امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 969
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 429
آخرین ویرایش:
کسی حالا به خاطر خالی بودن سیارات نمره پایین داده؟

پ.ن: حجم نسخه PC رو چک کردم 140 گیگابایت هست انگار...
خیلیه... برای ایکس باکس چقدره؟؟؟

پ.ن2 :
زبانهایی که بازی ساپرت میکنه:

  • English.
  • French.
  • German.
  • Spanish (Spain)
  • Japanese.

شامل عربی نمیشه... یا حتی چینی و کره ای.
روسیم که میشد حدس زد نگاهشم نمیکنن
 
امیدوارم بترکونه چون هم هایپ زیاده هم ی ip جدید ازBGS هست!!! هم واقعن نیازه نفس تازه ای به بازی ها دمیده بشه و از تکرار مکررات بیایم بیرون، الدن رینگ، زلدا و بالدورز واقعن در این امر موفق بودن، امیدوارم این هم ادامه راه اون ها باشه و ما تغییرات زیادی در بازی ها در ادامه ببینیم قطعن دولوپر ها از این بازی‌ها درس میگیرن
در کنارش ایکس باکس هم به موفقیت بازی نیاز داره، یادم نمیاد آخرین باری که یک IP ایکس باکس اینقدر هایپ شده باشه ، شاید حتا بزرگترین رویداد تاریخ ایکس باکس باشه.

در کنارش به نظرم باگ در این بازی اهمیت چندانی نداره، در عوضش باید تا خرخره پالیش و بالانس باشه. مثلا همین بالدورز گیت 3 چندوقت پیش آپدیت داد و بیش از 1000 تا باگ رو فیکس کرد، برای کسی مهم بود؟
 
والا بازی cyberpunk همین باگ ها باعث شد یه مدت از استور ps حذف بشه .می گفتن بازی تو ورژن اولیش اصلا توی ps4 سیو نمی شده!!!
اون بازی اصلن پالیش نبود، ی توهین بود، وعده های دروغ و مشکلات فراوان، وقتی بازی پالیش بشه و تجربه روان و بالانس بده حتا باگ هم ببینی روی تجربت از بازی ضربه ای نمیزنه مثالش همین بالدورز، قطعا از هرکی بپرسی میگه باگ دیده ولی از اون طرف هم بهش 10 میده، هرچند الان کلی هات فیکس داده و همون ها هم خبری نیست..
اگر قراره تجربه سایبرپانک رو تکرار کنه مشخصه بازی از حالا تعطیله( حالا بگذریم سایبرپانک بدون باگ هم فرسنگ ها با عنوان قبلی خودشون یعنی ویچر3 هم فاصله داره)
 
والا بازی cyberpunk همین باگ ها باعث شد یه مدت از استور ps حذف بشه .می گفتن بازی تو ورژن اولیش اصلا توی ps4 سیو نمی شده!!!
تا جایی که من یادمه روی کنسولهای نسل ۸ باگها به حدی زیادی بود که قابل بازی نبود
در کنارش به نظرم باگ در این بازی اهمیت چندانی نداره، در عوضش باید تا خرخره پالیش و بالانس باشه. مثلا همین بالدورز گیت 3 چندوقت پیش آپدیت داد و بیش از 1000 تا باگ رو فیکس کرد، برای کسی مهم بود؟
بالدرزگیت یکی از بهینه ترین بازیهای عرضه شده امسال برای pc هست. خود باگ مهمتره که کجا ایجاد مشکل کنه تا تعداد .
درکل احتمالش کمه در اون حد باگ داشته باشه یا باگ به اصطلاح game-breaking داشته باشه
 
اون بازی اصلن پالیش نبود، ی توهین بود، وعده های دروغ و مشکلات فراوان، وقتی بازی پالیش بشه و تجربه روان و بالانس بده حتا باگ هم ببینی روی تجربت از بازی ضربه ای نمیزنه مثالش همین بالدورز، قطعا از هرکی بپرسی میگه باگ دیده ولی از اون طرف هم بهش 10 میده، هرچند الان کلی هات فیکس داده و همون ها هم خبری نیست..
اگر قراره تجربه سایبرپانک رو تکرار کنه مشخصه بازی از حالا تعطیله( حالا بگذریم سایبرپانک بدون باگ هم فرسنگ ها با عنوان قبلی خودشون یعنی ویچر3 هم فاصله داره)
تجربه سایبرو رو هیچ کس نمی تونه تکرار کنه .اون جاه طلبی که این بازی داشت هیچ بازی نداره(ولی حیف شد). بازی هم فکر کنم از همه ی آثار بتسدا کم تر باگ خواهد داشت طبق گفته خود سازنده که بازی رو چند ماه اضافه بهینه کرده.
 
تجربه سایبرو رو هیچ کس نمی تونه تکرار کنه .اون جاه طلبی که این بازی داشت هیچ بازی نداره(ولی حیف شد). بازی هم فکر کنم از همه ی آثار بتسدا کم تر باگ خواهد داشت طبق گفته خود سازنده که بازی رو چند ماه اضافه بهینه کرده.

سايبر مپش در مقياس استارفيلد يك به صده از نظر وسعت و امكانات

سايبر بدون مشكل قطعا بالاي نود بود
منتهي تفاوت عظمت دوتا بازي خيلي زياده
 
حالا که بحث سایبرپانک داغه من شخصا هیچ مشکلی با باگ بازی نداشتم و همون ورژن اول بازی رو تموم کردم. مشکل من با سایبرپانک داستان بشدت بدش بود و در درجه بعدی مشکلات کوچیکتری مثل گیم پلی و فرصتهای هدر رفته و کارگردانی مثلا ادام اسمشری که در لور بازی در حد یه جنگ اتمی قدرت داشت در حد ضعیفترین باسی که میشد تصورش کرد هم نبود. در کل برای من سایبرپانک مشکل جدی محتوایی داشت و به هیچ وجه بازی بعد از ویچر بنظر نمیرسید. نمیشه شما deus ex رو با اون داستان شاهکار و عظیم (پیشرفت علم و درنتیجه تقسیم شدن انسانها به دو گروه اگمنتد یعنی طرفدار اعضای مصنوعی و غیر اگمنتد و کسانی که به بدنشون چیزی اضافه نکردن و سو استفاده از قدرتهای بزرگ از این اختلافها و شورشها و درگیریها و نقش دستهای پشت پرده و تئوری توطعه و ایلومیناتی) رو بازی کنی بعد بیای انتظار داستان بهتر در بازی که قراره از همه نظر بهتر از deus ex باشه داشته باشی بعد یهو بیای ببینی داستان سر اختلاف خانوادگی و ارث و میراث و سریالهای ترکیه ایه. یا شایدم سایبرپانک نرمال بوده و deus ex از نظر داستانی یه چیزی فراتر از گیم و درحد چند جلد کتاب رمان سنگین بوده و انتظارم از سایبرپانک زیادی بالا بوده. خلاصه مشکل سایبرپانک برای من خیلی بیشتر از چند تا باگ بود و کلا اونقدرها با باگ مشکلی ندارم.

استارفیلد رو هم با توجه به اینکه وجود باگ اونقدرها به تجربه گیمم اسیب نمیزنه نگرانش نیستم ولی بازیهای روز و شرایط منتقد ها رو که میبینم بنظرم یه چیزی در حد 90-91 یعنی شاهکار و انتظار 96-97 و اینها رو ندارم چون واقعا ساختن چیزی به عظمت استارفیلد طوری که همه رو راضی کنه نزدیک به غیر ممکنه.
 
باگ اگر می‌خواست روی متای بازی اثر بذاره که عمرا RDR2 می‌رسید به ۹۷
دیگه همه میدونن اون زمان نت پر شده بود از باگ های بعضا خنده داره RDR و نداشتن آزادی عمل توی میشن های اصلی
ولی تهش چی شد‌؟؟؟
یا حتی الدن رینگ
کم نداشتیم که توی تاپیک بازی میگفتن منتقدان با اسم میازاکی جادو میشن وگرنه سره افت فریم و باگ ها باید نمره کم میکردن
ولی تهش چی شد؟؟
نتیجه اخلاقی اینکه استارفیلد به بهینه ترین شکل ممکن عرضه میشه و گوتی سال و متای بالا عملا توی مشتش هست
 
باگ اگر می‌خواست روی متای بازی اثر بذاره که عمرا RDR2 می‌رسید به ۹۷
دیگه همه میدونن اون زمان نت پر شده بود از باگ های بعضا خنده داره RDR و نداشتن آزادی عمل توی میشن های اصلی
ولی تهش چی شد‌؟؟؟
یا حتی الدن رینگ
کم نداشتیم که توی تاپیک بازی میگفتن منتقدان با اسم میازاکی جادو میشن وگرنه سره افت فریم و باگ ها باید نمره کم میکردن
ولی تهش چی شد؟؟
نتیجه اخلاقی اینکه استارفیلد به بهینه ترین شکل ممکن عرضه میشه و گوتی سال و متای بالا عملا توی مشتش هست
رقباش هم خیلی قوی و لایق هستن گوتی شدن امسال به این راحتی ها نیست
 
رقباش هم خیلی قوی و لایق هستن گوتی شدن امسال به این راحتی ها نیست


اگه منظورت بالدور باشه كه بنظرم يه نگاه به گيم اواردز ٢٠١٧ بكني
حتي ديوينيتي اورجينال سينز با متا ٩٣ بهترين ار پي جي هم نشد و پرسونا ٥ جايزه رو برد
تو بقيه بخشها هم كه نبود و زلدا درو كرد.

امسال هم رقيب اصلي استارفيلد زالداعه قطعا
رزيدنت هم تو رده پايين تر
بقيه كه براي نامزد گوتي شدن ميجنگن
 
  • Smile
  • Like
Reactions: ali-ps and Sepi_60
اگه منظورت بالدور باشه كه بنظرم يه نگاه به گيم اواردز ٢٠١٧ بكني
حتي ديوينيتي اورجينال سينز با متا ٩٣ بهترين ار پي جي هم نشد و پرسونا ٥ جايزه رو برد
تو بقيه بخشها هم كه نبود و زلدا درو كرد.

امسال هم رقيب اصلي استارفيلد زالداعه قطعا
رزيدنت هم تو رده پايين تر
بقيه كه براي نامزد گوتي شدن ميجنگن
بالدر بعد از سال ها غیبت خیلی قوی برگشته و توجه منتقد ها و هم گیمر ها رو به خودش جلب کرده. رقیب اصلی استارفیلد همین بالدره. زلدا چون نسخه قبلیش گوتی شد اینبار احتمالا شانس کم تری نسبت به بقیه داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or