کلا یکسری از فن های سونی اول جبهه بودن بعدا دست و پا درآوردنچرا در مورد این نظر جبهه گرفتید.
راست میگه، ترید مارک و ایپی returnal مثل دث ماله سونی بوده.
این خبر خرید استودیو هست
Sony acquires Returnal developer Housemarque, hints Bluepoint is next
اینم خبری که سونی که از ایپی گفته
Sony Considers Returnal A Successful New IP For PlayStation - PlayStation Universe
خبر خرید ماله آخر ژوئنه و خبر دوم ماله ماه می هست.میتونستم لینک ترید مارکو بزارم ولی گفتم خبر باشه بهتره.
ریترنال ایپی جدید سونی بود و دلیل اینکه برا pc هم نیومد همین بود و گر نه بقیه که اومدن.
جدا بگم من معنی مانی هت رو نمیفهمم که بفهمم چی میگی. من فقط تو بحث ایپی ریترنال گفتمکلا یکسری از فن های سونی اول جبهه بودن بعدا دست و پا درآوردن
من میگم این بازیها نه تنها استودیوشون، بلکه نه آی پیشون برای سونیه و نه حق انتشارشون. فقط تنها کاری که کرده، مثل دث لوپ و Forspoken و Godfall و گوستوایر توکیو و n تا بازی دیگه، مانی هت کرده. بعد دوستان اسم این مانی هت ها رو گذاشتن "احترام به مخاطب و پیشرو در بازیهای ایندی"![]()
خب شما داری مقوله مارکتینگ رو کلا نادیده میگیری که بنظرم یخورده کم انصافیه. همین مارکتینگ یکی دو سال سال اخیر هم کلی به موفقیت این بازی ها (از جمله Sifu) کمک کرده دیگه. وگرنه که کسی نگفت استودیوی سونی این بازی رو ساخته.کلا یکسری از فن های سونی اول جبهه بودن بعدا دست و پا درآوردن
من میگم این بازیها نه تنها استودیوشون، بلکه نه آی پیشون برای سونیه و نه حق انتشارشون. فقط تنها کاری که کرده، مثل دث لوپ و Forspoken و Godfall و گوستوایر توکیو و n تا بازی دیگه، مانی هت کرده. بعد دوستان اسم این مانی هت ها رو گذاشتن "احترام به مخاطب و پیشرو در بازیهای ایندی"![]()
Sifu took me 15 hours to beat and I thoroughly enjoyed every minute. With such replay value and an appealing price point, it’s easy to recommend to everyone, especially if you’re into modern roguelikes or From Software games. And that’s without mentioning how it pushes past some of its inspirations with its cinematographic flair and haptic combat. Sifu is as much a tightly told vendetta story as it is a masterful brawler. It’s an easy game of the year contender, and it’s only bloody February
A challenging brawler that punishes recklessness and demands perfection, Sifu’s genre-leading combat and roguelike mechanics blend together to create an early Game of the Year contender
Sifu is a great beat em‘ up game that discourages mashing buttons. The combat system stands out as a mix between the Batman: Arkham series and Sekiro, with a heavy emphasis on precision. It is a demanding game that penalizes mistakes and rewards skill
مارکتینگ یه چیز دیگست و باز ربطی به حرف دوستان نداره که گفتن آفرین به سونی که رو پروژه های کوچیک سرمایه گذاری میکنهخب شما داری مقوله مارکتینگ رو کلا نادیده میگیری که بنظرم یخورده کم انصافیه. همین مارکتینگ یکی دو سال سال اخیر هم کلی به موفقیت این بازی ها (از جمله Sifu) کمک کرده دیگه. وگرنه که کسی نگفت استودیوی سونی این بازی رو ساخته.![]()
در واقع ما قصد داشتیم تا بازی های خود را از حالت دو بعدی وارد جهان سه بعدی کنیم و بدین ترتیب پروژه ساخت بازی جدیدمان را آغاز کردیم. همچنین، ما قصد داشتیم تا با ساخت یک نمونه اولیه قابل قبول، شرکت سونی را متقاعد کنیم که بودجه ساخت این بازی را تامین کند.
Working with the support of Sony and the next-generation features of the PS5 gave us the opportunity to expand the immersive experience we envisioned and enhance the game’s unique play mechanics.
ساخت بازی با پشتیبانی سونی و ویژگی های نسل بعدی پلی استیشن 5 به ما این فرصت را داد تا یک تجربه کامل و همه جانبه ای را که تصور می کردیم، گسترش دهیم و بخش های مختلف بازی رو پیشرفت دهیم.
از @Dreadlord اینو پرسیدن، جوابشم اینجوری داده که درسته و کاملا هم مشخصه