امتیازات Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

جدی تو این زمینه از نینتندو طرفداری نکن
بکوارد ماکرو که اسمش روشه مجبور نمیکنه کسی رو دوباره برای بازی که خریده پول بده

و اما سونی، سونی باز تو زمینه ریمستر قیمت گذاری بهتری داشته
حرکت ضایع نینتندو سر سوییچ این بود که بازیهایی که تو شاپ wii u داشت ۴۰ دلار میفروخت صرفا تا واسه سوییچ ریلیز شد کردش 60 دلار
این خیلی مسخره است

الانم که حرکت اخر سرویس انلاینش یادت نرفته که

تو شرکتای بازیسازی همشون دنبال پولن
ولی این وسط اوضاع 2k و نینتندو و activision blizzad از بقیه خرابتره
خب خودت هم اذعان داری همه دنبال پولن نینتندو هم فرقی با بقیه نداره فقط کیفیت کارش خیلی بهتره که این مهمه
بعد سوییچ معماری سخت افزارش مثل Wii U نبود بتونه راحت بکوارد بذاره براش یا راحت ریمستر کنه و پورت بازیا هزینه بر بود برخلاف Wii U که بکوارد کنسولهای قبلی رو مستقیم داشت اما بازیهای Wii U یا Wii یا GameCube روی سوییچ مستقیم اجرا نمیشد و لازم بود پورتشون کنه این تا حد زیادی اون مساله قیمت که گفتی رو توجیه میکنه.
تنها ایراد نینتندو اینه که قیمت بازیها و کنسولهاش بالاست اما از حق نباید گذشت که کیفیت محصولاتش عالیه.
تو زمینه بکوارد از زمان گیم کیوب تا ویی یو سه نسل متوالی بکوارد داشت حتی کنترلر کنسول قبلی هم ساپرت میکرد رو کنسول جدید و پیشگام این عرصه اما با عرضه سوییچ که معماری متفاوتی داشت مجبور شد این روال رو قطع کنه.
 
جدی تو این زمینه از نینتندو طرفداری نکن
بکوارد ماکرو که اسمش روشه مجبور نمیکنه کسی رو دوباره برای بازی که خریده پول بده

و اما سونی، سونی باز تو زمینه ریمستر قیمت گذاری بهتری داشته
حرکت ضایع نینتندو سر سوییچ این بود که بازیهایی که تو شاپ wii u داشت ۴۰ دلار میفروخت صرفا تا واسه سوییچ ریلیز شد کردش 60 دلار
این خیلی مسخره است

الانم که حرکت اخر سرویس انلاینش یادت نرفته که

تو شرکتای بازیسازی همشون دنبال پولن
ولی این وسط اوضاع 2k و نینتندو و activision blizzad از بقیه خرابتره

ارزش گذاری بازی به زمان عرضه ربطی نداره
امسال بهتر که هیچ بازی در سبک و حد zelda skyward sword وجود داره؟ فقط Kena: Bridge of Spirits که چند لول پایین تر
super mario 3d world bowser's fury بهترین پلتفرمر 2021
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis
خب خودت هم اذعان داری همه دنبال پولن نینتندو هم فرقی با بقیه نداره فقط کیفیت کارش خیلی بهتره که این مهمه
بعد سوییچ معماری سخت افزارش مثل Wii U نبود بتونه راحت بکوارد بذاره براش یا راحت ریمستر کنه و پورت بازیا هزینه بر بود برخلاف Wii U که بکوارد کنسولهای قبلی رو مستقیم داشت اما بازیهای Wii U یا Wii یا GameCube روی سوییچ مستقیم اجرا نمیشد و لازم بود پورتشون کنه این تا حد زیادی اون مساله قیمت که گفتی رو توجیه میکنه.
تنها ایراد نینتندو اینه که قیمت بازیها و کنسولهاش بالاست اما از حق نباید گذشت که کیفیت محصولاتش عالیه.
تو زمینه بکوارد از زمان گیم کیوب تا ویی یو سه نسل متوالی بکوارد داشت حتی کنترلر کنسول قبلی هم ساپرت میکرد رو کنسول جدید و پیشگام این عرصه اما با عرضه سوییچ که معماری متفاوتی داشت مجبور شد این روال رو قطع کنه.
کیفیت کارش که اره خب بالا هست وگرنه من طرفدارش نبودم
اما سیاست قیمت گذاریش چرته (هیچ وقت مثل بقیه بعد یه مدت قیمت رو نمیاره پایین علت این کارشم میدونم راجع بهش کلی بحث شده ولی بازم خب راضی نیستم)
بعدم اقا نینتندو botw داد ۶۰ دلار نوش جونش اصن میداد ۱۰۰ دلار بازم نوش جونش
ولی skword sword رو که اومده ریمستر کرده نه ریمیک رو میده ۶۰ دلار واقعا احمقانه است
این بازیه که سودشو قبلا کرده بعدم قبول پورت بازی کار الزاما ساده ای نیست ولی قطعا خیلی خیلی ساده تر از یه بازی aaa جدیده
 
ارزش گذاری بازی به زمان عرضه ربطی نداره
امسال 2021 بهتر که هیچ بازی در سبک و حد zelda skyward sword وجود داره؟ فقط Kena: Bridge of Spirits که چند لول پایین تر
Super Mario 3D World بهترین پلتفرمر 2021
بحث ارزش معنویش نیست
بحث هزینه ساختی که واسه سازنده داره در عوض پولی که مشتری دریافت میکنه
اگر نینتندو جدی فکر فن بیسش بود در زمینه قیمت بیشتر مدارا میکرد و بیشتر به حرف طرفداراش تو این زمینه گوش میکرد

بازیای aaa جدیدش رو اصن صد دلارم بفروشه من باز حرفی ندارم ولی تو رو خدا راجع به skyword sword اینجوری حرف نزن
بازی با این که ریمستر شده و قطعا از خیلی بازیهای الان بهتره قدیمی بودن تو همه جاش موج میزنه
 
A Note from the

Rockstar Games Team

IMG_20211120_125814.png
راک استار اطلاعیه داده، تو اطلاعیه هم از ضمیر متکلم استفاده می‌کنه، باز دوستان میگن راک استار هیچ کاره است.
پس چرا GSG یا Take Two اطلاعیه صادر نمیکنند؟!


مطمئنم بعد اخبار تر زده شدن تو روند ساخت GTA VI و ری استارت شدن پروژه، راک استار برای ریکاوری بودجه ای که هدر داده این تریلوجی سرهم کرده تا از یه Shortcut سریع به درآمد برسه و هرکس درباره مشکلات بازی اعتراض کرد، وجهه یه استودیو بی ارزش خراب بشه نه خود راک استار
 
آخرین ویرایش:
بحث ارزش معنویش نیست
بحث هزینه ساختی که واسه سازنده داره در عوض پولی که مشتری دریافت میکنه
اگر نینتندو جدی فکر فن بیسش بود در زمینه قیمت بیشتر مدارا میکرد و بیشتر به حرف طرفداراش تو این زمینه گوش میکرد

بازیای aaa جدیدش رو اصن صد دلارم بفروشه من باز حرفی ندارم ولی تو رو خدا راجع به skyword sword اینجوری حرف نزن
بازی با این که ریمستر شده و قطعا از خیلی بازیهای الان بهتره قدیمی بودن تو همه جاش موج میزنه
خیلی جاش اینجا نیست
ولی نینتندو دست همه رو بابت این سیاست هاش از پشت بسته، ۴-۵ تا قفل هم زده روش!
الان توی همین نسل یک کنسول واحد رو به ۴ شکل متفاوت روانه ی پاچه ی طرفداران کرده!
نسل اول که خوب اکی بود! از همه نظر
بعد شد اینجوری:
کنسول دوم، سخت افزار همونه ولی باطریش رو بهتر کردیم، دیگه هک هم نمیشه!
کنسول سوم، کوچیکترش کردیم و شد کامل پرتابل براتون
کنسول چهارم همون اولی و دومیه، ولی صفحه نمایشش رو OLED کردیم براتون! برین حال کنین!

ولی تمام اینها یک نکته ی اساسی داره
و اون اینکه نینتندو درسته گرون فروش و پول پرسته، ولی توی ارائه هاش شما کوچکترین عجله و یا کم فروشی رو نمی بینید
پول خوب میگیره، جنس خوبم میده دست مشتری (اگر فقط موضوع دریفت رو فاکتور بگیریم که اونم بلای مشترک تمام کنترلرهاست) و این وسط از کیفیت کم نمیگذاره
مخفی کاری و اینا هم نداره، همیشه کامل محصول رو present می کنه که با علم بخریدش
 
خیلی جاش اینجا نیست
ولی نینتندو دست همه رو بابت این سیاست هاش از پشت بسته، ۴-۵ تا قفل هم زده روش!
الان توی همین نسل یک کنسول واحد رو به ۴ شکل متفاوت روانه ی پاچه ی طرفداران کرده!
نسل اول که خوب اکی بود! از همه نظر
بعد شد اینجوری:
کنسول دوم، سخت افزار همونه ولی باطریش رو بهتر کردیم، دیگه هک هم نمیشه!
کنسول سوم، کوچیکترش کردیم و شد کامل پرتابل براتون
کنسول چهارم همون اولی و دومیه، ولی صفحه نمایشش رو OLED کردیم براتون! برین حال کنین!

ولی تمام اینها یک نکته ی اساسی داره
و اون اینکه نینتندو درسته گرون فروش و پول پرسته، ولی توی ارائه هاش شما کوچکترین عجله و یا کم فروشی رو نمی بینید
پول خوب میگیره، جنس خوبم میده دست مشتری (اگر فقط موضوع دریفت رو فاکتور بگیریم که اونم بلای مشترک تمام کنترلرهاست) و این وسط از کیفیت کم نمیگذاره
مخفی کاری و اینا هم نداره، همیشه کامل محصول رو present می کنه که با علم بخریدش
کاری ندارم اما مورد مشابه سونی چند مدل PSP داد؟
PSP 1000
PSP 2000
PSP 3000
PSP GO
همه شونم با هم فرق داشتن
باز ایکس باکس 360 ببینید چند تا مدل داشت مادربردهای مختلف و...
اینکه سازنده چندین ورژن از یه کنسول عرضه کنه اصلا چیز غیرمعمولی نیست
 
اوه اوه اوه .... کار داره به بازی های دیگه راکستار هم کشیده میشه و درباره کیفیتشون هم صحبت میشه و مثل این که در جدید ترین تحلیل هایی که صورت گرفته، بازی های دیگه راکستار هم مالی نبودن اون چنان.

ادامه بدید. داریم لذت میبریم.
اوه اوه اوه... اینجا انجمنه و قراره کاربرا نظر بدن! اگر قراره همه با شما موافق باشن بگین در انجمنو تخته کنن فقط هم دکمه لایک بزارن برامون پستاتونو لایک کنیم
 
اوه اوه اوه... اینجا انجمنه و قراره کاربرا نظر بدن! اگر قراره همه با شما موافق باشن بگین در انجمنو تخته کنن فقط هم دکمه لایک بزارن برامون پستاتونو لایک کنیم
حالا اینم نمیگن یه نسل GTA نداد حتی DLC داستانی برای V
بگذریم عین آب خوردن میتونست شماره های فرعی کوچکتر بزنه
و الانم هیچ خبری از GTA VI نیست...
این دقیقا مصداق فن بوئیسم بدون منطق هست. الکی هم مغلطه میکنن میگن بازیهای دیگه راکستار اینجا کی به بازیهای دیگه ش کار داشت.
یوزر اسکور نیم اصلا جای دفاع کردن نداره به خاطر نداره هیچ بازی ای نیم گرفته باشه هر چقدر هم هیتر زیاد باشه بازم نیم خیلی خنده داره :D
خوبم جای دفاع داره یوزر منتقد مجله و سایت نیست بازی رایگان دستش برسه وقتی اینهمه ایراد داره و کوهی از ایراده درواقع، حق داره صفر بده.
اینکه فلان بازی هم یوزر اسکورش از میانگین نمرات منتقدا بالاتر یا پایینتره در اکثر موارد برمیگرده به نظر شخصی و اگه هیت ورزی باشه از نمره منتقدا مشخص میشه.
به هر حال به نظر من یوزر اسکورش ایراد نداره خودمم شصت دلار پاش میدادم درجا صفر میدادم. متاش ولی باید پایینتر باشه جز متای نسخه سوییچ که درسته:D

یه نکته دیگه فیلمها هستن که 60 دلار هم قیمت ندارن و اینطوریم نیست بشینی پای فیلم ایراد فنی به اندازه گیمهایی مثل این داشته باشه باز منتقدا و یوزرها عین نقل و نبات بهشون نمره پایین میدن.
 
آخرین ویرایش:
حالا یه جوریم بعضیا از بازی های دیگه راکستار میگن انگار سالی ده تا بازی منتشر کرده
یه نسل GTA جدید رو اسکیپ کرد
GTA V یک پسرفت اساسی نسبت به نسخه قبل بود
مکس پین رو دفن کردن چون انلاینی نداشت که مثل GTA V ملت رو بچاپه
رد دد 2 هم با تمام نکات مثبتش ازادی عمل در میشن های اصلی بازی صفر بود کلی هم همینجا توی فروم دربارش نقد شد دیگه حتی بازی سال هم اون سال نشد
خلاصه بت سازی نکنید از استودیویی
 
حالا اینم نمیگن یه نسل GTA نداد حتی DLC داستانی برای V
بگذریم عین آب خوردن میتونست شماره های فرعی کوچکتر بزنه
و الانم هیچ خبری از GTA VI نیست...
این دقیقا مصداق فن بوئیسم بدون منطق هست. الکی هم مغلطه میکنن میگن بازیهای دیگه راکستار اینجا کی به بازیهای دیگه ش کار داشت.

خوبم جای دفاع داره یوزر منتقد مجله و سایت نیست بازی رایگان دستش برسه وقتی اینهمه ایراد داره و کوهی از ایراده درواقع، حق داره صفر بده.
اینکه فلان بازی هم یوزر اسکورش از میانگین نمرات منتقدا بالاتر یا پایینتره در اکثر موارد برمیگرده به نظر شخصی و اگه هیت ورزی باشه از نمره منتقدا مشخص میشه.
به هر حال به نظر من یوزر اسکورش ایراد نداره خودمم شصت دلار پاش میدادم درجا صفر میدادم. متاش ولی باید پایینتر باشه جز متای نسخه سوییچ که درسته:D

یه نکته دیگه فیلمها هستن که 60 دلار هم قیمت ندارن و اینطوریم نیست بشینی پای فیلم ایراد فنی به اندازه گیمهایی مثل این داشته باشه باز منتقدا و یوزرها عین نقل و نبات بهشون نمره پایین میدن.
منطق ؟
ساخت هر assassin's creed که انیمیشن و مدل های کپی پیست با N تا استودیو و هزاران کارمند 3 / 4 سال طول می کشه
راکستار سال 2018 RDR 2 عرضه کرده
تا خود 2024 و GTA VI امکان نداره بازی به سطح جزییات و انیمیشن ها و هوش مصنوعی / NPC های RDR2 برسه
بد نیست مقایسه بین rdr 2 و بازی های rpg که مثلا روی دیالوگ تمرکز دارن انجام بدیم
Cyberpunk 2077 bigger than Lord of the Rings. 466 hours of dialogue in different languages - SamaGame.
Cyberpunk 2077 has 73,789 dialogue lines
Starfield Boasts 150,000 Lines of Dialogue, and That Has Me Worried.

Red Dead Redemption 2 has 300,000 animations and 500,000 lines of dialogue
300 هزار انیمیشن
500 هزار خط دیالوگ
بزرگترین بازی جهان بازی 2 سال اینده چیه ؟ starfield ؟
باید دید کل انیمیشن های starfield که 10 سال پیش تولید 7 سال در حال ساخت به اندازه یک chapter در red dead redemption 2 هست ؟

آب خوردن میتونست شماره های فرعی کوچکتر بزنه ؟
با یوبی سافت اشتباه گرفتی ؟
مگه GTA VI شوخیه ؟
احتمالا 400 تا 500 هزار انیمیشن
600 تا 800 هزار حتی 1 میلیون خط دیالوگ
بازی های معمولی شوخیه 10 برابر RPG AAA که ساختش 5 تا 7 سال طول می کشه
+
یه بخش انلاین فوق عظیم

بین این همه بازی های تکراری GTA VI و راکستار اخرین امید صنعت گیم
 
آخرین ویرایش:
یه نسل GTA جدید رو اسکیپ کرد
GTA V یک پسرفت اساسی نسبت به نسخه قبل بود
مکس پین رو دفن کردن چون انلاینی نداشت که مثل GTA V ملت رو بچاپه
رد دد 2 هم با تمام نکات مثبتش ازادی عمل در میشن های اصلی بازی صفر بود کلی هم همینجا توی فروم دربارش نقد شد دیگه حتی بازی سال هم اون سال نشد

بابا داستان مکس پین که دیگه کشش نداره.همون قسمت اول پرونده ی بازی بسته شد، بخاطر محبوبیت قسمت اول، شخصیت مونا رو برگردوندن و یه نسخه ی 2 هم ساختن
همون 3 رو هم به زور یه داستان جدید سر هم کردن، بصورت منطقی مکس پین الآن دیگه یه پیرمرد الکلی و مریض هست .چه انتظاری ازش داری اسلحه برداره بیافته به جون آدم بدها
در مورد RDR2 هم کاملن مخالفم، اصلن به جز بازی های rpg شما چقدر آزادی عمل در مأموریت های اصلی بازی ها می‌بینید ؟ که حالا rdr 2 انتظار شما رو برآورده نکرده
پ‌ن: انتظار ریمیک نسخه ی اول مکس پین رو داشتن منطقی تره باز
ولی واقعن جایی برای ادامه نمونده

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
آخرین ویرایش:
حالا یه جوریم بعضیا از بازی های دیگه راکستار میگن انگار سالی ده تا بازی منتشر کرده
یه نسل GTA جدید رو اسکیپ کرد
GTA V یک پسرفت اساسی نسبت به نسخه قبل بود
مکس پین رو دفن کردن چون انلاینی نداشت که مثل GTA V ملت رو بچاپه
رد دد 2 هم با تمام نکات مثبتش ازادی عمل در میشن های اصلی بازی صفر بود کلی هم همینجا توی فروم دربارش نقد شد دیگه حتی بازی سال هم اون سال نشد
خلاصه بت سازی نکنید از استودیویی
++++
Bully هم دفن کردن
اونم البته الان حتما درمیان میگن کار حضرت فیل بوده ساختنش 😄
Manhunt, Midnight Club و...
منطق ؟
ساخت هر assassin's creed که انیمیشن و مدل های کپی پیست با N تا استودیو و هزاران کارمند 3 / 4 سال طول می کشه
راکستار سال 2018 RDR 2 عرضه کرده
تا خود 2024 و GTA VI امکان نداره بازی به سطح جزییات و انیمیشن ها و هوش مصنوعی / NPC های RDR2 برسه
بد نیست مقایسه بین rdr 2 و بازی های rpg که مثلا روی دیالوگ تمرکز دارن انجام بدیم
Cyberpunk 2077 bigger than Lord of the Rings. 466 hours of dialogue in different languages - SamaGame.
Cyberpunk 2077 has 73,789 dialogue lines
Starfield Boasts 150,000 Lines of Dialogue, and That Has Me Worried.

Red Dead Redemption 2 has 300,000 animations and 500,000 lines of dialogue
300 هزار انیمیشن
500 هزار خط دیالوگ
بزرگترین بازی جهان بازی 2 سال اینده چیه ؟ starfield ؟
باید دید کل انیمیشن های starfield که 10 سال پیش تولید 7 سال در حال ساخت به اندازه یک chapter در red dead redemption 2 هست ؟

آب خوردن میتونست شماره های فرعی کوچکتر بزنه ؟
با یوبی سافت اشتباه گرفتی ؟
مگه GTA VI شوخیه ؟
احتمالا 400 تا 500 هزار انیمیشن
600 تا 800 هزار حتی 1 میلیون خط دیالوگ
بازی های معمولی شوخیه 10 برابر RPG AAA که 5 تا 7 سال طول می کشه که استودیو های بزرگ بسازن
+
یه بخش انلاین فوق عظیم

بین این همه بازی های تکراری GTA VI و راکستار اخرین امید صنعت گیم
رفیق الکی مدت زمان ساخت تعیین نکن
یک اینکه بازیسازی در هر نسلی به نوبه خودش سخت بوده و نسل شش هم ما یه GTA اصلی داشتیم چهار تا فرعی (البته بدون احتساب یه نسخه گیم بوی ادونس) ، درسته نسل شیش بود ولی همون ها کلی داستان و world داشت از کوچیکترینشون که مثلا LCS باشه کلی خاطره دارم.
این نسل هم انجین و همه چی آماده راحت دستکم یه LCS 2 میتونست بزنه (برای این اینو مثال زدم چون فضای لیبرتی سیتی ها همیشه کوچکتر بوده یه خورده)
اینطوری که شما میگی چند صباح دیگه مثل فیلم Interstellar باید یه جوری بریم سفر فضایی چیزی پیر نشیم تا هر صد سال یه بار بازی راکستار بازی کنیم یا به خواب اصحاب کهف فرو بریم. نه جونم اینا تنبل و ریسک ناپذیر شدن و میخوان از راحت ترین راه پول دربیارن که این سیاست به ضرر من و شماست
انجین و همه چی آماده اتفاقا با همون فرمون یوبی سافت که گفتی میتونستن بهترین عناوینو بدن. داستان و دیالوگ هم آخه قرار نیست با آثار شکسپیر برابری کنه صرفا طنز سیاهیه از درگیری چندتا گنگستر و چند تا دیالوگ جوک از نوع تیکه هایی که مایکل و ترور بهم مینداختن:دی 50% خطوط دیالوگش کلمه f*** یا f***ing هست چقدر قضیه رو پیچیده کردی داستان و دیالوگهاش فلانن ‌و فلسفه پیچیده دارن:دی
 
آخرین ویرایش:
++++
Bully هم دفن کردن
اونم البته الان حتما درمیان میگن کار حضرت فیل بوده ساختنش 😄
Manhunt, Midnight Club و...

رفیق الکی مدت زمان ساخت تعیین نکن
یک اینکه بازیسازی در هر نسلی به نوبه خودش سخت بوده و نسل شش هم ما یه GTA اصلی داشتیم چهار تا فرعی (البته بدون احتساب یه نسخه گیم بوی ادونس) ، درسته نسل شیش بود ولی همون ها کلی داستان و world داشت از کوچیکترینشون که مثلا LCS باشه کلی خاطره دارم.
این نسل هم انجین و همه چی آماده راحت دستکم یه LCS 2 میتونست بزنه (برای این اینو مثال زدم چون فضای لیبرتی سیتی ها همیشه کوچکتر بوده یه خورده)
اینطوری که شما میگی چند صباح دیگه مثل فیلم Interstellar باید یه جوری بریم سفر فضایی چیزی پیر نشیم تا هر صد سال یه بار بازی راکستار بازی کنیم یا به خواب اصحاب کهف فرو بریم. نه جونم اینا تنبل و ریسک ناپذیر شدن و میخوان از راحت ترین راه پول دربیارن که این سیاست به ضرر من و شماست
خوبه یک هفته نشده همین راکستار یه شت 60 دلاری تو پاچه ملت داره میکنه که اخرشم مجبور به عذرخواهی شد بعد هنوز اینجا قدیسه
دست بردارید از بت سازی کسی نمیگه راکستار یوبی هست ولی همون یوبی تا دید ریمیک پرنس مالی نیس تاخیر زد تا درستش کنه بعد بندازه به ملت نه مثل این قدیس شما که فقط چاپیدن یاد گرفته
 
  • Like
Reactions: Cait Sith

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or