اکثر منتقدا در ادامه:ظاهرا این سختی بازی خیلی جدیتر از چیزیه که فکر میکنیم ...
من بازیش نکردم اما ریترنال هم سختیش غیر منطقیهاکثر منتقدا در ادامه:
بازی کردن بلد نیستم پس باید نمره کم بگیره
بازی که نتونم تمامش کنم صد در صد بازیه بدیه
مشکل از من نیست
خواستم بگم با ریترنالم همین کارو کردن، یادم افتاد که نه، اوضاع خیلی داغون تر از این حرفاس![]()
منتقدها عادت کردن به ایزی مود مخصوص خودشون که مثل ترینر میمونهاگر منتقدی که سال ها کارش بازی بوده و هست نتونه تمومش کنه یا عذاب بکشه و حرص بیش از حد بخوره یا سختیش غیر منطقی باشه حق داره که نمره کم کنه کم چیزی نیست
چه ربطی به نمرات داشت!View attachment 243563
اینو حتما یادتونه؟ Sony IS avoiding risk
View attachment 243564
امثال این یارو شریر رو باید همین قدر جدی گرفت. هرچقدر هم که گزارشات مفید داشته باشه، در عمل ثابت شده که همیشه باید به حرفاشون با دید شک توجه کرد...
من بازیش نکردم اما ریترنال هم سختیش غیر منطقیه
عین غذای تندی می مونه که تندیش بیش از حد شده تلخ بشه حالا ممکنه این وسط بعضی ها ذائقه شون تندی خیلی نفهمه یا خوششون بیاد اما برای اکثرا تلخ شده غذا
هر چیزی ایده الش خوبه اگر منتقدی که سال ها کارش بازی بوده و هست نتونه تمومش کنه یا عذاب بکشه و حرص بیش از حد بخوره یا سختیش غیر منطقی باشه حق داره که نمره کم کنه کم چیزی نیست
Kena و Sifu بازی سونی نیستن که...View attachment 243563
اینو حتما یادتونه؟ Sony IS avoiding risk
View attachment 243564
امثال این یارو شریر رو باید همین قدر جدی گرفت. هرچقدر هم که گزارشات مفید داشته باشه، در عمل ثابت شده که همیشه باید به حرفاشون با دید شک توجه کرد...
Kena و Sifu بازی سونی نیستن که...
گرچه ما یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ از نظر نمرهی متا را داشتیم، اما هرگز بازی NEX MACHINA: DEATH MACHINE آمار خوبی از لحاظ فروش دست پیدا نکرد و من نا امیدانه اعلام کردم که دیگر دوره چنین عنوان هایی به سر آمده و روز مرگ این سبک از بازی ها فرا رسیده. البته نا امیدی من از این دسته از عنوان ها بدین معنا نبود که ما دیگر قرار نیست تا بازی های سبک تیر اندازی چالش برانگیزی با اکشن های سریع توسعه بدیم. در حقیقت ما قصد داشتیم تا بازی های خودمون رو از حالت دو بعدی وارد دنیای سه بعدی کنیم و به این صورت پروژه ساخت بازی جدید خودمون رو آغاز کردیم. همین طور ما قصد داشتیم تا با ساخت و توسعه یک نمونه اولیه قابل قبول، کمپانی سونی رو قانع کنیم که بودجه ساخت بازی جدیدمون رو تامین کند. از طرف دیگه می دونستیم که این بازی به طرز چشمگیری جاه طلبانه خواهد بود و همین امر باعث شد که چالش های بزرگی بر سر راه ما قرار بگیره. البته، به لطف کمپانی سونی از این چالش ها عبور کردیم و ممنون سونی هستیم. باید بگویم که ما در دورانی قرار داریم که ساخت بازی های خلاقانه ریسک بزرگی دارن و ناشران محدودی از چنین پروژه هایی حمایت میکنن. اما شرکت سونی از جمله کمپانی هایی بود که به ما فرصت کار در این زمینه رو داد. ما برای همیشه بابت این فرصت قدر دان سونی خواهیم بود.