امتیازات Marvel's Spider-Man 2

پیش‌بینی شما از میانگین امتیازات؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    326
  • نظرسنجی بسته شده است .

last of amir

کاربر سایت

Release Date: 20 October 2023

Developer: Insomniac Games

Publisher: Sony Interactive Entertainment

Platform: PlayStation 5

Genre: Action-Adventure

Screenshot 2023-10-16 183502.png

Screenshot 2023-10-16 183539.png

.......

پیام مدیریت: هر گونه ترول، اسپویل داستانی، بحث مقایسه ای و پست سونی vs مایکروسافت = بن مستقیم از بازی سنتر
 
Last edited by a moderator:
سلام.
من کلا در طول دوران گیمی که داشتم، کنسول نداشتم چون اصلا عادت به بازی با کنسول و دسته ندارم و نداشتم.

ولی یه نکته ای به ذهنم می رسه.

یک استودیو چقدر می تونه در اوج باشه! تیم خلاقی داشته باشه! تیم فنی داشته باشه! همیشه ایده ها و کارهاش در اوج باشه! من خیلی سخت چنین استودیویی در طول دورانم به یاد داره.
Blizzard، یه جاهایی رد داد.
Bethesda، در اوج نبوده همیشه.
بایوویر، همیشه در اوج نبوده.
DICE، همیشه در اوج نبوده.

شاید Valve این اتفاق براش افتاده و همیشه بازی هاش در اوج ارائه شده.

ولی این اینسامنیاک واقعا همیشه در اوج بوده !!!!

چرا ؟

چی کار می کنن ؟

چی دارن که بقیه ندارن ؟

ایده ! تیم فنی ! کارگردان فنی ! مهارت ! مدیر خلاقی دارن که بقیه ندارن ! پول دارن ! چی !!!

مورد بعدی که به نظرم جالبه، بازی هاشون در مدت زمان خوبی عرضه میشه. خیلی طول نمی کشه و ملت رو دق مرگ نمی کنن برای اینکه یه بازی بدن بیرون.

باید روی این تیم کار مهندسی بشه. بقیه از این تیم و استودیوش ایده بگیرن. ببینن چی کار می کنن که بلد نیستند.

خیلی برام این استودیو جالبه. دوست دارم راز موفقیت این تیم رو بدونم.

ببخشید خیلی حرف زدم و جای بدی هم حرف زدم.

یا علی...
 
سلام.
من کلا در طول دوران گیمی که داشتم، کنسول نداشتم چون اصلا عادت به بازی با کنسول و دسته ندارم و نداشتم.

ولی یه نکته ای به ذهنم می رسه.

یک استودیو چقدر می تونه در اوج باشه! تیم خلاقی داشته باشه! تیم فنی داشته باشه! همیشه ایده ها و کارهاش در اوج باشه! من خیلی سخت چنین استودیویی در طول دورانم به یاد داره.
Blizzard، یه جاهایی رد داد.
Bethesda، در اوج نبوده همیشه.
بایوویر، همیشه در اوج نبوده.
DICE، همیشه در اوج نبوده.

شاید Valve این اتفاق براش افتاده و همیشه بازی هاش در اوج ارائه شده.

ولی این اینسامنیاک واقعا همیشه در اوج بوده !!!!

چرا ؟

چی کار می کنن ؟

چی دارن که بقیه ندارن ؟

ایده ! تیم فنی ! کارگردان فنی ! مهارت ! مدیر خلاقی دارن که بقیه ندارن ! پول دارن ! چی !!!

مورد بعدی که به نظرم جالبه، بازی هاشون در مدت زمان خوبی عرضه میشه. خیلی طول نمی کشه و ملت رو دق مرگ نمی کنن برای اینکه یه بازی بدن بیرون.

باید روی این تیم کار مهندسی بشه. بقیه از این تیم و استودیوش ایده بگیرن. ببینن چی کار می کنن که بلد نیستند.

خیلی برام این استودیو جالبه. دوست دارم راز موفقیت این تیم رو بدونم.

ببخشید خیلی حرف زدم و جای بدی هم حرف زدم.

یا علی...
حضرت Ted Price
19-Ted-Price.jpg
 
سلام.
من کلا در طول دوران گیمی که داشتم، کنسول نداشتم چون اصلا عادت به بازی با کنسول و دسته ندارم و نداشتم.

ولی یه نکته ای به ذهنم می رسه.

یک استودیو چقدر می تونه در اوج باشه! تیم خلاقی داشته باشه! تیم فنی داشته باشه! همیشه ایده ها و کارهاش در اوج باشه! من خیلی سخت چنین استودیویی در طول دورانم به یاد داره.
Blizzard، یه جاهایی رد داد.
Bethesda، در اوج نبوده همیشه.
بایوویر، همیشه در اوج نبوده.
DICE، همیشه در اوج نبوده.

شاید Valve این اتفاق براش افتاده و همیشه بازی هاش در اوج ارائه شده.

ولی این اینسامنیاک واقعا همیشه در اوج بوده !!!!

چرا ؟

چی کار می کنن ؟

چی دارن که بقیه ندارن ؟

ایده ! تیم فنی ! کارگردان فنی ! مهارت ! مدیر خلاقی دارن که بقیه ندارن ! پول دارن ! چی !!!

مورد بعدی که به نظرم جالبه، بازی هاشون در مدت زمان خوبی عرضه میشه. خیلی طول نمی کشه و ملت رو دق مرگ نمی کنن برای اینکه یه بازی بدن بیرون.

باید روی این تیم کار مهندسی بشه. بقیه از این تیم و استودیوش ایده بگیرن. ببینن چی کار می کنن که بلد نیستند.

خیلی برام این استودیو جالبه. دوست دارم راز موفقیت این تیم رو بدونم.

ببخشید خیلی حرف زدم و جای بدی هم حرف زدم.

یا علی...
آف تاپیکه ولی:
نه Valve همیشه در اوج بوده نه اینسومنیاک.
Valve با Artifact یک فاجعه ای رقم زد که تو تاریخ گیم بعید بدونم تکرار بشه.
Insomniac هم سر Fuse خیلی هایپ کرد که اونم با کله رفت تو دیوار. یا R&C واقعا قبل از ریبوت اش حال جالبی نداشت و عناوینی مثل R&C:Qforce واقعا بد بودن.
اما کلا از استادیو های خوب صنعت هستند و خدا حفظشون کنه.
---
در مورد Resistance: بعد از نسخه 3 گفتن دیگه نمی سازن و کار خوبی هم می کنن اتفاقا.
به نظرم اگر قرار باشه از همه عناوین N تا نسخه ساخته بشه که صنعت ته می کشه.
شما همین ND رو نگاه کن اگر اینا هنوز قرار بود Crash و Jax بسازن هیچ وقت Uncharted و TLOU به وجود نمیومدن.
به نظرم نسخه جدید Sunset Overdrive رو باید بسازن. در حق این بازی خیلی اجهاف شد.
 
  • Like
Reactions: 3DO and SHAYAN1999
واقعا تبریک :x
به معنای واقعی کلمه ترکوندن ، این نسل اینسامنیاک برا سونی حکم طلا رو داره . ریمستر نسخه اول + مایلزمورالز + رچت و الانم اسپایدرمن با متا 91 ! سال بعد هم وولورین :D با توجه به پولی که سونی داد و اینا رو خرید واقعا خرید بهتری سراغ دارید ؟ کیفیت در کنار کمیت و مدیریت عالی استدیو
انحصاری گیم چنجر یعنی این ، به امید اینکه نامزد بازی سال بشه کلی جوایز بگیره و میلیونی بفروشه که قطعا همشون اتفاق میفته
خارج از بحث نمرات عالی که گرفته از نظر گرافیکی بازی ترکونده و یه بازی نکستجن به معنای واقعی کلمه هست
 
به به کلی لذت بردم الان که اومدم و نمرات رو دیدم.
یه حس رضایت خوب همیشه به insomniac داشتم و معتقد بودم کمتر از حقشون تو مدیا کلا بهشون توجه میشه.
خیلی خوشحالم که اونجوری که باید بالاخره دیده شدن😍
پیشبینی خودم تا 89 بود و چقدر خوبه که ببینی بالاتر از پیشبینیت امتیاز گرفتن.

پ.ن: کی وقت کردید نمره ی پیشبینی هاتون رو عوض کنید 😁
دو ساعت خوابیدم رای ها عوض شد😁
 
آخرین ویرایش:
تبریک به Comradeهای عزیز! :D :x

نمرات بازی عالیه؛ اینسامنیاک گیمز کارشو به نحو احسن انجام داده.

واقعا این نسل اینسامنیاک گیمز تو تمامی موارد عالی عمل کرده؛ برخلاف یه استودیو سونی!:D

View attachment animation_2021-11-29_12-41-12_7051860021451334656_out.mp4
 
من اولین تریلر بازیو دیدم گفتم نه... این احتمال نداره نمراتش زیاد بالا بشه حس می کردم بازی هنوز جای کار داره

تا اینکه دو تا تریلر آخر کاملا نظرم رو عوض کرد و دست مریزاد به همچین سازنده خوش ذوقی که تونست یه خروجی اسپایدی پسند بگیره :دی

من که فعلا نمیتونم تجربش کنم اما نوش جون همه اونایی که فرصت پلی دادن دارن...

سونی با استودیو هاش داره خوب کنار میاد، وقت و هزینه رو در جای درست داره صرف میکنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or