لازم نکرده شما بیای درونمایهی سری رو واسه من توضیح بدی. حرفی واسهی گفتن داری، درست و حسابیش رُو رو کن. میخوای گیر بدی و اشتباه بگیری از کسی لااقل با مدرک و سند حرف بزن.
استاد زبان انگلیسی آخه Nonsensical چند تا معنی داره؟ مزخرف، بیمعنی، چرند و ... دیگه چی؟ اینا که همهشون یکین!نه شما بیا هرطور که دلت خواست و هرجور عشقت کشید جملاتی که من نقل کردم رو برام ترجمه کن، ببینم چهطوری میتونی معنی جملات رو غیر از چیزی که من گفتم ترجمه کنی. LOL
بهجای توهینکردن الکی و حرفگذاشتن تو دهن من بهتره یهمقدار ظرفیتت رو واسه شنیدن واقعیت ببری بالا. من تا حالا یه کلمه در مورد MGS توی این سایت حرفی نزدم و هرچیزی که نوشتم، صرفاً ترجمهی دقیق نقد وبسایتهای دیگه بوده. متوجه نمیشم شما واسهی چی آمپر چسبوندی و اومدی یقهی من رو گرفتی.
سایتهای دیگهای هم هستن که به داستان این بازی ایراد گرفتن و توی همین تاپیک هم در موردشون بحث شده. شما نمیتونی به RPS ایراد بگیری. وبسایت معتبر شما چیه اونوقت؟!
شما نمیتونی به RPS ایراد بگیری. وبسایت معتبر شما چیه اونوقت؟!
اِ چه جالب من منتظر بودم سایت سنگ کاغذ شاتگان این فکت رو فاش کنه که ما همه تو گمراهی آشکار بودیم و 25 سال داشتیم از یه داستان چرند لذت میبردیم:bighug:
-----------------------
game informer
god is a geek
game spot
این نقل قول های بالا از نظر من با تعریف چرند بودن داستان خیلی فاصله داره.
حالا خوبه این سایتایی که عرفان گذاشته همشون غربین.
ببین سایتی که تو نقدش از Lore یا داستان سری ایراد بگیره یه نقد منفیه.چیزی که همه دارن براش سر و دست میشکونن ایناس و فقط همینا.بعد اونوقت شما به این نقد میگی مثبت؟من حرفی ندارم.
The ending is unsatisfying and the story is unfinished.
that’s changed, The Phantom Pain has one big thing in common with other Metal Gears: It is both profoundly stupid and incredibly provocative. As I watched the story unfold, I found myself constantly frustrated, yelling “no way” at my television every time I witnessed a preposterous plot twist (there are a couple) or listened to an inane conversation (there are many). Metal Gear is to dialogue as teenage goths are to poetry, and yet—yet!
The story is still engrossing and is a virtually unparalleled treat to behold, but there are some pacing issues, as there are some long stretches of missions where players may not feel like they’re accomplishing as much as they did in the same amount of time in previous Metal Gear titles. The open world in Metal Gear Solid 5 may create some issues with pacing in terms of the plot
Which again, isn't to say that it's all serious all the time, as plenty of absurd characters and storylines pop up fairly quickly.
The script still isn’t great, even if it’s a lot more economical than usual. Some pacing issues towards the end.
It's an odd but fitting approach for what is in many ways Kojima's wildest story yet, at times pushing beyond the realms of science fiction and into something akin to magic. There is a "practical" explanation for the Skulls, Quiet's special abilities, and the fire demon who appears in the opening moments, but it's one that requires some serious suspension of disbelief. And in typical Kojima fashion, the secret is there to bonk you over the head with big ideas, particularly the notion that war turns even the best of intentions to shit.
Among the reviews you’ll read, I’m willing to bet this is among the most critical, but I need to stress that despite how disappointed I may be in The Phantom Pain‘s writing, I am in love with it as a game. It’s a perfect example of the uniqueness of videogames as a medium – how its story could be so underwhelming, and yet it’s such a triumph in terms of interactivity that I still could not recommend it enough.
It’s assumed by all that The Phantom Pain is Hideo Kojima’s last Metal Gear Solid game – for real this time – but it doesn’t feel conclusive enough to be the last. For as much as people bash it these days, Metal Gear Solid IV felt like more of a send-off for the franchise than this one. If anything, despite its prequel status, the whole thing comes off like a sequel hook.
Metal Gear Solid games are most notable for their thorough and enthralling – if vastly convoluted – stories, and here’s where Metal Gear Solid V unfortunately lets me down. It boasts some fantastic scenes, and characters like Skull Face and Quiet are fascinating to see in action, but the overall plot limps along and spends much of its time treading water.
The cost of an open-world game is a narrative that lacks the tight structure and pacing of Kojima’s previous linear efforts, while the focus on gameplay over storytelling means that cutscenes and dialog have been reduced to a noticeable degree. This will be good news for critics of the series’ famously lengthy cutscenes, but it’s hard to stay invested in a plot where Kiefer Sutherland’s Snake barely talks and the other characters get angsty over problems that constantly reinforce their presence without ever developing.
Story might fall shy of die-hard fan expectations.
The Phantom Pain begins with a great deal of story and flair as we’re taken through more of the traditional Metal Gear Solid pacing, but it takes a while after this before the story really picks up. You can go for tens of hours with having only having seen a couple of minutes of meaningful scenes.
RPS که هیچی الان گیم اسپات هم نمره میده همه بهش میگن کیلویی.
نقاط ضعف بازی درست، این که داستان بازی مشکل داره روندش مشکل داره از نظرش اصلاً مشکلی نداره منتقد و داره ریز بینانه نگاه می کنه اما زیر سوال بردن داستان و Lore کل سری واقعاً مضحک ِ اصلا نمیشه هیچ رقمه قبولش کرد به عنوان یه نظر چه برسه به فکت. چون می خواد به بزرگترین و بهترین قسمت سری ایراد بگیره. دیگه همه می دونن که سری متال گیر اول بخاطر این المان ها محبوب شده.
نمی دونم، فقط اینو می دونم برای تحلیل و زیر سوال بردن هر چیزی باید خیلی اطلاعات در اون مورد داشته باشیم و مطالعه. واشنگتن پست هم 80 داده ولی کسی بهش گیر نداد که چرا 80 دادی چون اینقدر ضعف هایی که از بازی گرفته بود مضحک نبود.
الان حرف منو نقض کردی؟!
خیلی خودتو قبول داری انگار.
IGN،GameSpot،Edge،Kotaku،Gameinformer....اینارو باز کن و ببین درباره سری چی نوشتن.
خودتو به کوچه علی چپ نزن.چشاتو وا کن.واقعیت یه چیزی نیست که فقط یک سایت و شخص تو داره میزنه.واقعیت؟واقعیت اینه که بازی 28 ساله که تو رده بهترین داستانها قرار گرفته.مزخرف چیه مرد حسابی؟فقط برو ببین چقدر تو این فروم مقاله درباره داستان نوشتن.واقعیت این همه نمره کامل از سایتهای معتبره.اگه داستان بازی ضعیف بود،امکان نداشت نمره کامل بدن.فقط و فقط روایت بازی چندتا ضعف جزئی داره.
دیگه بیشتر از این خودتو ضایع نکن.
حالا هرسایتی نطرش حداقل برای خودش محترمه اگه امتیاز و نقد قراره مهم باشه که متا روی عالیه اخرین بار که چک کردم 95 بود الان فکر کنم شده 94 و از گیم پلی و داستان و فیلمبرداری ودوست عزیز. یک جمله به زبان فارسی رو یکبار تکرار میکنن. Lore با داستان فرق داره. نویسنده گفته Lore بازی مزخرفه، نگفته داستان مزخرفه! گفته داستان و روایتش منسجم و خوب نیست، نگفته چرنده!
سعی نکن چیزی رو ماستمالی کنی که دیگران رو به اشتباه بندازی.
Kotaku:
Game Rant:
Destructoid:
Metro Central:
US Gamer:
The Jimquisition:
Hardcore Gamer:
بازم مثال بزنم که به داستان بازی ایراد گرفتن؟!
دوست عزیز. یک جمله به زبان فارسی رو یکبار تکرار میکنن. Lore با داستان فرق داره. نویسنده گفته Lore بازی مزخرفه، نگفته داستان مزخرفه! گفته داستان و روایتش منسجم و خوب نیست، نگفته چرنده!
خوش بحالتو که معنی Lore میدونی.نقل قولهات هم فقط دارن حرف منو میزنن.pacing و روایت بازی.کوتاکو هم حرفش رو بخاطر اپیزود ۵۱ زده.هیچکدوم به صراحت نگفتن ضعیفه.به ضعف هاش هم اشاره کردن،کاری همه سایتا انجام دادن.ببین سایتی که تو نقدش از Lore یا داستان سری ایراد بگیره
اصلا ربطی به Lore نداره.در مورد داستان و Lore و پیام یک داستان در فرمت یک بازی هیچ بازی نتونسه با سری متال گیر برسه...
#فکت هست...
چرا خوب !؟
خوب ببینید متال گیر سالید 2 وقتی اومد یا ساده تر میخواست بیاد برای بازار غرب جوری تبلیغ شده بود و حتی باس قایت های توی تریلر هارو بجای رایدن با سالید اسنیک نشون دادن...
ولی تو خود بازی کل اون تریلر هارو در نقش رایدن رفتیم...
بازی خودش پیام این رو داد که هیچوقت نمیشه به Digital Info. اعتماد داشت و علاوه بر اینکه واضح نگفت توی ساختار و تبلیغات بازی این رو نشون داد...
کدوم بازی توی تاریخ تونسه همچین کاری رو کامل انجام بده !؟
ساده تر : بازی داستانش SPOILER ALERT این بود که نمیشه به اطلاعات دیجیتالی اعتماد کرد داستان بازی این بود یطورایی ولی بازی خودش این کار رو با طرفداراش کرد..
فوق العاده...
:bighug:
پس ببینید داستان و پیام و Lore بازی متال گیر یکی از گیرا ترین و فوق العاده ترین ها هست...