خیلی باحالی آق میثم . این جایی که قرمز کردم فک کنم بره رو امضاهااین IGN خیلی مزخرفه، به یه بازی مثه MW3 که فقط تکرار مکررات هست میاد 9 میده و بعد این ...
کلا یکی از مزخرف ترین وب سایت های نقد بازی همین IGN هست که منتقد هاش واقعا واقعا واقعا هیچی بارشون نیست.
چهار تا بچه دبستانی جمع کردن دور هم.
In the campaign, the level design doesn't quite shine like it did ten years ago.
Graphically, the new look isn't quite on par with other shooters on the market, even when compared to previous titles in the
آره باوبیا تو تاپیک جنگ داخلی شدیدی رخ داده بود
! جالبه که کوتاه هم نمیومدن !
پ.ن : به سردستگی مُسِن !![]()
در مورد گیم پلی اون منتقد IGN باید کشت رسما با این اظهار نظر تاریخیش اما در مورد گرافیک تقصیر خودشون هست. اون نمایش E3 بازی واقعا از Reach بهتر بود معلومه انتظار ها بالا میره.
Indeed, heading back to Halo is enough to make you realise that all the additions to series over the last ten years - dual wielding, new vehicles, new weapons, Halo 3’s equipment, Reach’s armour abilities, and yes, even the Brutes – were necessary. Not to make better games, but to make different ones. Every tweak to the balanced combat at Halo’s core gave us new tactics to learn, and new skills to master. Halo’s combat might have been nigh perfect, but this was also its problem: without changes it had nowhere else to go.
Famously imperfect, however, is Halo’s level design. The overall structure, which sees levels reused as the Master Chief journeys to the Library and then fights his way back through the Flood-infested ring, is still effective. But the repetition within individual levels irks even more than it did then. Assault On The Control Room is an epic fight through and across the ring, but it’s also a repetitive slog through reused rooms and across repeated bridges that – despite the still exhilarating combat – quickly starts to fatigue.
But perhaps that’s the point. Halo exhibits a single-minded focus that the modern FPS, with its choreographed set-pieces and thrilling scripted sequences, largely disregards. This is a game about the arc of a perfectly thrown grenade, a game about tense games of cat-and-mouse with foes as powerful as you, a game about constant improvisation with the tools at your disposal. It’s a game that always feels tactical, and a game that – even now – has the capacity to surprise. Allegedly, Bungie resisted the subtitle, but it’s as true now as it was then. It might be older, it might look younger, but this is still Combat Evolved.
توقع داشتم به عنوان یه بازی ریمستر 40 دلاری نگاه کنن، نه اینکه با مثلا MW3 یا خود Reach مقایسه بشه! الان RE4 HD که کلا یه رزولوشن بالا رفته اندازه اینه میانگینشراجب مقایسش با شوترهای روز و اینا خب توقع داشتین چیکار کنن پس منتقدا!!!؟
اگه واقعا داره به عنوان یه بازی 2011 حساب میشه که باید به بانجی تبریک گفت! بازی ساخته که بعد از 10 سال هنوزم خوبهولی خداییش برای یه بازی Remaster شده برای یه دهه پیش خیلی خوبه این امتیازا
من مشکلی ندارم دوست داری نوشتم رو امضاء کن چون تاحالا حتی یه بار هم پشت IGN نبودم و توی تک تک تاپیک های امتیاز ها از این سایت داغون و درپیت بد گفتم.خیلی باحالی آق میثم . این جایی که قرمز کردم فک کنم بره رو امضاها
اگه الان 9.5 داده بود توسط شما یکی از با استعدادترین و مطمئن ترین سایتا لقب میگرف دیگه ؟
برود و در دیگش را بگذاردIGN:
In the campaign, the level design doesn't quite shine like it did ten years ago.
![]()
از کنترل وسایل نقلیه هم ایراد گرفته و گفته هیچ تغییری نکرده (!).
این هم در مورد گرافیک:
Graphically, the new look isn't quite on par with other shooters on the market, even when compared to previous titles in the
![]()
کسری گرافیک بازی واقعا به عنوان یه بازسازی عالیه، بازی های HD دیگه رو که مثلا بازسازی هستن رو نگاه کن ...در مورد گیم پلی اون منتقد IGN باید کشت رسما با این اظهار نظر تاریخیش اما در مورد گرافیک تقصیر خودشون هست. اون نمایش E3 بازی واقعا از Reach بهتر بود معلومه انتظار ها بالا میره.
اگه واقعا داره به عنوان یه بازی 2011 حساب میشه که باید به بانجی تبریک گفت! بازی ساخته که بعد از 10 سال هنوزم خوبه![]()