امتیازات Marvel's Spider-Man 2

پیش‌بینی شما از میانگین امتیازات؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    326
  • نظرسنجی بسته شده است .

last of amir

کاربر سایت

Release Date: 20 October 2023

Developer: Insomniac Games

Publisher: Sony Interactive Entertainment

Platform: PlayStation 5

Genre: Action-Adventure

Screenshot 2023-10-16 183502.png

Screenshot 2023-10-16 183539.png

.......

پیام مدیریت: هر گونه ترول، اسپویل داستانی، بحث مقایسه ای و پست سونی vs مایکروسافت = بن مستقیم از بازی سنتر
 
Last edited by a moderator:
خیلیم عالی
موفقیت بازی رو به همه فن هاش و همینطور به همه اونایی که مثل خودم منتظر لانچ هستن تبریک میگم

این اولین نسخه از بازیه که میخوام تجربه کنم و از الان مشخصه با یه گیم کم نظیر طرف میشم

Can’t wait …
 
همونطور که جیمبو قبلا گفت بزاریم گیم ها حرف بزنن.

از نظر فنی میشه گفت خفن ترین بازی حال حاضره. حتی یک عدد لودینگ هم وجود نداره. ورود و خروج از ساختمان ها لودینگی نداره، جا به جایی بین پیتر و مایلز و فست ترول حتی از دمویی که چند وقت پیش نشون داده شد سریعتر شده.

در کنار همه ی اینها بازی 60 فریمه و RT تو بالاترین سطح داره.

هیچ حرفی برای گفتن باقی نذاشتند. تو سالی که بازی‌ها بدون RT و سی فریم با هزاران باگ منتشر شدند استودیوهای پلی استیشن بازی بیرون ميدند بدون نیاز به یه پچ یا آپدیت. حلال شون باشه 70 دلار.
 
سلام.
من کلا در طول دوران گیمی که داشتم، کنسول نداشتم چون اصلا عادت به بازی با کنسول و دسته ندارم و نداشتم.

ولی یه نکته ای به ذهنم می رسه.

یک استودیو چقدر می تونه در اوج باشه! تیم خلاقی داشته باشه! تیم فنی داشته باشه! همیشه ایده ها و کارهاش در اوج باشه! من خیلی سخت چنین استودیویی در طول دورانم به یاد داره.
Blizzard، یه جاهایی رد داد.
Bethesda، در اوج نبوده همیشه.
بایوویر، همیشه در اوج نبوده.
DICE، همیشه در اوج نبوده.

شاید Valve این اتفاق براش افتاده و همیشه بازی هاش در اوج ارائه شده.

ولی این اینسامنیاک واقعا همیشه در اوج بوده !!!!

چرا ؟

چی کار می کنن ؟

چی دارن که بقیه ندارن ؟

ایده ! تیم فنی ! کارگردان فنی ! مهارت ! مدیر خلاقی دارن که بقیه ندارن ! پول دارن ! چی !!!

مورد بعدی که به نظرم جالبه، بازی هاشون در مدت زمان خوبی عرضه میشه. خیلی طول نمی کشه و ملت رو دق مرگ نمی کنن برای اینکه یه بازی بدن بیرون.

باید روی این تیم کار مهندسی بشه. بقیه از این تیم و استودیوش ایده بگیرن. ببینن چی کار می کنن که بلد نیستند.

خیلی برام این استودیو جالبه. دوست دارم راز موفقیت این تیم رو بدونم.

ببخشید خیلی حرف زدم و جای بدی هم حرف زدم.

یا علی...
 
سلام.
من کلا در طول دوران گیمی که داشتم، کنسول نداشتم چون اصلا عادت به بازی با کنسول و دسته ندارم و نداشتم.

ولی یه نکته ای به ذهنم می رسه.

یک استودیو چقدر می تونه در اوج باشه! تیم خلاقی داشته باشه! تیم فنی داشته باشه! همیشه ایده ها و کارهاش در اوج باشه! من خیلی سخت چنین استودیویی در طول دورانم به یاد داره.
Blizzard، یه جاهایی رد داد.
Bethesda، در اوج نبوده همیشه.
بایوویر، همیشه در اوج نبوده.
DICE، همیشه در اوج نبوده.

شاید Valve این اتفاق براش افتاده و همیشه بازی هاش در اوج ارائه شده.

ولی این اینسامنیاک واقعا همیشه در اوج بوده !!!!

چرا ؟

چی کار می کنن ؟

چی دارن که بقیه ندارن ؟

ایده ! تیم فنی ! کارگردان فنی ! مهارت ! مدیر خلاقی دارن که بقیه ندارن ! پول دارن ! چی !!!

مورد بعدی که به نظرم جالبه، بازی هاشون در مدت زمان خوبی عرضه میشه. خیلی طول نمی کشه و ملت رو دق مرگ نمی کنن برای اینکه یه بازی بدن بیرون.

باید روی این تیم کار مهندسی بشه. بقیه از این تیم و استودیوش ایده بگیرن. ببینن چی کار می کنن که بلد نیستند.

خیلی برام این استودیو جالبه. دوست دارم راز موفقیت این تیم رو بدونم.

ببخشید خیلی حرف زدم و جای بدی هم حرف زدم.

یا علی...
حضرت Ted Price
19-Ted-Price.jpg
 
سلام.
من کلا در طول دوران گیمی که داشتم، کنسول نداشتم چون اصلا عادت به بازی با کنسول و دسته ندارم و نداشتم.

ولی یه نکته ای به ذهنم می رسه.

یک استودیو چقدر می تونه در اوج باشه! تیم خلاقی داشته باشه! تیم فنی داشته باشه! همیشه ایده ها و کارهاش در اوج باشه! من خیلی سخت چنین استودیویی در طول دورانم به یاد داره.
Blizzard، یه جاهایی رد داد.
Bethesda، در اوج نبوده همیشه.
بایوویر، همیشه در اوج نبوده.
DICE، همیشه در اوج نبوده.

شاید Valve این اتفاق براش افتاده و همیشه بازی هاش در اوج ارائه شده.

ولی این اینسامنیاک واقعا همیشه در اوج بوده !!!!

چرا ؟

چی کار می کنن ؟

چی دارن که بقیه ندارن ؟

ایده ! تیم فنی ! کارگردان فنی ! مهارت ! مدیر خلاقی دارن که بقیه ندارن ! پول دارن ! چی !!!

مورد بعدی که به نظرم جالبه، بازی هاشون در مدت زمان خوبی عرضه میشه. خیلی طول نمی کشه و ملت رو دق مرگ نمی کنن برای اینکه یه بازی بدن بیرون.

باید روی این تیم کار مهندسی بشه. بقیه از این تیم و استودیوش ایده بگیرن. ببینن چی کار می کنن که بلد نیستند.

خیلی برام این استودیو جالبه. دوست دارم راز موفقیت این تیم رو بدونم.

ببخشید خیلی حرف زدم و جای بدی هم حرف زدم.

یا علی...
آف تاپیکه ولی:
نه Valve همیشه در اوج بوده نه اینسومنیاک.
Valve با Artifact یک فاجعه ای رقم زد که تو تاریخ گیم بعید بدونم تکرار بشه.
Insomniac هم سر Fuse خیلی هایپ کرد که اونم با کله رفت تو دیوار. یا R&C واقعا قبل از ریبوت اش حال جالبی نداشت و عناوینی مثل R&C:Qforce واقعا بد بودن.
اما کلا از استادیو های خوب صنعت هستند و خدا حفظشون کنه.
---
در مورد Resistance: بعد از نسخه 3 گفتن دیگه نمی سازن و کار خوبی هم می کنن اتفاقا.
به نظرم اگر قرار باشه از همه عناوین N تا نسخه ساخته بشه که صنعت ته می کشه.
شما همین ND رو نگاه کن اگر اینا هنوز قرار بود Crash و Jax بسازن هیچ وقت Uncharted و TLOU به وجود نمیومدن.
به نظرم نسخه جدید Sunset Overdrive رو باید بسازن. در حق این بازی خیلی اجهاف شد.
 
  • Like
Reactions: 3DO and SHAYAN1999

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or