خدایی Outfitهایی که نشون دادن تو تریلرها به شدت خوب و خفن بودنا!این دوستانی که بازی رو در حد تغییر آنچارتد 1 به 2 بزرگ میدیدن یه لطفی بکنن برن 30 ثانیه گرافیک و انیمیشن و باقیه چیزای آنچارتد 1 و 2 رو مقایسه کنن . اون بازی ها تازه تو یک نسل بودن .
سازنده های Forbidden West حتی به خودشون زحمت ندادن یه ذره انیمیشن های راه رفتن Aloy یا ظاهر و Outfit هاش رو بهتر کنن بعد توقع متای 90 به بالا هم داشتن رفقای ما .
این دوستانی که بازی رو در حد تغییر آنچارتد 1 به 2 بزرگ میدیدن یه لطفی بکنن برن 30 ثانیه گرافیک و انیمیشن و باقیه چیزای آنچارتد 1 و 2 رو مقایسه کنن . اون بازی ها تازه تو یک نسل بودن .
سازنده های Forbidden West حتی به خودشون زحمت ندادن یه ذره انیمیشن های راه رفتن Aloy یا ظاهر و Outfit هاش رو بهتر کنن بعد توقع متای 90 به بالا هم داشتن رفقای ما .
While it's undoubtedly another accomplished game in terms of technical achievement and sheer visual spectacle - I'm reminded again of those incredible faces, and one particularly outstanding underwater level - I've enjoyed Forbidden West less than Zero Dawn. The main story has major issues, and the level design made it difficult for me to play the way I had previously enjoyed, while making a lot of the newer systems feel redundant. Beyond that, the sense is of a game where Guerrilla has cobbled together RPG building blocks often without making them work within the context of its own game, and in some cases actively worsening Horizon Forbidden West as a result. I don't expect groundbreaking innovation, but with using well-established elements there's always the danger of them having been done better elsewhere. Unfortunately, with Horizon Forbidden West that's often the case.
امیر من کلا با این کرکتر Aloy حال نمیکنم . اصلا تو کتم نمیره نه قیافش نه دیالوگاش نه لباساش . برعکس دنیای بازی که قشنگه .خدایی Outfitهایی که نشون دادن تو تریلرها به شدت خوب و خفن بودنا!
منم با قیافش خیلی حال نمیکنم. دوست داشتم کلا بکوبن از نو بسازن یا کاراکترش کلا عوض بشهامیر من کلا با این کرکتر Aloy حال نمیکنم . اصلا تو کتم نمیره نه قیافش نه دیالوگاش نه لباساش . برعکس دنیای بازی که قشنگه .
خود کاراکترش آره چیز خاصی نیست، یعنی شخصیت پردازی خفنی نداشت شماره اول به نظرمامیر من کلا با این کرکتر Aloy حال نمیکنم . اصلا تو کتم نمیره نه قیافش نه دیالوگاش نه لباساش . برعکس دنیای بازی که قشنگه .
بازم شد 89 که یه هل بدن بره رو 90
اج مردونگی کنه یه 10 بده میانگین رو بکشه بالا. وگرنه انتحاری ها بیان میکشنش پایین
زدم وسط خال !اگه بتونن یه داستان خوب ، جذاب و با کشش ( بر خلاف نسخه اول ) در بیارن . یه دستی هم رو سر و روی میشن های فرعی بکشن متای بالای ۹۰ دور از دسترس نیست واسه کمپانی مثل گیرلا که تو کارنامش شاهکاری مثل کیلزون ۲ داره ، ولی احساس خودم اینه متا نسخه اول تکرار میشه . ۸۷ تا ۸۹ ! البته امیدوارم حسم اشتباه بگه !
@( Layken ) منتظر پیش بینیت هستم
من انتظار داشتم بعد از تاخیر بازی، حداقل از نظر تکنیکی مشکلی نداشته باشه. توی نقدها هم گفتن که انتظارشون از بازیهای فرست پارتی سونی متفاوته...یعنی اگه بازی واسه یه ناشر دیگه بود، احتمالا گیر نمیدادن به این موارد که به گفته خودشون جزئی هست و روی تجربه کلی بازی چندان تاثیری نداره!
ولی به هر حال ناامیدکنندست واسه من و انتظار بیشتری داشتم. در مورد بقیه موارد هم باید بازی کنیم تا ببینیم چطور بوده.
خیلی تو EDGE بی رحمن نامردا
ما واسه متای ۸۹ هم خوشحال نمیشیم !
اونور بازی رو تحت لوای f2p و زیر سایه عمو فیل نقد میکنن ، اینور تحت عنوان قیمت فشاری ۷۰ دلاری ، ما مثل هم نیستیم ۔۔۔۔داستان اینه اینور بازی ۸۹ فنا رو ناراحت میکنه ، اونور متای ۸۷ باعث جشن و پایکوبی میشه.
یه فرقی هست