امتیازات Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

Dead2021

کاربر سایت
Jul 20, 2021
1,004
Ps4__ps4pro__ps5
Xbox one__xbox one x__xbox series s__series x
Nintendo switch
Mobile

کل کنسول های سونی و مایکرو در واقع یه دونه حساب میشه (روی هم دیگه دوتا) به علاوه pc هم یه دونه / از سیستم مورد نیازpc هم کاملن مشخصه که اصلن قصد وقت گذاشتن و تلاش برای بهینه سازی نداشتن وگرنه همچین بازی باید روی سیستم خیلی پایین تر هم جواب می‌داد


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
حالا که اینو آوردی
منم واجبه توضیح بدم :D

یه سری دلیل داره که نینتندو میتونه بین آیپی هاش این جوری فاصله بندازه (تازه در مورد زلدا بین Skyward Sword و Breath of the Wild حتی فاصله بیشتر بود و 6 سال طول کشید بین دو تا نسخه. البته اگه A Link Between Worlds رو نسخه اصلی حساب نکنیم...)
دلیلش ساده است
این دو تا فرنچایزهای سالیانه اند :D

در مورد ماریو که بعیده کسی شک داشته باشه
ولی در مورد زلدا هم از 2015 به بعد تقریبا هر سال یه عنوان دارن، از ریمستر و ریمیک تا اسپین آف ها یه کولاب عجیب غریبی مثل Crypt of Necromancer
این ها خیلی اثر میذاره رو کمرنگ کردن فاصله پنج شیش ساله ی بین هر زلدا.
بازم با حداقل 10 سال فاصله بین دو تا GTA متفاوته این قضیه البته:-??
و این که نه زلدا نه ماریو هیچ کدوم، هیچ وقت یکی از کنسولای نینتندو رو اسکیپ نمی کنن.
سری GTA یه نسل کنسول رو اسکیپ کرده. فشار سر همین روش یکم بیشتره به تبعش

البته که نینتندو هم اگه اشتباه کنه از این قضیه جون سالم به در نمیبره
این جا طبیعتا بعیده کسی خیلی بدونه. ولی طرفدارای یه سری مثل Animal Crossing هشت سال بین دو تا نسخه از بازیشون اختلاف بود (تیم مربوطه تو EPD تو این فاصله دو تا اسپلاتون داد بیرون البته)
و دقیقا وسط این هشت سال تو 2015، نینتندو Animal Crossing: Amiibo Festival رو داد بیرون :D
سرچ کنید یوتیوب، Scott the Woz یه ویدیوی محشر داره که چه فاجعه ای بود اون بازی (و کلا اون سال واسه نینتندو)
ولی خلاصه اش این شد :D
View attachment 233353

دیگه از نینتندو که بالاتر نداریم تو مدیریت آیپی؟ :D داریم؟
ولی شده دیگه

در مورد نینتندو حتی بدتر بود قضیه چون تو 2015/2016 کلا کسی آینده ای رو واسه کمپانی و بازی هاش متصور نمی شد.
و کسی هم نگفت "شماهایی که سر Amiibo Festival به نینتندو پریدید غلط کنید بعدا موقع عرضه نسخه بعدی انیمال کراسینگ بپرید رو واگن هایپ"
Hell NO :D
اتفاقا آغوش باز کردن که همه منتقدای قدیمی رو هم جذب کنن (اتفاق نسبتا مشابه سر Fire Emblem: Fates و Fire Emblem: Three Houses هم افتاد که قصه اش طولانی تره)

به نظرم منطقیه شما هم همین رویه رو بگیرید.
هر کی این جا شلنگ گرفت رو خروجی فعلی راکستار بهش راحت بگیرید تا موقع عرضه نسخه اصلی خودشون برگردن رو هایپ ترین. کسی از بازی نکردن و حال نکردن یکی دیگه تو اون سناریو سودی نمی بره :D (علی الخصوص راکستار)
البته همه ی اینا به شرطیه که وضعیت فعلی موقت باشه و تبدیل نشه به سراشیبی ای که بلیزارد با همین فرمون رفت توش :-" نمیشه تعیین کرد الان.
:-??
بزرگوار موضوع بحث چی بود ؟
شلنگ ؟ وضعیت فعلی ؟ سراشیبی:-??

کدوم خروجی راکستار ؟
اخرین خروجی راکستار RDR 2

تا 2024 و GTA VI امکان نداره بازی به سطح جزییات و انیمیشن ها و هوش مصنوعی / NPC های RDR2 برسه
راکستار به خاطر لزلی بنزیس/ دن هاوسر/ سم هاوسر/ آرون گاربت و سایر بزرگان استودیو به این جایگاه رسیده
1637596113707.png
کسانی که شبانه روز تلاش کردن , زندگی هزاران کارمند نابود کردن تا بهترین بازی تاریخ بسازن
تا زمانی سم هاوسر و آرون گاربت هستن مشکلی پیش نمیاد

چند بار دیگه هم گفتم
ساخت این ریمستر هم هیچ ارتباطی به راکستار نداره
سم هاوسر و استودیو های اصلی درگیر GTA VI هستن و هیچ زمانی برای تلف کردن روی ریمستر نداشتن
take two از اسم راکستار استفاده کرده و ساخت ریمستر به یه استودیو مسخره کوچک سپرده
 
آخرین ویرایش:

..Preacher..

کاربر سایت
May 20, 2013
162
نام
ori
حالا سوال اینه چرا کسایی که همیشه بازی های راک استار انحصاری معنویشون بوده ،و چمپیون منتخبشون جلوی فرست پارتی های سونی بود دارن به راک استار هیت میدن 😆
قضیه از این قرار: توهم توطئه
33 صفحه تاپیک جلو رفته به خاطر توهم توطئه یک عده که یقین دارن (همون توهم توطئه) هر کی از این زباله انتقاد کنه و عکس و کلیپ باگ هاشو منتشر کنه داره عقده گشایی میکنه..
حالا به هر تاریخ و هر رویدادی میخوای ربطش بده..فرقی نمیکنه:-<
 
آخرین ویرایش:

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,915
قضیه از این قرار: توهم توطئه
33 صفحه تاپیک جلو رفته به خاطر توهم توطئه یک عده که یقین دارن (همون توهم توطئه) هر کی از این زباله انتقاد کنه و عکس و کلیپ باگ هاشو منتشر کنه داره عقده گشایی میکنه..
حالا به هر تاریخ و هر رویدادی میخوای ربطش بده..فرقی نمیکنه:-<
البته اینم اضافه کنید که کسی حق نداره به هیچ وجه بگه چرا راک استار Bully, Midnight Club, Max Payne, Manhunt و کلا آی پیهای دیگه شو ادامه نمیده که هیچ، آی پی جدید اصلا نمیسازه
فکتهای زیادیم دوستان تو این تاپیک عرض کردن از جمله اینکه هر ده سال یک بار منتظر GTA باشیم و این زمان بسیار کم هم هست...
ریمستر کردن هم فکر کنم چهار سال دستکم زمان بخواد طبق چیزایی که گفتن
 

Dead2021

کاربر سایت
Jul 20, 2021
1,004
ریمستر کردن هم فکر کنم چهار سال دستکم زمان بخواد طبق چیزایی که گفتن

بله دوسال کم بوده، چون این یه ریمستر معمولی مثل ریمستر عناوین نسل هفتمی نبوده که در واقع پورت به علاوه ی کمی بهبود گرافیکی بوده باشه
چون بازی ها منسوخ شده بودن، خیلی بخش ها در واقع به ریمیک نیاز داشتن ، بخاطر همین بازی مشکلات زیادی داره
قطعن اگه تیم سازنده فرصت بیشتری داشت، مشکلات خیلی کمتر می‌شد


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
  • Poker Face
Reactions: Cait Sith

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,920
نام
محمد حسین
اگر شماها هم، در کلاسهای زمان دهی نصرت شرکت کرده بودید، به این تایمها گیر نمیدادید.
تمام اینها تو اون کلاسها تدریس میشه، مثلا پورت بازیای ue4 بین دو هفته تا سه ماه هست مثل استاکر
_____________
نکته بعدی
هیچی هم دست راکستار نبوده، همه چی رو داده دست تیک تو. حتی، اختیار فروشگاه بازی رو هم داده بود دست تیک تو که تیک تو رفته بود تو فروشگاه راکستار، اونجا زده بود ناشر و دولوپر راکستار
حتی برا خراب کردن راکستار، انحصار فروشگاه راکستار کرده بود و بعد هم تو توییتر و سایت راکستار، پیام عذرخواهی داد، این پیامو راکستار نداده.
عکساشم اومده بیرون

1.jpg 2.jpg
 

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,580
نام
محمدرضا
بازی رو راکستار نساخته درست ولی نباید به خاطر اعتبار خودش رو بازی نظارت میکرد؟ وقتی داره به اسم راکستار منتشر میشه یعنی تمام مسئولیتش با راکستاره. حالا تا ده سال دیگم خودتونو بزنید به در و دیوار، چیزی از مسئولیت راکستار در مورد این بازی کم نمیکنه!
اگرم راکستار نظارتی نداشته و کنترل کیفیتی نکرده عذر بدتر از گناهه!
 

Sega_genesis

کاربر سایت
Apr 27, 2021
931
نام
آن بزرگوار
کاری ندارم همه اشتباه می کنن راکستار هم کرده اصلا چیز مهمی نیست قابل گذشتم هست

اما کلا این دنیای فاجعه اخیر این چه برنامه نویس هایی هست که داره من دست روی خیلی از برنامه ها یا بازی ها می ذارن که باگ های بسیار مسخره و ابتدایی دارن و درست هم نمی شه حتی سیستم عامل و نرم افزار گرافیک یا مادربرد ها هم کلی باگ دارن درستم نمی شن حتی نرم افزارهای کنترل rgb هم کلی باگ دارن هنوز بعد از چند سال رنگ هاشون بعد از یک مدت الکی تغییر می کنه افکتاش از کار می کنه خاموش می شه

به همین ترتیب بعضی از بازی ها هم طوری عرضه می شن که عمه ی سازنده هم یک دست بازیش می کرد می فهمید کلی مشکل داره بعد چطوری این بازی ها با این شرایط عرضه می شن؟ بازی مشخصه پری الفا هم نیست یعنی 1 نفر داخل گروه نبوده تستش کنه بگه این فاجعه رو منتشر نکنید(منظورم کلیه نه فقط این بازی)

این داستان کوالیتی کنترل فاجعه توی همه چیز کلا رفته خیلی از سخت افزارها هم با ایراد های فاحش دارن تولید می شن

حتی یوبی باگ هم پرنس با اون شکل عرضه نکرد هر چند نشون دادن بازی با اون وضع هم کار ضایعی بود(البته اینم بگم امیدی ندارم خیلی هم این تاخیر بهترش کنه شاید حتی کنسلش کنن)

اصلا قابل گذشت نیست
مگه تیم سازنده بازی جغله و غول سرزمین تنبلی , این ترولوژی ۳ گانه ساخته ؟ 😁
که بگیم عیب نداره ☺️

285390.jpg
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,326
نام
مــاکــان
میدونم بحث تقریبا تموم شده ولی داشتم کامنتها رو که میخوندم دلم نیومد چیزی ننویسم.

الان دارن سریال last of us میسازن، پروژه اینقدر برای ND و نیل دراکمن مهم بوده که در پروژه حضور داره و نظارت میکنه ، مثل اینکه یکی 2تا قسمتی هم کارگردانی کرده یا همچین چیزی.
الان سریال خوب یا بد از آب دربیاد، این ربطی به این استودیو و یکی از مغزهای متفکرش نداره؟

کمی دورتر بریم سر ساخت انیمیشن فاینال فانتزی، خب الان همه میدونیم که دخالت کمپانی ها و تهیه کننده های غربی از بیرون و تحمیل ایده هاشون به ساکاگوچی ، اون فاجعه به بار اومد.
اما ساکاگوچی اونقدری احساس مسئولیت میکرد (بخاطر فرهنگ رایج در ژاپن) که همه چی به عهده گرفت و از کمپانی خارج شد.

این 2-2تا 4 تاست، مسئولیت کاملا بعهده راکستار هست، الانم راکستار داره چوب بی اعتنایی که به گیمرها کرده رو میخوره، حتی براشون مهم نبود که روی بازی نظارت کنن.
حالا هرچی این وسط پیش اومده باشه یا نه، بهترین کار همینی هست که اومدن معذرت خواهی کردن و ...
این دیگه نیاز به ماله کشیدن نداره ، اشتباه کرده تاوانش هم داده و گردن هم گرفته، دیگه فکر نمیکنم توجیح کردن معنی داشته باشه.
=========
مورد بعدی هم که تو تاپیک دیدم اسم MCC اومد، اون کالکشن با اختلاف بهترین کالکشن تاریخ بازیهای رایانه ای هست.
باید اسمش بزارن MPC یعنی (MasterPiece Collection) و تمام.
برین خجالت بکشین. [-(
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
میدونم بحث تقریبا تموم شده ولی داشتم کامنتها رو که میخوندم دلم نیومد چیزی ننویسم.

الان دارن سریال last of us میسازن، پروژه اینقدر برای ND و نیل دراکمن مهم بوده که در پروژه حضور داره و نظارت میکنه ، مثل اینکه یکی 2تا قسمتی هم کارگردانی کرده یا همچین چیزی.
الان سریال خوب یا بد از آب دربیاد، این ربطی به این استودیو و یکی از مغزهای متفکرش نداره؟

کمی دورتر بریم سر ساخت انیمیشن فاینال فانتزی، خب الان همه میدونیم که دخالت کمپانی ها و تهیه کننده های غربی از بیرون و تحمیل ایده هاشون به ساکاگوچی ، اون فاجعه به بار اومد.
اما ساکاگوچی اونقدری احساس مسئولیت میکرد (بخاطر فرهنگ رایج در ژاپن) که همه چی به عهده گرفت و از کمپانی خارج شد.
آیا موفقیت یا شکست سریال روی موفقیت های بازی و ND تاثیر می ذاره؟ سریال و گیم ممکنه با هم در تعامل باشن ولی دو مقوله جدان، اگر بخوایم اینطور برداشت کنیم اقتباس های سینمایی زیادی وجود دارن که از بازی های مهمی مثل مکس پین، تومب ریدر، ایول و و و ساخته شدن و همه به طریقی شکست خوردن! خودم با ساخته های سینمایی/سریالی از روی بازی ها مخالفم، نحوه تعامل در بازی با کنترل کارکتر و دنیای پیرامونش قابل قیاس با نسخه های سینمایی یا سریالی نیست حالا هر چقدر هم در نمایش جزییات قوی عمل کنن باز هم اون حسی که بازی منتقل می کنه یه چیز دیگست
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,326
نام
مــاکــان
آیا موفقیت یا شکست سریال روی موفقیت های بازی و ND تاثیر می ذاره؟ سریال و گیم ممکنه با هم در تعامل باشن ولی دو مقوله جدان، اگر بخوایم اینطور برداشت کنیم اقتباس های سینمایی زیادی وجود دارن که از بازی های مهمی مثل مکس پین، تومب ریدر و و و ساخته شدن و همه به طریقی شکست خوردن! خودم با ساخته های سینمایی/سریالی از روی بازی ها مخالفم، نحوه تعامل در بازی با کنترل کارکتر و دنیای پیرامونش قابل قیاس با نسخه های سینمایی یا سریالی نیست حالا هر چقدر هم در نمایش جزییات قوی عمل کنن باز هم اون حسی که بازی منتقل می کنه یه چیز دیگست
منظورم این بود که با اینکه یک سریال در حال ساخت هست و در واقع داره با همکاری و نظارت یکی از اعضای کلیدی ND ساخته میشه (البته نه بصورت 100%) باز هم موفقیت یا عدم اون در آخر به استودیو مربوط هست، حالا بخواد تو یک مدیوم دیگه مثل سینما/تلویزیون باشه.
یعنی سرانجام پروژه براشون مهم بوده که در ساختش دست دارن، بالطبع نتیجش هم به اونها مربوط میشه.

از اون استفاده کردم که بگم راکستار روی بازیی که خودش ساخته حتی نظارت نداشته و به طرفدارها بی اعتنایی کرده.

وگرنه منم موافقم که ساخت فیلم/سریال از روی بازیها حداقل تا به اینجا نتونسته طرفدارهای اون بازیهارو راضی کنه.
امیدوارم این سریال نقطه عطفی بشه، چون بالاخره دستشون تو سریال خیلی به نسبت فیلم بازتر هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر