از این هم باید بیاد پایین ترمتا با 30 نقد به 57 کاهش یافت.
(پست اول هم که همچنان بروز نمیشه!)
راکستار هم باید پاسخگو باش واقعا گیمر ها دوست ندارن این استدیو راه یوبی سافت بره
و تبدیل بشه به بنگاه کلاهبرداری که فقط به فکر پول
اکتی که در خیلی از موارد خوب عمل کرده دوباره کراش رو احیا کردحالا چرا یوبی بیچاره رو مثال میزنی، این همه به ما حال میده با بازی هاش
حداقل EA ، اکتی اینا رو مثال بزن
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
اینارو اگه استخدام میکردن این ریمسترو بسازن نتیجه خیلی بهتر میشد،یکی از بهترین کارهای بتزدا این بود برای ماد های اسکایریمیک بخش تلخ این قضیه که نسبتا کمتر راجع بهش صحبت میشه modding communityئه. الان داشتم ویدیو نگاه میکردم که علاوه بر فیکس کردن باران، مه به بازی اضافه کردن، تکسچرهایی که مشکلات mapping داشتن یا رفلکشنشون حذف شده رو درست کردن، یک سری از ایرادهای متنی رو درست کردند، صداهای اصلی Vice City رو به منوهای بازی برگردوندن (هر ۳تا بازی نسخه دفنتیو از صداهای SA استفاده میکنن)، رادیو رو پچ کردن و…
بعد اینا همون آدمایین که قبل از این انتشار این نسخه، رسماً تهدید به پیگیری قانونی میشدند برای مادهاشون.
اسسین رو از یه شاهکار تبدیل کرده به یازی نسبتا خوب
اسپلینتر سل که اصلا خبری ازش نیس ...
واسه اینه که یوبی رو مثال زدم
چون دقیقا به خاطر پول کیفیت عنوان هاش پایین اومده و بعضی از ای پی هاش رو هم که گذاشته کنار
اتفاقا چند وقت پیش تو ردیت r/gaming بحث همین قضیه بود و یکی دو نفر که تو بخشهای مختلف استدیوها کار میکنن توضیح دادن کوالیتی کنترل از خیلی قبلتر از اتمام ساخت بازی شروع به پلیتستینگ میکنه، باگها رو پیدا میکنن، کامل از ابتدا تا انتها میرن و تهش میشه گزارشهای بعضاً چند صفحهای که میره به بخشهای مسئول فیکس کردنش… اینکه اونا اهمیت بدن، زمان/بودجه/افراد کافی داشته باشن که این موارد رو درست کنند دیگه دست این بندگان خدا نیست.کاری ندارم همه اشتباه می کنن راکستار هم کرده اصلا چیز مهمی نیست قابل گذشتم هست
اما کلا این دنیای فاجعه اخیر این چه برنامه نویس هایی هست که داره من دست روی خیلی از برنامه ها یا بازی ها می ذارن که باگ های بسیار مسخره و ابتدایی دارن و درست هم نمی شه حتی سیستم عامل و نرم افزار گرافیک یا مادربرد ها هم کلی باگ دارن درستم نمی شن حتی نرم افزارهای کنترل rgb هم کلی باگ دارن هنوز بعد از چند سال رنگ هاشون بعد از یک مدت الکی تغییر می کنه افکتاش از کار می کنه خاموش می شه
به همین ترتیب بعضی از بازی ها هم طوری عرضه می شن که عمه ی سازنده هم یک دست بازیش می کرد می فهمید کلی مشکل داره بعد چطوری این بازی ها با این شرایط عرضه می شن؟ بازی مشخصه پری الفا هم نیست یعنی 1 نفر داخل گروه نبوده تستش کنه بگه این فاجعه رو منتشر نکنید(منظورم کلیه نه فقط این بازی)
این داستان کوالیتی کنترل فاجعه توی همه چیز کلا رفته خیلی از سخت افزارها هم با ایراد های فاحش دارن تولید می شن
حتی یوبی باگ هم پرنس با اون شکل عرضه نکرد هر چند نشون دادن بازی با اون وضع هم کار ضایعی بود(البته اینم بگم امیدی ندارم خیلی هم این تاخیر بهترش کنه شاید حتی کنسلش کنن)
اگر اینی که می گن باشه پس چرا بعد از عرضه ش تازه به مشکلاتش پی می برن یک هفته ای هم براش پچ می دن؟اتفاقا چند وقت پیش تو ردیت r/gaming بحث همین قضیه بود و یکی دو نفر که تو بخشهای مختلف استدیوها کار میکنن توضیح دادن کوالیتی کنترل از خیلی قبلتر از اتمام ساخت بازی شروع به پلیتستینگ میکنه، باگها رو پیدا میکنن، کامل از ابتدا تا انتها میرن و تهش میشه گزارشهای بعضاً چند صفحهای که میره به بخشهای مسئول فیکس کردنش… اینکه اونا اهمیت بدن، زمان/بودجه/افراد کافی داشته باشن که این موارد رو درست کنند دیگه دست این بندگان خدا نیست.
این که بازیو باید روی ۹تا پلتفرم عرضه میکردناگر اینی که می گن باشه پس چرا بعد از عرضه ش تازه به مشکلاتش پی می برن یک هفته ای هم براش پچ می دن؟
حالا یه بازی مشابه bright memory باشه کلا طرف یک نفر بوده بودجه ای هم نداشته اما جالب ترش اینکه اون بازی هم گرافیکش عالیه هم فریم دهیش عالیه هم لگ نداره هم 2 3 تا باگی هم که داشت با اپدیت هایی که هر روز براش داد دقت کنید هر روز اونم یک نفر کاملا فیکسش کرد به طوری که من اخرای بازی هستم یک دونه باگ هم توش پیدا نکردم
پس اینا بهونه س که وقت نیست و هزینه نیست برای این بازی که اصلا توجیهی نیست چون خود بازی اصلی کامل پولیش شده بوده همه چیزشم اماده بوده اینا فقط کارشون ارتقای گرافیکی بوده یعنی در حد یک ماد ساز هم عمل نکردن![]()
دقیقا نکته همینجاست که بعد از عرضه پی نمیبرن، میدونن و منتشر میکنن. همین مورد اصلا امکان داره یک نفر فقط نیم ساعت بازی رو دیده باشه نفهمه این بارون شبیه shroom tripئه؟ حالا یا با توجه به ددلاینشون روی مشکلات چشمپوشی میکنن، یا دست به دعا میشن که اونقدرا مردم بهشون برنخورهاگر اینی که می گن باشه پس چرا بعد از عرضه ش تازه به مشکلاتش پی می برن یک هفته ای هم براش پچ می دن؟
حالا یه بازی مشابه bright memory باشه کلا طرف یک نفر بوده بودجه ای هم نداشته اما جالب ترش اینکه اون بازی هم گرافیکش عالیه هم فریم دهیش عالیه هم لگ نداره هم 2 3 تا باگی هم که داشت با اپدیت هایی که هر روز براش داد دقت کنید هر روز اونم یک نفر کاملا فیکسش کرد به طوری که من اخرای بازی هستم یک دونه باگ هم توش پیدا نکردم
پس اینا بهونه س که وقت نیست و هزینه نیست برای این بازی که اصلا توجیهی نیست چون خود بازی اصلی کامل پولیش شده بوده همه چیزشم اماده بوده اینا فقط کارشون ارتقای گرافیکی بوده یعنی در حد یک ماد ساز هم عمل نکردن![]()
اخه زیباییش اینه تو همه ۹ تا گند زدناین که بازیو باید روی ۹تا پلتفرم عرضه میکردن
تاثیرگذار بوده روی نتیجه نهایی
۲سال واقعا زمان کمیه،مخصوصا برای تیمی که روی بازی موبایل کار کردناخه زیباییش اینه تو همه ۹ تا گند زدن
اینجوری نبوده بگیم که اهان اینا تمرکزشون رو این کنسول بوده =)
در کل هنوز واسم سواله رو چیه این زباله دو سال وقت گذاشتن؟
این که بازیو باید روی ۹تا پلتفرم عرضه میکردن
تاثیرگذار بوده روی نتیجه نهایی
Ps4__ps4pro__ps5این 9تا رو چطوری حساب کردی ؟ کنسول های نسل جدید به راحتی بکوارد نسل هشتم رو دارن، یعنی دیگه اینطور نیست بازی سازی روی این دو نسل خیلی تفاوت داشته باشه، ضمن این که بازی جدید هم نیست (فقط ریمستره ) که قرار بوده باشه نسخه ی نسل نهم چیز خیلی خاصی داشته باشه (از قیمت یکسان مشخصه) نسخه های اندروید &iOS هم که هنوز نیومدن پس نمیشه اونا رو فعلن حساب کرد،
Sent from my iPad using Tapatalk Pro