امتیازات Sifu

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش‌بینی شما از میانگین امتیازات؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    122
  • نظرسنجی بسته شده است .
من شخصا سال ها کار نقد کردم و اصلا از ژورنالیسم گیم وارد خود بازی سازی شدم و به جرات میتونم بگم اشاره به سفید پوست بودن سازنده های یه بازی و به همین دلیل نمره کردن مسخره ترین، غیر انسانی ترین، غیر اخلاقی ترین و من حیث المجموع سلسشرترین ایرادی هست که میشه از یه بازی گرفت. این زباله ها فکر میکنن اگه در همه موارد گودرز رو به شقایق ربط بدن و بخوان از جنبش های ترند روز بخورن باعث میشه خیلی خفن جلوه کنن، اما در عمل حرفی که زدن عین سانسور و محدود کردن انسان هاست، دارن میگن اگه شما چینی نیستی، پس حق نداری در خصوص یه چیز به شدت جهانی که خواستگاهش زمانی چین بوده هم صحبت کنی.

البته این یارو تا لول 2 بیشتر نتونسته بره، که همین نشون میده بسیار کودن و احمق هم بوده.
 
نسخه پی سی کرک شد 15 گیگم بیشتر نیست
بنچمارک های بازی هم نشون می ده بازی خیلی سبکی هست تقریبا با هر سیستم گیمینگ می تونید بازیش کنید
اگرم فکر می کنید بازی خیلی سخته مزیت بزرگ پی سی یعنی ترینر در اختیار شماست
 
ظاهرا این سختی بازی خیلی جدی‌تر از چیزیه که فکر میکنیم ...
اکثر منتقدا در ادامه:
‏‎بازی کردن بلد نیستم پس باید نمره کم بگیره
‏‎بازی که نتونم تمامش کنم صد در صد بازیه بدیه
مشکل از من نیست🤷‍♂️
خواستم بگم با ریترنالم همین کارو کردن، یادم افتاد که نه، اوضاع خیلی داغون تر از این حرفاس:-"
 
اکثر منتقدا در ادامه:
‏‎بازی کردن بلد نیستم پس باید نمره کم بگیره
‏‎بازی که نتونم تمامش کنم صد در صد بازیه بدیه
مشکل از من نیست🤷‍♂️
خواستم بگم با ریترنالم همین کارو کردن، یادم افتاد که نه، اوضاع خیلی داغون تر از این حرفاس:-"
من بازیش نکردم اما ریترنال هم سختیش غیر منطقیه

عین غذای تندی می مونه که تندیش بیش از حد شده تلخ بشه حالا ممکنه این وسط بعضی ها ذائقه شون تندی خیلی نفهمه یا خوششون بیاد اما برای اکثرا تلخ شده غذا
هر چیزی ایده الش خوبه اگر منتقدی که سال ها کارش بازی بوده و هست نتونه تمومش کنه یا عذاب بکشه و حرص بیش از حد بخوره یا سختیش غیر منطقی باشه حق داره که نمره کم کنه کم چیزی نیست
 
نمره این سایت نژادپرست که به رنگ پوست سازنده ها گیر داده بود هم ثبت شد
موفقیت دیگری برای سایت متا :)

1644208704929.png


اگر منتقدی که سال ها کارش بازی بوده و هست نتونه تمومش کنه یا عذاب بکشه و حرص بیش از حد بخوره یا سختیش غیر منطقی باشه حق داره که نمره کم کنه کم چیزی نیست
منتقدها عادت کردن به ایزی مود مخصوص خودشون که مثل ترینر میمونه
اصلا منتقدی که نمیتونه یه گیم رو تموم کنه برای چی باید بهش نمره بده؟
 
در باب سختی بازی نقد acg رو دیدم میگفت سختی اینجا مثل سولز نیست.تو سولز یجا نتونی بری میتونی دور بزنی بری یه منطقه دیگه.کلی سلاح در اختیار داری و اینا.اینجا یه مسیر رو باید پرفکت تموم کنی. تو سولز با یک درصد خونم داشتی باس رو میزدی تموم بود اینجا باید انقد مرحلرو تکرار کنی و پرفکت بشی که انقد جون(سن) داشته باشی وقتی باس یه لولی رو میکشی و میری لول بعدی و سیو میشه سنت مقدار لازم سن برا ادامه بازی رو داشته باشی.
 
View attachment 243563
اینو حتما یادتونه؟ Sony IS avoiding risk

View attachment 243564



امثال این یارو شریر رو باید همین قدر جدی گرفت. هرچقدر هم که گزارشات مفید داشته باشه، در عمل ثابت شده که همیشه باید به حرفاشون با دید شک توجه کرد...
چه ربطی به نمرات داشت!
سونی از قدیم به حمایت از سازندگان مستقل معروف بوده،مثل journey یا کلی بازی دیگه
این شرکتها هرروز سیاستهاشون عوض میشه
شاید توی اون برهه از زمان اینجوری بودن(۲۰۱۸)
بعداً تغییر کردن
 
من بازیش نکردم اما ریترنال هم سختیش غیر منطقیه

عین غذای تندی می مونه که تندیش بیش از حد شده تلخ بشه حالا ممکنه این وسط بعضی ها ذائقه شون تندی خیلی نفهمه یا خوششون بیاد اما برای اکثرا تلخ شده غذا
هر چیزی ایده الش خوبه اگر منتقدی که سال ها کارش بازی بوده و هست نتونه تمومش کنه یا عذاب بکشه و حرص بیش از حد بخوره یا سختیش غیر منطقی باشه حق داره که نمره کم کنه کم چیزی نیست

ما چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد سبک Rogue-like/lite شدیدا محبوب شده بین گیمرا و تو این چند سال اخیر هم خیلی تعدادشون زیاد شده. سازنده‌های زیادی سراغ این سبک رفتن و اگر تونستن به شکلای مختلف بازی خودشونو با نوآوری تازه‌ای ساختن و صرفا سعی نکردن یه کلون از بازی دیگه باشن حالا یا مکانیزم خاصی بوده یا نوع روایت داستان یا هر چیزی. این وسط یه عده بازی رو راحتر کرد با آپگریدای دائمی یه عده هم اینکار رو نکردن چون با توجه به سبک بازی نیازی نبوده. ریترنال با هیچ متر و معیاری سختیش غیر منطقی نیس. بازی یه مکانیزم کلی داره که از گیمر میخواد تا اونو یاد بگیره و وقتی یاد گرفت میتونه از بازیش لذت ببره. اینکه شما میمیری برمیگردی از اول و چکپوینت نداری "سبک" این بازی هستش و چیز عجیبی نیس. بگذریم که کلی راه هست برای دوباره زنده شدن و فرصت دوباره. این وسط آرتیفکت‌های مختلفی هم هستن که با ترکیبشون بازی راحتر و جذابتر میشه. همینطور سلاحای مختلف با قابلیت‌های مختلف. اینکه بازی سختی رو نتونیم تموم کنیم مشکلی نیس برای همه پیش میاد چیز عجیبی نیس. با یه بازی سخت میتونیم ارتباط برقرار کنیم و تمومش کنیم و حتی لذت ببریم با یه بازی دیگه نه. ولی وقتی میدونی یه بازی سخته و نمیتونی تمومش کنی نمیری سراغش برای نقد که اگه توش موندی بهش ۴ بدی و واسه توجیه ۴تا جفنگ دیگم تو نقدت بنویسی و کلا استودیو رو با خاک یکسان کنی. قرار نیس همه بتونن با هر سبکی رو کنار بیان. سیفو مشخص بود سیستمش چطوریه و قراره که بازی سختی باشه. سکیرو هم اگه "ایزی مود" به متتقدا نمیداد معلوم نی وضعیتش از نظر امتیازی چطور میشد.

موفق باشیم
 
Kena و Sifu بازی سونی نیستن که...
مگه Returnal زمانی که منتشر شد این IP مال سونی بود ؟ وقتی استودیوی Housemarque داشت بازی Returnal رو می ساخت و هنوز توسط سونی خریداری نشده بود، این سونی بود که ازشون حمایت کرده بود و باعث و بانی این شد که بازی مثل Returnal ساخته بشه. اون زمان هم بازی Returnal و استودیوی Housemarque مال سونی نبود و استودیو های فیرست پارتی سونی نبودن. ولی سونی ازشون حمایت کرد و بهشون بودجه و آزادی عمل داد. کلا سر این بازی های ایندی و چنین استودیو هایی نیاز به حمایت دارن.

Ilari Kuittinen بنیان‌ گذار استودیوی Housemarque، در مصاحبه‌ای توضیحاتی داده بود و به فراز و نشیب‌ های روند ساخت بازی Returnal اشاراتی کرده بود. در جایی گفته بود که پروژه‌ ساخت این بازی در سال ۲۰۱۵ شروع شده بود و از ناشر این بازی یعنی سونی به دلیل پشتیبانی فوق العاده از ایده‌ها و بازی‌هایی نظیر Returnal تشکر ویژه کرده بود.

صحبت هایIlari Kuittinen :
گرچه ما یکی از بهترین بازی‌ های سال ۲۰۱۷ از نظر نمره‌ی متا را داشتیم، اما هرگز بازی NEX MACHINA: DEATH MACHINE آمار خوبی از لحاظ فروش دست پیدا نکرد و من نا امیدانه اعلام کردم که دیگر دوره چنین عنوان هایی به سر آمده و روز مرگ این سبک از بازی ها فرا رسیده. البته نا امیدی من از این دسته از عنوان ها بدین معنا نبود که ما دیگر قرار نیست تا بازی های سبک تیر اندازی چالش برانگیزی با اکشن های سریع توسعه بدیم. در حقیقت ما قصد داشتیم تا بازی های خودمون رو از حالت دو بعدی وارد دنیای سه بعدی کنیم و به این صورت پروژه ساخت بازی جدید خودمون رو آغاز کردیم. همین طور ما قصد داشتیم تا با ساخت و توسعه یک نمونه اولیه قابل قبول، کمپانی سونی رو قانع کنیم که بودجه ساخت بازی جدیدمون رو تامین کند. از طرف دیگه می دونستیم که این بازی به طرز چشمگیری جاه طلبانه خواهد بود و همین امر باعث شد که چالش های بزرگی بر سر راه ما قرار بگیره. البته، به لطف کمپانی سونی از این چالش ها عبور کردیم و ممنون سونی هستیم. باید بگویم که ما در دورانی قرار داریم که ساخت بازی های خلاقانه ریسک بزرگی دارن و ناشران محدودی از چنین پروژه هایی حمایت میکنن. اما شرکت سونی از جمله کمپانی هایی بود که به ما فرصت کار در این زمینه رو داد. ما برای همیشه بابت این فرصت قدر دان سونی خواهیم بود.​

Returnal Dev Thanks Sony for Letting It Work on Something 'Very Risky'

سونی مشخصا از این بازی ها حمایت کرده. حالا میزان حمایت سونی از Kena و Sifu رو نمی دونم تا چه میزان بوده. ولی به هر حال همیشه حمایت های مالی و معنوی و دادن آزادی عمل و ... از این استودیو های مستقل بوده و سونی صد در صد بهشون کمک کرده، به همراه Kepler Interactive همین طور Sifu اولین بار به صورت رسمی در State of Play سونی به نمایش گذاشته شد و معرفی شد. استودیو های ایندی دیگه ای هم بودن که مایکروسافت ازشون حمایت های مالی و معنوی کرده و بازی های ایندی بسیاری خوبی بر روی ایکس باکس اومده.​
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or