ای کاش میشد یه دکمه زد که این چند روز قبل و بعد از متا، تو یک ثانیه رد شه، و برسیم به روز رلیز و پلی کردن ادمیزادی بازی
نکته ای که برام جالبه چه از نزدیک و چه تو سطح نت، خیلی کم میبینم در مورد امتیازات بحث بشه، نمیدونم شایدم تجربه من باشه، اما به نظرم میرسه فن بیس اصلی بازی واقعا در بند نمرات و این چیزا نباشه، هم از طرفی به اندازه کافی عزت نفس (!) و تجربه قله های موفقیت رو داره (اونم زمانی که خیلی از مطرح های امروز، اصن در حد مطرح شدن نبودن و اسمی نداشتند) هم با توجه به شکستن بت متا +90 سر F4، و کماکان بمب افکن بودن بازی و سال ها لذت بردن ازش توسط کامیونیتی، به نظرم تا حدودی حساسیت بخش اصلی فن بیس کلاسیک BGS (و نه طبیعتا فن های اکس باکس لزوما) رو از بین برده و کاهش داده، و این خیلی خوبه و باعث میشه توجه بیشتر به خود بازی باشه تا دستاورد های صنعتی و تجاریش...
با این حال از واقعیت نباید بگذریم که BGS الان شاید مهم ترین استودیو مایکرو باشه (از نظر من که قطعا هست) و خب طبیعتا در معادلات مایکرو هم باید تاثیر گذار باشه، قطعا موفقیت بازی در حد بهترین های بازار یا بهتر بگیم در حد خود BGS که بهترین معیار هست، رو موفقیت اکس باکس و از همه مهم تر اعتبار اکس باکس هم تاثیر بسیار مثبتی داره (این به نفع گیمر های پلی استیشن هم هست، چون تنور رقابت رو داغ میکنه)
خلاصه خدا کنه این چند روز هم به خیر بگذره که با بعدش بریم سراغ کار و زندگی و فضاپیماییمون ...