Ps4__ps4pro__ps5
Xbox one__xbox one x__xbox series s__series x
Nintendo switch
Mobile
حالا که اینو آوردی
منم واجبه توضیح بدم
یه سری دلیل داره که نینتندو میتونه بین آیپی هاش این جوری فاصله بندازه (تازه در مورد زلدا بین Skyward Sword و Breath of the Wild حتی فاصله بیشتر بود و 6 سال طول کشید بین دو تا نسخه. البته اگه A Link Between Worlds رو نسخه اصلی حساب نکنیم...)
دلیلش ساده است
این دو تا فرنچایزهای سالیانه اند
در مورد ماریو که بعیده کسی شک داشته باشه
ولی در مورد زلدا هم از 2015 به بعد تقریبا هر سال یه عنوان دارن، از ریمستر و ریمیک تا اسپین آف ها یه کولاب عجیب غریبی مثل Crypt of Necromancer
این ها خیلی اثر میذاره رو کمرنگ کردن فاصله پنج شیش ساله ی بین هر زلدا.
بازم با حداقل 10 سال فاصله بین دو تا GTA متفاوته این قضیه البته
و این که نه زلدا نه ماریو هیچ کدوم، هیچ وقت یکی از کنسولای نینتندو رو اسکیپ نمی کنن.
سری GTA یه نسل کنسول رو اسکیپ کرده. فشار سر همین روش یکم بیشتره به تبعش
البته که نینتندو هم اگه اشتباه کنه از این قضیه جون سالم به در نمیبره
این جا طبیعتا بعیده کسی خیلی بدونه. ولی طرفدارای یه سری مثل Animal Crossing هشت سال بین دو تا نسخه از بازیشون اختلاف بود (تیم مربوطه تو EPD تو این فاصله دو تا اسپلاتون داد بیرون البته)
و دقیقا وسط این هشت سال تو 2015، نینتندو Animal Crossing: Amiibo Festival رو داد بیرون
سرچ کنید یوتیوب، Scott the Woz یه ویدیوی محشر داره که چه فاجعه ای بود اون بازی (و کلا اون سال واسه نینتندو)
ولی خلاصه اش این شد
View attachment 233353
دیگه از نینتندو که بالاتر نداریم تو مدیریت آیپی؟داریم؟
ولی شده دیگه
در مورد نینتندو حتی بدتر بود قضیه چون تو 2015/2016 کلا کسی آینده ای رو واسه کمپانی و بازی هاش متصور نمی شد.
و کسی هم نگفت "شماهایی که سر Amiibo Festival به نینتندو پریدید غلط کنید بعدا موقع عرضه نسخه بعدی انیمال کراسینگ بپرید رو واگن هایپ"
Hell NO
اتفاقا آغوش باز کردن که همه منتقدای قدیمی رو هم جذب کنن (اتفاق نسبتا مشابه سر Fire Emblem: Fates و Fire Emblem: Three Houses هم افتاد که قصه اش طولانی تره)
به نظرم منطقیه شما هم همین رویه رو بگیرید.
هر کی این جا شلنگ گرفت رو خروجی فعلی راکستار بهش راحت بگیرید تا موقع عرضه نسخه اصلی خودشون برگردن رو هایپ ترین. کسی از بازی نکردن و حال نکردن یکی دیگه تو اون سناریو سودی نمی بره(علی الخصوص راکستار)
البته همه ی اینا به شرطیه که وضعیت فعلی موقت باشه و تبدیل نشه به سراشیبی ای که بلیزارد با همین فرمون رفت توشنمیشه تعیین کرد الان.
قضیه از این قرار: توهم توطئهحالا سوال اینه چرا کسایی که همیشه بازی های راک استار انحصاری معنویشون بوده ،و چمپیون منتخبشون جلوی فرست پارتی های سونی بود دارن به راک استار هیت میدن![]()
البته اینم اضافه کنید که کسی حق نداره به هیچ وجه بگه چرا راک استار Bully, Midnight Club, Max Payne, Manhunt و کلا آی پیهای دیگه شو ادامه نمیده که هیچ، آی پی جدید اصلا نمیسازهقضیه از این قرار: توهم توطئه
33 صفحه تاپیک جلو رفته به خاطر توهم توطئه یک عده که یقین دارن (همون توهم توطئه) هر کی از این زباله انتقاد کنه و عکس و کلیپ باگ هاشو منتشر کنه داره عقده گشایی میکنه..
حالا به هر تاریخ و هر رویدادی میخوای ربطش بده..فرقی نمیکنه![]()
ریمستر کردن هم فکر کنم چهار سال دستکم زمان بخواد طبق چیزایی که گفتن
کاری ندارم همه اشتباه می کنن راکستار هم کرده اصلا چیز مهمی نیست قابل گذشتم هست
اما کلا این دنیای فاجعه اخیر این چه برنامه نویس هایی هست که داره من دست روی خیلی از برنامه ها یا بازی ها می ذارن که باگ های بسیار مسخره و ابتدایی دارن و درست هم نمی شه حتی سیستم عامل و نرم افزار گرافیک یا مادربرد ها هم کلی باگ دارن درستم نمی شن حتی نرم افزارهای کنترل rgb هم کلی باگ دارن هنوز بعد از چند سال رنگ هاشون بعد از یک مدت الکی تغییر می کنه افکتاش از کار می کنه خاموش می شه
به همین ترتیب بعضی از بازی ها هم طوری عرضه می شن که عمه ی سازنده هم یک دست بازیش می کرد می فهمید کلی مشکل داره بعد چطوری این بازی ها با این شرایط عرضه می شن؟ بازی مشخصه پری الفا هم نیست یعنی 1 نفر داخل گروه نبوده تستش کنه بگه این فاجعه رو منتشر نکنید(منظورم کلیه نه فقط این بازی)
این داستان کوالیتی کنترل فاجعه توی همه چیز کلا رفته خیلی از سخت افزارها هم با ایراد های فاحش دارن تولید می شن
حتی یوبی باگ هم پرنس با اون شکل عرضه نکرد هر چند نشون دادن بازی با اون وضع هم کار ضایعی بود(البته اینم بگم امیدی ندارم خیلی هم این تاخیر بهترش کنه شاید حتی کنسلش کنن)
آیا موفقیت یا شکست سریال روی موفقیت های بازی و ND تاثیر می ذاره؟ سریال و گیم ممکنه با هم در تعامل باشن ولی دو مقوله جدان، اگر بخوایم اینطور برداشت کنیم اقتباس های سینمایی زیادی وجود دارن که از بازی های مهمی مثل مکس پین، تومب ریدر، ایول و و و ساخته شدن و همه به طریقی شکست خوردن! خودم با ساخته های سینمایی/سریالی از روی بازی ها مخالفم، نحوه تعامل در بازی با کنترل کارکتر و دنیای پیرامونش قابل قیاس با نسخه های سینمایی یا سریالی نیست حالا هر چقدر هم در نمایش جزییات قوی عمل کنن باز هم اون حسی که بازی منتقل می کنه یه چیز دیگستمیدونم بحث تقریبا تموم شده ولی داشتم کامنتها رو که میخوندم دلم نیومد چیزی ننویسم.
الان دارن سریال last of us میسازن، پروژه اینقدر برای ND و نیل دراکمن مهم بوده که در پروژه حضور داره و نظارت میکنه ، مثل اینکه یکی 2تا قسمتی هم کارگردانی کرده یا همچین چیزی.
الان سریال خوب یا بد از آب دربیاد، این ربطی به این استودیو و یکی از مغزهای متفکرش نداره؟
کمی دورتر بریم سر ساخت انیمیشن فاینال فانتزی، خب الان همه میدونیم که دخالت کمپانی ها و تهیه کننده های غربی از بیرون و تحمیل ایده هاشون به ساکاگوچی ، اون فاجعه به بار اومد.
اما ساکاگوچی اونقدری احساس مسئولیت میکرد (بخاطر فرهنگ رایج در ژاپن) که همه چی به عهده گرفت و از کمپانی خارج شد.
منظورم این بود که با اینکه یک سریال در حال ساخت هست و در واقع داره با همکاری و نظارت یکی از اعضای کلیدی ND ساخته میشه (البته نه بصورت 100%) باز هم موفقیت یا عدم اون در آخر به استودیو مربوط هست، حالا بخواد تو یک مدیوم دیگه مثل سینما/تلویزیون باشه.آیا موفقیت یا شکست سریال روی موفقیت های بازی و ND تاثیر می ذاره؟ سریال و گیم ممکنه با هم در تعامل باشن ولی دو مقوله جدان، اگر بخوایم اینطور برداشت کنیم اقتباس های سینمایی زیادی وجود دارن که از بازی های مهمی مثل مکس پین، تومب ریدر و و و ساخته شدن و همه به طریقی شکست خوردن! خودم با ساخته های سینمایی/سریالی از روی بازی ها مخالفم، نحوه تعامل در بازی با کنترل کارکتر و دنیای پیرامونش قابل قیاس با نسخه های سینمایی یا سریالی نیست حالا هر چقدر هم در نمایش جزییات قوی عمل کنن باز هم اون حسی که بازی منتقل می کنه یه چیز دیگست