امتیازات The Evil Within

Infected Area

کاربر سایت
r82btnxgrxodw1abncnz.jpg


سازنده: Tango Gameworks
ناشر: Bethesda Softworks
تاریخ عرضه: 14 اکتبر 2014
پلتفرم: PS4,PS3,PC,Xbox One, Xbox 360


IGN - 8.7/10
The Evil Within Review - IGN

GameInformer - 9/10
http://www.gameinformer.com/games/t.../10/13/a-masterwork-of-absolute-insanity.aspx

Hardcoregamer - 8/10
Review: The Evil Within | Hardcore Gamer

Polygon - 6.5/10
The Evil Within review: head games | Polygon

Joystiq - 5/10
The Evil Within review: Keep out | Joystiq

Escapist - 6/10
http://www.escapistmagazine.com/art...itorials/reviews/12435-The-Evil-Within-Review

TheSixthAxis - 8/10
The Evil Within Review

PS LifeStyle - 8/10
The Evil Within Review (PS4) -- PlayStation LifeStyle

God Is A Geek - 8/10
The Evil Within Review

CheatCC - 8/10
The Evil Within Review for PlayStation 4 (PS4) - Cheat Code Central

Multiplayer.it- 8.5/10
The Evil Within - Recensione - PS4 - 138874

Push Square - 7/10
The Evil Within (PlayStation 4) Review - Push Square

Shacknews - 6/10
The Evil Within Review: Taking Residence | Shacknews

IGN Italia - 7.3/10
Recensione The Evil Within PS4: The Evil Within - la recensione

Metro - 6/10
The Evil Within review – old-fashioned horror | Metro News

VideoGamer - 8/10
The Evil Within Review - VideoGamer.com

Gameblog.fr - 8/10
TEST. The Evil Within (PS4)


0koqvdxu8ds0mkqbh99v.jpg


 
آخرین ویرایش:
بله الان مراحل ابتدایی به چه دلیل افتضاحه؟
سه سال؟ این بازی درست یک ساله منتشر شده
پ.ن درسته قبلا به عنوان یه پروژه بود ولی میکامی فقط گفته بود داره روی یک عنوان جدید کار میکنه درست یه ساله بازیرو معرفی کرده
استاد برگشت عالی داشته و به اون چیزی که میخواست رسید (تو همه نقد ها منتقد ها به جمله اشاره کردن)
بله بازی یک sh کلاسیک
-
طرفداری کورکورانه از هر چیزی خیلی بده;) مخصوصا وقتی پست طرف رو نخونین.
بازی از 2010 تحت نام Project Zwei در دست ساخت بوده. معمولا بازیا با یه اسم رمزی معرفی میشن و بعد اسم اصلیشون رونمایی میشه. شما دیر رسیدی و فکر میکنی بازی یکساله منتشر معرفی شده.

استاد برنگشت. استاد برنمیگشت سنگین تر بود. مگه یادتون رفته؟ ایشون شینجی میکامیه. پدر سبک ترس! همونی که باهاش ملتو جر میدادین. چی شد حالا به متای 76 راضی شدین؟
بعد شما از کارکنان Tango Gameworks هستین که میگین به اون چیزی که میخواسته، رسیده؟ اون یارو که وکیل وصیش بود تا دید اوضاع خیطه سریع با رسوایی کامل از فروم که گند زده بود بهش، در رفت و پروفایلش رو بست. بدتر از اون، اینایی بودن که کورکورانه هر چی میگفت به به چه چه میکردن و هیچ اراده ای از خودشون نداشتن و الان دارن سعی میکنن یاد اون عزیز فراری رو زنده نگه دارن:)

پ.ن: لطفا لفظ "استاد" رو آلوده تر از اینی که هست نکنین;) همین الانش هم با پیشوند ابر استاد به پیکرش **** شده. بازی در بهترین حالت یه بازیِ متوسط رو به خوبه. هر چند نظر نهایی خودم ارزشش از متا برام بیشتره ولی برای شما متا دوستان مثل خودتون باشیم و به متا ارج بدیم خیلی حال میده=;
 
طرفداری کورکورانه از هر چیزی خیلی بده;) مخصوصا وقتی پست طرف رو نخونین.
بازی از 2010 تحت نام Project Zwei در دست ساخت بوده. معمولا بازیا با یه اسم رمزی معرفی میشن و بعد اسم اصلیشون رونمایی میشه. شما دیر رسیدی و فکر میکنی بازی یکساله معرفی شده.

استاد برنگشت. استاد برنمیگشت سنگین تر بود. مگه یادتون رفته؟ ایشون شینجی میکامیه. پدر سبک ترس! همونی که باهاش ملتو جر میدادین. چی شد حالا به متای 76 راضی شدین؟
بعد شما از کارکنان Tango Gameworks هستین که میگین به اون چیزی که میخواسته، رسیده؟ اون یارو که وکیل وصیش بود تا دید اوضاع خیطه سریع با رسوایی کامل از فروم که گند زده بود بهش، در رفت و پروفایلش رو بست. بدتر از اون، اینایی بودن که کورکورانه هر چی میگفت به به چه چه میکردن و هیچ اراده ای از خودشون نداشتن و الان دارن سعی میکنن یاد اون عزیز فراری رو زنده نگه دارن:)

پ.ن: لطفا لفظ "استاد" رو آلوده تر از اینی که هست نکنین;) همین الانش هم با پیشوند ابر استاد به پیکرش **** شده. بازی در بهترین حالت یه بازیِ متوسط رو به خوبه. هر چند نظر نهایی خودم ارزشش از متا برام بیشتره ولی برای شما متا دوستان مثل خودتون باشیم و به متا ارج بدیم خیلی حال میده=;

شما هم بهتره کامل متن رو بخونین نوشتم سه سال به اسم یه پروژه معرفی شده بود ولی اطلاعات نیومده بود ازش تا اینکه سال پیش میکامی بازیرو معرفی کرد
سطر دوم هم جواب نمیدم چون ربطی به حرف های من نداشت که شما نوشتین
منم هیچوقت نگفتم بازی شاهکاره ولی افتضاح نیست
شما هم هر وقت بازیرو انجام دادی بیا صحبت میکنیم ;)
نمیدونستم اینجا میکامی اینقدر هیتر داره :|
 
نقاط قوت خوبی داره بازی ، اما ما همیشه دنبال ایراد ها هستیم.
گرافیک بازی آنچنان هم بد نیست ( تنها بدی که داره دوربین و زاویه اون هست که کاهش ترس و ایجاد میکنه )
این بازی داستان خوبی داره.
به شخصه از بازی لذت بردم 8.5 برای این بازی خوبه :)
البته بازی وقتی روی 60 فریم باشه لذتش دو چندان میشه
 
نمیدونم این طرفدارای های الکی برای چیه، مگر کسی گفت که میکامی "هیتر" داره ؟! :d
نگاه کنین، وقتی یه سازنده میاد توی تک تک مصاحبه هاش میگه که من میخوام دوباره به این ژانر جون ببخشم و blah blah نتیجه ـش میشه همین ! والا طرفدارا و منتقدان و بقیه رسانه های مرتبط با این صنعت حافظه ماهی ندارن که زود یادشون بره چی به چی بوده ! :d این بازی با اینکه خودم هم خیلی ازش خوشم میاد و واقعا میشه در ژانر "ترس و بقاء" یک عنوان لایق اون رو دونست، ولی دیگه اون شاهکاری که باید میبوده، نشده ! مشخصه.. انیمیشن ها مال چند نسل قبل رو داخل بازی عینا Copy/Paste کردن ! مخصوصا زمانی که سباستین از یه اتفاقی شوکه میشه، دیگه مسخره ترین انیمیشن ممکن و تکراری رو قرار دادن:
images
یعنی هرجایی که من دیدم این کارآگاه ترسید، همین اداء رو در آورد.. پُشت بندش هم اون دیالوگ مسخره : What's wrong with this place که دیگه رسما عین تومُخی تا آخر بازی روی اعصاب آدم رژه میره رو هی تکرار میکنه، لول ! داستان رو که رسما همِش زدن رفته..
ولی اینها رو اگر بزاریم کنار، یه گیم پلی شیرین و جذاب و مفرح، بعلاوه جلوه های بصری زیبا و چشم نواز، طراحی مراحل زیبا و زنده و خوش رنگ و لعاب + باس فایت های مناسب و باحال رو میشه جزو نکات واقعا + بازی قلمداد کرد..
پ.ن: در ضمن میکامی پدر سبک "ترس" نیست، پدر سبک "ترس و بقاء" هست !
 
طرفداری کورکورانه از هر چیزی خیلی بده;) مخصوصا وقتی پست طرف رو نخونین.بازی از 2010 تحت نام Project Zwei در دست ساخت بوده. معمولا بازیا با یه اسم رمزی معرفی میشن و بعد اسم اصلیشون رونمایی میشه. شما دیر رسیدی و فکر میکنی بازی یکساله منتشر معرفی شده.استاد برنگشت. استاد برنمیگشت سنگین تر بود. مگه یادتون رفته؟ ایشون شینجی میکامیه. پدر سبک ترس! همونی که باهاش ملتو جر میدادین. چی شد حالا به متای 76 راضی شدین؟بعد شما از کارکنان Tango Gameworks هستین که میگین به اون چیزی که میخواسته، رسیده؟ اون یارو که وکیل وصیش بود تا دید اوضاع خیطه سریع با رسوایی کامل از فروم که گند زده بود بهش، در رفت و پروفایلش رو بست. بدتر از اون، اینایی بودن که کورکورانه هر چی میگفت به به چه چه میکردن و هیچ اراده ای از خودشون نداشتن و الان دارن سعی میکنن یاد اون عزیز فراری رو زنده نگه دارن:)پ.ن: لطفا لفظ "استاد" رو آلوده تر از اینی که هست نکنین;) همین الانش هم با پیشوند ابر استاد به پیکرش **** شده. بازی در بهترین حالت یه بازیِ متوسط رو به خوبه. هر چند نظر نهایی خودم ارزشش از متا برام بیشتره ولی برای شما متا دوستان مثل خودتون باشیم و به متا ارج بدیم خیلی حال میده=;
سوال اول اینکه با دو اصطلاح overrated و underrated آشنایی داری؟ و سوال دوم، امتیاز ۷/۵ چطوری در بهترین حالت میشه متوسط روبه خوب (احتمالا منظورت با ارفاق بوده!) =====چیزی که تو بهش توجه نمیکنی بحث انتظاره. از کسی مث میکامی انتظار میره شاهکار تحویل بده، بازیش از شاهکار بیاد پایین و بره روی رنج بازی خوب، منتقد رم میکنه و نتیجش میشه اینی که داری میبینی. وقتی یه عده کثیری از گیمرها از بازی راضی تر از اونی هستن که برای مثال صدا منتقد که امتیازاتشون میشه متا، این، یعنی اینکه بازی ارزشش از اونی که متاش هست بهتره... یه نمونه دم دست هم بتمن ـی بود که پارسال اومد. هیچ جوره زیر ۸و نیم حقش نبود. نکته آخر هم اینکه متاکریتیک، واقعا ملاک خیلی خوبیه و بهترین جا برای سنجش کیفیت یه بازی اما، موارد این چنینی هم هست.
 
آخرین ویرایش:
نمیدونم این طرفدارای های الکی برای چیه، مگر کسی گفت که میکامی "هیتر" داره ؟! :d
نگاه کنین، وقتی یه سازنده میاد توی تک تک مصاحبه هاش میگه که من میخوام دوباره به این ژانر جون ببخشم و blah blah نتیجه ـش میشه همین ! والا طرفدارا و منتقدان و بقیه رسانه های مرتبط با این صنعت حافظه ماهی ندارن که زود یادشون بره چی به چی بوده ! :d این بازی با اینکه خودم هم خیلی ازش خوشم میاد و واقعا میشه در ژانر "ترس و بقاء" یک عنوان لایق اون رو دونست، ولی دیگه اون شاهکاری که باید میبوده، نشده ! مشخصه.. انیمیشن ها مال چند نسل قبل رو داخل بازی عینا Copy/Paste کردن ! مخصوصا زمانی که سباستین از یه اتفاقی شوکه میشه، دیگه مسخره ترین انیمیشن ممکن و تکراری رو قرار دادن:
images
یعنی هرجایی که من دیدم این کارآگاه ترسید، همین اداء رو در آورد.. پُشت بندش هم اون دیالوگ مسخره : What's wrong with this place که دیگه رسما عین تومُخی تا آخر بازی روی اعصاب آدم رژه میره رو هی تکرار میکنه، لول ! داستان رو که رسما همِش زدن رفته..
ولی اینها رو اگر بزاریم کنار، یه گیم پلی شیرین و جذاب و مفرح، بعلاوه جلوه های بصری زیبا و چشم نواز، طراحی مراحل زیبا و زنده و خوش رنگ و لعاب + باس فایت های مناسب و باحال رو میشه جزو نکات واقعا + بازی قلمداد کرد..
پ.ن: در ضمن میکامی پدر سبک "ترس" نیست، پدر سبک "ترس و بقاء" هست !

من در هیچ کجا نگفتم بازی شاهکاره! میکامی بله بازگشت عالی داشته کافیه نقد های سایتهای معروف رو بخونین
چیزی که باعث شد tew از شاهکار بودن فاصله بگیره انیمیشن ها و گرافیک فنی بازی بود یکی هم داستان گنگ بازی
داستان بازی خیلی چیزها رو مشخص نمیکنه و میکامی خواسته بازیرو واسه نسخه دوم اماده کنه ولی میکامی دو اشتباه داشته یکیش اینکه بازی رو در اوایل بدون داستان پیش برده یعنی عملا تا اوایل چپتر 6 داستان بازیرو ما فقط این میدونیم که سباستین در یک محل گیر افتاده دوم میکامی اومده بازیرو بیش از حد گنگ در اورده , در مورد گیم پلی هم دقیقا چیزی بوده که من از میکامی انتظار داشتم یعنی یک گیم پلی که فقط خود میکامی از عهده برمیاد
من میگم بازم نمیگم بازی شاهکاره ولی بعضی ها بیش از حد اغراق میکنن و بازی افتضاح نیست
مطمئن هستم نسخه دوم بازی به مراتب بهتری از این بازی خواهد بود
در مورد حرف های شما هم کاملا موافق هستم
 
همه این بازی رو متهم میکنن به این که بازی شبیه RE4 هست..خوب به طبع وقتی خودش RE4 ساخته میخواهید از تجربیاتی که تو اون نسخه دااشته تو این بازی استفاده نکنه ؟ چرا نباید استفاده کنه ؟ وقتی خودش تو اون زمان با ساخت RE4 تونست نمرات بسیار بالایی رو از سایت ها بگیره حالا بدبخت رو متهم کردند که از RE4 تقلید کرده..این حرف خیلی مضحکه...خودش از خودش تقلید کنه بعد بگن چرا مثل RE4 ساختی...من هنوز بازی رو انجام ندادم ولی این ایرادی که گرفتن خیلی کلیشه ای هست...درواقع تو نقد میشه اشاره کرد بازی از بعضی جهات شباهت های زیادی به RE4 داره ولی این که بیان یه امتیاز منفی در نظر بگیرن برای بازی که خالق اون سری خودش بوده واقعا مضخرفه.
 
به بازی واقعا داره کم لطفی میشه . من به غیر از گنگ بودن داستان بازی هیچ ایرادی توی بازی نمیبینم. انیمیشن ها درسته افتضاح بود ولی در حین بازی اینقدر غرق گیمپلیش میشدی که اصلا اون انیمیشن ها به چشمت نیاد و باعث اذیت نشه.مشکل اکثر کسانی که از بازی ایراد میگیرن اینه که از بازی توقع یک شاهکار فراموش نشدنی رو داشتند. اما مشکل از میکامی نیست مشکل از اونی هستش که از یک تیم تازه کار که توی این هنر دهنش بوی شیر میده توقع زیادی داشته. زمانی که لیست سازندگان بازی رو دیدم به جای اکثر افراد به اونها تبریک گفتم. اکثر سازندگان بازی به غیر از چند نفر ناشناخته و تازه کار بودن و به طور معمول نمیشد حتی بازی در این حد ازشون توقع داشت. به هر حال خودم بازی رو انجام دادم و ازش لذت بردم و مطمئنم بقیه هم از بازی لذت میبرن چون توی این رشته کمتر بازی پیدا میشه که بتونه یک SH واقعی نشون بده.
اون یارو که وکیل وصیش بود تا دید اوضاع خیطه سریع با رسوایی کامل از فروم که گند زده بود بهش، در رفت و پروفایلش رو بست.
فک نمیکنی خیلی بیش از حد داری تند میری ؟ اون یارو؟
 
به بازی واقعا داره کم لطفی میشه . من به غیر از گنگ بودن داستان بازی هیچ ایرادی توی بازی نمیبینم. انیمیشن ها درسته افتضاح بود ولی در حین بازی اینقدر غرق گیمپلیش میشدی که اصلا اون انیمیشن ها به چشمت نیاد و باعث اذیت نشه.مشکل اکثر کسانی که از بازی ایراد میگیرن اینه که از بازی توقع یک شاهکار فراموش نشدنی رو داشتند. اما مشکل از میکامی نیست مشکل از اونی هستش که از یک تیم تازه کار که توی این هنر دهنش بوی شیر میده توقع زیادی داشته. زمانی که لیست سازندگان بازی رو دیدم به جای اکثر افراد به اونها تبریک گفتم. اکثر سازندگان بازی به غیر از چند نفر ناشناخته و تازه کار بودن و به طور معمول نمیشد حتی بازی در این حد ازشون توقع داشت. به هر حال خودم بازی رو انجام دادم و ازش لذت بردم و مطمئنم بقیه هم از بازی لذت میبرن چون توی این رشته کمتر بازی پیدا میشه که بتونه یک SH واقعی نشون بده.

فک نمیکنی خیلی بیش از حد داری تند میری ؟ اون یارو؟

دقیقا
مثلا داستان بازیرو کسی نوشته که تا به الان تجربه ای نداشته
 
طرفداری کورکورانه از هر چیزی خیلی بده;) مخصوصا وقتی پست طرف رو نخونین.
بازی از 2010 تحت نام Project Zwei در دست ساخت بوده. معمولا بازیا با یه اسم رمزی معرفی میشن و بعد اسم اصلیشون رونمایی میشه. شما دیر رسیدی و فکر میکنی بازی یکساله منتشر معرفی شده.

استاد برنگشت. استاد برنمیگشت سنگین تر بود. مگه یادتون رفته؟ ایشون شینجی میکامیه. پدر سبک ترس! همونی که باهاش ملتو جر میدادین. چی شد حالا به متای 76 راضی شدین؟
بعد شما از کارکنان Tango Gameworks هستین که میگین به اون چیزی که میخواسته، رسیده؟ اون یارو که وکیل وصیش بود تا دید اوضاع خیطه سریع با رسوایی کامل از فروم که گند زده بود بهش، در رفت و پروفایلش رو بست. بدتر از اون، اینایی بودن که کورکورانه هر چی میگفت به به چه چه میکردن و هیچ اراده ای از خودشون نداشتن و الان دارن سعی میکنن یاد اون عزیز فراری رو زنده نگه دارن:)

پ.ن: لطفا لفظ "استاد" رو آلوده تر از اینی که هست نکنین;) همین الانش هم با پیشوند ابر استاد به پیکرش **** شده. بازی در بهترین حالت یه بازیِ متوسط رو به خوبه. هر چند نظر نهایی خودم ارزشش از متا برام بیشتره ولی برای شما متا دوستان مثل خودتون باشیم و به متا ارج بدیم خیلی حال میده=;
حالا کاری با کیفیت خود بازی ندارم که خوب مشخصه انتظاراتو براورده نکرد وگرنه وضعش این نبود اما بنظرت واقعا میکامی لایق لقب استاد نیست:-/ میکامی خالق و پدر یه سبکه(حرف من نیست همون منتقدایی که الان داری باهاشون بازیرو میکوبی بهش این لقبو دادن) رو چنتا ایپی کار کرده و خودشو محدود به یه ایپی نکرد هیچوقت تو ساخت ایپیای شاهکاری مثل dmc نقش اساسی داشته رییس استدیوی شماره ی 4 کپکام یا همون clover بود که یه زمانی با کیفیت ترین استدیوی بازیسازی دنیا بود و فقط شاهکار میساخت بعدنم که همین PG رو خودش جمع کرد همون بازیسازی که خیلی قبولش داری یعنی کامیا اونو استاد خودش میدونه و تحسینش میکنه و در نهایت بهترین بازیش که همون re4 متای 96 داره و کلا با دوربینش و مکانیزمای گیم پلیش صنعت گیمو دچار تحول کرد(دوربین روی شونه با re4 تعریف شد)خوب حالا میشه به ما بگی چنتا سازنده تو این صنعت چنین شرایطی دارن:-/میکامی از هرکسی بیشتر لایق لقب استاد تو صنعت گیمه یه نگاه به کیفیت و تنوع اثاری که ساحته اینو نشون میده قرار نیست بخاطر اینکه TEW انتظاراتو براورده نکرده همه چیو فراموش کنیم و ازین فرصت برای کوبیدن میکامی استفاده کنیم;)
پ ن: خیلی بد و خنده داره و بچه گونست که بخاطر یه نفر دیگه(که حالا فن میکامی بوده و اصلا دوست داشته از بازیو خودش تعریف کنه) بیایم میکامیرو بکوبیمو ارزش کاراشو بیاریم پایین کلا یکم ارومتر...
 
آخرین ویرایش:
به بازی واقعا داره کم لطفی میشه . من به غیر از گنگ بودن داستان بازی هیچ ایرادی توی بازی نمیبینم. انیمیشن ها درسته افتضاح بود ولی در حین بازی اینقدر غرق گیمپلیش میشدی که اصلا اون انیمیشن ها به چشمت نیاد و باعث اذیت نشه.مشکل اکثر کسانی که از بازی ایراد میگیرن اینه که از بازی توقع یک شاهکار فراموش نشدنی رو داشتند. اما مشکل از میکامی نیست مشکل از اونی هستش که از یک تیم تازه کار که توی این هنر دهنش بوی شیر میده توقع زیادی داشته. زمانی که لیست سازندگان بازی رو دیدم به جای اکثر افراد به اونها تبریک گفتم. اکثر سازندگان بازی به غیر از چند نفر ناشناخته و تازه کار بودن و به طور معمول نمیشد حتی بازی در این حد ازشون توقع داشت. به هر حال خودم بازی رو انجام دادم و ازش لذت بردم و مطمئنم بقیه هم از بازی لذت میبرن چون توی این رشته کمتر بازی پیدا میشه که بتونه یک SH واقعی نشون بده.

فک نمیکنی خیلی بیش از حد داری تند میری ؟ اون یارو؟

یکی از چیزهایی که به بازی ارزش میده.این هست که ارزش داشته باشه بازی را چند بار تموم کنی.

یعنی اپشن های جالبی داشته باشه که به بازیکن انگیزه بده.
این بازی جز محدود بازی های ترسناکی بود که با یک بار تموم کردنش بیخیال شدم
 
آقا حالا یه بازی متوسط ساخت (چیزی که سابقه اش رو داشته قبلا. دنیای بازی جوریه که کمتر کسی پیدا می شه همه بازی هاش شاهکار در بیاد، این قضیه در مورد کسانی که خیلی وقته تو بازی ساختن دست دارن تابلو تره. هر چی می گذره کسای جدیدی میان و کار اونا رو بهتر انجام میدن...همیشه این بوده و خواهد بود. همیشه هم تکرار یه موفقیت برای بار دوم و سوم خیلی سخت تر و تقریبا غیر ممکن هست.

- - -ویرایش - - -

دقیقا
مثلا داستان بازیرو کسی نوشته که تا به الان تجربه ای نداشته

یعنی مشکل بازی الان فقط داستانشه؟
 
آقا حالا یه بازی متوسط ساخت (چیزی که سابقه اش رو داشته قبلا. دنیای بازی جوریه که کمتر کسی پیدا می شه همه بازی هاش شاهکار در بیاد، این قضیه در مورد کسانی که خیلی وقته تو بازی ساختن دست دارن تابلو تره. هر چی می گذره کسای جدیدی میان و کار اونا رو بهتر انجام میدن...همیشه این بوده و خواهد بود. همیشه هم تکرار یه موفقیت برای بار دوم و سوم خیلی سخت تر و تقریبا غیر ممکن هست.

- - -ویرایش - - -



یعنی مشکل بازی الان فقط داستانشه؟

مشکل بازی گفتم یکی گرافیک فنی ضعیف بازی بود یکیش هم داستان بازی
داستان بازی تا اوایل چپتر 6 در واقع داستانی نداره و فقط داری تو محیط میگردی بعد چپتر 6 داستان بازی خودشو نشون میده ولی بازم داستان خیلی چیزها رو مشخص نمیکنه و گنگی زیادی داره که جا رو برای نسخه دوم هموار کرده
البته داستان بازی قوی

- - -ویرایش - - -

آقا حالا یه بازی متوسط ساخت (چیزی که سابقه اش رو داشته قبلا. دنیای بازی جوریه که کمتر کسی پیدا می شه همه بازی هاش شاهکار در بیاد، این قضیه در مورد کسانی که خیلی وقته تو بازی ساختن دست دارن تابلو تره. هر چی می گذره کسای جدیدی میان و کار اونا رو بهتر انجام میدن...همیشه این بوده و خواهد بود. همیشه هم تکرار یه موفقیت برای بار دوم و سوم خیلی سخت تر و تقریبا غیر ممکن هست.

- - -ویرایش - - -
یعنی مشکل بازی الان فقط داستانشه؟

البته میکامی خیلی مواقع موفقیت خودشو دوباره تکرار کرده
 
همه این بازی رو متهم میکنن به این که بازی شبیه RE4 هست..خوب به طبع وقتی خودش RE4 ساخته میخواهید از تجربیاتی که تو اون نسخه دااشته تو این بازی استفاده نکنه ؟ چرا نباید استفاده کنه ؟ وقتی خودش تو اون زمان با ساخت RE4 تونست نمرات بسیار بالایی رو از سایت ها بگیره حالا بدبخت رو متهم کردند که از RE4 تقلید کرده..این حرف خیلی مضحکه...خودش از خودش تقلید کنه بعد بگن چرا مثل RE4 ساختی...من هنوز بازی رو انجام ندادم ولی این ایرادی که گرفتن خیلی کلیشه ای هست...درواقع تو نقد میشه اشاره کرد بازی از بعضی جهات شباهت های زیادی به RE4 داره ولی این که بیان یه امتیاز منفی در نظر بگیرن برای بازی که خالق اون سری خودش بوده واقعا مضخرفه.

خو رزیدنت 4 مال 2004 بود الان 2014 هست:|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or