امتیازات Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

بین این همه بازی های تکراری GTA VI و راکستار اخرین امید صنعت گیم
حداقل به همون سونی ای که می پرستیش یک رحمی می کردی یکمی از آخرین امید صنعت گیم هم برای اون کنار می زارشتی :))
 
++++
Bully هم دفن کردن
اونم البته الان حتما درمیان میگن کار حضرت فیل بوده ساختنش 😄
Manhunt, Midnight Club و...

رفیق الکی مدت زمان ساخت تعیین نکن
یک اینکه بازیسازی در هر نسلی به نوبه خودش سخت بوده و نسل شش هم ما یه GTA اصلی داشتیم چهار تا فرعی (البته بدون احتساب یه نسخه گیم بوی ادونس) ، درسته نسل شیش بود ولی همون ها کلی داستان و world داشت از کوچیکترینشون که مثلا LCS باشه کلی خاطره دارم.
این نسل هم انجین و همه چی آماده راحت دستکم یه LCS 2 میتونست بزنه (برای این اینو مثال زدم چون فضای لیبرتی سیتی ها همیشه کوچکتر بوده یه خورده)
اینطوری که شما میگی چند صباح دیگه مثل فیلم Interstellar باید یه جوری بریم سفر فضایی چیزی پیر نشیم تا هر صد سال یه بار بازی راکستار بازی کنیم یا به خواب اصحاب کهف فرو بریم. نه جونم اینا تنبل و ریسک ناپذیر شدن و میخوان از راحت ترین راه پول دربیارن که این سیاست به ضرر من و شماست
انجین و همه چی آماده اتفاقا با همون فرمون یوبی سافت که گفتی میتونستن بهترین عناوینو بدن. داستان و دیالوگ هم آخه قرار نیست با آثار شکسپیر برابری کنه صرفا طنز سیاهیه از درگیری چندتا گنگستر و چند تا دیالوگ جوک از نوع تیکه هایی که مایکل و ترور بهم مینداختن:D 50% خطوط دیالوگش کلمه f*** یا f***ing هست چقدر قضیه رو پیچیده کردی داستان و دیالوگهاش فلانن ‌و فلسفه پیچیده دارن:D
نسل 6 یک داستان نوشته می شد , صداپیشه ها مدت کوتاهی در چند هفته و حداکثر چند ماه دیالوگ ها رو به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن می گفتن و تمام
گیم پلی هم یه سری انیمیشن های تکراری که در هر ماموریت و کات سین تکرار می شد
از gta iv صداپیشه های حرفه ای با بیان احساسات وارد شدن و موشن کپچر محدود وارد ماجرا شد
مقایسه 77 هزار خط دیالوگ gta iv با script نسخه سوم
1637433252650.png

روندی که حداکثر چند ماه طول می کشید رسید به 5 سال موشن کپچر RDR 2 با کارگردانی بی نظیر تک تک سکانس ها و با اجرای جاودانه Roger Clark , Benjamin Byron Davis , RobWiethoff و....
موشن کپچر و اجرای بی نظیری که چند لول بالاتر از بازی های داستان محور


تنبل و ریسک ناپذیر :)) بی خیال
هر چند ماه گزارشی در مورد کرانچ و فشار روی کارمندان راکستار منتشر می شه :))
همون فرمون یوبی سافت خوبه در assassin's creed و watch dogs چه سودی داشته :-??
سال دیگه SAINT ROW بازی کن و فک کن که نسخه فرعی GTA :-??:D
چیزی که راکستار از کل صنعت گیم جدا می کنه , جزییات خارق العاده است
خلق این جزییات ارزان نیست , سال ها هزاران نفر زندگی خودشون فدا می کنن تا ابر شاهکاری مثل RDR 2 خلق بشه

از تا 2018 تا امروز چه بازی به سطح جزییات و انیمیشن ها و هوش مصنوعی / NPC های RDR2 رسیده ؟


روزی که GTA VI معرفی بشه جهش عظیم نسبت به RDR 2 و اختلاف راکستار با کل صنعت گیم مشخص می شه

View attachment 233249



فقط از تو برمیومد بازی RPG رو با اکشن ادونچر مقایسه کنی8-|
:))
RPG 2022 با 150 هزار خط دیالوگ <:-P
اکشن ادونچر 2018 با 500 هزار خط دیالوگ <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P
تعداد انیمیشن ارتباطی به سبک بازی نداره :-bdبه عظمت بازی و عظمت استودیو وابسته است :-bd
 
راک استار‌ همین الان بیاد یه تیزر سی ثانیه‌ از Viنشون بده کلا این جریانات رومیشوره راک استار اگه میخواست میتوست هر دو سال یه Gtaبزنه پول درو کنه ولی نه این کارو نمیکنه چون اول براش کیفیت مهمه

این باگ ها هم که این نسخه داره استودیو خارجی بازی ساخته و راک‌‌استار هم اشتباه کرده که نظارت کافی نداشته
 
نسل 6 یک داستان نوشته می شد , صداپیشه ها مدت کوتاهی در چند هفته و حداکثر چند ماه دیالوگ ها رو به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن می گفتن و تمام
گیم پلی هم یه سری انیمیشن های تکراری که در هر ماموریت و کات سین تکرار می شد
از gta iv صداپیشه های حرفه ای با بیان احساسات وارد شدن و موشن کپچر محدود وارد ماجرا شد
مقایسه 77 هزار خط دیالوگ gta iv با script نسخه سوم
View attachment 233254

روندی که حداکثر چند ماه طول می کشید رسید به 5 سال موشن کپچر RDR 2 با کارگردانی بی نظیر تک تک سکانس ها و با اجرای جاودانه Roger Clark , Benjamin Byron Davis , RobWiethoff و....
موشن کپچر و اجرای بی نظیری که چند لول بالاتر از بازی های داستان محور


تنبل و ریسک ناپذیر :)) بی خیال
هر چند ماه گزارشی در مورد کرانچ و فشار روی کارمندان راکستار منتشر می شه :))
همون فرمون یوبی سافت خوبه در assassin's creed و watch dogs چه سودی داشته :-??
سال دیگه SAINT ROW بازی کن و فک کن که نسخه فرعی GTA :-??:D
چیزی که راکستار از کل صنعت گیم جدا می کنه , جزییات خارق العاده است
خلق این جزییات ارزان نیست , سال ها هزاران نفر زندگی خودشون فدا می کنن تا ابر شاهکاری مثل RDR 2 خلق بشه

از تا 2018 تا امروز چه بازی به سطح جزییات و انیمیشن ها و هوش مصنوعی / NPC های RDR2 رسیده ؟


روزی که GTA VI معرفی بشه جهش عظیم نسبت به RDR 2 و اختلاف راکستار با کل صنعت گیم مشخص می شه


:))
RPG 2022 با 150 هزار خط دیالوگ <:-P
اکشن ادونچر 2018 با 500 هزار خط دیالوگ <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P
تعداد انیمیشن ارتباطی به سبک بازی نداره :-bdبه عظمت بازی و عظمت استودیو وابسته است :-bd
بزرگوار این پست‌هایی که برای طرفداری میزنی یجوریه که خود روسای راکستار و تیک‌تو هم دچار شرم نیابتی میشن از خوندنش… نکن.
 
طرفدارای راکستار مرزهای طرفداری های بی مورد و الکی رو جا به جا کردن واقعا خود راکستار عذرخواهی کرد اینا کوتاه نمیان😂😂😂😂

فکر کنم دو طرف اصلا بحثی روی این ریمستر نداشتن که الان بخوای تقلیلش بدی به همین ریسمتر ، زیرا برای اینکه این ریسمتر بهونه کوبیدن و کشوندن راک استار در حد یه استودیوی درجه ۲ شده بود :)) x_x
 
فکر کنم دو طرف اصلا بحثی روی این ریمستر نداشتن که الان بخوای تقلیلش بدی به همین ریسمتر ، زیرا برای اینکه این ریسمتر بهونه کوبیدن و کشوندن راک استار در حد یه استودیوی درجه ۲ شده بود :)) x_x
برا استودیوهای درجه ۲ هم این ریمستر قفل بود 😎😎😎
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis
فکر کنم دو طرف اصلا بحثی روی این ریمستر نداشتن که الان بخوای تقلیلش بدی به همین ریسمتر ، زیرا برای اینکه این ریسمتر بهونه کوبیدن و کشوندن راک استار در حد یه استودیوی درجه ۲ شده بود :))
۳ تا از بهترین بازیهای تاریخ صنعت بازی رو طوری بهش گند زدن که طرفداراش رو ps5 نسخه ps2 رو ترجیح میدن بعد توقع دارید تعریف و تمجید بشنوید؟
۹۹٪ کامنتهای منفی در مورد این ریمستره بعد خیلی راحت میایی میگی که اصلا بحث ریمستر نیست و هدف انتقادهای اینجا خود راکستاره؟
هرکی این ریمستر رو شت بدونه یعنی راکستارو زیر سوال برده؟
 
۳ تا از بهترین بازیهای تاریخ صنعت بازی رو طوری بهش گند زدن که طرفداراش رو ps5 نسخه ps2 رو ترجیح میدن بعد توقع دارید تعریف و تمجید بشنوید؟
۹۹٪ کامنتهای منفی در مورد این ریمستره بعد خیلی راحت میایی میگی که اصلا بحث ریمستر نیست و هدف انتقادهای اینجا خود راکستاره؟
هرکی این ریمستر رو شت بدونه یعنی راکستارو زیر سوال برده؟
حداقل کامنت بالایی رو بخون ، بعد بیا توجیح کن ، مسلما همه نه ، ولی خوب کاربرایی که سودجویی و شیطنت کردن کم نبود تو این تاپیک ،

خلاصه وعده ما رونمایی gta vi, اگه راک بیاد اونجا همچین گندی بزنه من خودم اول از همه افتابه رو میگیرم روشون ، مثل سایبر
 
حداقل کامنت بالایی رو بخون ، بعد بیا توجیح کن ، مسلما همه نه ، ولی خوب کاربرایی که سودجویی و شیطنت کردن کم نبود تو این تاپیک ،

خلاصه وعده ما رونمایی gta vi, اگه راک بیاد اونجا همچین گندی بزنه من خودم اول از همه افتابه رو میگیرم روشون ، مثل سایبر
اینکه راکستار با gta vi بترکونه که به احتمال خیلی زیاد میترکونه چه تاثیری رو این ریمستر فاجعه داره؟
 
و من که دارم به آثار فرام سافت ور توی این 8 سال اخیر و می بینم 5 تا بازی مدعی اصلی بازی برتر سال ساخته و هیچ وقت بهونه کمبود زمان و نیروی کار نیاورده :-??(یعنی میانگین تقریبا هر 1.6 سال یک بازی درجه 1)
فرام و با هیچی نمیشه مقایسه کرد . استاد میازاکی کبیر یدونست
 
نسل 6 یک داستان نوشته می شد , صداپیشه ها مدت کوتاهی در چند هفته و حداکثر چند ماه دیالوگ ها رو به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن می گفتن و تمام
گیم پلی هم یه سری انیمیشن های تکراری که در هر ماموریت و کات سین تکرار می شد
از gta iv صداپیشه های حرفه ای با بیان احساسات وارد شدن و موشن کپچر محدود وارد ماجرا شد
مقایسه 77 هزار خط دیالوگ gta iv با script نسخه سوم
View attachment 233254

روندی که حداکثر چند ماه طول می کشید رسید به 5 سال موشن کپچر RDR 2 با کارگردانی بی نظیر تک تک سکانس ها و با اجرای جاودانه Roger Clark , Benjamin Byron Davis , RobWiethoff و....
موشن کپچر و اجرای بی نظیری که چند لول بالاتر از بازی های داستان محور


تنبل و ریسک ناپذیر :)) بی خیال
هر چند ماه گزارشی در مورد کرانچ و فشار روی کارمندان راکستار منتشر می شه :))
همون فرمون یوبی سافت خوبه در assassin's creed و watch dogs چه سودی داشته :-??
سال دیگه SAINT ROW بازی کن و فک کن که نسخه فرعی GTA :-??:D
چیزی که راکستار از کل صنعت گیم جدا می کنه , جزییات خارق العاده است
خلق این جزییات ارزان نیست , سال ها هزاران نفر زندگی خودشون فدا می کنن تا ابر شاهکاری مثل RDR 2 خلق بشه

از تا 2018 تا امروز چه بازی به سطح جزییات و انیمیشن ها و هوش مصنوعی / NPC های RDR2 رسیده ؟


روزی که GTA VI معرفی بشه جهش عظیم نسبت به RDR 2 و اختلاف راکستار با کل صنعت گیم مشخص می شه


:))
RPG 2022 با 150 هزار خط دیالوگ <:-P
اکشن ادونچر 2018 با 500 هزار خط دیالوگ <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P
تعداد انیمیشن ارتباطی به سبک بازی نداره :-bdبه عظمت بازی و عظمت استودیو وابسته است :-bd
آقا شما راست میگی قبلا بازیا رو با مخلوط کن میساختن ظرف چند روز و راک استار هر ده سال یک بار باید GTA و کلا بازی جدید بده چون موشن کپچر و صداگذاری و... دارن (بازیهای دیگه ندارن صامت هستند و موشن کپچر هم فقط راک استار استفاده میکنه) از طرف منم از راک استار عذر خواهی کن:D (البته بچه ها در اینمورد جواب دادن اما فرض بر این می گیریم حق با شماست:D)
فقط یه نکته الان داره ده سال میشه و راک استار هم یه استدیو نداره ده تا استدیو داره در حال حاضر مگه چند تاشون میخوان روی GTA VI کار کنن؟
دست کم باید دو تا پروژه جدید در دست ساخت داشته باشه. کو؟
اصل سرگرم شدن ماست چه عیبی داشت به سرعت یوبی سافت بازی بده کیفیت هم مطمئن باش متاش زیر 85 نمیشد (شماره های فرعی البته)
شاهکاری که بخوای هر ده بیست سال یه بار بازی کنی همون بهتر که بازی نکنی:D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or