امتیازات Mortal Kombat (لیست امتیازات در پست اول)

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Mortal_Kombat_Wallpaper_by_SpazChicken.jpg

بازی فایتینگ Mortal Kombat که برای عرضه در تاریخ 19 آوریل آماده میشود اولین امتیاز خودش را از UNIVERSAL PLAYSTATION دریافت کرد:

9.8/10

  • Mortal Kombat returns to 2D gameplay
  • Graphics are phenomenal
  • Story Mode is very deep and isn't your typical lame Street Fighter that lacks plots.
  • Kratos from God Of War.. Enough said. (Only On PS3 version)
  • Plenty to do.. Tag Team, Mini Games, Multiplayer, just PLENTY!
لیست امتیازات...


G4TV - 10/10
JPS - 10/10
Giant Bomb - 10/10
Rage Quit - 10/10
Click - 10/10
Joystiq - 10/10
Universal PlayStation Weekly - 9.8/10
Game Informer - 9.5/10
StrengthGamer - 9.5/10
GameFront - 9.5/10
XXL Gaming - 9.5/10
We Do Games - 9.5/10
Dual Pixels - 9.5/10
Hadoken.net - 9.5/10
TechDay - 9.5/10
GameTrailers - 9.4/10
Planet Xbox 360 - 9.3/10
1UP - 9.1/10
VG Revolution - 9/10
PlayStation LifeStyle - 9/10
GameBuzz - 9/10
GamePro - 9/10
Totally360 - 9/10
OXM - 9/10
Machinima - 9/10
Gouki.com - 9/10
CheatCC - 9/10
Gamerant - 9/10

PSU - 9/10
NZgamer- 8.9/10
3DJuegos - 8.7/10
Xbox Addict - 8.7/10
GamingXP - 8.6/10
GameSpot - 8.5/10
Meristation - 8.5/10
Destructoid - 8.5/10
PSX Extreme - 8.5/10
Worth Playing - 8.4/10
Game Revolution - 8.3/10
VideoGamer - 8/10
GamersTV - 8/10
IGN - 8/10
OXM UK - 8/10
GamesRaar - 8/10
GameSpy - 8/10
Shadowlocked - 8/10

PSM3 - 7.9/10
GameReactor – 7/10
Eurogamer - 7/10
Gamereactor Sweden - 7/10
Metro GameCentral - 7/10
NowGamer - 6.1/10
 
Last edited by a moderator:
نکته منفی خیلی داره از کجاش برات بگم ؟
1 - سیستم xray اصولا" بازیو خراب کرده چون بر خلاف SF (این سیستم یه جورایی شبیه ultra در SF هست) خیلی راحت کومبو میشه و بالانس بازی رو به هم می زنه .
2 - حرکت های ex move که باز هم شبیه SF هست رو باید با گرفتن دگمه ی block بزنی که به نظرم جالب نیست.
3 - به نظرم گرافیک بازی و مدل هاش خیلی خوب نیست (ر. ک به johnny cage . البته کلا" ok هست و اصولا" کسی mk برای گرافیک بازی نمی کنه)

صرف نظر از اشکالای فنی که البته خیلی مهمه، من از گرافیک بازی و مدل هاش خوشم اومد. به نظرم بعد ِ سالها MK احیا شد با این بازی.
درباره ی johnny cage موافقم که خیلی افتضاحه. دست و پاش از مفصل خم نمی شه. کلن منو یاد zangief می اندازه! بنده خدا قبلا از همه خوش استیل تر بود ...
 
آخرین ویرایش:
اون رو کاملا باهاتون موافقم که هر بازی مبارزه ای یک شکل و شمایل منحصر به فرد داره برای خودش اما به نظر من پایه خیلی هاشون یکی هست و تفاوت خیلی بارزی ندارند. البته تو انتخاب به نظر من آیتم های جانبی خیلی خیلی تاثیر داره که به نظرم تو این نسخه MK شاهد بالاترین سطح آیتم های جانبی برای یک بازی مبارزه ای هستیم.

این رو هم که 100% باهاش مخالف هستم. درسته این حرف هایی که شما زدی معیارهایی برای ساخت بازی های مبارزه ای مختلف هست اما کسی که با یک بازی مبارزه ای آشنایی نداشته باشه و بخواد برای خرید بازی هزینه کنه مطمئنا نمیره همه بازی ها رو بخره تا ببینه در نهایت از کدوم یک از مکانیزم هایی که شما گفتی خوشش میاد بلکه میره نقد سایت ها و امتیازاتی که بهش داده شده رو مشاهده میکنه و سعی میکنه به یک نتیجه نهایی دست پیدا کنه! تونستم منظورم رو بهتون برسونم؟!

من خیلی کاری به این نمره ندارم اما این کاملا نظر شخصی شما هست که داستان رو تو یک بازی Fighting کم ارزش می دونید و میگید چه تاثیری داره. چون خیلی ها از جمله خود من به شدت منتظر بخش داستانی MK هستند. ed boon هم بارها گفته بود که یکی از بهترین داستان های ممکنه در تمامی بازی های Fighting رو برای این نسخه در نظر گرفتیم که همه رو جذب خودش خواهد کرد!

1. میشه اینکه میگی پایه ی خیلی از بازیای فایتینگ یکی هست و تفاوت بارزی نداره رو توضیح بدی؟
2. خب منم صد در صد مخالفم که آدم برای انتخاب فایتینگ مورد علاقه ش بره امتیازات رو مشاهده کنه یا مثلا نقد بخونه. خیلی بیشتر از اینا باید به خودش زحمت بده.
3. درباره داستان، خب اگه یه بازی فایتینگ داستان خوبی هم داشته باشه که فبها! ولی این مساله توی بازی فایتینگ صد در صد حاشیه است، اصل چیزای دیگه ایه.
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم اینا جمله‌هایی باشه که کاملاً طرز فکر متفاوت ما رو نشون میده :biggrin1:
خوب آره دیگه اینایی که قرار دادی برعکس حرف های تو هست:دی اگه قرار بود هم عقیده باشیم که الان اینجا بحث نمی کردیم!

کاملاً درسته. بنابراین قبول داری که این توصیفی که از نحوه انتخاب بازی کردی، متناسب با فایتینگ‌بازهای غیر جدّی (همون Casual) هست. کلاً من هم می‌گم گیم‌هایی که خاصیت حرفه‌ای‌گری دارن مثل فایتینگ‌ها، بعضی از گیم‌های استراتژی‌ یا مثلاً بعضی FPSهای خاص، نقدهایی که توی سایت‌ها درباره‌شون نوشته می‌شه، با همین هدفی که شما گفتی نوشته می‌شن. اگه کسی واقعاً بخواد جدّی‌تر وارد داستان بشه، راه‌های بهتری هم هست.
آره این قسمت رو قبول دارم اما این رو هم در نظر بگیر خوب اگه نقدها واقعا برای بازی های حرفه ای هیچ تاثیری نداشت و نه به درد سازنده ها برای بهبود کار خودشون می خورد و نه به درد بازیکنان ناآشنا به اون سبک خوب دیگه چه کاری هست که این همه وقت بزارن و مطلب بنویسند؟! مطمئنا به یک دردی می خوره;)

اتفاقا یکی از بهترین بخشهای بازیسنتر همین بخش امتیازاته! تازه همه شور و حالش به همین بحثا هست تا خود امتیازا:d
موافقم:دی

آخرِ جمله‌ت رو اصلاح کردم (با توجه به روال بحث‌های معمولِ این سایت) ;)
البته با این خرفت هم کاملا مخالفم چون که خود گیم حداقل برای خود من و خیلی های دیگه بیشتر از این بحث های جانبی ارزش داره. به نظرم کمی بی انصافی هست که این حرف رو بزنی. شما اگه فقط روال بحث های معمول این سایت رو نگاه می کنی برای بقیه فروم ها(خارجی) رو هم نگاه کن. یعنی اون ها برای بحثشون بیشتر از خود بازی ارزش قائل هستند؟ بهتره که این جوری کلی صحبت نکنیم در مورد این جور مسائل;)

1. میشه اینکه میگی پایه ی خیلی از بازیای فایتینگ یکی هست و تفاوت بارزی نداره رو توضیح بدی؟
2. خب منم صد در صد مخالفم که آدم برای انتخاب فایتینگ مورد علاقه ش بره امتیازات رو مشاهده کنه یا مثلا نقد بخونه. خیلی بیشتر از اینا باید به خودش زحمت بده.
3. درباره داستان، خب اگه یه بازی فایتینگ داستان خوبی هم داشته باشه که فبها! ولی این مساله توی بازی فایتینگ صد در صد حاشیه است، اصل چیزای دیگه ایه.

1. اصل بازی های Fighting از نظر شما چی هست؟! به عقیده من گیم پلی هست. این گیم پلی ها همه یک سری بخش های مشترک دارن و مهم ترینشون هم زدن Comboهای پیاپی هست. این سیستم جدید توی Mortal Kombat هم که به اسم X-Ray هست باعث شده که گاهی اوقات بازی شبیه SF هم بشه. شما که عقیدتون این هست همه Contentهای بازی در حاشیه است و فقط این بخش مهم هست پس باید این رو بدونید که اساس بازی رو اگر بر مبنای گیم پلیش در نظر بگیریم تو همه اون ها نحوه مبارزات مشابه هست اما رسیدن به مبارز مقابلتونه که فرقی میکنه و باعث تفاوت در سبک گیم پلی ها میشه.

2. شما پست من رو کامل نخوندی دوست عزیز. من گفتم اگه کسی اطلاعاتی در مورد این بازی ها نداشته باشه نمیتونه بره که 4-5 تا بازی Fighting رو بخره و تست کنه ببینه از کدوم خوشش میاد. همه جای دنیا که کپی نمیشه بازی کرد. یا باید بشینی تریلرهای اون بازی ها رو دانلود کنه و ببینی آیتم های کدوم بازی بیشتر به علایقش نزدیک هست و یا اینکه بره نقدهای ویدئویی بعضی سایت ها مثل Gamespot یا GameTrailer رو ببینه تا هم با محیط بازی آشنا بشه و هم ببینه کیفیت ساخت بازی در چه حدی هست.
شماها که میگید نقدها اصلا مهم نیست و به درد نمیخوره خوب بگید کسی با شرایط بالا که گفتم چطوری از بین 4-5 تا بازی یکی رو انتخاب کنه؟!

3. امکان نداره 100% تو حاشیه باشه. اگه به طور کامل تو حاشیه باشه که یعنی اصلا مهم نیست و حالا هر چی که می خواد باشه. قرار نیست همه چیز یک بازی Fighting فقط گیم پلیش باشه و بس. درسته که گیم پلی در بالاترین قسمت قرار داره اما چیزهای دیگه ای هم هستند که اهمیت کمتر از این بخش ندارن. مجموعه یک سری آیتم های خوبی هست که یک بازی خوب رو میسازه. نه اینکه یک بازی چون فقط گیم پلی باحالی داره و بقیه چیزها در سطح متوسط هست پس بازی خیلی خوبیه!
 
آخرین ویرایش:
من حدس میزنم بالای 90 بشه.مثلا 92-93.اگرم نشد به درک:d
حسین داداش بالای 90 که میشه ولی اخر جملتو متوجه نشدم :d
امتیاز اولش که توپ بود.
من میگم میانگین امتیازهای بازی بین 88 تا 92 هست.:d
ولی من میگم از SFIV میزنه جلو. چون بازی بوی خون میده.:d
اره وحید جان همین طور هست خشونت بدجوری بالاست
باز من نمیدونم تو این فروم چه اتفاقی افتاد؟! هنوز بازی نیومده هیچی هم مشخص نیست دوستان شروع کردن به مقایسه ی بازی با بازی های هم سبکش تازه نتیجه هارم دارن اعلام میکنن!!!
شد یبار یبازی بیاد نیایید مقایسش کنید و بکوبیدش؟ خدا رو شکر انحصاری هم نیستش که!
هنوز بازی نیومده شروع کردین به اینکه MK عمرا به فلان بازی نمیرسه و این حرفا! خواهشا بیخیال شید
این بازی فرق میکنه :d
 
من که نسخه دمو رو بازی کردم به جای این بحث بذارید 2تا نمره درست بیاد به نظر من که میامگینش به 88 میرسیه یا شایدم کمتر!
البته نظر من هست
من خیلی کاری به این نمره ندارم اما این کاملا نظر شخصی شما هست که داستان رو تو یک بازی Fighting کم ارزش می دونید و میگید چه تاثیری داره. چون خیلی ها از جمله خود من به شدت منتظر بخش داستانی MK هستند. ed boon هم بارها گفته بود که یکی از بهترین داستان های ممکنه در تمامی بازی های Fighting رو برای این نسخه در نظر گرفتیم که همه رو جذب خودش خواهد کرد!
خو اخرش چی برهان؟ آخر اول باید کمبو بزنی دیگه تازه بعد از کلی مشقت و تمرین بی چاریگی !:دی
البته SF که اینجوری بود من خودم نظر خودمو بگم در مورد دمو بازی و صرفا گیم پلی اصلا قبل از اینکه این دمو قابل بازی بیاد من خیلی خیلی مشتاق این بازی بودم چون وقعا یکی از بهترین بازیهای فایتینگ بود که بازی کردم! ولی نسخه قابل بازی به شدت ضعف داشت که اگه صرفا بخواد با همون گیم پلی بیاد به نظر من بازی نمراتش بالای 88 نمیشه !
نتنها تاثیر نداره , بلکه قضیه اینه که داستان و استوری مد و این حرف ها زره ای واسه کامیونیتی فایتینگ و فایتینگ باز ها (که ریشه اون هم از آرکیدِ) اهمیتی نداره و فقط به عنوان یه حاشیهِ فان ممکنه مطرح بشه بین کامیونیتی
حالا می تونیم بیایم بگیم بلزبلو یا مورتال کامبت و تکن مثلا اندازه 2 تا RPG داستانشون عمق داره !
اما آخرش وقتی روی هسته یه گیم فایتینگ و گیم پلی هیچ تاثیری نمیذاره و نداره, دیگه چه ارزشی داره ؟ از یه حاشیه ساده بیشتر نمیشه و به همون اندازه احمقانست که بخوای واسه CS استوری مد بزاری بعد معیار اسکور هم در نظر بگیری
در این که داستان مورتال کامبت بهترین ِ بین همه فایتینگ ها شکی نیست خودم بشخصه خیلی داستانشو دوست دارم و دنبال کردم اما ... Who Cares ؟ ;)) کامیونیتی اهمیتی به این چیزا نمیده.
WHO CARES!
1. اصل بازی های Fighting از نظر شما چی هست؟! به عقیده من گیم پلی هست. این گیم پلی ها همه یک سری بخش های مشترک دارن و مهم ترینشون هم زدن Comboهای پیاپی هست. این سیستم جدید توی Mortal Kombat هم که به اسم X-Ray هست باعث شده که گاهی اوقات بازی شبیه SF هم بشه. شما که عقیدتون این هست همه Contentهای بازی در حاشیه است و فقط این بخش مهم هست پس باید این رو بدونید که اساس بازی رو اگر بر مبنای گیم پلیش در نظر بگیریم تو همه اون ها نحوه مبارزات مشابه هست اما رسیدن به مبارز مقابلتونه که فرقی میکنه و باعث تفاوت در سبک گیم پلی ها میشه
این برهانیست بر نزدیک خواهی MK به SF !
البته ما که Hater بازی نیستیم:دی امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاد لذت ببرن همه
 
آخرین ویرایش:
من که نسخه دمو رو بازی کردم به جای این بحث بذارید 2تا نمره درست بیاد به نظر من که میامگینش به 88 میرسیه یا شایدم کمتر!
البته نظر من هست
نمره ها رو که فکر کنم تا 3 روز دیگه نمیان. به نظرم بحث خوبی هست در مورد بازی های Fighting داریم می کنیم و الان دیگه بحث امتیاز نیستش:دی

خو اخرش چی برهان؟ آخر اول باید کمبو بزنی دیگه تازه بعد از کلی مشقت و تمرین بی چاریگی !:biggrin1:
البته SF که اینجوری بود من خودم نظر خودمو بگم در مورد دمو بازی و صرفا گیم پلی اصلا قبل از اینکه این دمو قابل بازی بیاد من خیلی خیلی مشتاق این بازی بودم چون وقعا یکی از بهترین بازیهای فایتینگ بود که بازی کردم! ولی نسخه قابل بازی به شدت ضعف داشت که اگه صرفا بخواد با همون گیم پلی بیاد به نظر من بازی نمراتش بالای 88 نمیشه !
فکر کنم مشکل کارمون رو فهمیدم:دی
ببین شماها همه چیز رو فقط و فقط تو گیم پلی می بینید. درسته که باید مشت و لگد بزنی تا به اون آخر داستان برسی اما اگه داستانش خوب نباشه بازم رقبت می کنی با همه شخصیت های تا آخرش بری؟:دی میدونم الان میگی خوب اگه گیم پلیش هم خوب نباشه رقبت میکنی تا آخرش بری یا نه؛ جواب من هم نه هست. پس بازم میرسیم به اون حرف من که همه چیز کنار هم دیگه باید خوب باشه نه این که فقط یک بازی داستانش خوب باشه یا یک بازی فقط گیم پلیش خوب باشه. پس نمیشه گفت بقیه چیزها کاملا تو حاشیه هستند و فقط گیم پلی هست که این وسط مهمه!

به نظر من اگه بخش های مختلف بازی رو به همراه تعداد شخصیت های نسبتا زیادی که بازی داره رو کنار هم دیگه قرار بدی همه اینا باعث میشه که ارزش تکرار بازی به شدت بالا باره. خودت سرانگشتی حساب کن؛ Challenge Tower و Tag Team و Story Mode و Ladder و King of the Hill و بخش آنلاین بازی در کنار اون قبرستونه که اسمش الان یادم نیست و میتونی توش خرید کنی و در کنار 30 شخصیت که اینا به نظر من در کنار نزدیک به 25 تا Stage که طراحی کاملا متفاوت از یکدیگه رو دارن و گرافیک عالی بازی و سیستم Damage باعث میشه یک بازی خیلی خوب رو شاهدش باشیم. نظرت چی هست؟:دی
 
نمره ها رو که فکر کنم تا 3 روز دیگه نمیان. به نظرم بحث خوبی هست در مورد بازی های Fighting داریم می کنیم و الان دیگه بحث امتیاز نیستش:دی

فکر کنم مشکل کارمون رو فهمیدم:دی
ببین شماها همه چیز رو فقط و فقط تو گیم پلی می بینید. درسته که باید مشت و لگد بزنی تا به اون آخر داستان برسی اما اگه داستانش خوب نباشه بازم رقبت می کنی با همه شخصیت های تا آخرش بری؟:دی میدونم الان میگی خوب اگه گیم پلیش هم خوب نباشه رقبت میکنی تا آخرش بری یا نه؛ جواب من هم نه هست. پس بازم میرسیم به اون حرف من که همه چیز کنار هم دیگه باید خوب باشه نه این که فقط یک بازی داستانش خوب باشه یا یک بازی فقط گیم پلیش خوب باشه. پس نمیشه گفت بقیه چیزها کاملا تو حاشیه هستند و فقط گیم پلی هست که این وسط مهمه!

به نظر من اگه بخش های مختلف بازی رو به همراه تعداد شخصیت های نسبتا زیادی که بازی داره رو کنار هم دیگه قرار بدی همه اینا باعث میشه که ارزش تکرار بازی به شدت بالا باره. خودت سرانگشتی حساب کن؛ Challenge Tower و Tag Team و Story Mode و Ladder و King of the Hill و بخش آنلاین بازی در کنار اون قبرستونه که اسمش الان یادم نیست و میتونی توش خرید کنی و در کنار 30 شخصیت که اینا به نظر من در کنار نزدیک به 25 تا Stage که طراحی کاملا متفاوت از یکدیگه رو دارن و گرافیک عالی بازی و سیستم Damage باعث میشه یک بازی خیلی خوب رو شاهدش باشیم. نظرت چی هست؟:دی
ببین برهان 1 سوال الان:دی تو فرض کن کل بازی رو انجام دادی خو همه این مدهای رو بازی کردی خو ! بعد آقا دیگه داستان همه چی فهمیدی رفت خو بعدش میخوای دوباره داستان رو بری:دی
آخرش باید کل تمرکز رو بذاری روی گیم پلی من الان نزدیکه 1 ساله خورده هست دارم SF بازی میکنم من که هیچ هنوز از بچهای خودمون هنوز خیلی ها عاجز به زدن یه سری کمبوها هستن:دی
من میدونم خیلیا MK بازی میکنن به خاطر داستان یا به خاطر Finishing های بازی و میدونم تو بازی به اصول Smash Button برمیگردن:دی
به نظر من کلا SF خیلی بازی Fighting استاندارد تری هست دلیلم دارم 1کیش قضیه این بالانس هست که اصلا توی این MK جدید رعایت نشده که نمونش آوردن X-Ray هست کافیه L2 با R2 رو بگیری تا طرف به خاکه سیاه بشینه:دی ! سادگی بیش از حده گیم پلی که یاده Soul Calivor میوفتم! حالا اقایون تا صبح برا بازی مراحل جانبی بسازن:دی آخرش هیچ!
آخرم این که برهان با تعریفهای که میکنی بیشتر به این هستم که تو بازی رو بیشتر برای Fun میخوای تا بخوای توش حرفه ای بشی!;)
 
ببین برهان 1 سوال الان:biggrin1: تو فرض کن کل بازی رو انجام دادی خو همه این مدهای رو بازی کردی خو ! بعد آقا دیگه داستان همه چی فهمیدی رفت خو بعدش میخوای دوباره داستان رو بری:biggrin1:
آخرش باید کل تمرکز رو بذاری روی گیم پلی من الان نزدیکه 1 ساله خورده هست دارم SF بازی میکنم من که هیچ هنوز از بچهای خودمون هنوز خیلی ها عاجز به زدن یه سری کمبوها هستن:biggrin1:
من میدونم خیلیا MK بازی میکنن به خاطر داستان یا به خاطر Finishing های بازی و میدونم تو بازی به اصول Smash Button برمیگردن:biggrin1:
به نظر من کلا SF خیلی بازی Fighting استاندارد تری هست دلیلم دارم 1کیش قضیه این بالانس هست که اصلا توی این MK جدید رعایت نشده که نمونش آوردن X-Ray هست کافیه L2 با R2 رو بگیری تا طرف به خاکه سیاه بشینه:biggrin1: ! سادگی بیش از حده گیم پلی که یاده Soul Calivor میوفتم! حالا اقایون تا صبح برا بازی مراحل جانبی بسازن:biggrin1: آخرش هیچ!
آخرم این که برهان با تعریفهای که میکنی بیشتر به این هستم که تو بازی رو بیشتر برای Fun میخوای تا بخوای توش حرفه ای بشی!;)

خوب تا من بخوام همه اینا رو تموم کنم حداقل حداقلش اگه هر روز هم بشینم پاش یک ماهی طول میکشه:دی ولی این حرفت رو کاملا قبول دارم که تمامی این آیتم های بعد از هر مدتی که تموم بشه تنها چیزی که تو بازی میمونه گیم پلی هست و بس و حرفت هم کاملا درسته و جواب هم نداره:دی

دقیقا یکی از دلایل علاقه شدید من به این بازی جدا از بحث داستان و این حرف ها Finishingهای بازی هست که خداست:دی تازه Stage Fatalityهای باحالی هم داره این نسخه:دی

خوب این X-Ray رو خودت هم می تونی بزنی دیگه فقط این جوری نیست که طرف مقابلت بزنه. تازه اگه بلد نباشی بزنی میشه دفاعش هم کرد و این جوری نیست که همیشه کتک رو بخوری:دی خیلی وقتها میشه که اگه بد موقع استفاده کنی نوارت خالی میشه. این قضیه هم که میگید بالانس بازی رو بهم میزنه خوب تو هر مسابقه که حداکثر 3 راند داره اگه یک یا نهایتا دو بار بتونی X-Ray بزنی زیاد؟!

اون مراحل جانبی هم از نظر تو آخرش هیچ هستا:دی وگرنه خیلی ها به اونا علاقه دارن و یکی از بخش های مورد علاقه خود من از بچگی همین چیزا بوده. از اون شطرنج و پازلش بگیر تا Testهای مختلف بازی که تو این نسخه Luck هم اضافه شده بهش:دی

اینطور بازیها مثه سوپر ماریو طرف که میاد نقد کنه حس نوستالژیک بهش دست میده میره زمان بچگی واسه همین بهش نمره های خیلی بالا میدن : دی
خوب مگه SF اینا بازی قدیمی نیستند که منتقدها رو یاد بچگیشون بندازه؟! تازه فکر می کنم این بازی قدیمی از MK هم هست و تو دستگاه های Arcade هم قبل از MK بوده. بعضی وقت ها بعضی حرف ها زده میشه که آدم میمونه ها!
 
دوستان مقداری از بازی بگید !این فنیشینگ رو باید چطور اجرا کرد ؟مثلا سایریکس ؟اون 3 شخصیت رو چطور باید فعال کرد ؟مثلا کومانچی که تو فهرست نیست !!!
 
باا قضیه خیلی سادست بی خودی شلوغش می کنین :d
قضیه اینه که کسی پول نمی داده و نمیده که مثلا بره آرکید بشینه سریال MK ببینه ! ملت میرن که بازی کنن , اونم معمولا با همدیگه . قضیه داستان و بیوگرافی کرکتر ها و این حرفا هم که از زمان SF2 هم بوده , واسه این بوده که خب کرکترها واقعا کرکتر باشن ! و حس individuality برای هر کدوم به وجود بیارن. وگرنه هرجور بهش نگاه کنیم این حرفا تو حاشیست.
حالا میگیم اینجا قضیه کنسولِ اما برهر حال هسته یک گیم فایتینگ که عوض نمیشه که اینجوری در موردش حرف بزنیم. کسی فایتینگ بازی نمیکنه که تا آخرش بره بقول شما آقای برهان :d
این بخش های اضافه و شادی هم که معمولا برای نسخه کنسولی اضافه می کنن صرفا واسه اینه که replayabilty رو برای کسایی که مثلا ممکنه بعضی اوقات تنها بازی کنن زیاد کنه , همین. آخرش Game Mechanics و گیم پلی هر فایتینگِ که اهمیت داره.
 
برهان من فکر میکنم دیگه زیادی داریم از موضوع تاپیک دور میشیم!:d
موافقم باهات برای همین دیگه ادامه نمیدم مگر اینکه یک چیز خیلی عجیب غریبی ببینم که مجبور بشم جواب بدم:دی

فقط این نکته رو به دوست خوبم m_g_s بگم که فکر کنم پست های من رو کامل نخونده و کلا هیچکی به این قسمت حرفام توجه نمیکنه:دی ببینید من که نمیگم گیم پلی اهمیت نداره، من فقط میگم گیم پلی یک بازی هر چقدر هم که خوب باشه اگه در کنارش یک محیط خوب، آیتم های ویژه و بخش هایی برای سرگرمی بازیکن به کار نرفته باشه باعث میشه بعد یک مدت عده زیادی از بازیکنا خسته بشند و دیگه میلی به انجام بازی نداشته باشند. منظورم هم هیچ بازی خاصی نیست و کلی دارم میگم. همین
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or