امتیازات Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

سه تا از بزرگترین و خفن ترین بازی های تاریخ
ریمسترشون اینجوری اومده!!
برای مقایسه،مسترچیف کالکشن کجا این زباله کجا
مستر چیف کالکشن که شیر دوشی بود 4 تا بازی که 3 تاش عین بازی بود که روی 360 بود و شماره دو رو فقط ریمیک کردن با قیمت 60 دلار .
دلیل این کارشون نبودن بکوارد بود .
 
آخرین ویرایش:
مستر چیف کالکشن که شیر دوشی بود 4 تا بازی که 3 تاش عین بازی بود که روی 360 بود و شماره دو رو فقط ریمیک کردن با قیمت 60 دلار .
دلیل این کارشون نبودن بکوارد بود .
شیر دوشی؟داش حالت خوبه؟
شماره اول و دوم کامل ریمیک شدن
شماره سوم افزایش رزولوشن و فریم
بخش چند نفره با کلی مپ و کلی محتوای اضافه
بازی نکردی چرا نظر میدی دوست عزیز
 
فرام و با هیچی نمیشه مقایسه کرد . استاد میازاکی کبیر یدونست
من فقط یه مثال زدم که نشون بدم اگه بازی سازی خیلی سخت شده و نباید توقع داشته باشیم هر دو سال یکبار بازیساز های مورد علاقمون برامون یه بازی جدید بسازن چرا یکی مثل میازاکی و فرام سافت می تونن هنوز مثل قبل کار کنن چرا نینتندو هنوز می تونه مثل قبل تو فواصل زمانی کوتاه بهترین ها رو ارائه کنه (اصلا کاری به پول پرست بودن و سیاست های عجیب و غریب قیمت گزاری بازی هاشون ندارم) ولی راکستار نمی تونه ؟
این حرفا از کجا میاد که نسل 5 و 6 بازی سازی ساده بوده و دیالوگ خاصی نداشته ؟ دوستان یه طوری رفتار می کنن انگار کلا از نسل 8 شروع کردن به گیم زدن جالبه میان دیالوگ های و جی تی ای IV و جی تی ای III رو با هم مقایسه می کنن و از روی اون نتیجه گیری می کنن بازی سازی خیلی مشکل شده (جالبه سعی هم نمی کنن مثلا با سن آندریاس یا مافیا مقایسه رو انجام بده )
هر چقدر ساختن بازی مشکل شده باشه به موازاتش تکنولوژی ده ها برابر بیشتر پیشرفت کرده
 
استاد میازاکی کبیر قطعا یدونس و ارادتی که به این بشر من دارم مثال زدنیه . قطعا ایشون یکی از بهترین های حال حاضر هستن !
ولی انتظارات از راک استار با انتظارات از فرام سافت ور خیلی متفاوته…روال کاریشون هم به همین صورت :d
مثلا هیچکس تو تاپیک بازی تازه رونمایی شده راک استار نمیاد بگه “مهم گرافیک از منظر هنریه نه فنی” :D
بازی های راک استار اینطوری قضاوت میشن که یا باید در همه ابعاد بهترین باشن یا شکست رو بپذیرن !
پس راک استار نمیتونه ۷ سال بازی هاشو از نظر فنی در یه سطح نگه داره و از انیمیشن ها و asset های تکراری استفاده کنه…و فقط بره دنبال خلق مراحل دنیاهای جدید :D
اینم در نظر بگیریم که بازی های فرام سافت ور تقریبا خالی از کات سین ها ، دیالوگ ها و گفت و گو های موشن کپچر شده و… است که همین ها فرایند ساخت رو بسیار طولانی میکنن :D
و ضمنا راک استار یه شرکت کاملا حرفه ایه ! انتظار دارین سر اشتباه رخ داده عذر خواهی نشه ؟ وقتی یه عده از فرصت پیش اومده برای ضربه زدن به اعتبار کلی شرکت استفاده میکنن (نه فقط انتقاد از این ریمستر) راک استار هم عذرخواهی میکنه و وعده جبران میده !
یه جوری در جواب هر حرفی میگین راک استار عذرخواهی کرده انگار ایران خودرو یا سایپاعه که هرچی بشه صداشو در نمیارن :D
فک نمیکنم کسی قبول نداشته باشه این ریمستر اثر جالبی نبود :D و راک استار هم به عنوان شرکتی که اعتبارش بیش از همه داشت لطمه میخورد عذرخواهی کرده🤷🏽‍♂️
 
شیر دوشی؟داش حالت خوبه؟
شماره اول و دوم کامل ریمیک شدن
شماره سوم افزایش رزولوشن و فریم
بخش چند نفره با کلی مپ و کلی محتوای اضافه
بازی نکردی چرا نظر میدی دوست عزیز
شماره اول که ریمیکش برا 360 دو سال قبلش اومده بود .
بخش چند نفره که مثل 360 بود
من بازی کردم که میگم . شما میتونین تو امضا ببینین
 
  • Like
Reactions: Dead2021
شماره اول که ریمیکش برا 360 دو سال قبلش اومده بود .
بخش چند نفره که مثل 360 بود
من بازی کردم که میگم . شما میتونین تو امضا ببینین
مهم اینکه نمرش خیلی بالاتر از این trilogy شد 😜😜 هیچ جوره به هم نمیخورن چجوری روت میشه این دو تا رو با هم مقایسه کنی
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Sega_genesis
  • Like
Reactions: Sega_genesis
من فقط یه مثال زدم که نشون بدم اگه بازی سازی خیلی سخت شده و نباید توقع داشته باشیم هر دو سال یکبار بازیساز های مورد علاقمون برامون یه بازی جدید بسازن چرا یکی مثل میازاکی و فرام سافت می تونن هنوز مثل قبل کار کنن چرا نینتندو هنوز می تونه مثل قبل تو فواصل زمانی کوتاه بهترین ها رو ارائه کنه (اصلا کاری به پول پرست بودن و سیاست های عجیب و غریب قیمت گزاری بازی هاشون ندارم) ولی راکستار نمی تونه ؟
این حرفا از کجا میاد که نسل 5 و 6 بازی سازی ساده بوده و دیالوگ خاصی نداشته ؟ دوستان یه طوری رفتار می کنن انگار کلا از نسل 8 شروع کردن به گیم زدن جالبه میان دیالوگ های و جی تی ای IV و جی تی ای III رو با هم مقایسه می کنن و از روی اون نتیجه گیری می کنن بازی سازی خیلی مشکل شده (جالبه سعی هم نمی کنن مثلا با سن آندریاس یا مافیا مقایسه رو انجام بده )
هر چقدر ساختن بازی مشکل شده باشه به موازاتش تکنولوژی ده ها برابر بیشتر پیشرفت کرده
؟؟؟؟؟؟؟؟


نینتندو ؟
splatoon 2 سال 2017
splatoon 3 سال 2022

The Legend of Zelda: Breath of the Wild سال 2017
نسخه دوم ؟ شاید 2022
Super Mario Odyssey سال 2017
نسخه بعدی یا عنوان بعدی استودیو ؟

باید تفاوت موشن کپچر و صداپیشه معمولی توضیح بدم ؟
باید اینجا یه کتاب در مورد تفاوت صداپیشه که چند هفته دیالوگ می گه با چند سال موشن کپچر توضیح بدم ؟
باید تفاوت صداپیشه که 5 هزار دیالوگ جلو میکروفن می گه و تمام , با کسی که 50 هزار دیالوگ در حد بهترین بازیگران سینما اجرا می کنه توضیح بدم ؟

چرا CDPR حالت سوم شخص حذف کرد ؟ چرا تمام کات سین ها اول شخص ؟
با حذف موشن کپچر و انیمیشن ها حداقل 2 سال زمان ساخت کاهش دادن , با حذف تمام این ها لانچ cyberpunk 2077 ابر فاجعه تبدیل شد

آقا شما راست میگی قبلا بازیا رو با مخلوط کن میساختن ظرف چند روز و راک استار هر ده سال یک بار باید GTA و کلا بازی جدید بده چون موشن کپچر و صداگذاری و... دارن (بازیهای دیگه ندارن صامت هستند و موشن کپچر هم فقط راک استار استفاده میکنه) از طرف منم از راک استار عذر خواهی کن:D (البته بچه ها در اینمورد جواب دادن اما فرض بر این می گیریم حق با شماست:D)
فقط یه نکته الان داره ده سال میشه و راک استار هم یه استدیو نداره ده تا استدیو داره در حال حاضر مگه چند تاشون میخوان روی GTA VI کار کنن؟
دست کم باید دو تا پروژه جدید در دست ساخت داشته باشه. کو؟
اصل سرگرم شدن ماست چه عیبی داشت به سرعت یوبی سافت بازی بده کیفیت هم مطمئن باش متاش زیر 85 نمیشد (شماره های فرعی البته)
شاهکاری که بخوای هر ده بیست سال یه بار بازی کنی همون بهتر که بازی نکنی:D
max payne / midnight club سایر بازی ها در قالب GTA VI عرضه می شه
گفتم بزرگوار
سال دیگه SAINT ROW بازی کن و فک کن که نسخه فرعی GTA
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or