DM.JAGUAR
کاربر سایت
سلام.
مخابرات طرح سرعت ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ ماهی ۵۰۰ گیگ رو برداشته و به جاش سرعت ۱۰۰ و ماهی ۵۰۰ گیگ با همون قیمت قبل رو قرار داده. پشت تلفن بهتون میگن که فقط اسم طرح عوض شده و هیچ تغییری توی طرح رخ نداده، مخابرات تهران اسم طرح رو عوض کرده و اگه بخواید سرعت رو تا ۱۰۰۰ باز میکنیم. ولی دروغه و باور نکنید. چون همون پول رو میگیره ولی توی قرار داد می نویسه که سرعت طرح ۱۰۰ مگابیت هست. اینجوری پولتون رو میگیره و دست شما رو از شکایت کوتاه میکنه. من به خاطر همین مسئله توی ۱۹۵ شکایت کردم و گفتم که تعرفه قبلی خودم رو میخوام و تعرفه من توی سایت tci.ir موجوده و طبق قلنون مخابرات موظف به ارائه همین تعرفه به حداقل ۱۰ درصد مشترکین خود که منم شاملش میشم هستش. قبل از ثبت شکایت یک نفر با من تماس گرفت و گفت که ما ۱۰ درصد خودمون رو عملی کردیم و وظیفه ما نیست که به شما ارائه بدیم. بهش گفتم که من قرارداد دارم، اعلام شد که زمانش تموم شده و نمیتونید کاری کنید. گفتم که تا پایان قرار دادم یک روز مونده و من قبل از پایان قرارداد درخواستم رو ثبت کردم.
یک مقدار توجیح کرد و گفت که ما نمیتونیم و امکاناتش رو نداریم تا ارائه بدیم و از این حرف ها، و بیاید شکایت خودتون رو پس بگیرید چون من این حرف ها رو به سازمان تنظیم مقررات میگم و شکایت شما خود به خود بسته میشه و قرار نیست که سازمان تنظیم مقررات به هر شکایتی جواب بده و رسیدگی کنه. بهش گفتم که من مطابق قانون عمل کردم و شما باید اینترنت با سرعت حداقل ۱ گیگ رو بهم بدید و اگه نمیتونید اینترنت مناسب رو ارائه بدید، به سازمان تنظیم مقررات یا وزارت ارتباطات نامه بزنید و این موارد به من ربطی نداره.
مخابرات طرح سرعت ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ ماهی ۵۰۰ گیگ رو برداشته و به جاش سرعت ۱۰۰ و ماهی ۵۰۰ گیگ با همون قیمت قبل رو قرار داده. پشت تلفن بهتون میگن که فقط اسم طرح عوض شده و هیچ تغییری توی طرح رخ نداده، مخابرات تهران اسم طرح رو عوض کرده و اگه بخواید سرعت رو تا ۱۰۰۰ باز میکنیم. ولی دروغه و باور نکنید. چون همون پول رو میگیره ولی توی قرار داد می نویسه که سرعت طرح ۱۰۰ مگابیت هست. اینجوری پولتون رو میگیره و دست شما رو از شکایت کوتاه میکنه. من به خاطر همین مسئله توی ۱۹۵ شکایت کردم و گفتم که تعرفه قبلی خودم رو میخوام و تعرفه من توی سایت tci.ir موجوده و طبق قلنون مخابرات موظف به ارائه همین تعرفه به حداقل ۱۰ درصد مشترکین خود که منم شاملش میشم هستش. قبل از ثبت شکایت یک نفر با من تماس گرفت و گفت که ما ۱۰ درصد خودمون رو عملی کردیم و وظیفه ما نیست که به شما ارائه بدیم. بهش گفتم که من قرارداد دارم، اعلام شد که زمانش تموم شده و نمیتونید کاری کنید. گفتم که تا پایان قرار دادم یک روز مونده و من قبل از پایان قرارداد درخواستم رو ثبت کردم.
یک مقدار توجیح کرد و گفت که ما نمیتونیم و امکاناتش رو نداریم تا ارائه بدیم و از این حرف ها، و بیاید شکایت خودتون رو پس بگیرید چون من این حرف ها رو به سازمان تنظیم مقررات میگم و شکایت شما خود به خود بسته میشه و قرار نیست که سازمان تنظیم مقررات به هر شکایتی جواب بده و رسیدگی کنه. بهش گفتم که من مطابق قانون عمل کردم و شما باید اینترنت با سرعت حداقل ۱ گیگ رو بهم بدید و اگه نمیتونید اینترنت مناسب رو ارائه بدید، به سازمان تنظیم مقررات یا وزارت ارتباطات نامه بزنید و این موارد به من ربطی نداره.
آخرین ویرایش: