بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    313
خوب اینم ترجمش
پس از اعلام راه اندازی مجدد سیستم از حماسه تاریخی از شیطان هم ممکن است گریه ، میلیون ها نفر از طرفداران از سراسر جهان ابراز داشته اند مخالفت خود را با جدیت ، مایل ورود عاقبت درست پس از سه سال انتظار است.

اما دلیل برای این مخالفت جمعی و قوی ، به انتخاب ساخته شده توسط کپکام برای جایگزینی با دانته جدید ، که خصوصیات زیبایی شناختی بسیار دور از طبیعت اصلی با نام تجاری محدود شد.

بنابراین شکارچی دیو ورزشگاه موهای سفید ، بدون سر و صدا بیش از حد جایگزین شده بود ، توسط یک نوجوان باریک با لباس "ایمو emo" ، با توجه به توسعه تیم نینجا تئوری ، آنها در تلاش بودند برای نزدیک شدن به سوابق اجتماعی و فرهنگی جوانانامروز است.

یک شخصیت جوان تنها اخبار از DMC نمی باشد ، چرا که از آنچه دیدیم ، بازی ویژگی های بسیاری از محصولات جدید در از نظر مکانیک مبارزه با هر دو و جهت یابی... و ما در حال صحبت کردن در مورد تغییرات بسیار مثبت است.

بالاتر از همه ، جنگ dynamicism که در حال حاضر ، در این مرحله از توسعه ، تماشایی و می تواند شخصیت را به عنوان تنها یک پسر خاصی از Sparda بود قادر به انجام افزایش (*****خدای جنگ) است. در تلاش برای کشف بعضی از جزئیات اضافی DMC مصاحبه Tameem Antoniades ، توسعهدهنده سرب پروژه DMC نظریه نینجا.

شیدایی PS : اول از همه ، می توان گفت که آیا این جدید است و دانته جوان از فصل قبلی ، یا دانته از ابعاد موازی؟
Antoniades : DMC یک آغاز جدید برای شیطان هم میگرید. در حالی که نه به طور کامل به شلیک توپ از سری اصلی پیوستن ، آن را با الهام از آنها می کشد. روایت DMC بررسی جوانان دانته ، در یک دوره از زندگی خود که در آن او با قدرت که از وضعیت خود را به عنوان ترکیبی بین فرشته و شیطان گرفته شده هنوز هم راحت نیست.

شیدایی PS : چرا که در تریلر می بینیم دانته با موهای سفید و کت قرمز ، نزدیک تر از بازی های گذشته به نظر می رسد؟ که معادل خود را به شکل شیطانی در فصل گذشته حضور؟
: یکی از شما را به مراجعه ماشه شیطان جدید که در آن از او اجازه می دهد تا escape.This روح شیطانی خود را تغییر نگاه و احساس از دانته ، اما همچنین دارای تاثیر بر روی گیم پلی. وقتی که ماشه شیطان فعال است ، قدرت خود و افزایش سرعت و تمام شیاطین هستند که در این مرحله ضربه از زمین مطرح شده ، در حال سقوط آهسته تر است. شما می توانید همچنان به حملات در هوا و هم بیشتر خواهد شد قادر به نگه داشتن آنها را معلق و تحمیل ترین آسیب است ، در حالی که طولانی مدت زمان تسریع شیطان. یک آزمون واقعی مهارت.

شیدایی PS : در تریلر می بینیم تغییر شهر پیش از چشمان دانته است.

: شهر به مبارزه با عبور از دانته ، محیط های بازی رسیدن به زندگی ، در نتیجه در حال تغییر و نوشتن تا اگر چیزی زنده است. چالش از DMC خواهد شد به تنها در برابر شیاطین دشمن است ، اما همچنین در عبور از سطوح در تماشایی ترین راه ممکن. این شهرستان را تجزیه می کند ، قطع ، و writhes... اغلب از شما خواسته خواهد شد به پرش و قرار دادن مهارت های خود را Brova به آزمون (من نمی دانم که آنچه که توسط "پارکور"). grappel به منظور زنده ماندن در شرایط خاص مورد نیاز خواهد بود.جنگ نه تنها ، اما بعد از آن... کمی 'پلت فرم!

PS مانیا : چقدر مهم خواهد بود که مرحله اکتشاف سطح DMC؟ آیا می توانیم انتظار بسیاری در طول "بالا رفتن از" و پرش مانند در UNCHARTED؟
: DMC در جهان حقیقی ، زنده و پویا ، ارگنکن در شر باستانی است که می خواهد برای کشتن دانته است. ما به آن کینه توزی. در جهان حاضر به انجام هر کاری به شما متوقف کند ، توانایی آکروباتیک از پخش خواهد شد ، نقش تعیین کننده ای در غلبه بر موانع که مسیر شما را مسدود را داشته باشد. توانایی های دانته را به راه های جدید برای کشف محیط زیست باز کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید قدرت های فرشته خود را برای گرفتن با زنجیره ای برای رسیدن به مناطق غیر این صورت غیر قابل دسترس ، یا persfuggire سرعت را به کلی ویران رانش زمین در یک خانه زیر او استفاده کنید. در شکل شیطانی دانته ، PUD به دستکاری جهان را در اطراف شما ، با کشیدن و انداختن عناصر برای ایجاد جاده های جدید به.

شیدایی PS : پازل را حل کند وجود خواهد داشت؟
A : بله ، اما تمرکز واقعی از DMC مبارزه و نجات از خطرات محیط زیست است.

PS MAINA : آیا می توانید چیزی در مورد ارتقاء سیستم از دانته و سلاح های خود را بگویید؟
A : در ابتدا دانته به مهارت بسیار کمی است ، اما در این دوره از بازی شما قادر خواهید بود برای افزایش تعداد حملات و جمع آوری زرادخانه بزرگی از سلاح. شما دوباره orbs قرمز است که شما در طول بازی در یکی از "مغازه ها" پیدا خرج کند.

شیدایی PS : وجود داشته باشد برخی از تغییرات لوازم آرایشی و بهداشتی است که تاکید بر تقویت دانته؟ شاید نشان دادن صفات بیشتر شیطانی؟
A : در حال حاضر من نمی خواهم به فاش کردن هر چیزی در مورد این.

شیدایی PS : به طوری که ما را به عنوان یک بله! بازمیگردم به جنگ ، آن را مانند گذشته باشد (به عنوان مثال ، با تمرکز بر توالی طولانی از کلیدهای) و یا آن را دنبال خواهد کرد مد در حال حاضر گیم پلی ساده (؟) (به عنوان مثال ، با استفاده از دکمه تنها به انجام هر کاری)؟
: DmC'scombat خواهد شد سریع ، مایع ، فنی ، و مهمتر از همه ، سرگرم کننده! این سیستم بسیار عمیق با بسیاری از حرکت می کند که "به زمین" که "پرواز" است و می تواند با هم برای ارتباط با combos بسیار طولانی خواهد شد. دانته خواهد شد به سه شکل (انسان ، فرشته و شیطان) و هر یک از سلاح های منحصر به فرد و سبک های مختلف مبارزه. شما می توانید شکل را در هر لحظه را تغییر دهید ، حتی در طول یک دسته کوچک موسیقی جاز. این باز می شود تا به تعداد نامحدود از ترکیبی از حمله احتمالی ، از ترک اتاق بزرگ برای خلاقیت از بازیکنان است.

شیدایی PS : محیط بصری تماشایی! از کجا الهام بخش شما در قرعه کشی برای ایجاد شهر ها و کارفرمایان پایان غول پیکر؟
: برای راه که در آن کینه توزی تغییر شکل ، کارگردان و کاردان هنر ، استوارت Adcock ، تا فیلم از اشیاء در فرو پاشی به دلیل فشار مورد مطالعه ، مانند می تواند از نفت است که به طور ناگهانی در خود فرو. ما همچنین الهام از زمان فیلم گذشت (آنهایی که در آن شما شلیک یک قاب در یک تاریخ بعد) که به سبک انیمیشن وهم آور صورت گرفت. از نقطه نظر گرافیکی از ، ویژوال مدیر هنری ما الساندرو Taini الهام از ترکیب برخی از حقیقی ، رویا از نئو گوتیک اروپا انجام گرفته است. ساختمان هایی که می بینید از شهرستانها ، انگلیسی مانند بارسلونا و ، البته ، زادگاه آن Alesandro و جنوا گرفته شده است. همانطور که برای رئیس ، ما نمی خواهیم به فاش کردن هر چیزی.

PS شیدایی : (؟) باید صادقانه ، اگر ما بخواهید آنچه که تاریخ در پشت فصل های قبلی شیطان هم میگرید ، ما پاسخ روشن نمی... حتی اگر اول و دوم (؟) بیش از یک بار به پایان رسید. آیا روایت DMC نقش مهم تر؟
ج : بله ، کاملا! DMC دانته به عنوان یک نوجوان که کشف هدف خود را در زندگی می آموزد و به استفاده از قدرت خود بگویید. من می توانم به شما بگویم بیش از این ، یا من خراب تعجب.

شیدایی PS : دانته که ما در آخرین تریلر دیده می شود کمی از یکی از اعلام رسمی از بازی های مختلف است. شما باید تغییرات به عنوان یک نتیجه از نظرات دریافت شده در وب ساخته شده است؟
A : خوب ، این کاملا طبیعی برای طراحی یک کاراکتر برای تغییر در طول تولید ، بنابراین ما نمی خواهیم که ایجاد تغییرات بسیار زیادی در توطئه DMC ساخته شده از آن برای اولین بار ارائه شد است.

با این جمله به پایان می رسد مصاحبه ما با Antoniades Tameem... و به رغم آنچه که او گفته است (یا شاید به این دلیل از آنچه او به ما گفت) ، آن را در ما تقویت این ایده است که برخی از تغییرات به علت واکنش طرفداران. کپکام می داند که به توجه نزدیک به بازخورد از وب (از زمان تولد مارول در برابر کپکام 3 با توجه به بسیج طرفداران خود را آنلاین) و پس از فروش فاجعه مانند تکاور مصنوعی ، شما فرض کنید که آنها می خواهند که بیشتر می گویند که در آن توسعه دهندگان در حال کار بر روی مارک های خود را. علاوه بر این ، زمانی که می خواهید را به نوآوری زمانی که آن آماری غیر ممکن است لطفا هر کس ، به ویژه حامیان وفادار حق رای دادن طولانی مدت ، می تواند سخت باشد (نوستالژی لعنتی) (من فرض این است که شوخی در بخشی از نویسنده).توصیه های ما با این حال است که گذشته را فراموش و آغاز این عنوان با چشم های مختلف را ببینید ، چرا که در غیر این صورت شما می توانید از اشتباه کم بها دادن یکی از جالب ترین بازی های سال 2012

پس از اعلام راه اندازی مجدد سیستم از حماسه تاریخی از شیطان هم ممکن است گریه ، میلیون ها نفر از طرفداران از سراسر جهان ابراز داشته اند مخالفت خود را با جدیت ، مایل ورود عاقبت درست پس از سه سال انتظار است.

اما دلیل برای این مخالفت جمعی و قوی ، به انتخاب ساخته شده توسط کپکام برای جایگزینی با دانته جدید ، که خصوصیات زیبایی شناختی بسیار دور از طبیعت اصلی با نام تجاری محدود شد.

بنابراین شکارچی دیو ورزشگاه موهای سفید ، بدون سر و صدا بیش از حد جایگزین شده بود ، توسط یک نوجوان باریک با لباس "ایمو emo" ، با توجه به توسعه تیم نینجا تئوری ، آنها در تلاش بودند برای نزدیک شدن به سوابق اجتماعی و فرهنگی جوانانامروز است.

یک شخصیت جوان تنها اخبار از DMC نمی باشد ، چرا که از آنچه دیدیم ، بازی ویژگی های بسیاری از محصولات جدید در از نظر مکانیک مبارزه با هر دو و جهت یابی... و ما در حال صحبت کردن در مورد تغییرات بسیار مثبت است.

بالاتر از همه ، جنگ dynamicism که در حال حاضر ، در این مرحله از توسعه ، تماشایی و می تواند شخصیت را به عنوان تنها یک پسر خاصی از Sparda بود قادر به انجام افزایش (*****خدای جنگ) است. در تلاش برای کشف بعضی از جزئیات اضافی DMC مصاحبه Tameem Antoniades ، توسعهدهنده سرب پروژه DMC نظریه نینجا.

شیدایی PS : اول از همه ، می توان گفت که آیا این جدید است و دانته جوان از فصل قبلی ، یا دانته از ابعاد موازی؟
Antoniades : DMC یک آغاز جدید برای شیطان هم میگرید. در حالی که نه به طور کامل به شلیک توپ از سری اصلی پیوستن ، آن را با الهام از آنها می کشد. روایت DMC بررسی جوانان دانته ، در یک دوره از زندگی خود که در آن او با قدرت که از وضعیت خود را به عنوان ترکیبی بین فرشته و شیطان گرفته شده هنوز هم راحت نیست.

شیدایی PS : چرا که در تریلر می بینیم دانته با موهای سفید و کت قرمز ، نزدیک تر از بازی های گذشته به نظر می رسد؟ که معادل خود را به شکل شیطانی در فصل گذشته حضور؟
: یکی از شما را به مراجعه ماشه شیطان جدید که در آن از او اجازه می دهد تا escape.This روح شیطانی خود را تغییر نگاه و احساس از دانته ، اما همچنین دارای تاثیر بر روی گیم پلی. وقتی که ماشه شیطان فعال است ، قدرت خود و افزایش سرعت و تمام شیاطین هستند که در این مرحله ضربه از زمین مطرح شده ، در حال سقوط آهسته تر است. شما می توانید همچنان به حملات در هوا و هم بیشتر خواهد شد قادر به نگه داشتن آنها را معلق و تحمیل ترین آسیب است ، در حالی که طولانی مدت زمان تسریع شیطان. یک آزمون واقعی مهارت.

شیدایی PS : در تریلر می بینیم تغییر شهر پیش از چشمان دانته است.

: شهر به مبارزه با عبور از دانته ، محیط های بازی رسیدن به زندگی ، در نتیجه در حال تغییر و نوشتن تا اگر چیزی زنده است. چالش از DMC خواهد شد به تنها در برابر شیاطین دشمن است ، اما همچنین در عبور از سطوح در تماشایی ترین راه ممکن. این شهرستان را تجزیه می کند ، قطع ، و writhes... اغلب از شما خواسته خواهد شد به پرش و قرار دادن مهارت های خود را Brova به آزمون (من نمی دانم که آنچه که توسط "پارکور"). grappel به منظور زنده ماندن در شرایط خاص مورد نیاز خواهد بود.جنگ نه تنها ، اما بعد از آن... کمی 'پلت فرم!

PS مانیا : چقدر مهم خواهد بود که مرحله اکتشاف سطح DMC؟ آیا می توانیم انتظار بسیاری در طول "بالا رفتن از" و پرش مانند در UNCHARTED؟
: DMC در جهان حقیقی ، زنده و پویا ، ارگنکن در شر باستانی است که می خواهد برای کشتن دانته است. ما به آن کینه توزی. در جهان حاضر به انجام هر کاری به شما متوقف کند ، توانایی آکروباتیک از پخش خواهد شد ، نقش تعیین کننده ای در غلبه بر موانع که مسیر شما را مسدود را داشته باشد. توانایی های دانته را به راه های جدید برای کشف محیط زیست باز کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید قدرت های فرشته خود را برای گرفتن با زنجیره ای برای رسیدن به مناطق غیر این صورت غیر قابل دسترس ، یا persfuggire سرعت را به کلی ویران رانش زمین در یک خانه زیر او استفاده کنید. در شکل شیطانی دانته ، PUD به دستکاری جهان را در اطراف شما ، با کشیدن و انداختن عناصر برای ایجاد جاده های جدید به.

شیدایی PS : پازل را حل کند وجود خواهد داشت؟
A : بله ، اما تمرکز واقعی از DMC مبارزه و نجات از خطرات محیط زیست است.

PS MAINA : آیا می توانید چیزی در مورد ارتقاء سیستم از دانته و سلاح های خود را بگویید؟
A : در ابتدا دانته به مهارت بسیار کمی است ، اما در این دوره از بازی شما قادر خواهید بود برای افزایش تعداد حملات و جمع آوری زرادخانه بزرگی از سلاح. شما دوباره orbs قرمز است که شما در طول بازی در یکی از "مغازه ها" پیدا خرج کند.

شیدایی PS : وجود داشته باشد برخی از تغییرات لوازم آرایشی و بهداشتی است که تاکید بر تقویت دانته؟ شاید نشان دادن صفات بیشتر شیطانی؟
A : در حال حاضر من نمی خواهم به فاش کردن هر چیزی در مورد این.

شیدایی PS : به طوری که ما را به عنوان یک بله! بازمیگردم به جنگ ، آن را مانند گذشته باشد (به عنوان مثال ، با تمرکز بر توالی طولانی از کلیدهای) و یا آن را دنبال خواهد کرد مد در حال حاضر گیم پلی ساده (؟) (به عنوان مثال ، با استفاده از دکمه تنها به انجام هر کاری)؟
: DmC'scombat خواهد شد سریع ، مایع ، فنی ، و مهمتر از همه ، سرگرم کننده! این سیستم بسیار عمیق با بسیاری از حرکت می کند که "به زمین" که "پرواز" است و می تواند با هم برای ارتباط با combos بسیار طولانی خواهد شد. دانته خواهد شد به سه شکل (انسان ، فرشته و شیطان) و هر یک از سلاح های منحصر به فرد و سبک های مختلف مبارزه. شما می توانید شکل را در هر لحظه را تغییر دهید ، حتی در طول یک دسته کوچک موسیقی جاز. این باز می شود تا به تعداد نامحدود از ترکیبی از حمله احتمالی ، از ترک اتاق بزرگ برای خلاقیت از بازیکنان است.

شیدایی PS : محیط بصری تماشایی! از کجا الهام بخش شما در قرعه کشی برای ایجاد شهر ها و کارفرمایان پایان غول پیکر؟
: برای راه که در آن کینه توزی تغییر شکل ، کارگردان و کاردان هنر ، استوارت Adcock ، تا فیلم از اشیاء در فرو پاشی به دلیل فشار مورد مطالعه ، مانند می تواند از نفت است که به طور ناگهانی در خود فرو. ما همچنین الهام از زمان فیلم گذشت (آنهایی که در آن شما شلیک یک قاب در یک تاریخ بعد) که به سبک انیمیشن وهم آور صورت گرفت. از نقطه نظر گرافیکی از ، ویژوال مدیر هنری ما الساندرو Taini الهام از ترکیب برخی از حقیقی ، رویا از نئو گوتیک اروپا انجام گرفته است. ساختمان هایی که می بینید از شهرستانها ، انگلیسی مانند بارسلونا و ، البته ، زادگاه آن Alesandro و جنوا گرفته شده است. همانطور که برای رئیس ، ما نمی خواهیم به فاش کردن هر چیزی.

PS شیدایی : (؟) باید صادقانه ، اگر ما بخواهید آنچه که تاریخ در پشت فصل های قبلی شیطان هم میگرید ، ما پاسخ روشن نمی... حتی اگر اول و دوم (؟) بیش از یک بار به پایان رسید. آیا روایت DMC نقش مهم تر؟
ج : بله ، کاملا! DMC دانته به عنوان یک نوجوان که کشف هدف خود را در زندگی می آموزد و به استفاده از قدرت خود بگویید. من می توانم به شما بگویم بیش از این ، یا من خراب تعجب.

شیدایی PS : دانته که ما در آخرین تریلر دیده می شود کمی از یکی از اعلام رسمی از بازی های مختلف است. شما باید تغییرات به عنوان یک نتیجه از نظرات دریافت شده در وب ساخته شده است؟
A : خوب ، این کاملا طبیعی برای طراحی یک کاراکتر برای تغییر در طول تولید ، بنابراین ما نمی خواهیم که ایجاد تغییرات بسیار زیادی در توطئه DMC ساخته شده از آن برای اولین بار ارائه شد است.

با این جمله به پایان می رسد مصاحبه ما با Antoniades Tameem... و به رغم آنچه که او گفته است (یا شاید به این دلیل از آنچه او به ما گفت) ، آن را در ما تقویت این ایده است که برخی از تغییرات به علت واکنش طرفداران. کپکام می داند که به توجه نزدیک به بازخورد از وب (از زمان تولد مارول در برابر کپکام 3 با توجه به بسیج طرفداران خود را آنلاین) و پس از فروش فاجعه مانند تکاور مصنوعی ، شما فرض کنید که آنها می خواهند که بیشتر می گویند که در آن توسعه دهندگان در حال کار بر روی مارک های خود را. علاوه بر این ، زمانی که می خواهید را به نوآوری زمانی که آن آماری غیر ممکن است لطفا هر کس ، به ویژه حامیان وفادار حق رای دادن طولانی مدت ، می تواند سخت باشد (نوستالژی لعنتی) (من فرض این است که شوخی در بخشی از نویسنده).توصیه های ما با این حال است که گذشته را فراموش و آغاز این عنوان با چشم های مختلف را ببینید ، چرا که در غیر این صورت شما می توانید از اشتباه کم بها دادن یکی از جالب ترین بازی های سال 2012
اگه غلطی بود بگید:x
اینم یه سوژه برای کسانی که می خوان اسپم الکی بدن:))

وقت ندارم کامل بخونم ولی همون چند خط اولو که خوندم تابلو بود جای فعل و فاعل و اجزای جملت اشتباس...
تو گوگل ترنسلیت زدی؟ :d
به هر حال دستت درد نکنه زحمت کشیدی :x

---------- نوشته در 09:22 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:00 PM ارسال شده بود ----------

دوستان این ترجمه ی بند اوله وقت نکردم کامل ترجمه کنم ، اولین کار ترجمم هست :"> اگه اشکالی هست بهم بگید...
بعد از معرفی بازسازی سری محبوب DMC ، بسیاری از طرفداران از سرار دنیا مخالفت خود را درباره ی بازی جدید پس از سه سال انتظار ابراز داشتند. دلیل این مخالفت تغییری است که کپکام در این بازی اعمال کرده است. او دانته ای جدید را وارد بازی کرده. این دانته ی جدید بیشتر از استایل امو پیروی میکند و بر خلاف دانته ی قدیمی موهای مشکی رنگ دارد که بیشتر شبیه جوانان امروزی میباشد. تغییرات این بازی محدود به دانته نمیشود ، حتی سبک بازی و بقیه ی قسمت ها نیز تغییر کرده است. تغییراتی که میشه گفت مثبت هستند.
DmC با سیستم کمبو داینامیکش برگشته که توی همین مرحله از ساخت کاملا خارق العاده است و میتواند کمبو هایی را اجرا کند که فقط پسر اسپاردا میتواند ار پس اجرای آنها بر بیاید ( God Of War میتونه بره به جهنم ) . برای آگاهی از جزییات بیشتر در رابطه با DmC ما با Tameem Antoniadesتوسعه دهنده ی بازی DmC در نینجا تئوری مصاحبه کرده ایم:

قسمتی از ترجمه رو به راهنمایی علی جان ویرایش کردم...
 
آخرین ویرایش:
سلام به همه دوستان
ببخشید که جاش اینجا نیس
من تازه همین چند دقیقه پیش یکی از بازی های دویل رو تموم کردم (شماره چهارمیش). اونم از روی اتفاق و خوندن مطالب یکی از دوستان. خیلی هیجان داشت. حسودیم شد به اونایی که کلشو بازی کردن.خواستم تا تنم گرمه و صدای شمشیر و کمبو تو کلمه از دوستان تشکر کنم.
اول یک تشکر اساسی میکنم از devil girl عزیز از بابت مطالب و بازیی که بهم معرفی کردن (منم رفتم از آخر شروع کردم!!!!:d) میدونم یه مدت حسابی رو اعصابشون بودم که همینجا و تو جمع ازشون عذر می خوام
دوم از دوستان عزیز leon fox, NERO TURBO, arash gh,dante never cry که با راهنمایی هاشون بهم خیلی کمک کردن تشکر میکنم. (یه تیم کامل جمع شدن تا من بازی کنم:d).
سوالام رو میذارم برا بعد (دوستان بالا آماده باشن که می خوام برم شماره 3 رو بازی کنم>:))
بازم عذر که مزاحم محفل دوستانتون شدم. تو رو خدا کسی بلند نشه. موفق باشین
 
آخرین ویرایش:
من تازه همین چند دقیقه پیش یکی از بازی های دویل رو تموم کردم (شماره چهارمیش). اونم از روی اتفاق و خوندن مطالب یکی از دوستان. خیلی هیجان داشت. حسودیم شد به اونایی که کلشو بازی کردن.خواستم تا تنم گرمه و صدای شمشیر و کمبو تو کلمه از دوستان تشکر کنم.
به افتخارش بزن اون دست قشنگه رو...
:o):o):o)

---------- نوشته در 12:52 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:51 PM ارسال شده بود ----------

(دوستان بالا آماده باشن که می خوام برم شماره 3 رو بازی کنم>:))
یعنی می خوای یکی از بهترین شماره هاشو بازی کنی...
خوشا به حالت...

راستی نظرت در مورد شماره 4 چیه...؟

---------- نوشته در 12:57 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:52 PM ارسال شده بود ----------



دوستان این ترجمه ی بند اوله وقت نکردم کامل ترجمه کنم ، اولین کار ترجمم هست :"> اگه اشکالی هست بهم بگید...
بعد از معرفی بازسازی سری محبوب DMC ، بسیاری از طرفداران از سرار دنیا مخالفت خود را درباره ی بازی جدید پس از سه سال انتظار ابراز داشتند. دلیل این مخالفت تغییری است که کپکام در این بازی اعمال کرده است. او دانته ای جدید را وارد بازی کرده. این دانته ی جدید بیشتر از استایل امو پیروی میکند و بر خلاف دانته ی قدیمی موهای مشکی رنگ دارد که بیشتر شبیه جوانان امروزی میباشد. تغییرات این بازی محدود به دانته نمیشود ، حتی سبک بازی و بقیه ی قسمت ها نیز تغییر کرده است. تغییراتی که میشه گفت مثبت هستند.
در نهایت سبک محرک مبارزات در این مرحله از ساخت بازی دیده میشود و میتواند این شخصیت را فقط به عنوان پسر اسپاردا معرفی کند(اسپاردا:خدای جنگ) . برای آگاهی از جزییات بیشتر در رابطه با DmC ما با Tameem Antoniadesتوسعه دهنده ی بازی DmC در نینجا تئوری مصاحبه کرده ایم:
اگه کار اولت باشه، حرف نداره... ;)
2 تا مورد کوچیک...
یکی اینکه از کلمه Dante زیاد استفاده کردی... استفاده از ضمیر رو گذاشتن واسه همچین مواقعی...
دوم اینکه سعی کن اصطلاحاتی رو که واژه فارسیشون رو پیدا نمی کنی و مجبور میشی از همون واژه انگلیسی استفاده کنی، حتما کلمه انگلیسی رو هم جلوش ذکر کنی...
راستش زیاد دقیق نشدم که ببینم مشکلی بود یا نه ولی برای کار اولت معرکست...

ببخشید اگه ایرادی می گیرم، چون دوسِت دارم اینارو گفتم... :-*
 
راستی نظرت در مورد شماره 4 چیه...؟
بابا ما کوچیکتر از این حرفاییم که نظر بدیم.
ولی boss های خیلی خوبی داشت به جز آخری که اعصاب خورد کن بود
شیطتونک هاشو دوس داشتم مخصوصا اونایی که پاشون شمشیر داشت. قیافه و فرم جالبی داشتن و وقتی ظاهر میشدن؛ نامردا می خندیدن. کسی فلسفه طراحی شو میدونه؟
دوس داشتم معما هم میداشت به جز مهارتهایی که من برای اولین بار تجربه میکردم(هیچوقت اینقدر نپریده بودم :wacko:)
به نظرم بهتر بود نیرو مردونه تر میبود (یه حالت بچه گانه رو داشت) ولی بابا دستش که خدا بود!! ضربه های کاری و بسیار دیدنی رو میشد باهاش تجربه کرد
بازی با دانته خیلی لذت بخشه
داستانشم که همه میدونن چطوره الا من..........:d
بازم این عضو کوچیک رو ببخشید اگه حرف نادرستی زدم
 
بابا ما کوچیکتر از این حرفاییم که نظر بدیم.
ولی boss های خیلی خوبی داشت به جز آخری که اعصاب خورد کن بود
شیطتونک هاشو دوس داشتم مخصوصا اونایی که پاشون شمشیر داشت. قیافه و فرم جالبی داشتن و وقتی ظاهر میشدن؛ نامردا می خندیدن. کسی فلسفه طراحی شو میدونه؟
دوس داشتم معما هم میداشت به جز مهارتهایی که من برای اولین بار تجربه میکردم(هیچوقت اینقدر نپریده بودم :wacko:)
به نظرم بهتر بود نیرو مردونه تر میبود (یه حالت بچه گانه رو داشت) ولی بابا دستش که خدا بود!! ضربه های کاری و بسیار دیدنی رو میشد باهاش تجربه کرد
بازی با دانته خیلی لذت بخشه
داستانشم که همه میدونن چطوره الا من..........:d
بازم این عضو کوچیک رو ببخشید اگه حرف نادرستی زدم
چه نظری خوبی دادی افرین خوبه که وقتی بازی میکنی دقت میکنی که چی هستن و حواست هست
من الا دارم برای بار چندمین بار دوباره بازیش میکنم و الانم روی وری هارد هستم که یکمی داره اذیت میکنه لامصب
دوستان تا حالا کسی توانسته توی بازی DMC4 همه درجات را S کنه ایا هیچ تاثیری داره و یا چیزی نمیده
 
ممنون حسین جان
آفرین......وری هارد:-/ چقدر عالی
راستی اینو کسی جواب نمیده؟
شیطتونک هاشو دوس داشتم مخصوصا اونایی که پاشون شمشیر داشت. قیافه و فرم جالبی داشتن و وقتی ظاهر میشدن؛ نامردا می خندیدن. کسی فلسفه طراحی شو میدونه؟
راستی اون بازی با تاس هم خیل محشرها. مخصوصا او مرحله آخر که همه boss ها تشریف دارن
 
به نظر من کلا سازنده های بازی انگار با دانته مشکل پیدا کردن چون توی 4 هم زباد جالب در نیاورده بودنش.یه جوری ساخته بودنش که منی که عاشق دانته هستم بعضی اوقات زبونم لال زبونم لال زبونم لال......زبونم لال به سمت نیرو تمایل پیدا میکردم(البته نیرو هم باهال بود ها ولی خُب این کجا و ان کجا)
از لحاظ فایت مایت هم نیرو رُ جالب تر در اورده بودن
حالا هم که قشنگ زدن ر..ن توش:)
راستی اون بازی با تاس هم خیل محشرها. مخصوصا او مرحله آخر که همه boss ها تشریف دارن
این قسمت رُ توی 3 هم داشت
به شدت رو اعصابه مخصوصا اگه لول سختی بازی رُ ببری بال
وسطش هم که save نمیکنه قربونش برم.باید 1 ضرب همرُ نفله کنی:d
کلا به نظر من سازنده های بازیهای capcom بعضی اوقات عقده های بچگیشون رُ روی ما از طریق بازیهاشون خالی میکنن:d
 
به نظر من کلا سازنده های بازی انگار با دانته مشکل پیدا کردن چون توی 4 هم زباد جالب در نیاورده بودنش.یه جوری ساخته بودنش که منی که عاشق دانته هستم بعضی اوقات زبونم لال زبونم لال زبونم لال......زبونم لال به سمت نیرو تمایل پیدا میکردم(البته نیرو هم باهال بود ها ولی خُب این کجا و ان کجا)
از لحاظ فایت مایت هم نیرو رُ جالب تر در اورده بودن
حالا هم که قشنگ زدن ر..ن توش:)

این قسمت رُ توی 3 هم داشت
به شدت رو اعصابه مخصوصا اگه لول سختی بازی رُ ببری بال
وسطش هم که save نمیکنه قربونش برم.باید 1 ضرب همرُ نفله کنی:d
کلا به نظر من سازنده های بازیهای capcom بعضی اوقات عقده های بچگیشون رُ روی ما از طریق بازیهاشون خالی میکنن:d

گل کفتی و گل گفتی... دریدیدینگ... مثل یه بلبل گفتی دیریدیدینگ /:d\ :d
منم خیلی از اون قسمت خوشم میاد خیلی حرص دراره! اگه سری اول بتونی ردش کنی خیلی آسونتر میشه تا هی بمیری دوباره بیایی!! تجربه کردم که میگم:d
نه باو میبینی اون قسمتو داشتن طراحی میکردن مسائل کاری واسشون پیش اومده حرصشون گرفته از این طریق اعتراض خودشونو اعلام میکنن :d
 
ببخشید ، میگم تو دویل 4 این آگنوس با اجازه کی رفت و دروازه اصلی جهنم رو با یاماتو باز کرد؟ یعنی بدستور سنکتوس بودش؟( اگه اینطوره پس چرا سنکتوس بعد از به حرکت درآوردن savior شیطون ها رو میکشت؟)
ببخشید که من خنگم
راستی کسی در مورد این شیطونک های دلقکی scarecrow leg چیزی نمیدونه؟

به نظر من کلا سازنده های بازی انگار با دانته مشکل پیدا کردن
منکه تو دویل 4 از دانته بیشتر از نیرو خوشم اومد(البته من بقیه شماره هاشو بازی نکردم) ولی اگر دانته میشه اون کسی که تو تریلر دیدم که واقعا مأیوس کنندس
 
بابا ما کوچیکتر از این حرفاییم که نظر بدیم.
ای بابا، حداقل از من که بهتر نظر میدی کاکو... ;)
نظراتت حرف نداشت رفیق...

---------- نوشته در 10:34 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:32 AM ارسال شده بود ----------

شیطتونک هاشو دوس داشتم مخصوصا اونایی که پاشون شمشیر داشت. قیافه و فرم جالبی داشتن و وقتی ظاهر میشدن؛ نامردا می خندیدن. کسی فلسفه طراحی شو میدونه؟
راستش توی شماره یک هم یه سری دلقک به عنوان دشمن وجود داشت... شاید می خواستند به نوعی تداعی خاطره کنند... در ضمن من هم خیلی باهاشون حال می کردم. خوراکم فرستادنشون رو هوا بود...

---------- نوشته در 10:36 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:34 AM ارسال شده بود ----------

به نظرم بهتر بود نیرو مردونه تر میبود (یه حالت بچه گانه رو داشت)
کاملا موافقم... خیلی تیتیش و فوفول بود... Dante کجا و این آقای ....
"با پوزش از دوستداران Nero "

---------- نوشته در 10:37 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:36 AM ارسال شده بود ----------

بازی با دانته خیلی لذت بخشه
اصلاح می کنم، بازی با Dante معرکست...!!!

---------- نوشته در 10:39 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:37 AM ارسال شده بود ----------

اگه سری اول بتونی ردش کنی خیلی آسونتر میشه تا هی بمیری دوباره بیایی!! تجربه کردم که میگم:d
من هم این حس رو داشتم، اما فکر می کردم دارم تصور می کنم...

---------- نوشته در 10:41 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:39 AM ارسال شده بود ----------

به نظر من کلا سازنده های بازی انگار با دانته مشکل پیدا کردن چون توی 4 هم زباد جالب در نیاورده بودنش.:d
اتفاقا من بر عکس شما فکر می کنم رفیق... به نظر من Dante توی شماره 4 چهره ی جاافتاده تر و جذاب تری پیدا کرده بود...
من که خیلی باهاش حال کردم...

---------- نوشته در 10:43 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:41 AM ارسال شده بود ----------

دوستان تا حالا کسی توانسته توی بازی DMC4 همه درجات را S کنه ایا هیچ تاثیری داره و یا چیزی نمیده
فکر نکنم چیز خاصی بده... شاید هم یه Costume جدید بده...
Who knows
:-/
 
من روی وری هارد را دیشب تمامش کردم ولی فقط یه لباس که دویلت بینهایت هست را داده ولی لباس فایده نداره اخه دویلش را که انتخاب میکنی اصلا جون نمیده
فکر کنم باید بیشنم همشون را اس کنم تا ببینم چیزی میده یا نه :-/
 
من روی وری هارد را دیشب تمامش کردم ولی فقط یه لباس که دویلت بینهایت هست را داده ولی لباس فایده نداره اخه دویلش را که انتخاب میکنی اصلا جون نمیده
فکر کنم باید بیشنم همشون را اس کنم تا ببینم چیزی میده یا نه :-/
موفق باشی رفیق، احتمالا وقتی کارت تموم شد این شکلی شی... ~x(b-(
راستی تو با PC بازی می کنی یا PS3 ؟
 
ببخشید ، میگم تو دویل 4 این آگنوس با اجازه کی رفت و دروازه اصلی جهنم رو با یاماتو باز کرد؟ یعنی بدستور سنکتوس بودش؟( اگه اینطوره پس چرا سنکتوس بعد از به حرکت درآوردن savior شیطون ها رو میکشت؟
کسی جواب این سوالو نمیدونس؟:(
quote_icon.png
نوشته شده توسط abouzar337
به نظرم بهتر بود نیرو مردونه تر میبود (یه حالت بچه گانه رو داشت)



کاملا موافقم... خیلی تیتیش و فوفول بود... Dante کجا و این آقای ....
بله ............. من وقتی با دانته بازی میکردم به بقیه همش میگفتم بچه فوفولا بچه پروها:d

quote_icon.png
نوشته شده توسط Tehanu
اگه سری اول بتونی ردش کنی خیلی آسونتر میشه تا هی بمیری دوباره بیایی!! تجربه کردم که میگم:d



من هم این حس رو داشتم، اما فکر می کردم دارم تصور می کنم...
لطفا بیشتر از این منو نگران نکنید.........من تازه اینجا راه رفتن رو یادگرفتیم:baby:
 
کسی جواب این سوالو نمیدونس؟:(
ابوذر جان، من خیلی وقت پیش این بازی رو کردم... دقیق یادم نمیاد...
ولی تو Wiki نوشته بود که Agnus داشته با Yamato آزمایشاتی انجام میداده... احتمالا اشتباهی دروازه جهنم رو باز کرده...
;)

---------- نوشته در 03:22 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 03:21 PM ارسال شده بود ----------

بله ............. من وقتی با دانته بازی میکردم به بقیه همش میگفتم بچه فوفولا بچه پروها:d
=)) =)) =))

---------- نوشته در 03:23 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 03:22 PM ارسال شده بود ----------

من تازه اینجا راه رفتن رو یادگرفتیم:baby:
شما استادی... کم شکسته نفسی بفرمایید...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or