امتیازات The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • Thread starter Thread starter Z-fan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی نمرات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    181
  • نظرسنجی بسته شده است .
کلا این زلدا(ها) رو آدم تا خودش بازی نکنه نمیفهمه چه خبره اون داخل و چرا انقدر تحویل گرفته میشه:دی

اگر خیلی بازی های شاخ(میگم GOW عشق خودم :دی ) برمیداره از المان های موجود تو دنیای گیم استفاده میکنه و بهبود میده یا به بهارین نحو میچینه کنار هم و ...

زلداها(حداقل 2تای اخیر، در مورد قبلیا ایده ای ندارم چون حتی گیم پلی هم ندیدم:دی ) اون بازیی هستن که المان جدید تعریف میکنند برای صنعت :دی

من مطمئنم حتی با دیدن گیم پلی هم یه عده احتمالا میگن " ها! این بازیه رو نگاه! انقدر مشکل داره که به صورت باگ مانند پازلی که راهش این نیست رو طرف انجام داده! "
ولی وقتی خود شخص بازی کنه و بشینه پاش میبینه خیر، اون قضیه باگ نبوده، آزادی عمل وحشتناکی بوده که بازی بهت داده که تو پازل رو از هر روشی که به ذهنت میرسه حل کنی! :D


حالا این صرفا در مورد حل پازل و ایناست
ولی بازی توی حل کردن مشکلاتت توی گشت و گذار (مقابله با هوای سرد یا گرم مثلا) هم دستت رو باز میزاره هزارتا کار انجام بدی:دی
چیزی که تو بقیه بازی ها صرفا جهت تنوع محیطی و خوشگل بودن بازی ازش استفاده میشه :D

آره مثلا کوهستان برفیه زلدا گرافیک خفن هورایزن رو نداره ، بهش نزدیک هم نمیشه و مقایسش هم مضحکه از نظر گرافیکی!
اما از اونطرف این کوهستان به خودیه خود بهت تجربه ای میده که هیچ جای دیگه مثلش رو قبلا ندیدی (و حتی همچنان هم نیست... نهایت بعضی بازی ها کمی از این المان ها رو استفاده کنند)

در کل همینطور که صنعت به بازیی مثل هورایزن نیاز داره برای جلو بردن مرزهای گرافیکی
به بازیی مثل زلدا هم نیاز داره برای وارد کردن المان های جدید به صنعت:دی

---

بعد یه مورد دیگه هم که هست استایل گرافیکی زلدا اینا کمتر تاریخ مصرف گذشته به نظر میرسن، تا اینکه یک بازی سبک گرافیکی واقع گرایانه انتخاب کنه و اونجا تکسچرهای نفله ببینی و بخوره تو ذوقت!
میتونه در دنیای ایده آل بهتر باشه؟ آره 100% !
ولی الان بده؟ نه حقیقتا :دی
 
کلا این زلدا(ها) رو آدم تا خودش بازی نکنه نمیفهمه چه خبره اون داخل و چرا انقدر تحویل گرفته میشه:D

اگر خیلی بازی های شاخ(میگم GOW عشق خودم :D ) برمیداره از المان های موجود تو دنیای گیم استفاده میکنه و بهبود میده یا به بهارین نحو میچینه کنار هم و ...

زلداها(حداقل 2تای اخیر، در مورد قبلیا ایده ای ندارم چون حتی گیم پلی هم ندیدم:D ) اون بازیی هستن که المان جدید تعریف میکنند برای صنعت :D

من مطمئنم حتی با دیدن گیم پلی هم یه عده احتمالا میگن " ها! این بازیه رو نگاه! انقدر مشکل داره که به صورت باگ مانند پازلی که راهش این نیست رو طرف انجام داده! "
ولی وقتی خود شخص بازی کنه و بشینه پاش میبینه خیر، اون قضیه باگ نبوده، آزادی عمل وحشتناکی بوده که بازی بهت داده که تو پازل رو از هر روشی که به ذهنت میرسه حل کنی! :D


حالا این صرفا در مورد حل پازل و ایناست
ولی بازی توی حل کردن مشکلاتت توی گشت و گذار (مقابله با هوای سرد یا گرم مثلا) هم دستت رو باز میزاره هزارتا کار انجام بدی:D
چیزی که تو بقیه بازی ها صرفا جهت تنوع محیطی و خوشگل بودن بازی ازش استفاده میشه :D

آره مثلا کوهستان برفیه زلدا گرافیک خفن هورایزن رو نداره ، بهش نزدیک هم نمیشه و مقایسش هم مضحکه از نظر گرافیکی!
اما از اونطرف این کوهستان به خودیه خود بهت تجربه ای میده که هیچ جای دیگه مثلش رو قبلا ندیدی (و حتی همچنان هم نیست... نهایت بعضی بازی ها کمی از این المان ها رو استفاده کنند)

در کل همینطور که صنعت به بازیی مثل هورایزن نیاز داره برای جلو بردن مرزهای گرافیکی
به بازیی مثل زلدا هم نیاز داره برای وارد کردن المان های جدید به صنعت:D

---

بعد یه مورد دیگه هم که هست استایل گرافیکی زلدا اینا کمتر تاریخ مصرف گذشته به نظر میرسن، تا اینکه یک بازی سبک گرافیکی واقع گرایانه انتخاب کنه و اونجا تکسچرهای نفله ببینی و بخوره تو ذوقت!
میتونه در دنیای ایده آل بهتر باشه؟ آره 100% !
ولی الان بده؟ نه حقیقتا :D
خب ما فقط به فریم ریت و گرافیک ایراد گرفتیم اگه در جریان باشی توی شبیه ساز مردم میان پچ های تسکچر 4k می ریزن یا بازی رو 60 فریم میکنن وقتی فن ها می تونن چنین چیزی بسازن نینتندو هم می تونه

پس این اشتباه اگه بگیم گرافیک بازی بره بالا به گیم پلیش صدمه میرسه خود همین زلدا سال 1998 کیفیتش از بازی های ps1 بهتر بود
 
بعد یه مورد دیگه هم که هست استایل گرافیکی زلدا اینا کمتر تاریخ مصرف گذشته به نظر میرسن، تا اینکه یک بازی سبک گرافیکی واقع گرایانه انتخاب کنه و اونجا تکسچرهای نفله ببینی و بخوره تو ذوقت!
شما انیمه هم نگاه می کنی، همیشه یه عده هستن که میگن eee، این چه افتضاحیه. چرا با دوربین IMAX فیلم برداری نشده :D
 
میدونم ولی هرجارو نگاه کنی زلدا رو به خاطر جهان باز بودن و جهان گسترش می پرستن


این فیزیک آب GTA که من گفتم برای این طراحی شده که ملت بتونن توی بازی موج سواری کنن توی سری زلدا هم میشه کارای مختلفی کرد مثل کایت سواری از نظر تنوع کارایی که میشه انجام داد فقط GTA به ذهنم می رسه که بشه با زلدا مقایسه کرد
اره جفتشون جهان باز و اکشن ماجراجویی هستند روی کاغذ
اما تو مرحله بعد GTA سندباکس هست دو زلدای اخیر نیستن المنتهای کمی از سندباکس دارن به جاش پازل دارن
مورد دیگه بخوام بگم یه جورایی RPG هم هستن
View attachment 293000
نه من زلدا بازی کردم معما هارو هم میدونم اره خب gta معما نداره و از روش های گسترده ای میشه ماموریت رو تموم کرد


بحث من الان این یه زمانی نینتندو کیفیت بازی هاش از پلی استیشن هم بالاتر بود ولی ول کرده این روشو این دوستان هم میگن توان رقابت توی بازار کنسول خانگی رو نداره. نینتندو کلی بازی هاش میفروشن با همین پول می تونه کلی استدیو بخره و انحصاری هاشو گسترش بده

و در ضمن نکته ای که وجود داره اینکه تا الان فهمیدیم که FF16 هنوز خیلی چیزا داره که نشون ندادن هنوزم شانس گوتی شدن رو داره بالای 90 شدن متای بازی رو خودم تضمین میکنم
نینتندو فوقش رو گیم کیوب فقط کیفیت یه سری بازی های مولتیش از PS2 بالاتر بود ولی همونم دیسکش گنجایش کمتری نسبت به DVD داشت
روی همون گیم کیوبم دید چیزی از ثرد پارتیها زیاد درنمیاد روی Wii U هم همین تجربه رو کرد بیخیال شد دیگه

درمورد FF XVI بیخیال از الان به نظرم تضمین نده. من متاش مثل ریمیک هم شه موفقیت بزرگ قلمداد میکنم بعد افتضاح ۱۵
پ.ن: اینطوری پیش میری تو سایت آلبرت وسکر۲ میشی یا آلبرت وسکر FF زبونم لال:D
 
  • Like
Reactions: Sina pishdar
اره جفتشون جهان باز و اکشن ماجراجویی هستند روی کاغذ
اما تو مرحله بعد GTA سندباکس هست دو زلدای اخیر نیستن المنتهای کمی از سندباکس دارن به جاش پازل دارن
مورد دیگه بخوام بگم یه جورایی RPG هم هست

نینتندو فوقش رو گیم کیوب فقط کیفیت یه سری بازی مولتیش از PS2 بالاتر بود ولی همونم دیسکش گنجایش کمتری نسبت به DVD داشت
روی همون گیم کیوبم دید چیزی از ثرد پارتیها زیاد درنمیاد روی Wii U هم همین تجربه رو کرد بیخیال شد دیگه

درمورد FF XVI بیخیال از الان به نظرم تضمین نده
پ.ن: اینطوری پیش میری تو سایت آلبرت وسکر۲ میشی یا آلبرت وسکر FF زبونم لال:D
کنسول Wii u کلا مشکل زیاد داشت خود نینتندو هم حمایت نکرد ازش و بازی زیاد براش نساخت تمرکزش رو برد روی 3ds مثل کاری که سونی با ps vita کرد و اصلا بهش توجه نکرد

جریان این آلبرت وسکر چیه🤣
 
  • Like
Reactions: Z-fan
بعد یه مورد دیگه هم که هست استایل گرافیکی زلدا اینا کمتر تاریخ مصرف گذشته به نظر میرسن، تا اینکه یک بازی سبک گرافیکی واقع گرایانه انتخاب کنه و اونجا تکسچرهای نفله ببینی و بخوره تو ذوقت!
میتونه در دنیای ایده آل بهتر باشه؟ آره 100% !
ولی الان بده؟ نه حقیقتا :دی
این دقیقا مشکلی بود که بایونتا۳ هم داشت و بنظرم باید یه تغییری ریزی تو سبک گرافیکیش میدادن تا شاهد همچین فاجعه ای نباشیم.
درباره اینکه نینتندو سخت افزار قدرتمند بده خب فکر کنم تو این سه چهار نسل اخیر همیشه بعضی مخاطب ها این انتقاد رو داشتن و همیشه هم یسری پیش‌بینی میکردن نینتندو اگر نسل بعد سخت افزار قوی نده دیگه تمومه و ... :D

ولی خب واقعا مسیری که داره میره ایراد خاصی نداره و نسل بعدیش هم بنظرم بهبودش در حدی خواهد بود که بازیای در حد سوییچ یا حالا کمی بهتر با رزولوشن بالاتر و ۶۰ فریم اجرا شن وگرنه مطمئن بشید قدرتش به اندازه و حتی نزدیک پلی۴ هم نمیشه:D

درباره این بازی تا الان فکر کنم حدود ۶-۷ ساعتی بازی کردم و جدای از گیم پلی باید بگم زلدا توتک اتفاقاً دستاورد بزرگی تو زمینه فنی هست واقعا عجیبه اون دنیای به اون عظمت رو چطوری بدون لودینگ تو لایه های مختلفش میشه جابجا شد. یا زمانی که رو جزیره های آسمانی هستی دوردست ترین نقاط نقشه هم مشخص هستند و خبری از لود نشدن و دیر لود شدن نیست. همه اینا هم رو ۳۰ فریم روون اجرا میشن و برای من تا الان افت فریمی ندیدم. واقعا عجیبه رو این سخت افزار همچین عملکردی داشتن.
موسیقی بازی هم به‌طور واضحی شدیداً بهتر شده.
 
این دقیقا مشکلی بود که بایونتا۳ هم داشت و بنظرم باید یه تغییری ریزی تو سبک گرافیکیش میدادن تا شاهد همچین فاجعه ای نباشیم.
درباره اینکه نینتندو سخت افزار قدرتمند بده خب فکر کنم تو این سه چهار نسل اخیر همیشه بعضی مخاطب ها این انتقاد رو داشتن و همیشه هم یسری پیش‌بینی میکردن نینتندو اگر نسل بعد سخت افزار قوی نده دیگه تمومه و ... :D

ولی خب واقعا مسیری که داره میره ایراد خاصی نداره و نسل بعدیش هم بنظرم بهبودش در حدی خواهد بود که بازیای در حد سوییچ یا حالا کمی بهتر با رزولوشن بالاتر و ۶۰ فریم اجرا شن وگرنه مطمئن بشید قدرتش به اندازه و حتی نزدیک پلی۴ هم نمیشه:D

درباره این بازی تا الان فکر کنم حدود ۶-۷ ساعتی بازی کردم و جدای از گیم پلی باید بگم زلدا توتک اتفاقاً دستاورد بزرگی تو زمینه فنی هست واقعا عجیبه اون دنیای به اون عظمت رو چطوری بدون لودینگ تو لایه های مختلفش میشه جابجا شد. یا زمانی که رو جزیره های آسمانی هستی دوردست ترین نقاط نقشه هم مشخص هستند و خبری از لود نشدن و دیر لود شدن نیست. همه اینا هم رو ۳۰ فریم روون اجرا میشن و برای من تا الان افت فریمی ندیدم. واقعا عجیبه رو این سخت افزار همچین عملکردی داشتن.
موسیقی بازی هم به‌طور واضحی شدیداً بهتر شده.
از اون عجیب تر نسخه ی سال 1998 فقط 30 مگابایت هست به خاطر محدودیت کارتریج ولی بازم کیفیتش از بازی 500 مگی پلی استیشن بیشتر
 
مطمئن بشید قدرتش به اندازه و حتی نزدیک پلی۴ هم نمیشه:D
حرف نا امیدکننده ای زدی ولی یه چیزیم هست چیپ هارو که خود نینتندو نمیسازه و چیپ های همراه جدید هم خیلی قدرتمند شدن پس میشه امیدوار بود یه چیزی در حد ps4 یا بهتر باشه کنسول بعدیشون.
 
  • Like
Reactions: Z-fan
خب ما فقط به فریم ریت و گرافیک ایراد گرفتیم اگه در جریان باشی توی شبیه ساز مردم میان پچ های تسکچر 4k می ریزن یا بازی رو 60 فریم میکنن وقتی فن ها می تونن چنین چیزی بسازن نینتندو هم می تونه

پس این اشتباه اگه بگیم گرافیک بازی بره بالا به گیم پلیش صدمه میرسه خود همین زلدا سال 1998 کیفیتش از بازی های ps1 بهتر بود
روی شبیه ساز ... نه سوییچ:دی
سازنده میتونه روی سوییچ 60فریم و 4K بده؟ خیر...

ایراد اگر وارده به سخت افزاره اینجا، نه بازی، جدای از همین همچنان وقتی ایراد وارده که بازی بد باشه این بخشش واقعا! که اونم دارید میبینید میگن تو اجرا خوب بوده :دی

ولی خوب باید قیمت و قابلیت و اینا هم در نظر گرفت برای همون

منم دوست داشتم نینتندو سخت افزار بهتری میداشت، چون فکر میکنم یه دلیلی که خیلی از سازنده های ژاپنی آپگرید نمیشن و حس میکنی هنوز تو دوران PS2 گیر کرده بازی هاشون، همین نینتندو به عنوان کنسول اول ژاپن هست... (حالا جدا از بد سلیقگی و ناتوانی و ...)
ولی خوب این ربطی به زلدا نداره:دی
جدا از اینکه اگر منابع محدود باشه(مثلا نهایت تیم 250 نفر بتونند برای ساخت فلان بازی در نظر بگیرن)، و این وسط قرار باشه به خلطر گرافیک بیشتر، از بخش های دیگه زده بشه...
توی زلدایی که به نظر من گرافیکش مشکل خاصی نداره ، ترجیح میدم منابع بره همون سمت های دیگه :دی (به نظر من:-" نظر شما میتونه متفاوت باشه)

---

مسلما زلدا هم بی ایراد نیست، هیچ بازیی کلا بی ایراد نیست و اگر هدف ایراد گرفتن باشه میشه از هرچیزی ایراد گرفت!
ولی یه وقتی میبینی اون محصول انقدر خوب هست و ایرادها انقدر جزئی هست، که میتونی ازش چشم پوشی کنی!

و یک مورد... هر محصول برای هر کسی نیست، اگر فکر میکنید برای خودتون گرافیک یکی از مهم ترین المان های بازی هست و با 30فریم یا گرافیک پایین نمیتونید کنار بیاید، خوب اون بازی برای شما نیست! میتونید سمتش نرید!
اگر صرفا دوست داشتید بهتر باشه این موردش، که مطمئنم همون بازی های مورد علاقتون هم از نظر خودتون توانایی بهتر شدن تو زمینه هایی رو داشته!(و وقتی میگن ادامه ش ساخته میشه معمولا یک لیست از تغییرات یا مواردی که دوست دارید تو ادامه اعمال بشه رو دارید :دی )
جنگ و جدل نداره دیگه:دی
 
حرف نا امیدکننده ای زدی ولی یه چیزیم هست چیپ هارو که خود نینتندو نمیسازه و چیپ های همراه جدید هم خیلی قدرتمند شدن پس میشه امیدوار بود یه چیزی در حد ps4 یا بهتر باشه کنسول بعدیشون.
قطعا می خوان با نسل قبل سازگار باشه میرن سراغ انویدیا باز

الان پرچمدارای موبایل از نظر قدرت خام از ps4 قوی ترن.
 
درباره این بازی تا الان فکر کنم حدود ۶-۷ ساعتی بازی کردم و جدای از گیم پلی باید بگم زلدا توتک اتفاقاً دستاورد بزرگی تو زمینه فنی هست واقعا عجیبه اون دنیای به اون عظمت رو چطوری بدون لودینگ تو لایه های مختلفش میشه جابجا شد. یا زمانی که رو جزیره های آسمانی هستی دوردست ترین نقاط نقشه هم مشخص هستند و خبری از لود نشدن و دیر لود شدن نیست. همه اینا هم رو ۳۰ فریم روون اجرا میشن و برای من تا الان افت فریمی ندیدم. واقعا عجیبه رو این سخت افزار همچین عملکردی داشتن.
می دونی، یکی از نکاتی که خیلی ریز ولی بسیار مهمه اینه که تیم سازنده روی سخت افزاری که قرار باهاش کار کنه تسلط داشته باشه و از همه ی زیر و زبرش آگاه باشه، براش درست کد بنویسه، کدهاش دور باطل نداشته باشن، و...
یکی از شاید چیزهایی که نینتندو آگاهانه به سمتش رفت این بود که تیم تجربه ی کاملی از BOTW روی سوئیچ رو داشت (کما اینکه سوئیچ پلتفرم اصلی و اولیه ی BOTWنبود)، ولی اینها بعد از این همه مدت بطور کامل به نقات ضعف و قوت سخت افزارشون احاطه داشتن. فرضاً اگر نینتندو می اومد و TOTK رو روی یک سخت افزار جدید میداد باعث میشد که علیرغم قدرت بالاتر سخت افزار جدید، تیم فنی آشنایی لازم رو باهاش نداشته باشن و تا می خواستن خودشون رو باهاش وفق بدن، کلی زمان می برد و در نهایت اون چیزی که باید، از آب در نمی اومد.
اینکه بازی جدید داره همون سبک رو روی همون پلتفرم، و با وسعت بیشتر، ولی با مشکلات کمتر اجرا می کنه معناش توضیحات بالاتره منه، تیم فنی و توسعه دهنده روی این سخت افزار کاملاً سوار هست و می دونسته قراره چکار کنه. از طرفی قرار هم نبوده خروجیش رو با ۱۰ جور کانفیگ مختلف هماهنگ کنه. یه کانفیگ دارن، ازش ۱۲۰ میلیون تا فروختن، نگرانی این رو ندارن که طرفدارمون کانفیک جدید تره رو می خواد بخره یا نه، اگر خرید چی؟ اگه نخرید چی؟ کانفیگ قدیممون چی؟ خیلی راحت کل وقتشون رو میزارن روی حداکثر کیفیت با همین کانفیگ ضعیفی که دارن (اگر دقت کنین سونی و مایکروسافت کنسول میان نسلی میدن دادن توی نسل ۸ با قدرت ۲ برابر نسخه ی وانیلا، ولی نینتندو نسخه ی oledش فقط صفحه نمایشش بهتر و یکم بزرگتر بود، ولی هیچ فرقی با قبلی ها نداشت). نتیجه ش میشه IMBA
حالا اون طرف مثلاً سونی رو میگم
همه هنوز شاکی هستن که کنسول های نسل ۸ رو بیخیال نشده، هر بازیی داده بیرون نسل ۸ ش هم کنارش بوده. لذا از کل قدرتی که توی دستشه استفاده نمی کنه. از یه طرف مجبوره یه چیزی بده بیرون که روی کانفیگ قدیمی PS4 FAT کار کنه و ناجور نشه، از طرف دیگه باید همزمان یه چیزی باشه که دهن خریدارای PS5 رو با اون SSD وحشتناکشون ببنده. میشه از اینجا رونده و از اونجا مونده
نه می تونه کامیونیتی عظیم PS4 که هنوز PS5 ندارن رو بی خیال بشه، نه می تونه دهن کامیونیتی جدید که ازش توقع نسل جدید دارن رو بطور کامل ببنده. نتیجه ش میشه اینکه هنوز بین نسل ۸ و ۹ داره back and forth می زنه و رسیده به جایی که هنوز نسل ۹ رو بطور کامل شروع نکرده، مجبوره صبحت کنسول میان نسلیش رو هم بکشه وسط... حالا شما فرض کن بازی بخواد مثل الدن رینگ برای همه چیز بیاد. برنامه نویس بدبخت باید چیزی بده بیرون که هم با سخت افزار داغون PS4 FAT و XBOX قدیمی بخونه، هم با RTX 4090 و اینکه اون 4090 یی ها، از همین هایی هستن که بازیی که تکسچر هاش نهایتاً تا 4kساخته شدن رو می خوان تا 8k ببرنش بالا، واگه نره تا اون حد، دیگه غُر غُر غُر غُر غُر غُر غُر غُر غُر غُر غُر
نتیجه: مجبوره قسمت بالایی از انرژیش رو بزاره روی قسمتی که نینتندو همون اول کار دایورتش کرده به ***ش :D
نمیگم الدن رینگ بد شده، که خیلی هم عالیه و یکی از بهترین های تاریخه، ولی موضوع سر تقسیم کار و صرف انرژیه که نینتندو عمده ش رو گذاشته روی توسعه خلاقیت
 
روی شبیه ساز ... نه سوییچ:D
سازنده میتونه روی سوییچ 60فریم و 4K بده؟ خیر...

ایراد اگر وارده به سخت افزاره اینجا، نه بازی، جدای از همین همچنان وقتی ایراد وارده که بازی بد باشه این بخشش واقعا! که اونم دارید میبینید میگن تو اجرا خوب بوده :D

ولی خوب باید قیمت و قابلیت و اینا هم در نظر گرفت برای همون

منم دوست داشتم نینتندو سخت افزار بهتری میداشت، چون فکر میکنم یه دلیلی که خیلی از سازنده های ژاپنی آپگرید نمیشن و حس میکنی هنوز تو دوران PS2 گیر کرده بازی هاشون، همین نینتندو به عنوان کنسول اول ژاپن هست... (حالا جدا از بد سلیقگی و ناتوانی و ...)
ولی خوب این ربطی به زلدا نداره:D
جدا از اینکه اگر منابع محدود باشه(مثلا نهایت تیم 250 نفر بتونند برای ساخت فلان بازی در نظر بگیرن)، و این وسط قرار باشه به خلطر گرافیک بیشتر، از بخش های دیگه زده بشه...
توی زلدایی که به نظر من گرافیکش مشکل خاصی نداره ، ترجیح میدم منابع بره همون سمت های دیگه :D (به نظر من:-" نظر شما میتونه متفاوت باشه)

---

مسلما زلدا هم بی ایراد نیست، هیچ بازیی کلا بی ایراد نیست و اگر هدف ایراد گرفتن باشه میشه از هرچیزی ایراد گرفت!
ولی یه وقتی میبینی اون محصول انقدر خوب هست و ایرادها انقدر جزئی هست، که میتونی ازش چشم پوشی کنی!

و یک مورد... هر محصول برای هر کسی نیست، اگر فکر میکنید برای خودتون گرافیک یکی از مهم ترین المان های بازی هست و با 30فریم یا گرافیک پایین نمیتونید کنار بیاید، خوب اون بازی برای شما نیست! میتونید سمتش نرید!
اگر صرفا دوست داشتید بهتر باشه این موردش، که مطمئنم همون بازی های مورد علاقتون هم از نظر خودتون توانایی بهتر شدن تو زمینه هایی رو داشته!(و وقتی میگن ادامه ش ساخته میشه معمولا یک لیست از تغییرات یا مواردی که دوست دارید تو ادامه اعمال بشه رو دارید :D )
جنگ و جدل نداره دیگه:D
من استایل گرافیکی زلدا تیویلایت رو بیشتر دوست دارم تنها مشکلم با زلدا های جدید این که به نظرم به خاطر سخت افزار سوییچ این جوری شدن نینتندو می خواست دنباله ی تیویلایت رو بسازه که کنسل کرد و من ناراحت شدم
 
  • Like
Reactions: ortegoli
بعنوان یک عشق jrpg مخصوصا خوبهای اسکوئر اینکس باید بگم آوردن اسم FF کنار زلدا بنظرم اشتباست.

Totk داره تو یک لیگ دیگه سیر میکنه.
FF 16 رو هنوز بازی نکردیم ، ولی totk از الان رفته اون بالا وایساده و منتظر ببینه بین استارفیلد/FF16 و... کی میتونه خودش رو بکشونه بالا که اون رو هم با یک فنِ zonai سوت کنه پایین دوباره :))

تقریبا مطمئنم که هیچ بازیی امسال نمی تونه باهاش رقابت کنه.
میگم تقریبا چون دوست ندارم از رو نمایشهای FF16 براش حکم صادر کنم ، برای همین کمی شانس براش قائل میشم :D

حتی فرام سافتور شانس آورد که اگه Totk پارسال میومد الدن رینگ رو با همه کیفیتش تو بحث جوایز به خاک و خون میکشید.
حرف نا امیدکننده ای زدی ولی یه چیزیم هست چیپ هارو که خود نینتندو نمیسازه و چیپ های همراه جدید هم خیلی قدرتمند شدن پس میشه امیدوار بود یه چیزی در حد ps4 یا بهتر باشه کنسول بعدیشون.
این چیپی که از انویدیا فعلا سرش بحثه که برای کنسول بعدی نینتندو در نظر گرفتن (Tegra T239) حدود 4 ترافلاپس قدرت داره یعنی بیش از 2 برابر قویتر از استیم دک و تقریبا نصف قدرت Asus Ally.
که میشه تقریبا 3-2 برابر قویتر از PS4 و تقریبا 10 برابر از سوییچ فعلی.

ولی همونطور که مرتضی گفت منم چشمم آب نمیخوره همچین چیزی بخواد بده که اگه همین باشه من دو سه تا اسباب و اثاثیه خونم هست که بنظرم بلا استفاده مونده ،میزارم برای فروش :))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or