امتیازات The Evil Within

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
r82btnxgrxodw1abncnz.jpg


سازنده: Tango Gameworks
ناشر: Bethesda Softworks
تاریخ عرضه: 14 اکتبر 2014
پلتفرم: PS4,PS3,PC,Xbox One, Xbox 360


IGN - 8.7/10
The Evil Within Review - IGN

GameInformer - 9/10
http://www.gameinformer.com/games/t.../10/13/a-masterwork-of-absolute-insanity.aspx

Hardcoregamer - 8/10
Review: The Evil Within | Hardcore Gamer

Polygon - 6.5/10
The Evil Within review: head games | Polygon

Joystiq - 5/10
The Evil Within review: Keep out | Joystiq

Escapist - 6/10
http://www.escapistmagazine.com/art...itorials/reviews/12435-The-Evil-Within-Review

TheSixthAxis - 8/10
The Evil Within Review

PS LifeStyle - 8/10
The Evil Within Review (PS4) -- PlayStation LifeStyle

God Is A Geek - 8/10
The Evil Within Review

CheatCC - 8/10
The Evil Within Review for PlayStation 4 (PS4) - Cheat Code Central

Multiplayer.it- 8.5/10
The Evil Within - Recensione - PS4 - 138874

Push Square - 7/10
The Evil Within (PlayStation 4) Review - Push Square

Shacknews - 6/10
The Evil Within Review: Taking Residence | Shacknews

IGN Italia - 7.3/10
Recensione The Evil Within PS4: The Evil Within - la recensione

Metro - 6/10
The Evil Within review – old-fashioned horror | Metro News

VideoGamer - 8/10
The Evil Within Review - VideoGamer.com

Gameblog.fr - 8/10
TEST. The Evil Within (PS4)


0koqvdxu8ds0mkqbh99v.jpg


 
آخرین ویرایش:

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
البته میکامی خیلی مواقع موفقیت خودشو دوباره تکرار کرده

بعد از RE4 تنها مو فقیتش Vanquish بود که به نظر من به خاطر این بود که کاملا رفت یه سبک دیگه.

- - -ویرایش - - -


Gamespot هنوز نقد نکرده!
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
سوال اول اینکه با دو اصطلاح overrated و underrated آشنایی داری؟ و سوال دوم، امتیاز ۷/۵ چطوری در بهترین حالت میشه متوسط روبه خوب (احتمالا منظورت با ارفاق بوده!) =====چیزی که تو بهش توجه نمیکنی بحث انتظاره. از کسی مث میکامی انتظار میره شاهکار تحویل بده، بازیش از شاهکار بیاد پایین و بره روی رنج بازی خوب، منتقد رم میکنه و نتیجش میشه اینی که داری میبینی. وقتی یه عده کثیری از گیمرها از بازی راضی تر از اونی هستن که برای مثال صدا منتقد که امتیازاتشون میشه متا، این، یعنی اینکه بازی ارزشش از اونی که متاش هست بهتره... یه نمونه دم دست هم بتمن ـی بود که پارسال اومد. هیچ جوره زیر ۸و نیم حقش نبود. نکته آخر هم اینکه متاکریتیک، واقعا ملاک خیلی خوبیه و بهترین جا برای سنجش کیفیت یه بازی اما، موارد این چنینی هم هست.
سوال اول: آره آشنایی دارم.
سوال دوم: از نظر من.

اتفاقا نکته همون بحث انتظاره که خودت کامل توضیحش دادی. و دقیقا به خاطر همین حرفت هم هست که متا ارزش پیدا نمیکنه. تو میگی گیمرا راضین. منم میگم خیلیا هم ناراضین و این وسط حرف جفتمون درسته.
بعد سوال اینجاست "ملاک" باید یه چیز بی نقص باشه که همه بهش رجوع کنن ولی این چجور ملاکیه که هر جا لازم باشه، جدی گرفته نمیشه و باقی جاها خیلی مهم جلوه میکنه؟ بالاخره گیمرا توی تعیین ارزش یه بازی نقش دارن یا منتقدا؟ اینجور که من از حرفات برداشت کردم، همیشه ارزش رو منتقدا تعیین میکنن مگر مواردی که گیمر یادش بیوفته که اینقدر از خودش اراده داره که ارزش یه بازی رو تعیین کنه. همونجور که میبینی، نمرات هر بازی که میاد توی همین بازیسنتر 2-3 تا سایت از رده اعتبار ساقط میشن. میترسم دیگه سایتی نمونه که بهش رجوع کنن:-/

خیلی ببخش کیوان اما همونطور که میدونی متا برای من پشیزی ارزش نداره. از نظر من این ملاک صرفا یه چیزی برای کل کل توی فروم هست و خیلیا به دلیل عاجز بودن از توانایی بحث کردن، پشتش قایم میشن. کیفیت یه بازی رو کسی که میشینه اون رو بازی میکنه تعیین میکنه (تازه فقط و فقط برای خودش) نه ملت خوشحال که دور هم جمع شدن *سرفه* تام چیک *سرفه* و قراره برای بازیا ارزش و برای بقیه تعیین تکلیف کنن. حداقلِ حداقلش یوزر اسکور قابل قبول تره چون جامعه آماریش بیشتره و ملت برای خودنمایی نمره نمیدن هر چند اونم مثل متا آلوده هست.

شاید الان بگی خب تو این وسط چرا واسه بقیه تعیین تکلیف میکنی؟ که ارجاعت میدم به آخر پست قبلیم.
فک نمیکنی خیلی بیش از حد داری تند میری ؟ اون یارو؟
نه فکر نمیکنم. وسط بحثی که بهتون مربوط نیست وارد نشید.
حالا کاری با کیفیت خود بازی ندارم که خوب مشخصه انتظاراتو براورده نکرد وگرنه وضعش این نبود اما بنظرت واقعا میکامی لایق لقب استاد نیست:-/ میکامی خالق و پدر یه سبکه(حرف من نیست همون منتقدایی که الان داری باهاشون بازیرو میکوبی بهش این لقبو دادن) رو چنتا ایپی کار کرده و خودشو محدود به یه ایپی نکرد هیچوقت تو ساخت ایپیای شاهکاری مثل dmc نقش اساسی داشته همون بازیسازی که خیلی قبولش داری یعنی کامیا اونو استاد خودش میدونه و تحسینش میکنه و در نهایت بهترین بازیش که همون re4 متای 96 داره و کلا با دوربینش و مکانیزمای گیم پلیش صنعت گیمو دچار تحول کرد(دوربین روی شونه با re4 تعریف شد)خوب حالا میشه به ما بگی چنتا سازنده تو این صنعت چنین شرایطی دارن:-/میکامی از هرکسی بیشتر لایق لقب استاد تو صنعت گیمه یه نگاه به کیفیت و تنوع اثاری که ساحته اینو نشون میده قرار نیست بخاطر اینکه TEW انتظاراتو براورده نکرده همه چیو فراموش کنیم و ازین فرصت باری کوبیدن میکامی استفاده کنیم;)
کسی منکر بزرگی میکامی نیست (جز بعضیا که توهم زدن و فکر میکنن میکامی هیترا ریختن اینجا). آره میکامی کارگردان بزرگیه و خودم هم خیلی قبولش دارم و طرفداریش هم میکنم و دستش هم درد نکنه اما خدا نیست که هیچکس ازش جلو نزنه و این چیزیه که بقیه باید بدونن نه من. لقب "استاد" هم خیلی چیپ شده. ترجیح میدم بگم میکامی تا استاد میکامی.
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
سوال اول: آره آشنایی دارم.
سوال دوم: از نظر من.

اتفاقا نکته همون بحث انتظاره که خودت کامل توضیحش دادی. و دقیقا به خاطر همین حرفت هم هست که متا ارزش پیدا نمیکنه. تو میگی گیمرا راضین. منم میگم خیلیا هم ناراضین و این وسط حرف جفتمون درسته.
بعد سوال اینجاست "ملاک" باید یه چیز بی نقص باشه که همه بهش رجوع کنن ولی این چجور ملاکیه که هر جا لازم باشه، جدی گرفته نمیشه و باقی جاها خیلی مهم جلوه میکنه؟ بالاخره گیمرا توی تعیین ارزش یه بازی نقش دارن یا منتقدا؟ اینجور که من از حرفات برداشت کردم، همیشه ارزش رو منتقدا تعیین میکنن مگر مواردی که گیمر یادش بیوفته که اینقدر از خودش اراده داره که ارزش یه بازی رو تعیین کنه. همونجور که میبینی، نمرات هر بازی که میاد توی همین بازیسنتر 2-3 تا سایت از رده اعتبار ساقط میشن. میترسم دیگه سایتی نمونه که بهش رجوع کنن:-/

خیلی ببخش کیوان اما همونطور که میدونی متا برای من پشیزی ارزش نداره. از نظر من این ملاک صرفا یه چیزی برای کل کل توی فروم هست و خیلیا به دلیل عاجز بودن از توانایی بحث کردن، پشتش قایم میشن. کیفیت یه بازی رو کسی که میشینه اون رو بازی میکنه تعیین میکنه (تازه فقط و فقط برای خودش) نه ملت خوشحال که دور هم جمع شدن *سرفه* تام چیک *سرفه* و قراره برای بازیا ارزش و برای بقیه تعیین تکلیف کنن. حداقلِ حداقلش یوزر اسکور قابل قبول تره چون جامعه آماریش بیشتره و ملت برای خودنمایی نمره نمیدن هر چند اونم مثل متا آلوده هست.

شاید الان بگی خب تو این وسط چرا واسه بقیه تعیین تکلیف میکنی؟ که ارجاعت میدم به آخر پست قبلیم.

نه فکر نمیکنم. وسط بحثی که بهتون مربوط نیست وارد نشید.

کسی منکر بزرگی میکامی نیست (جز بعضیا که توهم زدن و فکر میکنن میکامی هیترا ریختن اینجا). آره میکامی کارگردان بزرگیه و خودم هم خیلی قبولش دارم و طرفداریش هم میکنم و دستش هم درد نکنه اما خدا نیست که هیچکس ازش جلو نزنه و این چیزیه که بقیه باید بدونن نه من. لقب "استاد" هم خیلی چیپ شده. ترجیح میدم بگم میکامی تا استاد میکامی.

شما درست میگی ;) من توهم زدم ;)


- - -ویرایش - - -

بعد از RE4 تنها مو فقیتش Vanquish بود که به نظر من به خاطر این بود که کاملا رفت یه سبک دیگه.
نه منظور منو متوجه نشدین شما گفتی نمیتونه موفقیت خودشو تکرار کنه منم گفتم در این 18 سال میکامی بار ها موفقیت خودشو تکرار کرده , همین :d
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
نه منظور منو متوجه نشدین شما گفتی نمیتونه موفقیت خودشو تکرار کنه منم گفتم در این 18 سال میکامی بار ها موفقیت خودشو تکرار کرده , همین :d

منم گفتم خیلی سخته و نه غیر ممکن، مخصوصا با گذشت زمان سخت تر هم می شه! تنها چیزی که من تو این بازی دیدم تقلید از بازی های دیگه بود چیز جدیدی ندیدم! این خودش به نظر من خیلی نکته منفی هست.
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
منم گفتم خیلی سخته و نه غیر ممکن، مخصوصا با گذشت زمان سخت تر هم می شه! تنها چیزی که من تو این بازی دیدم تقلید از بازی های دیگه بود چیز جدیدی ندیدم! این خودش به نظر من خیلی نکته منفی هست.

تقلید؟ میکامی شاید الهام گرفته باشه ولی تقلید نه
گفتم بیشتر نقد ها به گرافیک بازی و داستانش ایراد گرفتن , میکامی اگر داستان بازی بیشتر وقت میزاشت و از یه موتور گرافیکی دیگه ای استفاده میکرد مطمئنن بازیش بهتر از الان بود
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
تقلید؟ میکامی شاید الهام گرفته باشه ولی تقلید نه
گفتم بیشتر نقد ها به گرافیک بازی و داستانش ایراد گرفتن , میکامی اگر داستان بازی بیشتر وقت میزاشت و از یه موتور گرافیکی دیگه ای استفاده میکرد مطمئنن بازیش بهتر از الان بود

مخفی کاریش ، upgrade کردن کارکتر، سوزوندن دشمن هاش...کلا به نظر من تو کاری مثل Vanquish بود که الهام گرفت و بعد جوری نوآوری توش اورد که به نظر من بهترین 3rd person cover shooter رو ساخت! مشکل بازی هم خیلی خیلی معمولی بودنشه نه گرافیک و داستان. من ندیدم ملت فقط به خاطر گرافیک به بازی اشکال گرفته باشن. داستان نیاز نیست خوب باشه، برای مثال همون Vanquish داستان بسیار بی ربط و مسخره ای داشت ولی اصلا مهم نبود. خود RE4 هم با اون همه عظمت داستان چشم گیری نداشت، من یکی که به خاطر داستان اون رو بازی نکردم.
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
مخفی کاریش ، upgrade کردن کارکتر، سوزوندن دشمن هاش...کلا به نظر من تو کاری مثل Vanquish بود که الهام گرفت و بعد جوری نوآوری توش اورد که به نظر من بهترین 3rd person cover shooter رو ساخت! مشکل بازی هم خیلی خیلی معمولی بودنشه نه گرافیک و داستان. من ندیدم ملت فقط به خاطر گرافیک به بازی اشکال گرفته باشن. داستان نیاز نیست خوب باشه، برای مثال همون Vanquish داستان بسیار بی ربط و مسخره ای داشت ولی اصلا مهم نبود. خود RE4 هم با اون همه عظمت داستان چشم گیری نداشت، من یکی که به خاطر داستان اون رو بازی نکردم.

خوب اون دو تای اولی تو هر بازی هست! سومی رو هم خود میکامی در re استفاده کرده بود فکر نمیکنم ایده خودتو استفاده کنی بشه تقلید :d بازی معمولی به هیچ وجه نیست گیم پلی بازی به جرئت میگم تو هیچ sh ندیدم
Vanquish هر چقدر داستان ساده و مسخره ای داشت از اون ور روایت خوبی داشت! مهم روایت یک داستانه tew داستان فوق العاده قوی داره ولی روایت خوبی نداره و در پایان بازی هم کلا هیچ چیز مشخص نیست , مثلا گفتم در تا اوایل چپتر 6 شما اصلا از داستان بازی خبر نداری یعنی شما نصف بازیرو رفتی بعد نمیدونی چی به چیه این یه ضعفه برزگه و از اون بدتر در پایان بازم داستان گنگ میمونه! خوب منتقد ها مسلما از این مورد نمیگذرن
ضعف tew اینه که شما رو تا اوایل چپتر 6 ول کرده تو بازی و در Vanquish با اینکه داستان مسخره بود ولی هیچوقت داستان در بازی رها نمیشد
داستان اهمیت به ویزه ای بر خورداره و کوچکترین ضعفی هم به شخصیت ها ضربه میزنه هم به خود بازی
میگم بازی در گیم پلی کامله و در فضا سازی و اتمسفر و صداگزاری و موسقی هم کامله ولی داستان گنگ و گرافیک فنی ضعیف ایراد اساسی داره
اف تاپیتیک شد بهتره بیای به این لینک
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
تجربه ی این چند وقت من تو بازی سنتر بهم نشون داده 50 در صد از ما امتیاز بازی خوب باشه میایم تعریف و تمجید میکنیم بد باشه تف و لعنت. کلا حزب بادیم بستگی داره منتقدین کدوم ور بوزن. حالا شانسی که میکامی بدبخت آورده اینه که بازیش انحصاری نیست و گرنه این تاپیک خاطره انگیز میشد.

در ضمن میکامی خودش یه نفره این بازی رو نساخته مشکل فنی و تکنیکی به این بنده خدا ربط نداره. مشکل دیالوگای این بازی هم بنظر من تا حد زیادیش بر میگرده به اسکریپ نوسی که شاید تا حدود زیادی هم ناشی از ترجمه بد باشه. انیمشن کاراکتر ها هم که کلا تیم جدا داره. در نهایت امر چند تا نکته ی منفی نمیتونه یه بازی خوب رو خراب بکنه. اگه خودم بازیش نکرده بودم و فقط به این تاپیک بسنده میکردم یه بازی خیلی خوب رو از دست داده بودم

ویرایش:

البته من پیش خودم فکر کردم شاید سوتفاهم بشه. منظور من این نیست که هر کی میگه بازی خوب نشده تحت تاثیر جوه. بلاخره خیلیا ممکنه ایرادات منطقی به بازی داشته باشن. ولی این موردی که اشاره کردم متاسفانه خیلی فراگیره
 
آخرین ویرایش:

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
476
نام
Sera
نمی دونم شاید اگه پشت این بازی یه کارگردان دیگه بود انقدر نمی کوبیدنش .

ولی میکامی اسمش سنگین و اینکه قضیه کمی مشکل دار کرده,نه به اون هایپ هایی که قبل انتشار بود و میگفتن به کپ کام بگو جمع کنه,میکامی با تریلی داره میاد,نه بعدش که میگن این چه اشغالیه از شینجی بعیده .

خلاصه اینکه ما هنوز تکلیفمون با خودمون مشخص نیس,و اصلا نمی دونیم تو چه فازی هستیم,خلاصه اینکه آدم این چنین پست هایی رو می بینه دپرس میشه ,و دلسرد از فضای مجازی.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Gamespot: 7 / 10

The Good
Striking atmosphere Tense combat encourages resourcefulness Rewarding skill progression system

The Bad
Nonsensical story and forgettable characters
Autosave system has a mind of its own A few bosses can be very frustrating
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
در ضمن میکامی خودش یه نفره این بازی رو نساخته مشکل فنی و تکنیکی به این بنده خدا ربط نداره. مشکل دیالوگای این بازی هم بنظر من تا حد زیادیش بر میگرده به اسکریپ نوسی که شاید تا حدود زیادی هم ناشی از ترجمه بد باشه. انیمشن کاراکتر ها هم که کلا تیم جدا داره. در نهایت امر چند تا نکته ی منفی نمیتونه یه بازی خوب رو خراب بکنه. اگه خودم بازیش نکرده بودم و فقط به این تاپیک بسنده میکردم یه بازی خیلی خوب رو از دست داده بودم

وقتی کسی وظیفه کارگردانی رو به عهده می گیره همه چیز در نهایت به عهده اون هست، همه چیز بازی زیر نظر کارگردان پیش میره. ایشون خودش متن بازی رو خونده 100 درصد و قبول کرده روش کار کنه فکر نکنم کسی مجبورش کرده بود.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
پست کلیه و روی صحبتم با کل کاربرای سایته. (کیوان اسپویلر آخر پست رو بخون)

عادت ندارم وسط بحث بقیه بپرم ولی خداییش این حرفای علی رو باید طلا گرفت:
اتفاقا نکته همون بحث انتظاره که خودت کامل توضیحش دادی. و دقیقا به خاطر همین حرفت هم هست که متا ارزش پیدا نمیکنه. تو میگی گیمرا راضین. منم میگم خیلیا هم ناراضین و این وسط حرف جفتمون درسته.
بعد سوال اینجاست "ملاک" باید یه چیز بی نقص باشه که همه بهش رجوع کنن ولی این چجور ملاکیه که هر جا لازم باشه، جدی گرفته نمیشه و باقی جاها خیلی مهم جلوه میکنه؟ بالاخره گیمرا توی تعیین ارزش یه بازی نقش دارن یا منتقدا؟ اینجور که من از حرفات برداشت کردم، همیشه ارزش رو منتقدا تعیین میکنن مگر مواردی که گیمر یادش بیوفته که اینقدر از خودش اراده داره که ارزش یه بازی رو تعیین کنه. همونجور که میبینی، نمرات هر بازی که میاد توی همین بازیسنتر 2-3 تا سایت از رده اعتبار ساقط میشن. میترسم دیگه سایتی نمونه که بهش رجوع کنن:-/

خیلی ببخش کیوان اما همونطور که میدونی متا برای من پشیزی ارزش نداره. از نظر من این ملاک صرفا یه چیزی برای کل کل توی فروم هست و خیلیا به دلیل عاجز بودن از توانایی بحث کردن، پشتش قایم میشن. کیفیت یه بازی رو کسی که میشینه اون رو بازی میکنه تعیین میکنه (تازه فقط و فقط برای خودش) نه ملت خوشحال که دور هم جمع شدن *سرفه* تام چیک *سرفه* و قراره برای بازیا ارزش و برای بقیه تعیین تکلیف کنن. حداقلِ حداقلش یوزر اسکور قابل قبول تره چون جامعه آماریش بیشتره و ملت برای خودنمایی نمره نمیدن هر چند اونم مثل متا آلوده هست.

میدونید چیه؟! خسته شدم از بس که مراعات کردم پس بزارید خیلی رک بهتون بگم. بیش از 80% کسایی که توی BC پست میدن دقیقا توی همین دسته ای که بالا Bold کردم قرار میگیرن. یا عاجزن و نمیتونند بحث کنند یا اینکه ترسو اند و جرات بحث کردن ندارن. برای همین تا میای در مورد یه موضوع حرف میزنی سریع دست به دامن متا میشن یا خودشون رو پشت حرف های یه منتقد "حرفه ای" قایم میکنند. حنی اگه جوابشون رو هم تمام و کمال بدی بازم با Gifهای بی ربط و پست های مزحک بی معنی("اساتید بازیسنتر بهتر از X میدونند" و...) روبرو میشی.

نظرتون در مورد این چالش چیه؟! آهای تویی که هر سری تا یه نفر حرفی مخالف حرفت میزنه اولین کاری که میکنی رو کردن متا و حرفای "منتقد"هاست، آره با خودتم. علی دانته میگه یا ترسویی یا عاجز. اگه به نظرت علی داره گه میخوره پس دفعه بعدی که یه بحثی پیش اومد بهش ثابت کن. اگر هم نمیتونی پس چرت نگو و سر ملت رو درد نیار.

الان نرید سریع پستای قبلیم رو نگاه کنید و بعد بگید چون با ماکان یا نمیدونم امیر بحث کرده داره این حرفا رو میزنه. من با دوستام هیچ رودربایستی ایی ندارم و اگه مشکلی با حرفاشون داشته باشم خیلی راحت توی پ.خ یا پروفایل بهشون میگم. الان هم اسم امیر و ماکان رو به عنوان مثال آوردم چون توی آخرین بحثم اونا هم حضور داشتن. پستم هیچ ربطی به بحث های اخیر نداره و حرفام ثمره سالها تجربه و سروکله زدن با افراد مختلف توی BC ـیه.

پاراگراف آخرم کاملا مشخص میکنه که مخاطبم کیا هستن. (و آره منظورم با تعداد زیادی از کاربراست)

چون علی داشت با تو بحث میکرد و اون پستش رو در جواب تو نوشته بود به نظرم لازم بود که این رو مشخص کنم. تو به هیچ عنوان مخاطب من نیستی. تا الان بارها باهم بحث کردیم و با وجود اینکه همیشه با هم موافق نیستیم ولی حداقل میتونی بدون توصل به بقیه و با استناد به اطلاعات، درک و باور خودت حرف بزنی.(بشخصه احترام زیادی برای اینکارت قائلم)

توی تاپیک این رو بهت گفتم تا برای هیچکس سو تفاهم پیش نیاد وگرنه میتونستم همینا رو بهت پ.خ کنم.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر