امتیازات Marvel's Spider-Man 2

پیش‌بینی شما از میانگین امتیازات؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    326
  • نظرسنجی بسته شده است .

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir

Release Date: 20 October 2023

Developer: Insomniac Games

Publisher: Sony Interactive Entertainment

Platform: PlayStation 5

Genre: Action-Adventure

Screenshot 2023-10-16 183502.png

Screenshot 2023-10-16 183539.png

.......

پیام مدیریت: هر گونه ترول، اسپویل داستانی، بحث مقایسه ای و پست سونی vs مایکروسافت = بن مستقیم از بازی سنتر
 
Last edited by a moderator:

marco dest

کاربر سایت
May 24, 2021
696
خب من که پیش خرید کردم پس مهم نیست چی بشه😁😁
اما نسبت به نسخه قبلی تو گیم پلی که مشخصا پیشرفت داشته.
از نظر داستانی هم که هیچ شکی ندارم بهش.
گرافیک هم واقعا بهتر شده .
نیویورک هم که بخش های جدیدی بهش اضافه شده.
منطقی۹۰_۹۲ هست اگه گرفتار کج سلیقگی منتقدان نشه🤗🤗
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
نسخه اول Spider-Man واقعاً چیز محشری بود و با اینکه متای ۸۷ هم خیلی خوبه، ولی به نظرم حقش حتی از این هم بیشتر بود.
گیم‌پلی لذت‌بخش و جذابی داشت که هم در بخش مبارزات خیلی خوب بود و تونسته بود با الهام از Batman: Arkham و ترکیبش با حال و هوای اسپایدرمن، یه معجون خفن ترتیب بده، و هم از جهت حرکات مخصوص اسپایدرمن توی شهر و تار انداختن و اینا فوق‌العاده بود. واقعاً طراحی همچین مکانیزم‌هایی کار آسونی نیست و خیلی باید ظرافت به خرج بدن که آدم از تار انداختن وسط یه شهر شلوغ و پُر از ساختمون‌های بلند، اون هم با سرعت زیاد بدش نیاد و حتی ترجیح بده Fast Travel رو کنار بذاره و از این سر شهر بره اون سر شهر تا از ایفای نقش اسپایدرمن لذت ببره، حتی اگه خیلی بیشتر از Fast Travel طول بکشه. :D
گرافیک و موسیقی هم عالی بودن و کمتر ایرادی می‌شد بهشون گرفت. در بحث داستان هم به نظرم اینسامنیاک خیلی خوب کار کرده بود و با اینکه به هر حال یه سری چیزها توی بازی‌های کمیکی حالت کلیشه‌ای داره، ولی تونسته بودن داستان جالبی رو روایت کنن و کاری کردن که بعد از سال‌ها، یه رقیب قدرتمند برای دکتر اختاپوسِ آلفرد مولینا از راه رسید و به عنوان کسی که عاشق اون شخصیت و بازیگرش هستم، به نظرم دکتر اختاپوسِ این بازی هیچی ازش کم نداشت. یا مثلاً اتفاقاتی مثل ***** مرگ ***** زن‌عمو مِی توی همون قسمت اول رو انتظار نداشتم ببینم و غافلگیری‌های این مدلی توی داستان بازی وجود داشت. تازه نکته جالب در مورد داستان این بود که مهم‌ترین دشمن اسپایدرمن یعنی گرین گابلین رو ندیدیم، در کنار کلی دشمن معروف دیگه از میستریو و سندمن تا لیزارد و کریون و... که خبری ازشون نبود و اینسامنیاک نگهشون داشت برای نسخه‌های بعدی.
از اونجایی که اولین تجربه اینسامنیاک با اسپایدرمن انقدر عالی بود و نسخه مایلز مورالس هم به شدت چیز خوبی بود، احتمالاً توی Spider-Man 2 بتونیم دیگه اوج کار استودیو رو با این شخصیت ببینیم.
این وسط شاید بزرگ‌ترین گیری که به بازی بدن این باشه که گیم‌پلی پیشرفت نجومی نکرده که اون رو هم به نظرم نمی‌شه انتظار داشت تفاوت خیلی عظیمی بکنه. یعنی به هر حال اسپایدرمن یه شخصیتی هست با قابلیت‌های مشخص و مثلاً نمی‌تونیم منتظر باشیم سوار ماشین بشه یا چمیدونم شمشیر دربیاره و دشمن‌ها رو نصف کنه. :D حالا باید دید چیزهایی مثل قابلیت‌های Symbiote یا شاید قابل کنترل بودن ونوم توی بخش‌هایی از بازی می‌تونن تغییر زیادی توی حس و حال گیم‌پلی بدن یا نه.
من که حدسم روی ۸۸ اینا هست، ولی پتانسیل بالاتر از اون رو هم داره. البته کلاً اینسامنیاک یه ذره از نظر رسیدن به میانگین ۹۰ بدشانسه و دو تا بازی اصلی اخیرش تا محدوده‌های بالای ۸۰ رفتن ولی به ۹۰ نرسیدن. :D مخصوصاً R&C: Rift Apart که بیچاره کلی امتیاز عالی گرفت، ولی چند تا دونه امتیاز پایین از جمله امتیاز ۲ از حضرت Quarter to Three دست به دست هم دادن تا میانگینش ۸۸ بشه و به این ترتیب طبق استانداردهای گیمرها، از بازی عالی تبدیل به بازی متوسط شد. :(
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,540
اینسامنیاک از معدود استودیوهای صنعته که تونسته آبرو و کیفیت عناوین ابرقهرمانی رو حفظ و اکثر کسانی که با این ژانر غریبه یا قهرن رو به سمت خودش جذب کنه اونم نه با شعارهای توخالی و پروسه زمانی که ثمرش توزرد در میاد، از 2020 تا به الان (با این قسمت) به فاصله 3 سال 3 بازی بزرگ عرضه کرده که دو تاش در فصل جوایز و امتیازات خوش درخشیدن و قسمت دوم هم قابل پیش بینیه که نظر منتقدین و بازیکنان رو به خودش جلب می کنه، ارزش کار فنی تیم تد پرایس وقتی مشخص می شه که استودیوهای دیگه اعتراف می کنن نمی تونن هم سطح کیفی کارهای اینسامنیاک ظاهر بشن و منتقدین سرسخت این ژانر رو همچنان به تحسین وا می دارن. یک سری نگرانی ها برای من با تریلر ابتدایی در شوکیس بوجود اومد ولی در نمایش اخیرشون در SoP نشون دادن جای نگرانی وجود نداره و فراتر از اون برگی برام باقی نذاشتن :D
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
نسخه اول Spider-Man واقعاً چیز محشری بود و با اینکه متای ۸۷ هم خیلی خوبه، ولی به نظرم حقش حتی از این هم بیشتر بود.
گیم‌پلی لذت‌بخش و جذابی داشت که هم در بخش مبارزات خیلی خوب بود و تونسته بود با الهام از Batman: Arkham و ترکیبش با حال و هوای اسپایدرمن، یه معجون خفن ترتیب بده، و هم از جهت حرکات مخصوص اسپایدرمن و تار انداختن و اینا فوق‌العاده بود. واقعاً طراحی همچین مکانیزم‌هایی کار آسونی نیست و خیلی باید ظرافت به خرج بدن که آدم از تار انداختن وسط یه شهر شلوغ و پُر از ساختمون‌های بلند، اون هم با سرعت زیاد بدش نیاد و حتی ترجیح بده Fast Travel رو کنار بذاره و از این سر شهر بره اون سر شهر تا از ایفای نقش اسپایدرمن لذت ببره. :D
گرافیک و موسیقی هم عالی بودن و کمتر ایرادی می‌شد بهشون گرفت. در بحث داستان هم به نظرم اینسامنیاک خیلی خوب کار کرده بود و با اینکه به هر حال یه سری چیزها توی بازی‌های کمیکی حالت کلیشه‌ای داره، ولی تونسته بودن داستان جالبی رو روایت کنن و کاری کردن که بعد از سال‌ها، یه رقیب قدرتمند برای دکتر اختاپوسِ آلفرد مولینا از راه رسید و به عنوان کسی که عاشق اون شخصیت و بازیگرش هستم، به نظرم دکتر اختاپوسِ این بازی هیچی ازش کم نداشت. یا مثلاً اتفاقاتی مثل ***** مرگ ***** زن‌عمو مِی توی همون قسمت اول رو انتظار نداشتم ببینم و غافلگیری‌های این مدلی توی داستان بازی وجود داشت. تازه نکته جالب در مورد داستان این بود که مهم‌ترین دشمن اسپایدرمن یعنی گرین گابلین رو ندیدیم، در کنار کلی دشمن معروف دیگه که خبری ازشون نبود و اینسامنیاک نگهشون داشت برای نسخه‌های بعدی.
از اونجایی که اولین تجربه اینسامنیاک با اسپایدرمن انقدر عالی بود و نسخه مایلز مورالس هم به شدت چیز خوبی بود، احتمالاً توی Spider-Man 2 بتونیم دیگه اوج کار استودیو رو با این شخصیت ببینیم.
این وسط شاید بزرگ‌ترین گیری که به بازی بدن این باشه که گیم‌پلی پیشرفت نجومی نکرده که اون رو هم به نظرم نمی‌شه انتظار داشت تفاوت خیلی عظیمی بکنه. یعنی به هر حال اسپایدرمن یه شخصیتی هست با قابلیت‌های مشخص و مثلاً نمی‌تونیم منتظر باشیم سوار ماشین بشه یا چمیدونم شمشیر دربیاره و دشمن‌ها رو نصف کنه. :D حالا باید دید چیزهایی مثل قابلیت‌های Symbiote یا شاید قابل کنترل بودن ونوم توی بخش‌هایی از بازی می‌تونن تغییر زیادی توی حس و حال گیم‌پلی بدن یا نه.
من که حدسم روی ۸۸ اینا هست، ولی پتانسیل بالاتر از اون رو هم داره. البته کلاً اینسامنیاک یه ذره از نظر رسیدن به میانگین ۹۰ بدشانسه و دو تا بازی اصلی اخیرش تا محدوده‌های بالای ۸۰ رفتن ولی به ۹۰ نرسیدن. :D مخصوصاً R&C: Rift Apart که بیچاره کلی امتیاز عالی گرفت، ولی چند تا دونه امتیاز پایین از جمله امتیاز ۲ از حضرت Quarter to Three دست به دست هم دادن تا میانگینش ۸۸ بشه و به این ترتیب طبق استانداردهای گیمرها، از بازی عالی تبدیل به بازی متوسط شد. :(
حقیقتا دیگه بازی نمیتونه تو این سبک برسه به Batman. اون هم بنظرم هم نوآوری که داشت و هم تاثیر فیلمهای نولان توی بازخوردی که گرفت نقش داشت. همه عملا هایپ سه گانه نولان و بازیهای بتمن بودیم. با اون جو خوفناک گاتهام.

اگه اینسومنیاک بتونه این سه گانه رو در حد دو نسخه قبل نگه داره کاری رو کرده که بنظرم در حد کارای راک استدی هست. فقط یه فیلم پدر مادر دار SM کم بوده تا پکیج کامل شه. من بجز مایلز مورالز که روی پی سی زدم و اون sunset خدابیامرز چیزی بازی نکردم از اینسومنیاک ولی تیم خلاقیه. مدیرشم آدم حسابیه.

فارغ از بحث کنسولی دوست دارم بازی موفق شه و برای پی سی هم بیاد زود. چون فیلمهای سوپرهیرویی که عملا باقلوا شدن و فقط همین گیم مونده. اون gotham knights هم که فاجعه بود.....
 

Ni-oH

کاربر سایت
Dec 11, 2017
354
حقیقتا که انتظار ۹۰ و + اش رو ندارم . منتهی پایینتر از مثلا ۸۳ یا ۸۴ هم تو کتم نمیره
یه چیزی بین اینا میتونه برای این بازی عالی باشه .
توی این بازی بیشتر باید منتظر آمار فروش و درآمد بود که اخبار مغز بترکونی ازش بیرون میاد و موفقت تجاری SM که برای سونی با ارزش تر از نقدهاش هست .
 
  • Like
Reactions: S0lid Snake

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر