حداقل به همون سونی ای که می پرستیش یک رحمی می کردی یکمی از آخرین امید صنعت گیم هم برای اون کنار می زارشتیبین این همه بازی های تکراری GTA VI و راکستار اخرین امید صنعت گیم
View attachment IMG_0647.MP4باید دید کل انیمیشن های starfield که 10 سال پیش تولید 7 سال در حال ساخت به اندازه یک chapter در red dead redemption 2 هست ؟
نسل 6 یک داستان نوشته می شد , صداپیشه ها مدت کوتاهی در چند هفته و حداکثر چند ماه دیالوگ ها رو به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن می گفتن و تمام++++
Bully هم دفن کردن
اونم البته الان حتما درمیان میگن کار حضرت فیل بوده ساختنش
Manhunt, Midnight Club و...
رفیق الکی مدت زمان ساخت تعیین نکن
یک اینکه بازیسازی در هر نسلی به نوبه خودش سخت بوده و نسل شش هم ما یه GTA اصلی داشتیم چهار تا فرعی (البته بدون احتساب یه نسخه گیم بوی ادونس) ، درسته نسل شیش بود ولی همون ها کلی داستان و world داشت از کوچیکترینشون که مثلا LCS باشه کلی خاطره دارم.
این نسل هم انجین و همه چی آماده راحت دستکم یه LCS 2 میتونست بزنه (برای این اینو مثال زدم چون فضای لیبرتی سیتی ها همیشه کوچکتر بوده یه خورده)
اینطوری که شما میگی چند صباح دیگه مثل فیلم Interstellar باید یه جوری بریم سفر فضایی چیزی پیر نشیم تا هر صد سال یه بار بازی راکستار بازی کنیم یا به خواب اصحاب کهف فرو بریم. نه جونم اینا تنبل و ریسک ناپذیر شدن و میخوان از راحت ترین راه پول دربیارن که این سیاست به ضرر من و شماست
انجین و همه چی آماده اتفاقا با همون فرمون یوبی سافت که گفتی میتونستن بهترین عناوینو بدن. داستان و دیالوگ هم آخه قرار نیست با آثار شکسپیر برابری کنه صرفا طنز سیاهیه از درگیری چندتا گنگستر و چند تا دیالوگ جوک از نوع تیکه هایی که مایکل و ترور بهم مینداختن50% خطوط دیالوگش کلمه f*** یا f***ing هست چقدر قضیه رو پیچیده کردی داستان و دیالوگهاش فلانن و فلسفه پیچیده دارن
![]()
بزرگوار این پستهایی که برای طرفداری میزنی یجوریه که خود روسای راکستار و تیکتو هم دچار شرم نیابتی میشن از خوندنش… نکن.نسل 6 یک داستان نوشته می شد , صداپیشه ها مدت کوتاهی در چند هفته و حداکثر چند ماه دیالوگ ها رو به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن می گفتن و تمام
گیم پلی هم یه سری انیمیشن های تکراری که در هر ماموریت و کات سین تکرار می شد
از gta iv صداپیشه های حرفه ای با بیان احساسات وارد شدن و موشن کپچر محدود وارد ماجرا شد
مقایسه 77 هزار خط دیالوگ gta iv با script نسخه سوم
View attachment 233254
روندی که حداکثر چند ماه طول می کشید رسید به 5 سال موشن کپچر RDR 2 با کارگردانی بی نظیر تک تک سکانس ها و با اجرای جاودانه Roger Clark , Benjamin Byron Davis , RobWiethoff و....
موشن کپچر و اجرای بی نظیری که چند لول بالاتر از بازی های داستان محور
تنبل و ریسک ناپذیربی خیال
هر چند ماه گزارشی در مورد کرانچ و فشار روی کارمندان راکستار منتشر می شه
همون فرمون یوبی سافت خوبه در assassin's creed و watch dogs چه سودی داشته
سال دیگه SAINT ROW بازی کن و فک کن که نسخه فرعی GTA
چیزی که راکستار از کل صنعت گیم جدا می کنه , جزییات خارق العاده است
خلق این جزییات ارزان نیست , سال ها هزاران نفر زندگی خودشون فدا می کنن تا ابر شاهکاری مثل RDR 2 خلق بشه
از تا 2018 تا امروز چه بازی به سطح جزییات و انیمیشن ها و هوش مصنوعی / NPC های RDR2 رسیده ؟
روزی که GTA VI معرفی بشه جهش عظیم نسبت به RDR 2 و اختلاف راکستار با کل صنعت گیم مشخص می شه
RPG 2022 با 150 هزار خط دیالوگ
اکشن ادونچر 2018 با 500 هزار خط دیالوگ
تعداد انیمیشن ارتباطی به سبک بازی ندارهبه عظمت بازی و عظمت استودیو وابسته است
![]()
طرفدارای راکستار مرزهای طرفداری های بی مورد و الکی رو جا به جا کردن واقعا خود راکستار عذرخواهی کرد اینا کوتاه نمیان![]()
برا استودیوهای درجه ۲ هم این ریمستر قفل بودفکر کنم دو طرف اصلا بحثی روی این ریمستر نداشتن که الان بخوای تقلیلش بدی به همین ریسمتر ، زیرا برای اینکه این ریسمتر بهونه کوبیدن و کشوندن راک استار در حد یه استودیوی درجه ۲ شده بود![]()
![]()
۳ تا از بهترین بازیهای تاریخ صنعت بازی رو طوری بهش گند زدن که طرفداراش رو ps5 نسخه ps2 رو ترجیح میدن بعد توقع دارید تعریف و تمجید بشنوید؟فکر کنم دو طرف اصلا بحثی روی این ریمستر نداشتن که الان بخوای تقلیلش بدی به همین ریسمتر ، زیرا برای اینکه این ریسمتر بهونه کوبیدن و کشوندن راک استار در حد یه استودیوی درجه ۲ شده بود![]()
حداقل کامنت بالایی رو بخون ، بعد بیا توجیح کن ، مسلما همه نه ، ولی خوب کاربرایی که سودجویی و شیطنت کردن کم نبود تو این تاپیک ،۳ تا از بهترین بازیهای تاریخ صنعت بازی رو طوری بهش گند زدن که طرفداراش رو ps5 نسخه ps2 رو ترجیح میدن بعد توقع دارید تعریف و تمجید بشنوید؟
۹۹٪ کامنتهای منفی در مورد این ریمستره بعد خیلی راحت میایی میگی که اصلا بحث ریمستر نیست و هدف انتقادهای اینجا خود راکستاره؟
هرکی این ریمستر رو شت بدونه یعنی راکستارو زیر سوال برده؟
اینکه راکستار با gta vi بترکونه که به احتمال خیلی زیاد میترکونه چه تاثیری رو این ریمستر فاجعه داره؟حداقل کامنت بالایی رو بخون ، بعد بیا توجیح کن ، مسلما همه نه ، ولی خوب کاربرایی که سودجویی و شیطنت کردن کم نبود تو این تاپیک ،
خلاصه وعده ما رونمایی gta vi, اگه راک بیاد اونجا همچین گندی بزنه من خودم اول از همه افتابه رو میگیرم روشون ، مثل سایبر
فرام و با هیچی نمیشه مقایسه کرد . استاد میازاکی کبیر یدونستو من که دارم به آثار فرام سافت ور توی این 8 سال اخیر و می بینم 5 تا بازی مدعی اصلی بازی برتر سال ساخته و هیچ وقت بهونه کمبود زمان و نیروی کار نیاورده(یعنی میانگین تقریبا هر 1.6 سال یک بازی درجه 1)
آقا شما راست میگی قبلا بازیا رو با مخلوط کن میساختن ظرف چند روز و راک استار هر ده سال یک بار باید GTA و کلا بازی جدید بده چون موشن کپچر و صداگذاری و... دارن (بازیهای دیگه ندارن صامت هستند و موشن کپچر هم فقط راک استار استفاده میکنه) از طرف منم از راک استار عذر خواهی کننسل 6 یک داستان نوشته می شد , صداپیشه ها مدت کوتاهی در چند هفته و حداکثر چند ماه دیالوگ ها رو به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن می گفتن و تمام
گیم پلی هم یه سری انیمیشن های تکراری که در هر ماموریت و کات سین تکرار می شد
از gta iv صداپیشه های حرفه ای با بیان احساسات وارد شدن و موشن کپچر محدود وارد ماجرا شد
مقایسه 77 هزار خط دیالوگ gta iv با script نسخه سوم
View attachment 233254
روندی که حداکثر چند ماه طول می کشید رسید به 5 سال موشن کپچر RDR 2 با کارگردانی بی نظیر تک تک سکانس ها و با اجرای جاودانه Roger Clark , Benjamin Byron Davis , RobWiethoff و....
موشن کپچر و اجرای بی نظیری که چند لول بالاتر از بازی های داستان محور
تنبل و ریسک ناپذیربی خیال
هر چند ماه گزارشی در مورد کرانچ و فشار روی کارمندان راکستار منتشر می شه
همون فرمون یوبی سافت خوبه در assassin's creed و watch dogs چه سودی داشته
سال دیگه SAINT ROW بازی کن و فک کن که نسخه فرعی GTA
چیزی که راکستار از کل صنعت گیم جدا می کنه , جزییات خارق العاده است
خلق این جزییات ارزان نیست , سال ها هزاران نفر زندگی خودشون فدا می کنن تا ابر شاهکاری مثل RDR 2 خلق بشه
از تا 2018 تا امروز چه بازی به سطح جزییات و انیمیشن ها و هوش مصنوعی / NPC های RDR2 رسیده ؟
روزی که GTA VI معرفی بشه جهش عظیم نسبت به RDR 2 و اختلاف راکستار با کل صنعت گیم مشخص می شه
RPG 2022 با 150 هزار خط دیالوگ
اکشن ادونچر 2018 با 500 هزار خط دیالوگ
تعداد انیمیشن ارتباطی به سبک بازی ندارهبه عظمت بازی و عظمت استودیو وابسته است
![]()