بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    313
یلدای همتون پیشاپیش مبارک... امیدوارم فوق العاده ترین ساعات، در طولانی ترین شب سال، در کنار عزیزترینانتون به بهترین نحو سپری بشه...
این شب آریایی مبارک...

:clover:
مرســـــــــی همچنین ولی یلدا فردا شبه :d

اسپویل کردی انیمه رو رفت که :biggrin1: =)) =)) =))
لااقل تو متن پنهان میزاشتیش جوون :biggrin1:
این انیمه چی داره که بخواد اسپویل شه آخه؟؟!!!!! :d :-j
 
بچه ها من از کجا میتونم متن آهنگ های دویل می کرای رو پیدا کنم؟
منو یاد آرتاس کبیر انداختی :(( برو صفحات قبل پدر آرتاس هم متن آهنگا رو گذشته هم خودش رو برای دانلود موجوده ;)
 
تبریکم پیشاپیش بود رفیق.... ;)
در جریان هستم... بعد از ارسال پست با دقت خوندم دیدم سوتی دادم :">

منو یاد آرتاس کبیر انداختی :(( برو صفحات قبل پدر آرتاس هم متن آهنگا رو گذشته هم خودش رو برای دانلود موجوده ;)
آرتاس کجایی که موزیکت دیشب اومد تو پروفایلت میخواست شب یلدا رو بهت تبریک بگه :(:( :d
----
به به من واقعا مفتخرم که 500 مین پستمو تو این تاپیک دارم میدم :d
----
دوشتان یعنی جدا موضوعی واسه بحث نداریم؟ :-/
 
درود یه سوال داشتم...
تو لول 7 وقتی میری ایتم قرمز رنگ رو برمیداری و میزاری یه اسانسور درست میشه که بر میگرده به اول بازی (لول3) همون بعد از کشتن سگ سه سر.... چه خاکی تو سرم کنم؟:-/
 
درود یه سوال داشتم...
تو لول 7 وقتی میری ایتم قرمز رنگ رو برمیداری و میزاری یه اسانسور درست میشه که بر میگرده به اول بازی (لول3) همون بعد از کشتن سگ سه سر.... چه خاکی تو سرم کنم؟:-/
این اسپم های الکی رو ول کنین یکی به سوالن جواب بده.......
دوستان من تو هر لول گیر دارم پس زود زود مزاحم میشم:d
 
خب بعد از پیدا کردن سنگ قرمز و راه انداختن آسانسور شما سنگ آتش (همون سنگ خاصی که میشه باهاش آتیش جلوی یکی از درها رو خاموش کرد)یدا کردی کافیه نزدیک آتیش بشی و آیتم رو استفاده کنی آتیش خاموش میشه و بعدش باید وارد در بشی
(فکر می کنم راهش همین بود درست یادم نیست آخه خیلی وقت پیش بازی کردم!)
 
دیروز یه سری اطلاعات دیگه از DmC توی مجله ایتالیایی PS Mania منتشر شده بود اگه دوستان خواستن بگن تا متن ترجمه شده به زبون انگلیسیش رو بزارم ;)

فقط نکته ایی که خیلی جالب بود و گفتم اینجا هم بگم اینه که اسم شیطونی شهر Malice ـه :d
 
دیروز یه سری اطلاعات دیگه از DmC توی مجله ایتالیایی PS Mania منتشر شده بود اگه دوستان خواستن بگن تا متن ترجمه شده به زبون انگلیسیش رو بزارم ;)

فقط نکته ایی که خیلی جالب بود و گفتم اینجا هم بگم اینه که اسم شیطونی شهر Malice ـه :d
اگر که بزاری خیلی ممنونت میشیم!:دی
 
سلام بچه ها...
باز هم شرمنده به خاطر اسپم.... "تازگيا چقدر اسپم ميدم... "
حرف خاصي ندارم، فقط چون دو روز نبودم خواستم به دوستام يه سلامي بدم و عرض ادبي بكنم...

---------- نوشته در 11:07 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:05 AM ارسال شده بود ----------

فقط نکته ایی که خیلی جالب بود و گفتم اینجا هم بگم اینه که اسم شیطونی شهر Malice ـه :d
يادش بخير.... عامل اصلي كينه توزي تو بازي Shadow Hearts‌ همين Malice‌ بود...
با اين وجود فكر كنم با يه شهر عصباني، كينه توز و نفرت برانگيز روبرو باشيم....
 
آخرین ویرایش:
اگر که بزاری خیلی ممنونت میشیم!:دی
اینم متن انگلیسی مجله PS Mania

When the old meets the new

After the announcement of a reboot of the historical saga of Devil May Cry, millions of fans from around the globe have expressed their dissent energetically, wanting the arrival of a true sequel after three years of waiting.

But the reason for this strong, collective disapproval was bound to the choice made by Capcom to replace the old with a new Dante, whose aesthetic characterizations are far distant from the original nature of the brand.

So the gym white-haired demon hunter was replaced, without too much fuss, by a slim teen with "emo" clothing, according to the development team Ninja Theory, they were trying to get closer to the social and cultural backgrounds of young people of today .

A younger character is not the only news of DmC, because from what we saw, the game features many new products in terms of both combat mechanics and navigation... and we're talking about very positive changes .

Above all, the battles have a dynamicism that already, at this stage of development, are spectacular and can enhance the character as only a certain Son of Sparda was able to do (***** God of War). In an attempt to discover some extra details of DmC we interviewed Tameem Antoniades, the lead developer of the project DMC Ninja Theory.

PS Mania: First of all, can we say whether this is a new and a younger Dante of previous chapters, or a Dante from a parallel dimension?
Antoniades: DmC is a new beginning for Devil May Cry. While not completely adhering to the canons of the original series, it draws inspiration from them(?). DmC's narrative explores the youth of Dante, in a period of his life where he's still not comfortable with the powers that derive from his status as a hybrid between angel and devil.

PS MANIA: because in the trailers we see Dante with the white hair and red jacket, looks more close to that of past games? And that's his equivalent of the demonic form present in the past chapters?
A: The one you refer to is the new Devil Trigger where he lets his demonic soul escape.This changes the look and feel of Dante, but also has an impact on gameplay. When Devil Trigger is activated, his strength and speed increase and all the demons that are hit at this stage will be raised from the ground, falling more slowly. You can continue to attack in midair and more time will be able to keep them suspended and inflict the most damage, while prolonging the duration of the Devil Trigger. Its a true test of skill.

PS MANIA: In the trailer we see the city changing before Dante's eyes.

A : city to fight the passage of Dante, the game environments come to life, thus changing and writhing as if something alive. The challenge of DMC will not be only against the enemy demons, but also in crossing levels in the most spectacular way possible. The city breaks down, mute, and writhes ... often you will be asked to jump and put your Brova skills to the test (I don't know what they mean by "in parkour"). The grappel will be needed in order to survive in certain situations. Not only battles, but then ... a little 'platform!

PS Mania : How important will be the exploration phase of the levels in DMC? Can we expect a lot during the "climbing" and jump like in Uncharted?
A : DMC is set in a surreal world, alive and dynamic, steeped in an ancient evil that wants to kill Dante. We call it Malice. In a world willing to do everything to stop you, the acrobatic ability of the player will have a decisive role in overcoming the obstacles that block your path. Dante's abilities will open new ways to explore the environment. For example, you can use his angelic powers for grabbing with a chain to get to otherwise inaccessible areas, or persfuggire quickly to landslide rubble on a house below(?) him. In Dante's demonic form, PUD to manipulate the world around you, dragging and dropping elements to create new roads.

PS MANIA: There will be puzzles to solve?
A : Yes, but the real focus of DmC are fighting and surviving the perils of the environment.

PS MAINA: Can you tell us something about the system enhancement of Dante and his weapons?
A : At first Dante will have very few skills but in the course of the game you will be able to increase the number of attacks and collect a large arsenal of weapons. You will again spend red orbs that you find throughout the game in one of the "shops".

PS MANIA: Will there be some cosmetic changes that emphasize the strengthening of Dante? Maybe showing more demonic traits?
A : At the moment I do not want to reveal anything about this.

PS MANIA: So we take that as a yes! Coming back to the fighting, will it be like the past (ie, focused on long sequences of keys) or will it follow the current fashion of simplifying gameplay(?) (ie, using a single button to do anything)?
A : DmC'scombat will be fast, fluid, technical, and most importantly, fun! It will be a very deep system with many moves that are "down to earth" that "fly" and can be linked together for very long combos. Dante will have three forms (human, angel and devil) and each will have unique weapons and a different style of fighting. You can change shape at any moment, even during a combo. This opens up an infinite number of combinations of possible attack, leaving great room for creativity of the players.

PS MANIA: The environments are visually spectacular! Where do you draw inspiration for the creation of cities and gigantic end bosses?
A: For the way in which Malice deforms, Our Director and Technician of Art, Stuart Adcock, has studied movies of objects imploding because of pressure, like a can of oil that suddenly collapses on itself. We also took inspiration from time-lapse movies (the ones where you shoot one frame at a later date) that give an eerie animation style. From the graphical point of view, our Visual Art Director Alessandro Taini took inspiration from some surreal, dreamlike combinations from neo-Gothic Europe. The buildings that you see are taken from English cities, like Barcelona and, of course, the hometown of that Alesandro and Genoa. As for the Boss, we don't want to reveal anything.

PS MANIA: To be honest, if we ask what is the history behind the previous chapters of Devil May Cry, we will not get a clear answer(?) ... even if the first and the second were finished(?) more than once. Will DmC's narrative have a more important role?
A: Yes, absolutely! DmC will tell of Dante as a teenager who discovers his purpose in life and learns to use his powers. I can't tell you more than this, or I'll(?) ruin the surprise.

PS MANIA: The Dante that we have seen in the last trailer is a little different from the one in the official announcement of the game. You have made changes as a result of comments received on the web?
A: Well, it's quite normal for the design of a character to change during the production(?), so we do not want make too many changes made on the conspiracy of DmC since it was first presented.

With this sentence ends our interview with Tameem Antoniades ... and despite what he has said (or perhaps because of what he told us), it reinforces in us the idea that some changes are due to fans' reactions. Capcom knows to pay close attention to feedback from the web (since the birth of Marvel vs. Capcom 3 is due to a mobilization of their own fans online) and after the disasterous sales like Bionic Commando, you suppose that they want to have more say in which developers are working on their brands. Besides, when you want to innovate when its statistically impossible to please everyone, especially the faithful supporters of long standing franchise, it can be hard (damn nostalgia) (I assume this is a joke on the writer's part). Our advice however is to forget the past and begin to see this title with different eyes, because otherwise you could make the 'mistake of underestimating one of the most interesting games of 2012
 
خوب اینم ترجمش
پس از اعلام راه اندازی مجدد سیستم از حماسه تاریخی از شیطان هم ممکن است گریه ، میلیون ها نفر از طرفداران از سراسر جهان ابراز داشته اند مخالفت خود را با جدیت ، مایل ورود عاقبت درست پس از سه سال انتظار است.

اما دلیل برای این مخالفت جمعی و قوی ، به انتخاب ساخته شده توسط کپکام برای جایگزینی با دانته جدید ، که خصوصیات زیبایی شناختی بسیار دور از طبیعت اصلی با نام تجاری محدود شد.

بنابراین شکارچی دیو ورزشگاه موهای سفید ، بدون سر و صدا بیش از حد جایگزین شده بود ، توسط یک نوجوان باریک با لباس "ایمو emo" ، با توجه به توسعه تیم نینجا تئوری ، آنها در تلاش بودند برای نزدیک شدن به سوابق اجتماعی و فرهنگی جوانانامروز است.

یک شخصیت جوان تنها اخبار از DMC نمی باشد ، چرا که از آنچه دیدیم ، بازی ویژگی های بسیاری از محصولات جدید در از نظر مکانیک مبارزه با هر دو و جهت یابی... و ما در حال صحبت کردن در مورد تغییرات بسیار مثبت است.

بالاتر از همه ، جنگ dynamicism که در حال حاضر ، در این مرحله از توسعه ، تماشایی و می تواند شخصیت را به عنوان تنها یک پسر خاصی از Sparda بود قادر به انجام افزایش (*****خدای جنگ) است. در تلاش برای کشف بعضی از جزئیات اضافی DMC مصاحبه Tameem Antoniades ، توسعهدهنده سرب پروژه DMC نظریه نینجا.

شیدایی PS : اول از همه ، می توان گفت که آیا این جدید است و دانته جوان از فصل قبلی ، یا دانته از ابعاد موازی؟
Antoniades : DMC یک آغاز جدید برای شیطان هم میگرید. در حالی که نه به طور کامل به شلیک توپ از سری اصلی پیوستن ، آن را با الهام از آنها می کشد. روایت DMC بررسی جوانان دانته ، در یک دوره از زندگی خود که در آن او با قدرت که از وضعیت خود را به عنوان ترکیبی بین فرشته و شیطان گرفته شده هنوز هم راحت نیست.

شیدایی PS : چرا که در تریلر می بینیم دانته با موهای سفید و کت قرمز ، نزدیک تر از بازی های گذشته به نظر می رسد؟ که معادل خود را به شکل شیطانی در فصل گذشته حضور؟
: یکی از شما را به مراجعه ماشه شیطان جدید که در آن از او اجازه می دهد تا escape.This روح شیطانی خود را تغییر نگاه و احساس از دانته ، اما همچنین دارای تاثیر بر روی گیم پلی. وقتی که ماشه شیطان فعال است ، قدرت خود و افزایش سرعت و تمام شیاطین هستند که در این مرحله ضربه از زمین مطرح شده ، در حال سقوط آهسته تر است. شما می توانید همچنان به حملات در هوا و هم بیشتر خواهد شد قادر به نگه داشتن آنها را معلق و تحمیل ترین آسیب است ، در حالی که طولانی مدت زمان تسریع شیطان. یک آزمون واقعی مهارت.

شیدایی PS : در تریلر می بینیم تغییر شهر پیش از چشمان دانته است.

: شهر به مبارزه با عبور از دانته ، محیط های بازی رسیدن به زندگی ، در نتیجه در حال تغییر و نوشتن تا اگر چیزی زنده است. چالش از DMC خواهد شد به تنها در برابر شیاطین دشمن است ، اما همچنین در عبور از سطوح در تماشایی ترین راه ممکن. این شهرستان را تجزیه می کند ، قطع ، و writhes... اغلب از شما خواسته خواهد شد به پرش و قرار دادن مهارت های خود را Brova به آزمون (من نمی دانم که آنچه که توسط "پارکور"). grappel به منظور زنده ماندن در شرایط خاص مورد نیاز خواهد بود.جنگ نه تنها ، اما بعد از آن... کمی 'پلت فرم!

PS مانیا : چقدر مهم خواهد بود که مرحله اکتشاف سطح DMC؟ آیا می توانیم انتظار بسیاری در طول "بالا رفتن از" و پرش مانند در UNCHARTED؟
: DMC در جهان حقیقی ، زنده و پویا ، ارگنکن در شر باستانی است که می خواهد برای کشتن دانته است. ما به آن کینه توزی. در جهان حاضر به انجام هر کاری به شما متوقف کند ، توانایی آکروباتیک از پخش خواهد شد ، نقش تعیین کننده ای در غلبه بر موانع که مسیر شما را مسدود را داشته باشد. توانایی های دانته را به راه های جدید برای کشف محیط زیست باز کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید قدرت های فرشته خود را برای گرفتن با زنجیره ای برای رسیدن به مناطق غیر این صورت غیر قابل دسترس ، یا persfuggire سرعت را به کلی ویران رانش زمین در یک خانه زیر او استفاده کنید. در شکل شیطانی دانته ، PUD به دستکاری جهان را در اطراف شما ، با کشیدن و انداختن عناصر برای ایجاد جاده های جدید به.

شیدایی PS : پازل را حل کند وجود خواهد داشت؟
A : بله ، اما تمرکز واقعی از DMC مبارزه و نجات از خطرات محیط زیست است.

PS MAINA : آیا می توانید چیزی در مورد ارتقاء سیستم از دانته و سلاح های خود را بگویید؟
A : در ابتدا دانته به مهارت بسیار کمی است ، اما در این دوره از بازی شما قادر خواهید بود برای افزایش تعداد حملات و جمع آوری زرادخانه بزرگی از سلاح. شما دوباره orbs قرمز است که شما در طول بازی در یکی از "مغازه ها" پیدا خرج کند.

شیدایی PS : وجود داشته باشد برخی از تغییرات لوازم آرایشی و بهداشتی است که تاکید بر تقویت دانته؟ شاید نشان دادن صفات بیشتر شیطانی؟
A : در حال حاضر من نمی خواهم به فاش کردن هر چیزی در مورد این.

شیدایی PS : به طوری که ما را به عنوان یک بله! بازمیگردم به جنگ ، آن را مانند گذشته باشد (به عنوان مثال ، با تمرکز بر توالی طولانی از کلیدهای) و یا آن را دنبال خواهد کرد مد در حال حاضر گیم پلی ساده (؟) (به عنوان مثال ، با استفاده از دکمه تنها به انجام هر کاری)؟
: DmC'scombat خواهد شد سریع ، مایع ، فنی ، و مهمتر از همه ، سرگرم کننده! این سیستم بسیار عمیق با بسیاری از حرکت می کند که "به زمین" که "پرواز" است و می تواند با هم برای ارتباط با combos بسیار طولانی خواهد شد. دانته خواهد شد به سه شکل (انسان ، فرشته و شیطان) و هر یک از سلاح های منحصر به فرد و سبک های مختلف مبارزه. شما می توانید شکل را در هر لحظه را تغییر دهید ، حتی در طول یک دسته کوچک موسیقی جاز. این باز می شود تا به تعداد نامحدود از ترکیبی از حمله احتمالی ، از ترک اتاق بزرگ برای خلاقیت از بازیکنان است.

شیدایی PS : محیط بصری تماشایی! از کجا الهام بخش شما در قرعه کشی برای ایجاد شهر ها و کارفرمایان پایان غول پیکر؟
: برای راه که در آن کینه توزی تغییر شکل ، کارگردان و کاردان هنر ، استوارت Adcock ، تا فیلم از اشیاء در فرو پاشی به دلیل فشار مورد مطالعه ، مانند می تواند از نفت است که به طور ناگهانی در خود فرو. ما همچنین الهام از زمان فیلم گذشت (آنهایی که در آن شما شلیک یک قاب در یک تاریخ بعد) که به سبک انیمیشن وهم آور صورت گرفت. از نقطه نظر گرافیکی از ، ویژوال مدیر هنری ما الساندرو Taini الهام از ترکیب برخی از حقیقی ، رویا از نئو گوتیک اروپا انجام گرفته است. ساختمان هایی که می بینید از شهرستانها ، انگلیسی مانند بارسلونا و ، البته ، زادگاه آن Alesandro و جنوا گرفته شده است. همانطور که برای رئیس ، ما نمی خواهیم به فاش کردن هر چیزی.

PS شیدایی : (؟) باید صادقانه ، اگر ما بخواهید آنچه که تاریخ در پشت فصل های قبلی شیطان هم میگرید ، ما پاسخ روشن نمی... حتی اگر اول و دوم (؟) بیش از یک بار به پایان رسید. آیا روایت DMC نقش مهم تر؟
ج : بله ، کاملا! DMC دانته به عنوان یک نوجوان که کشف هدف خود را در زندگی می آموزد و به استفاده از قدرت خود بگویید. من می توانم به شما بگویم بیش از این ، یا من خراب تعجب.

شیدایی PS : دانته که ما در آخرین تریلر دیده می شود کمی از یکی از اعلام رسمی از بازی های مختلف است. شما باید تغییرات به عنوان یک نتیجه از نظرات دریافت شده در وب ساخته شده است؟
A : خوب ، این کاملا طبیعی برای طراحی یک کاراکتر برای تغییر در طول تولید ، بنابراین ما نمی خواهیم که ایجاد تغییرات بسیار زیادی در توطئه DMC ساخته شده از آن برای اولین بار ارائه شد است.

با این جمله به پایان می رسد مصاحبه ما با Antoniades Tameem... و به رغم آنچه که او گفته است (یا شاید به این دلیل از آنچه او به ما گفت) ، آن را در ما تقویت این ایده است که برخی از تغییرات به علت واکنش طرفداران. کپکام می داند که به توجه نزدیک به بازخورد از وب (از زمان تولد مارول در برابر کپکام 3 با توجه به بسیج طرفداران خود را آنلاین) و پس از فروش فاجعه مانند تکاور مصنوعی ، شما فرض کنید که آنها می خواهند که بیشتر می گویند که در آن توسعه دهندگان در حال کار بر روی مارک های خود را. علاوه بر این ، زمانی که می خواهید را به نوآوری زمانی که آن آماری غیر ممکن است لطفا هر کس ، به ویژه حامیان وفادار حق رای دادن طولانی مدت ، می تواند سخت باشد (نوستالژی لعنتی) (من فرض این است که شوخی در بخشی از نویسنده).توصیه های ما با این حال است که گذشته را فراموش و آغاز این عنوان با چشم های مختلف را ببینید ، چرا که در غیر این صورت شما می توانید از اشتباه کم بها دادن یکی از جالب ترین بازی های سال 2012

پس از اعلام راه اندازی مجدد سیستم از حماسه تاریخی از شیطان هم ممکن است گریه ، میلیون ها نفر از طرفداران از سراسر جهان ابراز داشته اند مخالفت خود را با جدیت ، مایل ورود عاقبت درست پس از سه سال انتظار است.

اما دلیل برای این مخالفت جمعی و قوی ، به انتخاب ساخته شده توسط کپکام برای جایگزینی با دانته جدید ، که خصوصیات زیبایی شناختی بسیار دور از طبیعت اصلی با نام تجاری محدود شد.

بنابراین شکارچی دیو ورزشگاه موهای سفید ، بدون سر و صدا بیش از حد جایگزین شده بود ، توسط یک نوجوان باریک با لباس "ایمو emo" ، با توجه به توسعه تیم نینجا تئوری ، آنها در تلاش بودند برای نزدیک شدن به سوابق اجتماعی و فرهنگی جوانانامروز است.

یک شخصیت جوان تنها اخبار از DMC نمی باشد ، چرا که از آنچه دیدیم ، بازی ویژگی های بسیاری از محصولات جدید در از نظر مکانیک مبارزه با هر دو و جهت یابی... و ما در حال صحبت کردن در مورد تغییرات بسیار مثبت است.

بالاتر از همه ، جنگ dynamicism که در حال حاضر ، در این مرحله از توسعه ، تماشایی و می تواند شخصیت را به عنوان تنها یک پسر خاصی از Sparda بود قادر به انجام افزایش (*****خدای جنگ) است. در تلاش برای کشف بعضی از جزئیات اضافی DMC مصاحبه Tameem Antoniades ، توسعهدهنده سرب پروژه DMC نظریه نینجا.

شیدایی PS : اول از همه ، می توان گفت که آیا این جدید است و دانته جوان از فصل قبلی ، یا دانته از ابعاد موازی؟
Antoniades : DMC یک آغاز جدید برای شیطان هم میگرید. در حالی که نه به طور کامل به شلیک توپ از سری اصلی پیوستن ، آن را با الهام از آنها می کشد. روایت DMC بررسی جوانان دانته ، در یک دوره از زندگی خود که در آن او با قدرت که از وضعیت خود را به عنوان ترکیبی بین فرشته و شیطان گرفته شده هنوز هم راحت نیست.

شیدایی PS : چرا که در تریلر می بینیم دانته با موهای سفید و کت قرمز ، نزدیک تر از بازی های گذشته به نظر می رسد؟ که معادل خود را به شکل شیطانی در فصل گذشته حضور؟
: یکی از شما را به مراجعه ماشه شیطان جدید که در آن از او اجازه می دهد تا escape.This روح شیطانی خود را تغییر نگاه و احساس از دانته ، اما همچنین دارای تاثیر بر روی گیم پلی. وقتی که ماشه شیطان فعال است ، قدرت خود و افزایش سرعت و تمام شیاطین هستند که در این مرحله ضربه از زمین مطرح شده ، در حال سقوط آهسته تر است. شما می توانید همچنان به حملات در هوا و هم بیشتر خواهد شد قادر به نگه داشتن آنها را معلق و تحمیل ترین آسیب است ، در حالی که طولانی مدت زمان تسریع شیطان. یک آزمون واقعی مهارت.

شیدایی PS : در تریلر می بینیم تغییر شهر پیش از چشمان دانته است.

: شهر به مبارزه با عبور از دانته ، محیط های بازی رسیدن به زندگی ، در نتیجه در حال تغییر و نوشتن تا اگر چیزی زنده است. چالش از DMC خواهد شد به تنها در برابر شیاطین دشمن است ، اما همچنین در عبور از سطوح در تماشایی ترین راه ممکن. این شهرستان را تجزیه می کند ، قطع ، و writhes... اغلب از شما خواسته خواهد شد به پرش و قرار دادن مهارت های خود را Brova به آزمون (من نمی دانم که آنچه که توسط "پارکور"). grappel به منظور زنده ماندن در شرایط خاص مورد نیاز خواهد بود.جنگ نه تنها ، اما بعد از آن... کمی 'پلت فرم!

PS مانیا : چقدر مهم خواهد بود که مرحله اکتشاف سطح DMC؟ آیا می توانیم انتظار بسیاری در طول "بالا رفتن از" و پرش مانند در UNCHARTED؟
: DMC در جهان حقیقی ، زنده و پویا ، ارگنکن در شر باستانی است که می خواهد برای کشتن دانته است. ما به آن کینه توزی. در جهان حاضر به انجام هر کاری به شما متوقف کند ، توانایی آکروباتیک از پخش خواهد شد ، نقش تعیین کننده ای در غلبه بر موانع که مسیر شما را مسدود را داشته باشد. توانایی های دانته را به راه های جدید برای کشف محیط زیست باز کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید قدرت های فرشته خود را برای گرفتن با زنجیره ای برای رسیدن به مناطق غیر این صورت غیر قابل دسترس ، یا persfuggire سرعت را به کلی ویران رانش زمین در یک خانه زیر او استفاده کنید. در شکل شیطانی دانته ، PUD به دستکاری جهان را در اطراف شما ، با کشیدن و انداختن عناصر برای ایجاد جاده های جدید به.

شیدایی PS : پازل را حل کند وجود خواهد داشت؟
A : بله ، اما تمرکز واقعی از DMC مبارزه و نجات از خطرات محیط زیست است.

PS MAINA : آیا می توانید چیزی در مورد ارتقاء سیستم از دانته و سلاح های خود را بگویید؟
A : در ابتدا دانته به مهارت بسیار کمی است ، اما در این دوره از بازی شما قادر خواهید بود برای افزایش تعداد حملات و جمع آوری زرادخانه بزرگی از سلاح. شما دوباره orbs قرمز است که شما در طول بازی در یکی از "مغازه ها" پیدا خرج کند.

شیدایی PS : وجود داشته باشد برخی از تغییرات لوازم آرایشی و بهداشتی است که تاکید بر تقویت دانته؟ شاید نشان دادن صفات بیشتر شیطانی؟
A : در حال حاضر من نمی خواهم به فاش کردن هر چیزی در مورد این.

شیدایی PS : به طوری که ما را به عنوان یک بله! بازمیگردم به جنگ ، آن را مانند گذشته باشد (به عنوان مثال ، با تمرکز بر توالی طولانی از کلیدهای) و یا آن را دنبال خواهد کرد مد در حال حاضر گیم پلی ساده (؟) (به عنوان مثال ، با استفاده از دکمه تنها به انجام هر کاری)؟
: DmC'scombat خواهد شد سریع ، مایع ، فنی ، و مهمتر از همه ، سرگرم کننده! این سیستم بسیار عمیق با بسیاری از حرکت می کند که "به زمین" که "پرواز" است و می تواند با هم برای ارتباط با combos بسیار طولانی خواهد شد. دانته خواهد شد به سه شکل (انسان ، فرشته و شیطان) و هر یک از سلاح های منحصر به فرد و سبک های مختلف مبارزه. شما می توانید شکل را در هر لحظه را تغییر دهید ، حتی در طول یک دسته کوچک موسیقی جاز. این باز می شود تا به تعداد نامحدود از ترکیبی از حمله احتمالی ، از ترک اتاق بزرگ برای خلاقیت از بازیکنان است.

شیدایی PS : محیط بصری تماشایی! از کجا الهام بخش شما در قرعه کشی برای ایجاد شهر ها و کارفرمایان پایان غول پیکر؟
: برای راه که در آن کینه توزی تغییر شکل ، کارگردان و کاردان هنر ، استوارت Adcock ، تا فیلم از اشیاء در فرو پاشی به دلیل فشار مورد مطالعه ، مانند می تواند از نفت است که به طور ناگهانی در خود فرو. ما همچنین الهام از زمان فیلم گذشت (آنهایی که در آن شما شلیک یک قاب در یک تاریخ بعد) که به سبک انیمیشن وهم آور صورت گرفت. از نقطه نظر گرافیکی از ، ویژوال مدیر هنری ما الساندرو Taini الهام از ترکیب برخی از حقیقی ، رویا از نئو گوتیک اروپا انجام گرفته است. ساختمان هایی که می بینید از شهرستانها ، انگلیسی مانند بارسلونا و ، البته ، زادگاه آن Alesandro و جنوا گرفته شده است. همانطور که برای رئیس ، ما نمی خواهیم به فاش کردن هر چیزی.

PS شیدایی : (؟) باید صادقانه ، اگر ما بخواهید آنچه که تاریخ در پشت فصل های قبلی شیطان هم میگرید ، ما پاسخ روشن نمی... حتی اگر اول و دوم (؟) بیش از یک بار به پایان رسید. آیا روایت DMC نقش مهم تر؟
ج : بله ، کاملا! DMC دانته به عنوان یک نوجوان که کشف هدف خود را در زندگی می آموزد و به استفاده از قدرت خود بگویید. من می توانم به شما بگویم بیش از این ، یا من خراب تعجب.

شیدایی PS : دانته که ما در آخرین تریلر دیده می شود کمی از یکی از اعلام رسمی از بازی های مختلف است. شما باید تغییرات به عنوان یک نتیجه از نظرات دریافت شده در وب ساخته شده است؟
A : خوب ، این کاملا طبیعی برای طراحی یک کاراکتر برای تغییر در طول تولید ، بنابراین ما نمی خواهیم که ایجاد تغییرات بسیار زیادی در توطئه DMC ساخته شده از آن برای اولین بار ارائه شد است.

با این جمله به پایان می رسد مصاحبه ما با Antoniades Tameem... و به رغم آنچه که او گفته است (یا شاید به این دلیل از آنچه او به ما گفت) ، آن را در ما تقویت این ایده است که برخی از تغییرات به علت واکنش طرفداران. کپکام می داند که به توجه نزدیک به بازخورد از وب (از زمان تولد مارول در برابر کپکام 3 با توجه به بسیج طرفداران خود را آنلاین) و پس از فروش فاجعه مانند تکاور مصنوعی ، شما فرض کنید که آنها می خواهند که بیشتر می گویند که در آن توسعه دهندگان در حال کار بر روی مارک های خود را. علاوه بر این ، زمانی که می خواهید را به نوآوری زمانی که آن آماری غیر ممکن است لطفا هر کس ، به ویژه حامیان وفادار حق رای دادن طولانی مدت ، می تواند سخت باشد (نوستالژی لعنتی) (من فرض این است که شوخی در بخشی از نویسنده).توصیه های ما با این حال است که گذشته را فراموش و آغاز این عنوان با چشم های مختلف را ببینید ، چرا که در غیر این صورت شما می توانید از اشتباه کم بها دادن یکی از جالب ترین بازی های سال 2012
اگه غلطی بود بگید:x
اینم یه سوژه برای کسانی که می خوان اسپم الکی بدن:))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or