امتیازات The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • Thread starter Thread starter Z-fan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی نمرات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    181
  • نظرسنجی بسته شده است .
الان DQ 12 هم با آنریل انجین 5 داره ساخته میشه یه مقدار انیمه CGI ببینید و بفهمید چنین گرافیکی لذت بخش رو گیمای شرقی
امکان پذیره برای دستگاه های ضعیف ترم بسازن این سبک و سیاقو با این موتور، گرافیک این شکلی چیز خاصی نداره رسما روی PS3 هم میشه:D
همین سوییچ کنسول نسل هفت از UE4 پشتیبانی میکرد بازیم براش چند تا با این انجین زدن مهمترینش SMT 4

من خودم خدای انیمه کیفیت بالا بودم یه مدت هر نوعشو با عند بیت ریت و رزولوشن که بود از تورنت میگرفتم تو aw خودم لینک پخش میکردم:D
اونم کنسول بعدی بده یه رزولوشن 4k برای این بازیا بذاره حله میشه عین همونا (یعنی مثل ورژن 4k انیمه ها وگرنه گرافیک ۱۰۸۰ رو الانم میتونه) نمیخوان که اورانیوم غنی کنن بابا:D
.
.
.
این تحلیلای فلسفی از GTA رو میخوندم ناخودآگاه نمیدونم چرا سکانسهای دارک کمدی GTA V یادم میومد و بیشتر میخندیدم:D در حد اونا خنده دار بود
مثل اونجایی که مایکل خونه اون مربی تنیسه رو خراب کرد:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: king of north
امکان پذیره برای دستگاه های ضعیف ترم بسازن این سبک و سیاقو با این موتور، گرافیک این شکلی چیز خاصی نداره رسما روی PS3 هم میشه:D
همین سوییچ کنسول نسل هفت از UE4 پشتیبانی میکرد بازیم براش چند تا با این انجین زدن مهمترینش SMT 4

من خودم خدای انیمه کیفیت بالا بودم یه مدت هر نوعشو با عند بیت ریت و رزولوشن که بود از تورنت میگرفتم تو aw خودم لینک پخش میکردم:D
اونم کنسول بعدی بده یه رزولوشن 4k برای این بازیا بذاره حله میشه عین همونا (یعنی مثل ورژن 4k انیمه ها وگرنه گرافیک ۱۰۸۰ رو الانم میتونه) نمیخوان که اورانیوم غنی کنن بابا:D
.
.
.
این تحلیلای فلسفی از GTA رو میخوندم ناخودآگاه نمیدونم چرا سکانسهای دارک کمدی GTA V یادم میومد و بیشتر میخندیدم:D در حد اونا خنده دار بود
مثل اونجایی که مایکل خونه اون مربی تنیسه رو خراب کرد:D
نه منظورم انیمه های cgi مثل انیمه های رزیدنت اویل و فاینال فنتسی

الان غرب قشنگ زده صورت تمامی بانوان رو زشت کرده تنها امید ما شرق هست که این وضعیت رو درست کنه گیمایی مثل تیکن فاینال فنتسی و رزیدنت اویل دخترا خوش چهره دارن
 
  • Wow
Reactions: Cait Sith
به نظر من کهمشکل گرافیک مشکل نینتندو هست و باید به نیتندو خورده گرفت نه بازی ٬ اگه از همه ظرفیت کنسول استفاده نکرده بود میشه گفت اره مشکل داره اما اینطور که نیست
مثل اینه برا موبایل بازی بسازی بعد بهت بگند گرافیکش نسبت به بازی های کامپیوتری پایین هست پس باید نمرش کم بشه
 
  • Like
Reactions: Changed_Man 50
کلا وقتی ما به چیزی علاقه داریم وقتی یه نظر مخالف می‌شنویم بهش حمله میکنیم‌.الان ماکان بنده خدا راست میگه دیگه حالا ایشون کاربر سرشناس و قدیمی هستند مثلا من الان این حرفو میزدم زنده نمیزاشتنم .سوئیچ واقعا یه کنسول ضعیف از نظر فنی و ضعیف تر از نظر متریال ساخت و ui و os هستش که نینتندو تو باد فروش میلیونی خود سخت افزار و بازیهاش خوابیده به یه ورش هم نیست.سر بایونتا ۳ هم من گفتم واقعا حیف این بازی که روی پی اس و اکس باکس نیست و ما مجبوریم روی همچین کنسول ضعیفی بازیش کنیم یا فکر کنید مثلا زنوبلید روی کنسول های نسل ۹ واقعا چی میشد.
کلا سوئیچ را فقط باید به خاطر انحصاری های بی نظیر نینتندو رفت وگرنه تو ترد پارتی و سکند پارتی مرخصه
یادمون باشه اگر نینتندو نبود الان ادامه ی بایونتایی هم نبود 8->
خود من بشخصه منتظر سخت افزار قوی در نسل بعد نینتندو هستم
 
"مشکل گرافیک" :))=))😆🤣

دم به ساعت بازی با سر تا پا مشکل گرافیکی به دوستان میندازن و دوستان مشکلی ندارن:D بعد این مشکل گرافیک داره :))
نصف بازیها که میان رسما باید شیش ماه تا یه سال صبر کنی به ضرب کلی پچ و آپدیت بشه بازی کرد، جالبه واقعا:D
نه منظورم انیمه های cgi مثل انیمه های رزیدنت اویل و فاینال فنتسی

الان غرب قشنگ زده صورت تمامی بانوان رو زشت کرده تنها امید ما شرق هست که این وضعیت رو درست کنه گیمایی مثل تیکن فاینال فنتسی و رزیدنت اویل دخترا خوش چهره دارن
عزیزم مغزم ارور 404 داد اینا رو شنیدم:D
اولا انیمه CGI رو سرچ کن برات میاره هموناس که من میگم. اونی که شما میگی انیمیشن CGI ه. گرافیک CGI میخوای خب نینتندو ارائه نمیده و امکانشم کمه ارائه بده:D قبلا دو بار به نوعی تست زد بیشتر از جهت همکاری با ثرد پارتیا دید نمیشه وارد این حیطه شه.
اون بازیهام که نام بردی اصلا منظور من نبود و اسم ازشون نبردم گفتم خیل jrpg و کلا بازیهایی که گرافیک انیمه ای یا به قول بر و بچ اینجا کارتونی دارن کلی بازی مخلف هست سوای jrpg های مطرح از این دست که همه میشناسن از Ace Attorney بگیر تا عناوینی مثل Famicom Detective Club که ریمیکشو از SNES زدن برای سوییچ و... حالا بماند کلی ویژوال ناول هم برای این دستگاه اومده (چی بهتر از سوییچ رو هندهلد مود برای ویژوال ناول؟)

اون موردم که گفتی ژاپنم اول و آخر به موجش میپیونده:D زیاد دلتو صابون نزن، FF XVI هم موارد ال جی بی تـی داشت تو عربستان بن شد اخیرا:D
 
آخرین ویرایش:
"مشکل گرافیک" :))=))😆🤣

دم به ساعت بازی با سر تا پا مشکل گرافیکی به دوستان میندازن و دوستان مشکلی ندارن:D بعد این مشکل گرافیک داره :))
نصف بازیها که میان رسما باید شیش ماه تا یه سال صبر کنی به ضرب کلی پچ و آپدیت بشه بازی کرد، جالبه واقعا:D

عزیزم مغزم ارور 404 داد اینا رو شنیدم:D
اولا انیمه CGI رو سرچ کن برات میاره هموناس که من میگم. اونی که شما میگی انیمیشن CGI ه. گرافیک CGI میخوای خب نینتندو ارائه نمیده و امکانشم کمه ارائه بده:D قبلا دو بار به نوعی تست زد بیشتر از جهت همکاری با ثرد پارتیا دید نمیشه وارد این حیطه شه.
اون بازیهام که نام بردی اصلا منظور من نبود و اسم ازشون نبردم گفتم خیل jrpg و کلا بازیهایی که گرافیک انیمه ای یا به قول بر و بچ اینجا کارتونی دارن کلی بازی مخلف هست سوای jrpg های مطرح از این دست که همه میشناسن از Ace Attorney بگیر تا عناوینی مثل Famicom Detective Club که ریمیکشو از SNES زدن برای سوییچ و... حالا بماند کلی ویژوال ناول هم برای این دستگاه اومده (چی بهتر از سوییچ رو هندهلد مود برای ویژوال ناول؟)

اون موردم که گفتی ژاپنم اول و آخر به موجش میپیونده همونطور که زورش کردن L0licon رو تخته کنه:D زیاد دلتو صابون نزن، FF XVI هم موارد ال جی بی تـی داشت تو عربستان بن شد اخیرا:D
خدایی دخترا رو خیلی زشت کردن رو صورت هاشون جای زخم یا خیلی هیکلی هستن امیدوارم ژاپن به قیافه کارکترا نرینه
 
بله اما amd سر ally رسما دروغ میگه :D
amd ادعا می کنه شیدر های rdna3 توان پردازش موازی دارن بنابراین ترافلاپس روی کاغذ دو برابر :-??چیزی که در بنچمارک های rdna 3 مشخص صرفا روی کاغذ و تاثیری در پرفورمنس بازی ها نداره
ally هم 768 شیدر داره
در حالت 10 وات کلاک gpu حدود 800mhz معادل 1.2 ترافلاپس
در حالت 15 وات کلاک gpu حدود 1500 معادل 2.3 ترافلاپس
در حالت 30 وات کلاک gpu حدود 2200 معادل 3.3 ترافلاپس

سوییچ 2 حداقل دو برابر بهتر از دک :D نینتندو برای مقابله با شبیه ساز ها هم که شده این نسل کنسول قوی تری عرضه می کنه
اگر نینتندو یه دلیل جدی برای بالابردن قدرت داشته باشه همین مقابله با شبیه سازها هست (نینتندو سر آسون کپی شدن مدیوم سی دی و بعد دی وی دی دو نسل رو واگذار کرد. در این هد پایرسی و ایمولیتور براشون ناموسی هست).
 
نینتندو رو گیم کیوب و Wii U زد رزیدنت اویل و مس افکت و... منتشر کرد باعث موفقیتش شد یا فروش بالایی داشتن؟
در مورد خودم و دو نفر دیگه میتونم بگم که ریمیک رزیدنت 1 و رزیدنت زیرو باعث شد گیم کیوب بگیریم و بیفتیم تو دامن نینتندو.قبلش هیچ تصوری از زلدا و ماریو نداشتم.اونی که کنسول و رزیدنت ها رو بهش سفارش دادم،سوپر ماریو سان شاین رو هم تو بار آورده بود.گفتم ببینم چیه این بازی یه تستی کنم.هیچی دیگه.تور شدم. :D
در ضمن رزیدنت 4 رو گیم کیوب با کیفیت بالاتری نسبت به PS2 اجرا میشد.پیرمردها یادشونه.اون موقع محسوس بود.
 
در مورد خودم و دو نفر دیگه میتونم بگم که ریمیک رزیدنت 1 و رزیدنت زیرو باعث شد گیم کیوب بگیریم و بیفتیم تو دامن نینتندو.قبلش هیچ تصوری از زلدا و ماریو نداشتم.اونی که کنسول و رزیدنت ها رو بهش سفارش دادم،سوپر ماریو سان شاین رو هم تو بار آورده بود.گفتم ببینم چیه این بازی یه تستی کنم.هیچی دیگه.تور شدم. :D
در ضمن رزیدنت 4 رو گیم کیوب با کیفیت بالاتری نسبت به PS2 اجرا میشد.پیرمردها یادشونه.اون موقع محسوس بود.
آره یادمه
رزیدنت ۴ رو گیم کیوب کیفیتش از ریمیکش که امسال عرضه شد هم بیشتر بود
دوتا دی وی دی کوچیک دوست داشتنی

کنسول گیم اون زمان یه مفهوم دیگه ایی داشت و نینتندو همیشه این حس خاص کنسول گیم رو حفظ کرده
 

من بقیه رو نمیدونم ولی دلم چنین چیزی می خواد که نینتندو توی این دمو نشون داده شدنی هست

الان که سرکارم
برگشتم باید به داستان طولانی در مورد همین تک دمو بگم

قصه جالبیه. شماها ایجی ائونوما رو نمی شناسید
آخرین حرکتی که این بشر ممکنه کنه زدن یه بازی دیگه تو استایل twilight princess ىه :D فارغ از سخت افزار و بودجه و هر چی

آی قصه قصه قصه
نون و پنیر و پسته :D

برگردیم سال 2000
پلی استیشن 2 عرضه شده بود و قطعا داشت روی موفقیت های پلی استیشن 1 سوار می شد و با قدرت میتاخت جلو
از اون ور هم یه غولی به اسم مایکروسافت گفته بود داره وارد صنعت کنسول های گیمینگ میشه (سال 2000 فقط خبرهاش بود، سال بعد تو CES 2001 ـه که معرفی واقعی Xbox رقم می خوره. ولی قبل از اون همه میدونستن داره میاد)
بعد چشم همه به نینتندو بود که حاجی تو نسل قبل به استثنای بازی های خودت (که خودمونو گول نزنیم بهترین بازی های اون نسل بودن) بقیه جاها قافیه رو به پلی استیشن باختی
الان میخوای چیکار کنی؟

و در نظر بگیرید ساعت داشت برای نینتندو بد جور تیک تیک میزد. هر روزی که اینا پلی استیشن 2 رو تو بازار تنها به حال خودش میذاشتن از بازار خودشون کنده می شد و به اون ها اضافه می شد.
سر همین تو Space World Program 2000 (که یه چیزی تو مایه های Playstation Experience ـه برای شما اجنبی ها :D) نینتندو با قدرت سعی می کنه Gamecube رو معرفی کنه

دیگه من تاریخ رو بازگویی نکنم. گیم کیوب علی رغم تمام تلاش های نینتندو شکست سنگین تری میخوره و کلا باعث میشه رویه نینتندو برای کنسول سازی به کل عوض شه بعد از اون
ولی برگردیم به همون Space World Program 2000
نینتندو میخواست دست پر کنسولشو معرفی کنه و با Super Smash Bros. Melee و Luigi's Mansion و کلی بازی دیگه وارد میدون شده بود. ولی دو تا مورد جالب این جا وجود داشت.
از اون جا که نه زلدای بعدی نه ماریوی بعدی تو مرحله ای بودن که بشه نمایش شون داد، نینتندو به جاش ازشون دو تا Tech Demo ـی کوتاه نشون داد.
Tech Demo ـی ماریو رو اگه نمیدونید اون 128 تا ماریوی فعال به صورت همزمانیه که تو یه محیط سه بعدی در حال حرکت اند (که یه جورایی بیشتر از ماریوی بعدی نویدگر Pikmin بود)
و Tech Demo ـی زلدا.... هولی شعط

1683999087407.png


اینا همچین چیزی رو سال 2000 نشون دادن و گفتن "پشماتون بریزه! این آینده زلداست" و همه هم پشماشون ریخت که هولی شعط این ویدیوئه گرافیکش از بابای من بیشتره :D
خب اینو دیدید؟
وقتشه در مورد ایجی آئونوما صحبت کنیم. این یارو شخصیت اصلی داستانه این جا :D

1683999425530.png
یه زمانی بود که وقتی ایچیرو اودا (خالق مانگای وان پیس) رو که سرچ می کردی عکس های این بشر میومد. خیلی خنده بود :D

روزی روزگاری، ایجی آئونومای 25 ساله وارد دفتر نینتندو میشه و تو یه مصاحبه استخدامی با شیگرو میاموتو میگه "حاجی من نمیدونم ویدیو گیم پیدیو گیم چیه، من صرفا یه فارغ التحصیل دانشگاه هنر توکیو ام و بهم گفتن شما به آدمای با استعداد اون جا خوب پول میدید. اینم نمونه کارهام. میاموتو هم میگه "Hell Yeah... بیا تو استخدامی" و این جوری ایجی آئونوما تو سال 1988 بدون هیچ درکی از این که ویدیو گیم چه کوفت و زهرماریه وارد نینتندو میشه (25 سال بعد این بشر برای پلی تست سری، 20 بار Zelda: Tears of the Kingdom رو تموم می کنه. پیشرفت رو ببینید :D)

این بشر تا چند سال رو پروژه های مختلف نینتندو کار می کنه تا این که میاموتو اواسط دهه 90 یقه اش می گیره میگه بیا با ما رو پروژه زلدای جدیدمون کار کن.
آئونوما به عنوان یکی از کارگردان ها و طراح های اصلی وارد پروژه ساخت Zelda: Ocarina of Time میشه و دیگه هممون میدونیم نتیجه اون بازی چی از آب درمیاد

از این جا جالب میشه. آخر 1998 که Zelda: Ocarina of Time عرضه میشه نینتندو میگه "خب... این Ocarina of Time بدجور ترکوند. ما باید یه زلدا دیگه هم برای N64 بدیم که سوار موفقیت این بازی شه"
ولی از اون جا که وقت تنگ بوده و عملا دو سال و نیم دیگه گیم کیوب عرضه می شده، دو تا نظر مخالف تو نینتندو به وجود میاد :-t
میاموتو میاد از یه طرف میگه : آقا ما وقت نداریم، بیایید همون Ocarina of Time رو یخورده لول دیزاین اش رو به هم بریزیم و سخت ترش کنیم تو قالب Ocarina of Time Master Quest بدیم اش بیرون
و بعد آئونوما از اون ور محکم میاد میگه: نه آقا ما انجین ساختیم به این خفنی واسه OoT. بیایید باهاش هر جور شده یه بازی جدید بسازیم.
و بعد اینا واقعا بحث شون میشه. تهش میاموتو میگه "میدونی چیه... Fuck it. تمرکز مون رو میذاریم روی این بازی جدید تو. فقط دو تا چیز. اول این که خیلی وقت نداریم. تو کمتر از یه سال و نیم جمع کن ساخت شو و دوم این که درست فهمیدی، کارگردان اصلی بازی این دفعه خودتی!"

برای این که درک کنید وخامت اوضاع رو. ساخت Ocarina of Time چهار سال طول کشیده بود و عملا اینا حتی وقت نداشتن درست و درمون Asset برای بازی درست کنن.
آئونوما تو اقدامی حقیقتا انقلابی، میزنه از هر چی که از دوران ساخت OoT بوده تو این یه سال و دو ماه با تیم اش با تف به هم می چسبونه و نتیجه اش میشه Majora's Mask. بازی ای که فک همه رو میندازه زمین به ایده چرخه زمانی اش. اون جا میشه که نه فقط نینتندو بلکه عملا هر کی که یه سر و گوشی تو این سنعت به آب می داد دوزاری شون افتاد که این یارو آئونوما واقعا یه چیز دیگس و نینتندو سکان فرنچایز زلدا رو میده بهش.
البته بعدها آئونوما تو مصاحبه هاش از دوران ساخت Majora's Mask به عنوان یه کابوس طولانی یاد می کنه. :D

خب برگردیم همون Space World Program 2000

1684000721870.png

آئونومای از خدا بی خبر، مثل بقیه ما این Tech Demo ـی زلدا رو می بینه و در یه نگاه میگه "WTF این که زلدا نیست. این چیه اینا ساختن دارن به خورد مردم میدن"
ویژن و دیدگاهی که آئونوما نسبت به زلدا داشت با چیزی که ملت انتظارشو داشتن (و نینتندو هم میخواست به خورد ملت بده) یه میزان زیادی فرق و فاصله داشت
از نظر آئونوما کل اون ویدیو صرفا یه تلاش عجیب برای ادامه دادن میراث Ocarina of Time ـه و آئونوما اصن خریدار همچین چیزی نبود
در حقیقت اون موقع آئونوما داشت رو ایده های اولیه The Legend of Zelda: The Wind Waker کار می کرد و بازی ای بود که خیلی بهش امید داشت.

یه سال و خورده ای می گذره و این بشر و تیمش این بار تریلر بازی خودش رو به عموم نشون میده. اتفاقی که باید نوید بخش یه ریلیز خفن و بزرگ تو سری باشه و همه خوشحال باشن، ولی همه به هم میریزن بعد نمایش
اتفاقی که می افته اینه که تو اون دوره پلی استیشن و ایکس باکس داشتن با بازی های خفن و بزرگسالانه ای مثل GTA 3 و Halo و Metal Gear Solid جولان میدادن تو بازار و یه دنیای جدیدی رو به کنسول پلیرها نشون میدادن.
ولی این طرف از دید بازار نینتندو و کنسول جعبه شکل بنفش اش انگار هنوز تو فاز بازی های بچگونه مونده بود. در حقیقت این قضیه از زمان N64 وجود داشت و این جور روانی رو دوش نینتندو سنگینی می کرد
شاید به خاطر همینه که اون Tech Demo ـی زلدا تو سال 2000 اون شکلی بود.
بعد قاطی این جور روانی و ملتی که منتظر یه زلدا تو اون شکل و حال و هوا بودن، آئونوما میاد Zelda: The Wind Waker رو با یه ظاهر به شدت کارتونی به مردم نشون میده
مشخصا همه قاطی می کنن که نینتندو اینا رو گاگول گیر آورده و فکر کرده پلیر بیس زلدا یه مشت بچه اند

The Legend of Zelda: The Wind Waker سال 2003 عرضه میشه، نه تنها متای خودش 96 میشه، بلکه حتی متای ریمسترش 10 سال بعد روی WiiU میشه 91 که فقط ثابت می کنه عجب شاهکار استثنایی ای بوده
منتها موقع عرضه، طرفدارهای سری زلدا روی خوش به بازی نشون نمیدن و کیفیت بازی چندین سال طول می کشه تا رسوخ کنه به قلب عموم و بفهمونه که عجب بازی خوبی بوده.
این روش فروش بازی تاثیر سنگینی میذاره و جریان فروش افولی سری زلدا رو بیش از پیش تشدید می کنه

1684001813738.png

اگه نمودار رو خوب نگاه کنید متوجه میشید نینتندو با ریلیز Zelda: Wind Waker دنبال یه موفقیت در حد Ocarina of Time می گشته و نتیجه نهایی اون قدره رضایت بخش نبوده
تو سال های بعد، نینتندو با Zelda: Four Sword Adventure و Zelda: The Minish Cap سعی می کنه از زوایای دیگه مخاطب های بیشتری رو جذب این سری کنه
جفت شون به لحاظ تجاری اون موفقیتی که میخواستن رو کسب نمی کنن

و این جا انگار آئونوما با سر به دیوار خورده. خودتونو جای این بشر بذارید. ویژن و ایده ای که شما برای سری داشتید قطعا چیز خوبی از آب دراومده، ولی ملت نمیخوانش.
فروش بازی ها نسخه به نسخه داره بیشتر سقوط می کنه و فشار از سمت هم نینتندو و هم طرفدارها اینه که دوباره موفقیت Ocarina of Time رو تکرار کن. این اون چیزیه که همه میخوان.... این اون چیزیه که همه میخوان

آئونوما تو اون دوره تقریبا به جایی میرسه که میزنه به سرش کلا از سری زلدا بیاد بیرون. میاموتو ولی قانعش می کنه که برگرده و بالاخره بعد از یه سری کشمکش، آئونوما تسلیم میشه: "باشه، من دوباره یه چیزی شبیه Ocarina of Time میسازم"

سال 2004 بدون تقریبا هیچ ایده از این که پروسه ساخت قراره کجا بره و چی ساخته شه، آئونوما و تیمش صرفا یه چیزی سر هم می کنن که به اون ورژن واقع گرایانه و دارک Tech Demo سال 2000 زلدا نزدیک باشه و یه تریلر از توش دم آخری در میارن که فقط... و جدی میگم، فقط ببینن واکنش ملت بهش چیه. این قدر وضع بحرانی بوده. حتی تو تریلرش، بازی اون موقع اسم نداشته. نه که بخوان مثل Tears of the Kingdom اسم بازی رو مخفی کنن. اصن تو مرحله ای از ساحت و طراحی نرسیده بودند که بدونن بازی شون کامل در مورد چیه و براش اسم بذارن.

نتیجه میشه تریلر نهایی مراسم E3 2004 نینتندو و با توجه به واکنش ملت خیلی راحت میشه فهمید این چیزیه که علی رغم میل باطنی آئونوما، همه میخواستن.
درحقیقت این تریلر و ری اکشنش هاش کلا یک چیز تاریخی میشه بین افراد صنعت تو دیدیو گیم.



و بعد این دو سال کابوس وار دیگه برای ائونوما شروع میشه، دوره ای که وسطش نینتندو میگه "حاجی این بازی رو باید حتما به زمان لانچ Wii برسونی و از قابلیت هاش استفاده کنی" و آئونوما سرش رو میکوبونده به دیوار که چجوری به یه بازی واسه گیم کیوب، موشن کنترل درست کنه (البته آخر کار از باسن گرامی درمیاره که صرفا نشونه گیری بازی با موشن کنترل انجام شه و تیک تایید رو از نینتندو میگیره)

آخر سر Twilight Princess عرضه میشه. متای 95 هم میگیره و پرفروش ترین زلدا (تا اون زمان) میشه
ولی اتفاقی که می افته اینه که هر چی زمان میگذره ملت بیشتر متوجه میشن که حاجی، کلا twilight Princess همون Ocarina of Time روی Wii ـه عملا. :D همون مدل هایریول، همون سیستم پیشروی دانجن ها، همون بیت های داستانی، حتی همون باس فایت نهایی. و در حقیقت هر چی زمان میگذشت The Wind Waker محبوب تر از Twilight Princess می شد. تلاش آئونوما داشت واقعا نتیجه می داد. جفت شون بازی های خفنی بودند ها. ولی ویژنی که آئونوما داشت، هی موثر تر و موثر تر می شد.

گذشت و گذشت تا این که Wii U معرفی شد. تکرار اشتباهات. تلاش نینتندو برای به دست آوردن قلب گیمرهای هاردکور و نهایتا یه Tech Demo ـی عجیب دیگه از زلدا

1684005423222.png



آئونوما اینو می بینه و میگه Hell NO, We're not doing this shit again anymore
این دفعه ولی برخلاف دفعه قبل آئونوما با تجربه میاد وسط و یه کمپین تبلیغاتی چند ساله حساب شده واسه بازی میچینه و دو سال بعد این دمو میگه آقا بشینید سرجاتون زلدای بعدی این شکلیه :D :



و بعد از اون فقط تاریخه که تکرار میشه. آئونوما میزنه تو پوز همه و ثابت می کنه ویژنی که این بشر و تیم اش دارن فرای چهار تا تریلر خوشگل برای فروختن کنسوله
نفرت آئونوما از Twilight Princess رو بعدها میشه حتی از رویه ای که عرضه ریمستر این بازی تو مقایسه با ریمستر The wind Waker داشت هم فهمید. کلا اون بازی و اون سبک بازی ساختن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or