پیشنهاد شما چیه که هزارن سیاره را پر کنند که مشکل جانبی یا فنی پیش نیاره ؟
GTA بازی فوق العاده ای هستش ولی یک دهم یک بازی RPG که چندین سبک و المان بازی های دیگه را هم توی خودش جا داده نیست در بحث تعادل بین Level design با Hierarchy و Modular و procedural و تمام سیستم های تصادفی
چطوری سیستم Modular سفینه بسازن که نیاز یا تداخلی با لودینگ بازی نداشته باشه ؟
استادیو های جدید چطوری با سخت افزار های رنگارنگ جدید میتونند انجین را آماده کنند ؟
ملت میگن ما تجربه seamless میخوایم ... شرکت میگه بفرمایید اینم seamless ...
بعد میان عکس از چند تا NPC میگذارند که انگار توی خلسه فرو رفته !
دوباره بر میگردند ده بیست سال پیش با Asset های پری بیک شده و استاتیک عقب مقایسه میکنند !
میگن ببین این ماشین توی GTA بوق داره ولی سفینه توی این بازی نداره ؟ (مقایسات در همین وضعیت داره انجام میشه !)
How Gamers Think Video Games Are Made...