امتیازات The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • Thread starter Thread starter Z-fan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی نمرات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    181
  • نظرسنجی بسته شده است .
حالا زلدا نه، چون کلا یه یونیورس دیگه ای از کیفیته و مخصوصا دیزاینرهاش خیلی آدمی زاد نیستن، ولی کلا باید بازی های نینتندو رو سر پرفورمنس های ضعیف حسابی بکوبن بلکه نینتندو کنسول های بهتر بده بیرون. واقعا این استراتژیش برای من قابل درک نیست و نمیفهمم چرا باید بازی هایی رو تجربه کنیم که از نظر گرافیکی و کلا پرفورمنس دو سه نسل عقبن؟ کی این استاندارد رو داره تعیین میکنه؟ چرا من باید یه بازی بزرگ رو 20 فریم تجربه کنم و حق اعتراض هم نداشته باشم؟ چون خود بازی باکیفیته؟ چه ربطی داره؟ این فضای مسمومی که فن های افراطیش ساختن جز اینکه به نفع جیب سازنده هاست خیرش به کی رسیده؟

مثلا من بیونتا 3 رو از نظر گیم پلی دوست داشتم، اما ویژوال بازی و پرفورمنسش ماقبل فاجعه است. با این حال متاش میشه 86. ریمستر Metroid Prime عملا همون بازیه و چون Switch خیلی سخت افزار بهتری از GC نیست (:D) حتا ویژوال خفنی هم پیدا نکرده، با این حال متاش میشه 94! در صورتی که بازی اورجینال هرچقدر هم که خفن باشه (متاش فکر کنم 97 بوده!!!) ولی گذر زمان و قدیمی شدن رو که دیگه نمیشه انکار کرد! متروید پرایم ریمستر چی به بازی اصلی اضافه کرده که کماکان میتونه همون اسکورهارو تکرار کنه؟ ضمن اینکه باز پرفورمنس آنچنان خوبی نداره.

من واقعا منکر کیفیت بسیار بالای بازی های نینتندو نیستم، اما به همون اندازه که جذابیت بازی هاش غیر قابل بحثه، ضعیف بودن پرفورمنس و گرافیکش هم یه فکت غیر قابل انکاره و چرا نباید موقع تعیین ارزش بازی هاش لحاظ بشه این فاکتور؟ مثلا سر H:FW تو بسیاری از نقدها سر مساول فنی ایراد گرفته شد از بازی، مثل اینکه چرا فاگ هست و از اینجور چیزها و طبیعتا نمره هم کم کردن. چرا در خصوص اون بازی که اون ویژوال بزرگ رو داره ایرادات گرافیکی باید انقدر مهم باشه اما در بازی های Switch مثلا نه؟ چون سخت افزار ضعیفه؟ خوب چرا باید اصلا نینتندو یه کنسول انقدر ضعیف رو بده بیرون؟ چون طرفداراش به گرافیک اهمیت نمیدن؟ کلا برای من علامت سوال زیاد هست.
ماکان متروید پرایم جدا اینکه ویژوالی بیشتر ریمیک محسوب میشه و نه ریمستر، اتفاقا از نظر پرفرمنس خیلی خوبه شرایطش:دی کاملا 60 فریم لاکه و کلا خیلی چیز ترتمیزی در آوردن. از نظر نحوه کنترل هم که تماما بروز رسانی شده و قشنگ به یه FPS مدرن تبدیلش کردن. در کل نسبت به توان سخت افزاری سوییچ کار خیلی خوبی از آب دراومده. یه سری از نکات ویژوالیش اصلا ماورای چیزیه که از سوییچ انتظار میره.
در مورد پرفرمنس TotKبه طور کلی در اکثر مواقع رو 30 فریم ثابته و معدود جاهایی پیش میاد که افت فریم به اون شکل داشته باشه. ولی چیزی که کاملا پشم ریزونه وسعت وحشتناک بازی بدون لودینگ هستش. یعنی شما از آسمون هفتم میتونی دایو کنی تا ته یه گودالی که فقط 3 متر از هسته زمین بالاتره اونم بدون حتی نیم ثانیه لودینگ!! این رو PS5 هم قفله الان:دی فیزیک انجین بازی هم که نیاز به تعریف نداره که چه کارهای تخیلیی ملت دارن باهاش انجام میدن که من حداقل در هیچ بازی دیگه ای چنین فیزیکی که در گیم پلی ادقام شده باشه ندیدم. بنظرم کاری که اینا از نظر تکنیکی روی این سخت افزار انجام دادن ماورالطبیعه ای هستش اونم فقط با 16 گیگ حجم!
اینکه چرا به H:FW ایراد تکنیکی میگیرن ولی به زلدا نه چون زلدا بغیر بحث فریم ریت اصلا ایراد پرفرمنسی نداره! بازی تقریبا عاری از باگه و همه چی به شدت یه دست و ترتمیز در اومده. دقیقا هم نکته برتری نینتندو در همینه که بجای ارائه تجربه ای که پر از نکات خفن گرافیکیه ولی دریایی از ایرادات فنیه، یه چیزی ارائه میده که در همه بخشهاش تناسب وجود داره. بعد اصلا سطح ایمرسیوی که توی دنیای TotKوجود داره واقعا سر سوزنیش در H:FW نیست که بتونن باهم مقایسه بشن. H:FW رو ویژوالش سواره تا گیم پلی و وقتی مشکل تکنیکی داره خیلی بیشتر به چشم میاد تا زلدایی که رسالتش چیز دیگه ایه.
کلا نینتندو کمتر دوره ای بوده که ادعای گرافیک تکنیکی داشته و همیشه آرت استایل و پرفرمنس و تجربه یه دست رو ترجیح میداده. الانم فک نکنم کسی از ضعف سخت افزاری سوییچ دفاع بکنه ولی خب وقتی کنسول فروش داره و همچنان بازی ها بزرگی براش عرضه میشه، نینتندو هم عجله ای برای معرفی جدید نداره.
اینکه فک کنیم منتقدا عاشق چشم ابروی نینتندوئن که به بازیاش امتیاز بالایی میدن از نظر من بیشتر میره توی حیطه تئوری توطئه:دی کما اینکه همین اواخر استاروارز با اون وضعیت فاجعه بار تکنیکیش عرضه شد ولی به لطف گیم پلی و ورلد دیزاین غنیش نمرات خیلی خوبی گرفت.
 
دوستان به نظر من این جواب ها یه مقدار توجیهی هست، به نظر من باید کوتاه امدن رو بزارن کنار نینتندو مجبور بشه در کنار نوآوری و کیفیت ذاتی بالای بازی هاش، سخت افزار قوی رو هم لحاظ کنه واقعا، نه اینکه مجبور باشیم مابین این پیشرفت های گرافیکی بازی های منسوخ رو بریم و بعد بگیم خوب سخت افزار ضعیفه دیگه، انتظار دیگه ای نمیشه رفت! نینتندو و یا هر کمپانی بزرگ دیگه ای، تا مجبور نباشه که نمیاد برای خودش هزینه بتراشه! بده همین زلدا فوق خفن رو با گرافیک و پرفورمنس بهتر بازی کنیم؟

فقطم بحث نینتندو نیست، مثلا همین Jedi Survivor، متاش شده 86 در صورتی که بازی بروکنه! اصلا قابل رفتن نیست انصافی! من رو حساب همین نمره بالا سریع رو PS5 گرفتم، اما باید کلی صبر کنم پچ بدن بلکه بشه درست تجربه اش کرد. هرچقدرم که گیم پلی خوب باشه وقتی از نظر فنی درست پیاده سازی نشده ایده، باید نمره پایین بگیره، یه 5 6 مهمونش کنن یاد بگیرن بازی ناقص و غیر قابل اجرا رو نباید داد بیرون، مخاطب هم تکلیفش روشن بشه، من نوعی بفهمم الان نباید رفت سراغش و باید صبر کنم وقتی استیبل شد بگیرمش.

کلا این سخت گیری های فنی به شکل سلیقه ای اعمال میشه، یه جا منتقد از در دروازه رد نمیشه و یبار تو سوراخ سوزن شیرجه میزنه.
ماکان جان من خیلی وقته دیگه بازی های پی سی رو با یک فاصله چند ماهه بازی میکنم
دلیل اولش بهینه نبودن بازی هستش اصلا خیلی این موضوع باب بدی شده
دلیل دومش هم خب کرک نشدنشه
ولی بازم دلیل اولش مهم تره
 
کلا باید بازی های نینتندو رو سر پرفورمنس های ضعیف حسابی بکوبن بلکه نینتندو کنسول های بهتر بده بیرون
ببین میتونی یه کاری کنی ما شبیه ساز بازها رو کلا از تجربه گیم های نینتندو محروم کنی :D

در مورد اینکه منتقد ها با نینتندو یه خورده مهربون ترند رو تا حدی قبول دارم. برای مثال از نظر من که خب نظر شخصیه هیچ کدوم از ماریوهای دوران 3d در حد امتیازهای 95 و این حدود نیستن و 85 اینا بیشتر بهشون میخوره ولی خب واقعا باید قبول کنیم زلدا اینطور نیست و واقعا هرچی میگیره حقشه حتی با تمام اشکالات فنی.
ضمن اینکه فراموش نکنیم شرکتها منابع محدودی در اختیار دارن و نینتندو داره منابعش رو صرف چیزی غیر از سخت افزار میکنه و این با سلیقه یکی مثل من کاملا قابل قبوله و اصلا همین رو میخوام. یه مثال گیمی که خودت طرفدارشی برات میزنم یه زمانی فاینل فانتزی بهترین بازی عمرم بود . زمان 7 و 8. هرقدر گرافیک بالاتر رفت همونقدر بازی برام بیخودتر شد نه بخاطر خود گرافیک (چون کیه که از گرفیک و فریم ریت بهتر بدش بیاد) بلکه بخاطر اینکه تمرکز روی گرافیک بود و جنبه هایی که بازی رو شاهکار میکرد کم کم فراموش شد. حالا یه عده هم بودن که دقیقا برعکس براشون 10 شد بهترین بازی بخاطر گرافیک بالا.
الان سونی و مایکرو پرچمدار گرافیک کنسولی هستن یه نینتندو این وسط مونده که بجای گرافیک رو چیزهایی تمرکز میکنه که سلیقه امثال من رو هم که اتفاقا کم نیستیم و فقط در فرومها که محل جنگ طرفداران گرافیک و مسائل فنیه صدامون کمه رو پوشش بده.
همین الان اگه رئیس نینتندو بیاد از من بپرسه دوست داری سیاست شرکت رو عوض کنیم و جذابیت گیم رو فدای گرافیک و پرفورمنس 60 فریم و اینها کنیم ( یعنی مشابه همینی که بقیه دارن انجام میدن) من بهش میگم نه دستت درد نکنه شما لطفا همین مسیر قبلی رو ادامه بدین اگرهم شد سالی 4 تا زلدا بیرون بدین :D
 
طرف خوار مادر مغلطه رو پیوند میده بعد به بقیه میگه توجیه میکنید
ینی کل کامیونیتی دارن سه ساله میگن سیستمت ضعیفه نینتندو نمیفهمه، بعد با نمره کم کردن از یه بازی میفهمه؟
مگه مشکل از بهینه سازی دولوپر هاست که نمره ازش کم کنن.
مساله اینه که نینتندو کلا تو سیاست هاش حالت دگمی داره و راه خودشو میره.
 
  • Like
Reactions: Sina pishdar
در تکمیل فرمایشات قبلیم:دی بنطر من خیلی سخته که خر و خرما رو باهم بخوایم! نمیگم شدنی نیست ولی خب چندتا گیم میتونیم نام ببریم که از نظر وسعت جهان و عمق گیم پلی مثل TotK باشن و در عین حال دستاورد گرافیکی هم باشن؟ من تنها چیزایی که به ذهنم میرسه فقط ویچر ۳ و سری هورایزن هستش که هیچکدوم هم گیم پلی ایمرسیو ندارن. حالا چرا روی ایمرسیو تاکید دارم؟ چون ارائه گیم پلی با این سطح از اینتراکتیوی نیازمند دیزاین خیلی دقیق در جای جای بازی و سطح پولیش خیلی بالا هستش.
من بعید میدونم میزان دقت و وسواسی که آنوما و تیمش صرف ساخت TotK در چند سال گذشته کردن، خرج بزرگ کردن بچه هاشون کرده باشن:دی در نتیجه باید قبول کنیم که منابع محدودی وجود داره و اگه چنین گیمی بخوای بسازی خیلی سخته که از منظر گرافیک فنی هم بتونی کار بزرگی بکنی. یعنی اگه نینتندو سخت افزار خفن تری هم میداد من بعید میدونستم بغیر از فریم ریت بهتر و رزولوشن بالاتر، در ویژوال Totk تغییر محسوسی اتفاق میوفتاد.
 
متای بازی تا اینجا فقط یک نقد زرد داشته که تنها بازی که خاطرم نقد زرد نگرفته FORZA HORIZON 5 هست
اون سایت تازه کار تازه دو ساله وارد متا شده زیاد حساب نیست
همون نمره 6 که به Forspoken داده برداشته به TotK داده
فکر کنم برای اکتیویژن بلیزارد هم هست
جای سرمایه گذاری تو این بخشها و دادن این نقدهای مزخرف بهتره به عناوین خودش برسه.

به نظرم باید متا باید یه سیستمی بذاره ضریب تاثیر این سایتهای تازه وارد و ترول رو کمتر حساب کنه... یعنی تازه وارد بودن یه پوئن منفی شه، و ترول کردن و نمره پرت دادن یا شاد زدن هر چی اسمشه هم باز یه پوئن منفی اینکه تاثیرش با گیم اسپات یکی باشه به هیچ وجه معقول نیست. الان تا دیروز اسم این سایته هم نمیدونستم و خیل عظمیم مثل من. درصورتیکه 9 یا 10 میداد هیچ کس نگاهشم نمیکرد
اسمشم نمیارم چون کلا سایتش فاقد ارزش مطرح شدنه با این تفاسیر. حالا برای هر مجموعه بزرگی که میخواد باشه یا هر چقدر شاخ و برگ داشته باشه هدفش Click Bait و مشهور شدن بوده و لاغیر نه نظر شخصی. اگه اعتبار و سابقه داشت یه جا مثل گیم اسپات یا IGN این 6 رو میداد قضیه فرق داشت قطعا.
 
  • Like
Reactions: earendilist
حالا زلدا نه، چون کلا یه یونیورس دیگه ای از کیفیته و مخصوصا دیزاینرهاش خیلی آدمی زاد نیستن، ولی کلا باید بازی های نینتندو رو سر پرفورمنس های ضعیف حسابی بکوبن بلکه نینتندو کنسول های بهتر بده بیرون. واقعا این استراتژیش برای من قابل درک نیست و نمیفهمم چرا باید بازی هایی رو تجربه کنیم که از نظر گرافیکی و کلا پرفورمنس دو سه نسل عقبن؟ کی این استاندارد رو داره تعیین میکنه؟ چرا من باید یه بازی بزرگ رو 20 فریم تجربه کنم و حق اعتراض هم نداشته باشم؟ چون خود بازی باکیفیته؟ چه ربطی داره؟ این فضای مسمومی که فن های افراطیش ساختن جز اینکه به نفع جیب سازنده هاست خیرش به کی رسیده؟

مثلا من بیونتا 3 رو از نظر گیم پلی دوست داشتم، اما ویژوال بازی و پرفورمنسش ماقبل فاجعه است. با این حال متاش میشه 86. ریمستر Metroid Prime عملا همون بازیه و چون Switch خیلی سخت افزار بهتری از GC نیست (:D) حتا ویژوال خفنی هم پیدا نکرده، با این حال متاش میشه 94! در صورتی که بازی اورجینال هرچقدر هم که خفن باشه (متاش فکر کنم 97 بوده!!!) ولی گذر زمان و قدیمی شدن رو که دیگه نمیشه انکار کرد! متروید پرایم ریمستر چی به بازی اصلی اضافه کرده که کماکان میتونه همون اسکورهارو تکرار کنه؟ ضمن اینکه باز پرفورمنس آنچنان خوبی نداره.

من واقعا منکر کیفیت بسیار بالای بازی های نینتندو نیستم، اما به همون اندازه که جذابیت بازی هاش غیر قابل بحثه، ضعیف بودن پرفورمنس و گرافیکش هم یه فکت غیر قابل انکاره و چرا نباید موقع تعیین ارزش بازی هاش لحاظ بشه این فاکتور؟ مثلا سر H:FW تو بسیاری از نقدها سر مساول فنی ایراد گرفته شد از بازی، مثل اینکه چرا فاگ هست و از اینجور چیزها و طبیعتا نمره هم کم کردن. چرا در خصوص اون بازی که اون ویژوال بزرگ رو داره ایرادات گرافیکی باید انقدر مهم باشه اما در بازی های Switch مثلا نه؟ چون سخت افزار ضعیفه؟ خوب چرا باید اصلا نینتندو یه کنسول انقدر ضعیف رو بده بیرون؟ چون طرفداراش به گرافیک اهمیت نمیدن؟ کلا برای من علامت سوال زیاد هست.
ماکان یه پستی دادی که اینقدر تو دیوار بود که من احتمال میدم اکانتت هک شده افتاده در دستان اهل ستور🤣 حالا یا مثل همیشه ترول زیر پوستی کردی یا هک شدی بعید می دونم از فردی مثل تو یه پست بده که تو هر خطش چهار تا اطلاعات غلط باشه.
اولا می تونم با ذکر منبع بهت ثابت کنم در میون بازیسازها چه فرست پارتی و چه ثردپارتی هیچ سازنده ای به اندازه نینتندو بازیاش در طول تاریخ 60 فریم نبودن. دوما هیچ سازنده ای به اندازه نینتند بازیاش پولیش خورده نیستن. یعنی وقتی بهت می گم 60 فریم منظور بین 40 و 60 وول خوردن نیست 60 یعنی 60.

در مورد متروید پرایم ریمستر فرمودی😒 این بخشو که قطعا قصد مزاح داشتی. ببین متروید پرایم ریمستر. ریمستر فکر می کنم معناش برای همگان تعریف شده باشه. حالا بگذریم که دی اف اعتقاد داره با توجه به تغییرات در بازی باید می گفتن ریمیک و یه مقداری خشوع کردن😂 حتی دی اف صراحتا میگه که تغییرات بازی از تلو ریمیک بیشتر بوده. اسم اون ریمیکه ولی این ریمستر. در مورد قدرت GC و سوییچ هم که ترول قشنگی بود.

بیونتا؟ جدا بیونتا؟ یعنی بیونتا پرفورمنسش بده چون رو سوییچ اومده؟ ببخشید ها ولی بیونتا شماره یکمش که انحصاری نیست چه گلی به سر کی زده که این بخواد بزنه یادتون رفته رو PS3 بیست فریم اجرا میشد؟ بیونتا یک رو وان اکس با 6 ترافلاپس جی پی یو هنوزم افت فریم داره. چطور اونجا گند زدن پلاتینیومه اینجا بد بودن سوییچ؟

در مجموع بقیه میس اینفورمیشن ها بماند همین یکی دو مورد رو خواستم بگم.😜
 
کلا وقتی ما به چیزی علاقه داریم وقتی یه نظر مخالف می‌شنویم بهش حمله میکنیم‌.الان ماکان بنده خدا راست میگه دیگه حالا ایشون کاربر سرشناس و قدیمی هستند مثلا من الان این حرفو میزدم زنده نمیزاشتنم .سوئیچ واقعا یه کنسول ضعیف از نظر فنی و ضعیف تر از نظر متریال ساخت و ui و os هستش که نینتندو تو باد فروش میلیونی خود سخت افزار و بازیهاش خوابیده به یه ورش هم نیست.سر بایونتا ۳ هم من گفتم واقعا حیف این بازی که روی پی اس و اکس باکس نیست و ما مجبوریم روی همچین کنسول ضعیفی بازیش کنیم یا فکر کنید مثلا زنوبلید روی کنسول های نسل ۹ واقعا چی میشد.
کلا سوئیچ را فقط باید به خاطر انحصاری های بی نظیر نینتندو رفت وگرنه تو ترد پارتی و سکند پارتی مرخصه
 
در تکمیل فرمایشات قبلیم:D بنطر من خیلی سخته که خر و خرما رو باهم بخوایم! نمیگم شدنی نیست ولی خب چندتا گیم میتونیم نام ببریم که از نظر وسعت جهان و عمق گیم پلی مثل TotK باشن و در عین حال دستاورد گرافیکی هم باشن؟ من تنها چیزایی که به ذهنم میرسه فقط ویچر ۳ و سری هورایزن هستش که هیچکدوم هم گیم پلی ایمرسیو ندارن. حالا چرا روی ایمرسیو تاکید دارم؟ چون ارائه گیم پلی با این سطح از اینتراکتیوی نیازمند دیزاین خیلی دقیق در جای جای بازی و سطح پولیش خیلی بالا هستش.
من بعید میدونم میزان دقت و وسواسی که آنوما و تیمش صرف ساخت TotK در چند سال گذشته کردن، خرج بزرگ کردن بچه هاشون کرده باشن:D در نتیجه باید قبول کنیم که منابع محدودی وجود داره و اگه چنین گیمی بخوای بسازی خیلی سخته که از منظر گرافیک فنی هم بتونی کار بزرگی بکنی. یعنی اگه نینتندو سخت افزار خفن تری هم میداد من بعید میدونستم بغیر از فریم ریت بهتر و رزولوشن بالاتر، در ویژوال Totk تغییر محسوسی اتفاق میوفتاد.
Gta
 
  • Like
Reactions: Z-fan and Arios 22
ببین میتونی یه کاری کنی ما شبیه ساز بازها رو کلا از تجربه گیم های نینتندو محروم کنی :D

در مورد اینکه منتقد ها با نینتندو یه خورده مهربون ترند رو تا حدی قبول دارم. برای مثال از نظر من که خب نظر شخصیه هیچ کدوم از ماریوهای دوران 3d در حد امتیازهای 95 و این حدود نیستن و 85 اینا بیشتر بهشون میخوره ولی خب واقعا باید قبول کنیم زلدا اینطور نیست و واقعا هرچی میگیره حقشه حتی با تمام اشکالات فنی.
ضمن اینکه فراموش نکنیم شرکتها منابع محدودی در اختیار دارن و نینتندو داره منابعش رو صرف چیزی غیر از سخت افزار میکنه و این با سلیقه یکی مثل من کاملا قابل قبوله و اصلا همین رو میخوام. یه مثال گیمی که خودت طرفدارشی برات میزنم یه زمانی فاینل فانتزی بهترین بازی عمرم بود . زمان 7 و 8. هرقدر گرافیک بالاتر رفت همونقدر بازی برام بیخودتر شد نه بخاطر خود گرافیک (چون کیه که از گرفیک و فریم ریت بهتر بدش بیاد) بلکه بخاطر اینکه تمرکز روی گرافیک بود و جنبه هایی که بازی رو شاهکار میکرد کم کم فراموش شد. حالا یه عده هم بودن که دقیقا برعکس براشون 10 شد بهترین بازی بخاطر گرافیک بالا.
الان سونی و مایکرو پرچمدار گرافیک کنسولی هستن یه نینتندو این وسط مونده که بجای گرافیک رو چیزهایی تمرکز میکنه که سلیقه امثال من رو هم که اتفاقا کم نیستیم و فقط در فرومها که محل جنگ طرفداران گرافیک و مسائل فنیه صدامون کمه رو پوشش بده.
همین الان اگه رئیس نینتندو بیاد از من بپرسه دوست داری سیاست شرکت رو عوض کنیم و جذابیت گیم رو فدای گرافیک و پرفورمنس 60 فریم و اینها کنیم ( یعنی مشابه همینی که بقیه دارن انجام میدن) من بهش میگم نه دستت درد نکنه شما لطفا همین مسیر قبلی رو ادامه بدین اگرهم شد سالی 4 تا زلدا بیرون بدین :D

کوروش به نظر من نینتندو کنسول های ضعیف میده بیرون، تا هزینه تولید بازی هاش پایین بمونه. همین زلدا مثلا، بخواد با ویژوال بهتر ساخته بشه، هزینه و زمان تولید رو باید چند برابر بکنن که به وضوح نمیخوان.

اما در کل من از اساس اصلا نگفتم از زلدا راضی نیستم، برعکس BotW یکی از بهترین تجربه های زندگیم بود و قطعا TotK هم همین راهو میره. اینکه بازی های نینتندو خیلی خاص و یونیک هست هم کاملا درسته و اصلا سر همین کنسول هاشو میگیرم. اما صحبتم کلا فقط نینتندو نبود، SW رو مثال زدم، میگم چرا به بازی که واقعا از نظر فنی فاجعه مطلقه هیچ گونه گیری نمیدن؟ مگه میشه به صرف اینکه گیم پلی خوبی داره مشکلات فنی که باز مشخصا به همون گیم پلی آسیب میزنه رو نادیده گرفت؟

به نینتندو هم میگم گیر بدیم که کنسول بعدیش رو بهتر بسازه بازی هاش جالب و جذاب تر بشن، نه اینکه الان بدن، یا بیان فقط به فکر شوکیس گرافیکی باشن:دی مسلما ما همه نینتندو رو با همین استایل بازی سازی میخوایم، اما خوب ویژوال بهتر بسازن بد نیست انصافی:دی
 
من الان بخش مقدمه رو تموم کردم از همینجاش معلومه شاهکاره، ینی اصن نیازی نیست جلو تر برم تا بگم. همین 10/10 عه :D

الان ماکان بنده خدا راست میگه دیگه حالا ایشون کاربر سرشناس و قدیمی هستند مثلا من الان این حرفو میزدم زنده نمیزاشتنم
ایشون اتم نشکافته سه ساله همه دارن میگن سخت افزار نینتندو ضعیفه
ولی اینکه بیای بگی دو تا انحصاریشو بکوبن متای زرد بگیره حساب کار دستش بیاد مضحکه
مگه این همه سر قابلیتای آنلاینش و قیمت سرویس آنلاینش فحش نخورد؟ تغییری داد تو رویه؟
مگه انقدر بخاطر رفتارش با محتوای فن مید و ایونت های اسمش بهش اعتراض نشد؟ چی تغییر کرد

پس مطمئن باشید یه ماریو و زلدا با متای 60 هم بیاد اینا ( ینی مسئولین corporate) ادم نمیشن، صرفا به دولوپر ها توهین میشه
 
کوروش به نظر من نینتندو کنسول های ضعیف میده بیرون، تا هزینه تولید بازی هاش پایین بمونه. همین زلدا مثلا، بخواد با ویژوال بهتر ساخته بشه، هزینه و زمان تولید رو باید چند برابر بکنن که به وضوح نمیخوان.

اما در کل من از اساس اصلا نگفتم از زلدا راضی نیستم، برعکس BotW یکی از بهترین تجربه های زندگیم بود و قطعا TotK هم همین راهو میره. اینکه بازی های نینتندو خیلی خاص و یونیک هست هم کاملا درسته و اصلا سر همین کنسول هاشو میگیرم. اما صحبتم کلا فقط نینتندو نبود، SW رو مثال زدم، میگم چرا به بازی که واقعا از نظر فنی فاجعه مطلقه هیچ گونه گیری نمیدن؟ مگه میشه به صرف اینکه گیم پلی خوبی داره مشکلات فنی که باز مشخصا به همون گیم پلی آسیب میزنه رو نادیده گرفت؟

به نینتندو هم میگم گیر بدیم که کنسول بعدیش رو بهتر بسازه بازی هاش جالب و جذاب تر بشن، نه اینکه الان بدن، یا بیان فقط به فکر شوکیس گرافیکی باشن:D مسلما ما همه نینتندو رو با همین استایل بازی سازی میخوایم، اما خوب ویژوال بهتر بسازن بد نیست انصافی:D
بعدشم قیمت بازی هاشو تخفیف نمیزنه ریمستر هاش 60 دلار بعد چند سال هم 60 دلار می مونه

خدایی پول پرست تر از نینتندو ندیدم
 
من الان بخش مقدمه رو تموم کردم از همینجاش معلومه شاهکاره، ینی اصن نیازی نیست جلو تر برم تا بگم. همین 10/10 عه :D


ایشون اتم نشکافته سه ساله همه دارن میگن سخت افزار نینتندو ضعیفه
ولی اینکه بیای بگی دو تا انحصاریشو بکوبن متای زرد بگیره حساب کار دستش بیاد مضحکه
مگه این همه سر قابلیتای آنلاینش و قیمت سرویس آنلاینش فحش نخورد؟ تغییری داد تو رویه؟
مگه انقدر بخاطر رفتارش با محتوای فن مید و ایونت های اسمش بهش اعتراض نشد؟ چی تغییر کرد

پس مطمئن باشید یه ماریو و زلدا با متای 60 هم بیاد اینا ( ینی مسئولین corporate) ادم نمیشن، صرفا به دولوپر ها توهین میشه
ببین منم گفتم دیگه مشکل نینتندو کامیونیتی به شدت وفادارش هستن که اصلا قابل قیاس با سونی و مایکرو نیستن .همین باعث اعتماد به نفس کاذب براشون شده .یه مثال برات بزنم .هر وقت دایرکت میزارن منم اگه بشه زنده میبینم بعد با خودم میگم عجب دایرکت بدی بود یا با ارفاق متوسط بود بعد میری تو کامیونیتی حالا یا اینجا یا اونور آب میبینی همچین دارن ازش تعریف میکنم با خودت میگی اینا همونایی را دیدن که منم دیدم .
کلا من نینتندو را دوست دارم کنسولشم از لانچ داشتم قبل از هک و این برنامه ها ولی خب واقعا سخت افزاری تعطیله نمیدونم شایدم انتظار ما بالاست و سیاست شرکت اینجوریه .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or