Tameem Antoniades ، توسعهدهنده سرب پروژه DMC نظریه نینجا.
شیدایی PS : اول از همه ، می توان گفت که آیا این جدید است و دانته جوان از فصل قبلی ، یا دانته از ابعاد موازی؟
Antoniades : DMC یک آغاز جدید برای شیطان هم میگرید. در حالی که نه به طور کامل به شلیک توپ از سری اصلی پیوستن ، آن را با الهام از آنها می کشد. روایت DMC بررسی جوانان دانته ، در یک دوره از زندگی خود که در آن او با قدرت که از وضعیت خود را به عنوان ترکیبی بین فرشته و شیطان گرفته شده هنوز هم راحت نیست.
شیدایی PS : چرا که در تریلر می بینیم دانته با موهای سفید و کت قرمز ، نزدیک تر از بازی های گذشته به نظر می رسد؟ که معادل خود را به شکل شیطانی در فصل گذشته حضور؟
: یکی از شما را به مراجعه ماشه شیطان جدید که در آن از او اجازه می دهد تا escape.This روح شیطانی خود را تغییر نگاه و احساس از دانته ، اما همچنین دارای تاثیر بر روی گیم پلی. وقتی که ماشه شیطان فعال است ، قدرت خود و افزایش سرعت و تمام شیاطین هستند که در این مرحله ضربه از زمین مطرح شده ، در حال سقوط آهسته تر است. شما می توانید همچنان به حملات در هوا و هم بیشتر خواهد شد قادر به نگه داشتن آنها را معلق و تحمیل ترین آسیب است ، در حالی که طولانی مدت زمان تسریع شیطان. یک آزمون واقعی مهارت.
شیدایی PS : در تریلر می بینیم تغییر شهر پیش از چشمان دانته است.
: شهر به مبارزه با عبور از دانته ، محیط های بازی رسیدن به زندگی ، در نتیجه در حال تغییر و نوشتن تا اگر چیزی زنده است. چالش از DMC خواهد شد به تنها در برابر شیاطین دشمن است ، اما همچنین در عبور از سطوح در تماشایی ترین راه ممکن. این شهرستان را تجزیه می کند ، قطع ، و writhes... اغلب از شما خواسته خواهد شد به پرش و قرار دادن مهارت های خود را Brova به آزمون (من نمی دانم که آنچه که توسط "پارکور"). grappel به منظور زنده ماندن در شرایط خاص مورد نیاز خواهد بود.جنگ نه تنها ، اما بعد از آن... کمی 'پلت فرم!
PS مانیا : چقدر مهم خواهد بود که مرحله اکتشاف سطح DMC؟ آیا می توانیم انتظار بسیاری در طول "بالا رفتن از" و پرش مانند در UNCHARTED؟
: DMC در جهان حقیقی ، زنده و پویا ، ارگنکن در شر باستانی است که می خواهد برای کشتن دانته است. ما به آن کینه توزی. در جهان حاضر به انجام هر کاری به شما متوقف کند ، توانایی آکروباتیک از پخش خواهد شد ، نقش تعیین کننده ای در غلبه بر موانع که مسیر شما را مسدود را داشته باشد. توانایی های دانته را به راه های جدید برای کشف محیط زیست باز کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید قدرت های فرشته خود را برای گرفتن با زنجیره ای برای رسیدن به مناطق غیر این صورت غیر قابل دسترس ، یا persfuggire سرعت را به کلی ویران رانش زمین در یک خانه زیر او استفاده کنید. در شکل شیطانی دانته ، PUD به دستکاری جهان را در اطراف شما ، با کشیدن و انداختن عناصر برای ایجاد جاده های جدید به.
شیدایی PS : پازل را حل کند وجود خواهد داشت؟
A : بله ، اما تمرکز واقعی از DMC مبارزه و نجات از خطرات محیط زیست است.
PS MAINA : آیا می توانید چیزی در مورد ارتقاء سیستم از دانته و سلاح های خود را بگویید؟
A : در ابتدا دانته به مهارت بسیار کمی است ، اما در این دوره از بازی شما قادر خواهید بود برای افزایش تعداد حملات و جمع آوری زرادخانه بزرگی از سلاح. شما دوباره orbs قرمز است که شما در طول بازی در یکی از "مغازه ها" پیدا خرج کند.
شیدایی PS : وجود داشته باشد برخی از تغییرات لوازم آرایشی و بهداشتی است که تاکید بر تقویت دانته؟ شاید نشان دادن صفات بیشتر شیطانی؟
A : در حال حاضر من نمی خواهم به فاش کردن هر چیزی در مورد این.
شیدایی PS : به طوری که ما را به عنوان یک بله! بازمیگردم به جنگ ، آن را مانند گذشته باشد (به عنوان مثال ، با تمرکز بر توالی طولانی از کلیدهای) و یا آن را دنبال خواهد کرد مد در حال حاضر گیم پلی ساده (؟) (به عنوان مثال ، با استفاده از دکمه تنها به انجام هر کاری)؟
: DmC'scombat خواهد شد سریع ، مایع ، فنی ، و مهمتر از همه ، سرگرم کننده! این سیستم بسیار عمیق با بسیاری از حرکت می کند که "به زمین" که "پرواز" است و می تواند با هم برای ارتباط با combos بسیار طولانی خواهد شد. دانته خواهد شد به سه شکل (انسان ، فرشته و شیطان) و هر یک از سلاح های منحصر به فرد و سبک های مختلف مبارزه. شما می توانید شکل را در هر لحظه را تغییر دهید ، حتی در طول یک دسته کوچک موسیقی جاز. این باز می شود تا به تعداد نامحدود از ترکیبی از حمله احتمالی ، از ترک اتاق بزرگ برای خلاقیت از بازیکنان است.
شیدایی PS : محیط بصری تماشایی! از کجا الهام بخش شما در قرعه کشی برای ایجاد شهر ها و کارفرمایان پایان غول پیکر؟
: برای راه که در آن کینه توزی تغییر شکل ، کارگردان و کاردان هنر ، استوارت Adcock ، تا فیلم از اشیاء در فرو پاشی به دلیل فشار مورد مطالعه ، مانند می تواند از نفت است که به طور ناگهانی در خود فرو. ما همچنین الهام از زمان فیلم گذشت (آنهایی که در آن شما شلیک یک قاب در یک تاریخ بعد) که به سبک انیمیشن وهم آور صورت گرفت. از نقطه نظر گرافیکی از ، ویژوال مدیر هنری ما الساندرو Taini الهام از ترکیب برخی از حقیقی ، رویا از نئو گوتیک اروپا انجام گرفته است. ساختمان هایی که می بینید از شهرستانها ، انگلیسی مانند بارسلونا و ، البته ، زادگاه آن Alesandro و جنوا گرفته شده است. همانطور که برای رئیس ، ما نمی خواهیم به فاش کردن هر چیزی.
PS شیدایی : (؟) باید صادقانه ، اگر ما بخواهید آنچه که تاریخ در پشت فصل های قبلی شیطان هم میگرید ، ما پاسخ روشن نمی... حتی اگر اول و دوم (؟) بیش از یک بار به پایان رسید. آیا روایت DMC نقش مهم تر؟
ج : بله ، کاملا! DMC دانته به عنوان یک نوجوان که کشف هدف خود را در زندگی می آموزد و به استفاده از قدرت خود بگویید. من می توانم به شما بگویم بیش از این ، یا من خراب تعجب.
شیدایی PS : دانته که ما در آخرین تریلر دیده می شود کمی از یکی از اعلام رسمی از بازی های مختلف است. شما باید تغییرات به عنوان یک نتیجه از نظرات دریافت شده در وب ساخته شده است؟
A : خوب ، این کاملا طبیعی برای طراحی یک کاراکتر برای تغییر در طول تولید ، بنابراین ما نمی خواهیم که ایجاد تغییرات بسیار زیادی در توطئه DMC ساخته شده از آن برای اولین بار ارائه شد است.
با این جمله به پایان می رسد مصاحبه ما با Antoniades Tameem... و به رغم آنچه که او گفته است (یا شاید به این دلیل از آنچه او به ما گفت) ، آن را در ما تقویت این ایده است که برخی از تغییرات به علت واکنش طرفداران. کپکام می داند که به توجه نزدیک به بازخورد از وب (از زمان تولد مارول در برابر کپکام 3 با توجه به بسیج طرفداران خود را آنلاین) و پس از فروش فاجعه مانند تکاور مصنوعی ، شما فرض کنید که آنها می خواهند که بیشتر می گویند که در آن توسعه دهندگان در حال کار بر روی مارک های خود را. علاوه بر این ، زمانی که می خواهید را به نوآوری زمانی که آن آماری غیر ممکن است لطفا هر کس ، به ویژه حامیان وفادار حق رای دادن طولانی مدت ، می تواند سخت باشد (نوستالژی لعنتی) (من فرض این است که شوخی در بخشی از نویسنده).توصیه های ما با این حال است که گذشته را فراموش و آغاز این عنوان با چشم های مختلف را ببینید ، چرا که در غیر این صورت شما می توانید از اشتباه کم بها دادن یکی از جالب ترین بازی های سال 2012
اینم یه سوژه برای کسانی که می خوان اسپم الکی بدن
وقت ندارم کامل بخونم ولی همون چند خط اولو که خوندم تابلو بود جای فعل و فاعل و اجزای جملت اشتباس...
تو گوگل ترنسلیت زدی؟ :d
به هر حال دستت درد نکنه زحمت کشیدی
![8 :x :x](/styles/default/xenforo/smilies/meep/8.gif)
---------- نوشته در 09:22 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:00 PM ارسال شده بود ----------
دوستان این ترجمه ی بند اوله وقت نکردم کامل ترجمه کنم ، اولین کار ترجمم هست
![9 :"> :">](/styles/default/xenforo/smilies/meep/9.gif)
بعد از معرفی بازسازی سری محبوب DMC ، بسیاری از طرفداران از سرار دنیا مخالفت خود را درباره ی بازی جدید پس از سه سال انتظار ابراز داشتند. دلیل این مخالفت تغییری است که کپکام در این بازی اعمال کرده است. او دانته ای جدید را وارد بازی کرده. این دانته ی جدید بیشتر از استایل امو پیروی میکند و بر خلاف دانته ی قدیمی موهای مشکی رنگ دارد که بیشتر شبیه جوانان امروزی میباشد. تغییرات این بازی محدود به دانته نمیشود ، حتی سبک بازی و بقیه ی قسمت ها نیز تغییر کرده است. تغییراتی که میشه گفت مثبت هستند.
قسمتی از ترجمه رو به راهنمایی علی جان ویرایش کردم...
آخرین ویرایش: