Last edited by a moderator:
حضرت Ted Priceسلام.
من کلا در طول دوران گیمی که داشتم، کنسول نداشتم چون اصلا عادت به بازی با کنسول و دسته ندارم و نداشتم.
ولی یه نکته ای به ذهنم می رسه.
یک استودیو چقدر می تونه در اوج باشه! تیم خلاقی داشته باشه! تیم فنی داشته باشه! همیشه ایده ها و کارهاش در اوج باشه! من خیلی سخت چنین استودیویی در طول دورانم به یاد داره.
Blizzard، یه جاهایی رد داد.
Bethesda، در اوج نبوده همیشه.
بایوویر، همیشه در اوج نبوده.
DICE، همیشه در اوج نبوده.
شاید Valve این اتفاق براش افتاده و همیشه بازی هاش در اوج ارائه شده.
ولی این اینسامنیاک واقعا همیشه در اوج بوده !!!!
چرا ؟
چی کار می کنن ؟
چی دارن که بقیه ندارن ؟
ایده ! تیم فنی ! کارگردان فنی ! مهارت ! مدیر خلاقی دارن که بقیه ندارن ! پول دارن ! چی !!!
مورد بعدی که به نظرم جالبه، بازی هاشون در مدت زمان خوبی عرضه میشه. خیلی طول نمی کشه و ملت رو دق مرگ نمی کنن برای اینکه یه بازی بدن بیرون.
باید روی این تیم کار مهندسی بشه. بقیه از این تیم و استودیوش ایده بگیرن. ببینن چی کار می کنن که بلد نیستند.
خیلی برام این استودیو جالبه. دوست دارم راز موفقیت این تیم رو بدونم.
ببخشید خیلی حرف زدم و جای بدی هم حرف زدم.
یا علی...
آف تاپیکه ولی:سلام.
من کلا در طول دوران گیمی که داشتم، کنسول نداشتم چون اصلا عادت به بازی با کنسول و دسته ندارم و نداشتم.
ولی یه نکته ای به ذهنم می رسه.
یک استودیو چقدر می تونه در اوج باشه! تیم خلاقی داشته باشه! تیم فنی داشته باشه! همیشه ایده ها و کارهاش در اوج باشه! من خیلی سخت چنین استودیویی در طول دورانم به یاد داره.
Blizzard، یه جاهایی رد داد.
Bethesda، در اوج نبوده همیشه.
بایوویر، همیشه در اوج نبوده.
DICE، همیشه در اوج نبوده.
شاید Valve این اتفاق براش افتاده و همیشه بازی هاش در اوج ارائه شده.
ولی این اینسامنیاک واقعا همیشه در اوج بوده !!!!
چرا ؟
چی کار می کنن ؟
چی دارن که بقیه ندارن ؟
ایده ! تیم فنی ! کارگردان فنی ! مهارت ! مدیر خلاقی دارن که بقیه ندارن ! پول دارن ! چی !!!
مورد بعدی که به نظرم جالبه، بازی هاشون در مدت زمان خوبی عرضه میشه. خیلی طول نمی کشه و ملت رو دق مرگ نمی کنن برای اینکه یه بازی بدن بیرون.
باید روی این تیم کار مهندسی بشه. بقیه از این تیم و استودیوش ایده بگیرن. ببینن چی کار می کنن که بلد نیستند.
خیلی برام این استودیو جالبه. دوست دارم راز موفقیت این تیم رو بدونم.
ببخشید خیلی حرف زدم و جای بدی هم حرف زدم.
یا علی...
اسپایدرمن 2 خوب بود
غر نزنید بعدن پشیمون میشین
سونی از همون روزای اولِ پلی استیشن در کادر درمان مشغول خوب کردن حال روحی ما بود و به مهندسی علاقه ای نداشت120 نقد . روز اول . متا 91
Marvel's Spider-Man 2
این لارا ما رو بدین برم+90 میشه به سادگی
من سر باسن لارا میبندم