امتیازات The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • Thread starter Thread starter Z-fan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی نمرات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    181
  • نظرسنجی بسته شده است .
از قدیم گفتن هرکی بامش بیشتر برفش هم بیشتر هرکی ادعاش بیشتر به طبع حساسیت ملت و منتقدا هم بیشتر هرکی بیشتر از نظر گرافیکی ادعاش بشه به طبع بیشتر تو زمینه فنی بهش گیر داده میشه . هیچکس این وسط مقصر نیست جز اون شرکتی که ادعاش میشه چون اول از همه یـ سری ادعا کرده و انتظارات رو واسه خودش و فن هاش بالا برده و اگه نتونه اون انتظارات رو بر اورده کنه دودش تو چشم خودش میره . در ضمن سیستم نمره دهی هم چه خوشمون بیاد چه نیاد Objective ـه و شاخص و خط ثابتی نداره و تا بوده همین بوده .

در مورد نینتندو هم تا وقتی همچین بازیایی منتشر بکنه به شخصه من مشکلی با سخت افزارش ندارم .منتهی مشکل من با یکی مثل نینتندو دایورت کردنش تو دادن خدمات و سرویسهاش + یـ سری سیاست های قیمت گذاریش ـه (فک کن نینتندو میاد بابت سرویس انلاین داغونش پول هم میگیره !) اینا همه بر میگرده به نداشتن رقیب مستقیم . اگه همونجور که سونی و Xbox تو این زمینه باهم رقابت داشتن نینتندو هم به چالش کشیده میشه قطعا اوضاع خیلی فرق میکرد ولی خوب چندین ساله نینتندو تکی یـ گوشه بازار خودش رو گسترش داده بدونه اینکه بقیه بخوان اون بازار رو تصاحب کنن
 
این قضیه فریم و فلان افکت و رزولوشن که خیلی دوست دارید نتیجه ش میدونید در کل چی بود؟؟؟ این بود که از کنسول میان نسلی نسل قبل رسیدیم به تنظیمات گرافیکی + کنسول میان نسلی تو نسل فعلی! خروجیش؟ همچنان تمرکز رو ریمسترها و ریمیک ها + عناوین سرشار از مشکلات گرافیکی که سوغات جدید این نسلن!

سوییچ یه کنسول ترکیبی هست تو ابعاد کوچیک سوای اینکه نینتندو مدتهاست سخت افزار قوی نمیده. هیچ منتقدی قطعا ازش تو این زمینه انتظار نداره. همونطور که روی GBA که اوایل عمر PSP هم هنوز ساپرت میشد هیچ کدومشون ازش انتظار گرافیک PSP نداشتن.

بعد نمیدونم چرا بعضی از دوستان حتما از نظرشون گیم باید نهایت گرافیک رو به نمایش بذاره اصلا از ژانرهایی که هست غافلن. سبکهایی مثل زلدا یا نقش آفرینی های ژاپنی که هستن یا نمیدونم عناوین ماریو و کلی بازی ژاپنی دیگه جورین گروه خونیشون به اینمورد نمیخوره. الانم همین TotK فکر کنم دوستان خوب میدونن تو سبک گرافیک خودش اتفاقا هیچم کم نداره روی یه تبلت و یه داک هم نمیشه انتظار چیزی بیشتر داشت از لحاظ رزولوشن و افکتها و...
اگه انقدر برای کسی انقدر این آپشنها مهمه قیدشو بزنه.
بعد اون قضیه پول گرفتن نینتندو هم باز بیشتر برمیگرده که ما از اول با نینتندو رشد نکردیم بفهمیم چی ارائه میده که مردم جاهای دیگه چسبیدن بهش. دقیقا داره راه درستی میره. رقبا هم میتونن همین بازیهای سی فریم و بدون ری تریسینگ و فلان رو بیشتر بدن پول دربیارن.
 
خود فیزیک BOTW باور نکردنی بود، با اینحال فیزیک در TOTK در یک کهکشان دیگه سیر میکنه.
من بشخصه بازی ندیدم، فیزیکی به این حد قوی داشته باشه.
یادش بخیر موقع معرفی کنسول های جدید همش میگفتیم به به این دفعه کنسول ها قوین و فیزیک پشن افکن و ... میبینیم تو بازی های نسل بعدی :-"
سال 2023 شد و بهترین فیزیک بین بازی ها رو روی کنسول نیمه دستی با سخت افزار ذغالی داریم میبینیم :| :| بازی های کنسول های نسل جدیدم والا اب قطعه هنوز:-"

فیزیک و تعامل محیط و ایتم ها با هم اصلا یه چیزی عجیب غریبیه ادم واقعا تعجب میکنه چطور توی بازی و روی این سخت افزار پیاده شده.
 
یادش بخیر موقع معرفی کنسول های جدید همش میگفتیم به به این دفعه کنسول ها قوین و فیزیک پشن افکن و ... میبینیم تو بازی های نسل بعدی :-"
سال 2023 شد و بهترین فیزیک بین بازی ها رو روی کنسول نیمه دستی با سخت افزار ذغالی داریم میبینیم :| :| بازی های کنسول های نسل جدیدم والا اب قطعه هنوز:-"

فیزیک و تعامل محیط و ایتم ها با هم اصلا یه چیزی عجیب غریبیه ادم واقعا تعجب میکنه چطور توی بازی و روی این سخت افزار پیاده شده.
بزار GTA VI بیاد یه لیک اومده که فقط 4 سال روی فیزیک آب داخل بازی کار کردن خودم اصلا پشمام ریخت میگن بین 1 تا 2 میلیارد رو گیم هزینه کردن
 
بزار GTA VI بیاد یه لیک اومده که فقط 4 سال روی فیزیک آب داخل بازی کار کردن خودم اصلا پشمام ریخت میگن بین 1 تا 2 میلیارد رو گیم هزینه کردن

به نظرم بیخیال شو‌ دو روز دیگه میان سر همین حرفهای تو و ماکان فنهای FF رو تاپیک نمرات FF 16 یقه میکنن نینتندو فنها:دی

بعد بودجه GTA هر چقدر باشه اون بازی سندباکسه ولی BotW و TotK فقط یه سری المنتهای سندباکسو دارن
 
از قدیم گفتن هرکی بامش بیشتر برفش هم بیشتر هرکی ادعاش بیشتر به طبع حساسیت ملت و منتقدا هم بیشتر هرکی بیشتر از نظر گرافیکی ادعاش بشه به طبع بیشتر تو زمینه فنی بهش گیر داده میشه . هیچکس این وسط مقصر نیست جز اون شرکتی که ادعاش میشه چون اول از همه یـ سری ادعا کرده و انتظارات رو واسه خودش و فن هاش بالا برده و اگه نتونه اون انتظارات رو بر اورده کنه دودش تو چشم خودش میره . در ضمن سیستم نمره دهی هم چه خوشمون بیاد چه نیاد Objective ـه و شاخص و خط ثابتی نداره و تا بوده همین بوده .

در مورد نینتندو هم تا وقتی همچین بازیایی منتشر بکنه به شخصه من مشکلی با سخت افزارش ندارم .منتهی مشکل من با یکی مثل نینتندو دایورت کردنش تو دادن خدمات و سرویسهاش + یـ سری سیاست های قیمت گذاریش ـه (فک کن نینتندو میاد بابت سرویس انلاین داغونش پول هم میگیره !) اینا همه بر میگرده به نداشتن رقیب مستقیم . اگه همونجور که سونی و Xbox تو این زمینه باهم رقابت داشتن نینتندو هم به چالش کشیده میشه قطعا اوضاع خیلی فرق میکرد ولی خوب چندین ساله نینتندو تکی یـ گوشه بازار خودش رو گسترش داده بدونه اینکه بقیه بخوان اون بازار رو تصاحب کنن
یه زمانی من اگر میخواستم ویچر ۳ و ولفنشتاین رو با کنسول دستی بازی کنم فقط و فقط سوئیچ توی بازار موجود بود ولی الان با وجود استیم دک و کنسول جدید ایسوس اون دسته از گیمر هایی که صرفا دنبال بازی کردن با کنسول دستی بودن توی اتوبوسی سفری مترویی فقط میخواستن سرشون گرم بشه مطمئنن خیلی هاشون سمت سوئیچ نمیرن چون گزینه های جدید توی بازار اومده و دست بازی تری توی انتخاب دارن
اگر کنسول بعدی نینتندو دوباره سخت افزار زغالی بشه من شک ندارم یه درصد قابل توجهی از خریداران کنسول دستی رو از دست میده
فروش بالای استیم دک هم نشون میده بازار خوبی پیدا کرده
 
  • Like
Reactions: Z-fan
ویدیو های بازی رو میبینی با خودت میگی اگه اینا بازی میسازن پس بقیه چه غلطی میکنن؟!

به قول منتقد IGN اینا یه سیستم ساختن که یه هیچی «نه» نمیگه و هرچی تو ذهنت هست رو میتونی امتحان کنی!
 
یه زمانی من اگر میخواستم ویچر ۳ و ولفنشتاین رو با کنسول دستی بازی کنم فقط و فقط سوئیچ توی بازار موجود بود ولی الان با وجود استیم دک و کنسول جدید ایسوس اون دسته از گیمر هایی که صرفا دنبال بازی کردن با کنسول دستی بودن توی اتوبوسی سفری مترویی فقط میخواستن سرشون گرم بشه مطمئنن خیلی هاشون سمت سوئیچ نمیرن چون گزینه های جدید توی بازار اومده و دست بازی تری توی انتخاب دارن
اگر کنسول بعدی نینتندو دوباره سخت افزار زغالی بشه من شک ندارم یه درصد قابل توجهی از خریداران کنسول دستی رو از دست میده
فروش بالای استیم دک هم نشون میده بازار خوبی پیدا کرده
نه رفیق استیم دک تاثیر خاصی روی فروش کنسول نینتندو نمیتونه بذاره بهت قول ۱۰۰٪ میدم.
بزرگتراش از کنسول سگا یعنی game gear بگیر تا بعدش PSP و PS Vita کلی از کنسولای نینتندو رقیبشون جلوتر بودن کاری پیش نبردن نتونستن به حاشیه ببرن کنسول نینتندو رو و تو بهترین حالت فقط مثلا دو نسل بودن. سگا که رسما تمام زورشو زد حتما تفاوت فاحش گیم گیر با گیم بوی رو سرچ کن
در کل سخت افزار این شکلی از زمان نینتندو ۶۴ داره میده این وسط فقط گیم کیوب استثنا بوده
حتی قبل ترش NES و SNES رقبای قویتری داشتن:D
همینا رو غنیمت بشمارید به نظرم احتمالش کم نیست برای نسل بعد بزنه تو خط کلود همین الانشم بعضی از بازیهای گرافیک بالای سوییچ که سوییچ نمیکشتشون این حرکت رو روشون زده:D اونوقت ما با این نت زغالی باید سماق بمکیم.
از اونورم نسل بعد از اونجایی که اون بازاری که تو خارج برای کنسولهای سونی و مایکرو هست خریدارا دقیقا مثل شماها فکر میکنن احتمالا چهار پنج تا ورژن کنسول هر کدوم میدن و رسما تنظیمات گرافیکی مثل pc و مشکلات بازیها به مراتب بیشتر. فکر نکنم چیز بعیدی باشه.
به هر حال از این عناوین ۳۰ فریم غیر ۴k و با گرافیک تاریخ گذشته استفاده کنید، نسل بعد شاید نینتندو هم در دسترس نبود و با شرایطی که الان هست و اون زمان تشدید میشه سازنده ها مثل همین سازنده های استار وارز جدید بازی از لحاظ فنی داغون میدن راحتم از سر باز میکنن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: snoko
ویدیو های بازی رو میبینی با خودت میگی اگه اینا بازی میسازن پس بقیه چه غلطی میکنن؟!

به قول منتقد IGN اینا یه سیستم ساختن که یه هیچی «نه» نمیگه و هرچی تو ذهنت هست رو میتونی امتحان کنی!
اینی که میگی من تو این ۵۰ ۶۰ ساعتی که بازی کردم به عینه دیدم.مثلا یه جا گیر میکنی یه فکر احمقانه به سرت میزنه تستش میکنی میبینی جواب داد میگرخی.
باور کنید تو این ضمینه ها هیچ بازی حتی نزدیک به این بازی هم نداریم
 
بزار GTA VI بیاد یه لیک اومده که فقط 4 سال روی فیزیک آب داخل بازی کار کردن خودم اصلا پشمام ریخت میگن بین 1 تا 2 میلیارد رو گیم هزینه کردن
اصلا فلسفه ساختاری پشت سری GTA زمین تا آسمون متفاوت از زلدا هستش و در نتیجه مقایسشون با هم بشدت بی ربطه. وقتی ما در مورد فیزیک زلدا داریم حرف میزنیم منظورمون فیزیک استفاده شده در بطن گیم پلی هستش. راکستار در سری GTA سعی میکنه یه جهان رئال عرضه کنه که درش شما میتونی بی نهایت فعالیت مختلف انجام بدی. این فعالیت ها در ذات خودشون الذاما وابستگی سنگینی به فیزیک ندارن و اون فیزیک انجین بیشتر نقش چاشنی برای جذابیت بیشتر اون دنیا و حس بیشتر واقع گراییش ساخته شده. توی BotW و TotK، جهان خود زمین بازیه و یکی از روش های اصلی تعامل باهاش، فیزیک انجینی هست که براش طراحی شده. در نتیجه اهمیت فیزیک توش خیلی بیشتره.
این که توی GTA فیزیک آب فلانه خیلی تاثیری توی نحوه تموم کردن ماموریت سرقت از بانک نداره. ولی توی TotK فیزیک آب خودش میشه وسیله ای برای حل پازل های بازی ( کسایی که شراین Deep Force رو رفتن میدونن چی میگم)
 
اصلا فلسفه ساختاری پشت سری GTA زمین تا آسمون متفاوت از زلدا هستش و در نتیجه مقایسشون با هم بشدت بی ربطه. وقتی ما در مورد فیزیک زلدا داریم حرف میزنیم منظورمون فیزیک استفاده شده در بطن گیم پلی هستش. راکستار در سری GTA سعی میکنه یه جهان رئال عرضه کنه که درش شما میتونی بی نهایت فعالیت مختلف انجام بدی. این فعالیت ها در ذات خودشون الذاما وابستگی سنگینی به فیزیک ندارن و اون فیزیک انجین بیشتر نقش چاشنی برای جذابیت بیشتر اون دنیا و حس بیشتر واقع گراییش ساخته شده. توی BotW و TotK، جهان خود زمین بازیه و یکی از روش های اصلی تعامل باهاش، فیزیک انجینی هست که براش طراحی شده. در نتیجه اهمیت فیزیک توش خیلی بیشتره.
این که توی GTA فیزیک آب فلانه خیلی تاثیری توی نحوه تموم کردن ماموریت سرقت از بانک نداره. ولی توی TotK فیزیک آب خودش میشه وسیله ای برای حل پازل های بازی ( کسایی که شراین Deep Force رو رفتن میدونن چی میگم)

حالا اینا هیچی
Botw یکی دو تا کوئست داشت که مبناش فقط روی سایه های دینامیک بازی بودن
Like bro, holy shit :دی

صدتا بازی اوپن ورلد سایه دینامیک دارن ولی چندتاشون میشینه گیم پلی برمبناش طراحی می کنه؟
 
حالا اینا هیچی
Botw یکی دو تا کوئست داشت که مبناش فقط روی سایه های دینامیک بازی بودن
Like bro, holy shit :D

صدتا بازی اوپن ورلد سایه دینامیک دارن ولی چندتاشون میشینه گیم پلی برمبناش طراحی می کنه؟
توی TotK هم اتفاقا داره همچین چیزی:دی
 
به نظرم بیخیال شو‌ دو روز دیگه میان سر همین حرفهای تو و ماکان فنهای FF رو تاپیک نمرات FF 16 یقه میکنن نینتندو فنها:D

بعد بودجه GTA هر چقدر باشه اون بازی سندباکسه ولی BotW و TotK فقط یه سری المنتهای سندباکسو دارن
میدونم ولی هرجارو نگاه کنی زلدا رو به خاطر جهان باز بودن و جهان گسترش می پرستن

اصلا فلسفه ساختاری پشت سری GTA زمین تا آسمون متفاوت از زلدا هستش و در نتیجه مقایسشون با هم بشدت بی ربطه. وقتی ما در مورد فیزیک زلدا داریم حرف میزنیم منظورمون فیزیک استفاده شده در بطن گیم پلی هستش. راکستار در سری GTA سعی میکنه یه جهان رئال عرضه کنه که درش شما میتونی بی نهایت فعالیت مختلف انجام بدی. این فعالیت ها در ذات خودشون الذاما وابستگی سنگینی به فیزیک ندارن و اون فیزیک انجین بیشتر نقش چاشنی برای جذابیت بیشتر اون دنیا و حس بیشتر واقع گراییش ساخته شده. توی BotW و TotK، جهان خود زمین بازیه و یکی از روش های اصلی تعامل باهاش، فیزیک انجینی هست که براش طراحی شده. در نتیجه اهمیت فیزیک توش خیلی بیشتره.
این که توی GTA فیزیک آب فلانه خیلی تاثیری توی نحوه تموم کردن ماموریت سرقت از بانک نداره. ولی توی TotK فیزیک آب خودش میشه وسیله ای برای حل پازل های بازی ( کسایی که شراین Deep Force رو رفتن میدونن چی میگم)
این فیزیک آب GTA که من گفتم برای این طراحی شده که ملت بتونن توی بازی موج سواری کنن توی سری زلدا هم میشه کارای مختلفی کرد مثل کایت سواری از نظر تنوع کارایی که میشه انجام داد فقط GTA به ذهنم می رسه که بشه با زلدا مقایسه کرد
 
  • Poker Face
Reactions: Sepi_60
میدونم ولی هرجارو نگاه کنی زلدا رو به خاطر جهان باز بودن و جهان گسترش می پرستن


این فیزیک آب GTA که من گفتم برای این طراحی شده که ملت بتونن توی بازی موج سواری کنن توی سری زلدا هم میشه کارای مختلفی کرد مثل کایت سواری از نظر تنوع کارایی که میشه انجام داد فقط GTA به ذهنم می رسه که بشه با زلدا مقایسه کرد
من میگم حل پازل شما میگی موج سواری! متاسفانه تا خودت بازی نکنی متوجه منظورم نمیشی. البته با این مقاومتی که نشون میدی فک کنم بازی هم بکنی فرقی نکنه:دی
به عنوان فن FF میگم درست نیست برای خاطر موفقیت FF16، الکی به این بپری ( چون دیدم تو تاپیکش چنین حرفی زدی میگم)
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Z-fan
من میگم حل پازل شما میگی موج سواری! متاسفانه تا خودت بازی نکنی متوجه منظورم نمیشی. البته با این مقاومتی که نشون میدی فک کنم بازی هم بکنی فرقی نکنه:D
به عنوان فن FF میگم درست نیست برای خاطر موفقیت FF16، الکی به این بپری ( چون دیدم تو تاپیکش چنین حرفی زدی میگم)
tp-darknut-battle.jpg
نه من زلدا بازی کردم معما هارو هم میدونم اره خب gta معما نداره و از روش های گسترده ای میشه ماموریت رو تموم کرد


بحث من الان این یه زمانی نینتندو کیفیت بازی هاش از پلی استیشن هم بالاتر بود ولی ول کرده این روشو این دوستان هم میگن توان رقابت توی بازار کنسول خانگی رو نداره. نینتندو کلی بازی هاش میفروشن با همین پول می تونه کلی استدیو بخره و انحصاری هاشو گسترش بده

و در ضمن نکته ای که وجود داره اینکه تا الان فهمیدیم که FF16 هنوز خیلی چیزا داره که نشون ندادن هنوزم شانس گوتی شدن رو داره بالای 90 شدن متای بازی رو خودم تضمین میکنم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or