امتیازات Final Fantasy XVI

پیش‌بینی امتیازات Final Fantasy XVI ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    244
  • نظرسنجی بسته شده است .

Reza.zareei

کاربر سایت
IMG_20230522_231134_177.jpg

Meta: 87
Open: 89

Game Rant: 10
GamingBolt: 10
GodisGeek: 10
Twinfinite: 10
Hardcore Gamer: 10
PlayStation Universe: 9.5
IGN: 9
Easy Allies: 9
Press Start: 9
Push Square: 9
Gamespot: 9
Gameinformer: 85/100
RPG Site: 8
Eurogame: 60/100

به صورت کلی منتقدا داستان و گیم پلی بازی رو عالی دونستن ولی از وضعیت افت فریم و ساید کوئست ها گلایه داشتن و اینکه بازی المان های rpg کمی داشته در حالی که ادعا می کرده rpg هست.
 
آخرین ویرایش:
فنای قدیمی توی تویتر همین الان شروع کردن به کوبیدن گیم میگن شبیه FF نیست

ولی خب این بازی قرار یه انقلاب توی سری راه بندازه و طبیعی به یه گیم انقلابی اطمینان نداشته باشن همون طور که به Re های دوربین اول شخص فنای قدیمی باور ندارن

اینکه شبیه FF های قبلی نیست دلیل خوبی برای هیت ورزیدن نمیتونه باشه.

پست های اولیه من تو صفحات اول تاپیک رو ببینید به وضوح منم در برخورد اول خیلی واکنش مثبتی نداشتم. بعد به مرحله کانفیوز بودن رسیدم و گفتم نمیدونم خوشم امده ازش یا نه. چون از یه طرف شبیه FF های قبلی نیست و از یه طرف بازی خیلی خوبیه! اما الان با نمایش های جدید تغییرات بازی رو پذیرفتم، چون این کارو حداقل خوب انجام دادن! و میتونه سرآغاز جدیدی برای سری FF باشه و هم کیفیت رو به مجموعه برگردونه، هم پرستیژش برسه به جایگاه درخور و هم فروش خوبی بکنه که یعنی مخاطب جدید بازی رو دوست داره.

من FFXVI رو مشابه GoW 2018 میدونم، FF هم به وضوح نیاز به تغییر داشت. دو شماره غیر آنلاین آخرش بازی های بدی بودن که یعنی دو نسل هست FF خوب نداشتیم. مخاطبین به طور کامل تغییر سلیقه دادن، فن های قدیمی بیشترشون الان یا مردن یا پدربزرگ شدن، مسلمه که باید بازی برای مخاطبین جدید ساخته بشه و در عین حال FF باشه و روح سری رو داشته باشه. البته این روح برای خیلی ها ظاهرا تعریف متفاوتی داره، بعضی ها کارکترهای تیپیکال و شونن رو برابر با روح فف میدونن، من نوعی داستان و شخصیت پردازی خفن رو در کنار موسیقی های فوق ایموشنال و جذاب.

روی هم رفته نظر من اینه، FF نیاز به تغییر داشت، و XVI شجاعت و جسارت اعمال این تغییرات بنیادین رو داشته. شواهد و قراین نشون داده کارش رو هم خوب انجام داده و این تغییرات رو دستکم با کیفیت عالی انجام داده. در نتیجه باید بهش فرصت بدیم تا بیاد بیرون و کامل تجربه اش کنیم ببینیم خروجی چیه، بعد قضاوتش کنیم. و این کیفیت بالا هم به معنی بی نقص بودن نیست، طبق معمول چون انحصاری سونی هست همه شمشیر رو براش از رو بستن دو فریم بیفته یا جزییات یه تکسچر پایین باشه میکننش پیرن عثمون میزنن به نیزه ها دوره میچرخن تو اینترنت، اما بازی خوب به معنای بازی بی نقص و پرفکت نیست. از نظر من FFXVI بتونه این المان های جدید رو به شکل یه تجربه پکد خوب و منسجم در بیاره، یعنی کارشو درست انجام داده و به درستی سرآغاز یه شروع تازه است.

تنها ایراد FFXVI همین XVI ـه. باید این شماره رو از تهش مینداختن بهش میگفتن Final Fantasy خالی، کامل ریبوت میشد. اینجوری همه میفهمیدن یه محصول تازه است، یه چیز اساسا جدید و از نو شروع شده. بازم میگم اجازه بدید بازی بیاد، همه بریم، بعد نقدش کنیم. مطمعنم همه فن ها بازی رو نمیپسندن، ولی اگه عموم گیمرها دوستشون داشته باشن و فروش خوبی بکنه، همینطور امتیازهای جالب بگیره، یعنی کارش رو درست انجام داده.

من خودم تو پیش بینی امتیاز زدن 93 95 چون دوست دارم این امتیاز رو بگیره، اما فکر میکنم بین 89 تا 91 می ایسته احتمالا. بستگی داره چند نفر ریویو بامب بشن، ولی +88 یعنی خیلی موفق. +90 هم که یعنی حجت رو تموم کرده و من شخصا دستور جهاد علیه هیترها میدم تو فروم:D
 
آخرین ویرایش:
فنای قدیمی توی تویتر همین الان شروع کردن به کوبیدن گیم میگن شبیه FF نیست

ولی خب این بازی قرار یه انقلاب توی سری راه بندازه و طبیعی به یه گیم انقلابی اطمینان نداشته باشن همون طور که به Re های دوربین اول شخص فنای قدیمی باور ندارن
همشون فقط دارن گیم پلی بازی می بینند وگرنه تو همه موارد دیگه کاملا می شه روح Final Fantasy داخل بازی احساس کرد.
یکی بهشون باید بفهمونه که دیگه اون سیستم کلاسیک فراموش کنید مثل همون کاری که فن های RE کردن
 
اینکه شبیه FF های قبلی نیست دلیل خوبی برای هیت ورزیدن نمیتونه باشه.

پست های اولیه من تو صفحات اول تاپیک رو ببینید به وضوح منم در برخورد اول خیلی واکنش مثبتی نداشتم. بعد به مرحله کانفیوز بودن رسیدم و گفتم نمیدونم خوشم امده ازش یا نه. چون از یه طرف شبیه FF های قبلی نیست و از یه طرف بازی خیلی خوبیه! اما الان با نمایش های جدید تغییرات بازی رو پذیرفتم، چون این کارو حداقل خوب انجام دادن! و میتونه سرآغاز جدیدی برای سری FF باشه و هم کیفیت رو به مجموعه برگردونه، هم پرستیژش برسه به جایگاه درخور و هم فروش خوبی بکنه که یعنی مخاطب جدید بازی رو دوست داره.

من FFXVI رو مشابه GoW 2018 میدونم، FF هم به وضوح نیاز به تغییر داشت. دو شماره غیر آنلاین آخرش بازی های بدی بودن که یعنی دو نسل هست FF خوب نداشتیم. مخاطبین به طور کامل تغییر سلیقه دادن، فن های قدیمی بیشترشون الان یا مردن یا پدربزرگ شدن، مسلمه که باید بازی برای مخاطبین جدید ساخته بشه و در عین حال FF باشه و روح سری رو داشته باشه. البته این روح برای خیلی ها ظاهرا تعریف متفاوتی داره، بعضی ها کارکترهای تیپیکال و شونن رو برابر با روح فف میدونن، من نوعی داستان و شخصیت پردازی خفن رو در کنار موسیقی های فوق ایموشنال و جذاب.

روی هم رفته نظر من اینه، FF نیاز به تغییر داشت، و XVI شجاعت و جسارت اعمال این تغییرات بنیادین رو داشته. شواهد و قراین نشون داده کارش رو هم خوب انجام داده و این تغییرات رو دستکم با کیفیت عالی انجام داده. در نتیجه باید بهش فرصت بدیم تا بیاد بیرون و کامل تجربه اش کنیم ببینیم خروجی چیه، بعد قضاوتش کنیم. و این کیفیت بالا هم به معنی بی نقص بودن نیست، طبق معمول چون انحصاری سونی هست همه شمشیر رو براش از رو بستن دو فریم بیفته یا جزییات یه تکسچر پایین باشه میکننش پیرن عثمون میزنن به نیزه ها دوره میچرخن تو اینترنت، اما بازی خوب به معنای بازی بی نقص و پرفکت نیست. از نظر من FFXVI بتونه این المان های جدید رو به شکل یه تجربه پکد خوب و منسجم در بیاره، یعنی کارشو درست انجام داده و به درستی سرآغاز یه شروع تازه است.

تنها ایراد FFXVI همین XVI ـه. باید این شماره رو از تهش مینداختن بهش میگفتن Final Fantasy خالی، کامل ریبوت میشد. اینجوری همه میفهمیدن یه محصول تازه است، یه چیز اساسا جدید و از نو شروع شده. بازم میگم اجازه بدید بازی بیاد، همه بریم، بعد نقدش کنیم. مطمعنم همه فن ها بازی رو نمیپسندن، ولی اگه عموم گیمرها دوستشون داشته باشن و فروش خوبی بکنه، همینطور امتیازهای جالب بگیره، یعنی کارش رو درست انجام داده.

من خودم تو پیش بینی امتیاز زدن 93 95 چون دوست دارم این امتیاز رو بگیره، اما فکر میکنم بین 89 تا 91 می ایسته احتمالا. بستگی داره چند نفر ریویو بامب بشن، ولی +88 یعنی خیلی موفق. +90 هم که یعنی حجت رو تموم کرده و من شخصا دستور جهاد علیه هیترها میدم تو فروم:D
قطعا دیگه به اون دوران بر نمی گردیم کسی هم مثل ساکاگوچی نیست با چک و لقد cbu1 رو جمع کنه اخرین امیدمون به عنوان ff خوب همین 16 ولی به نظرم شماره رو حذف میکنن یه اسمی براش انتخاب کنن تا با نسخه های دیگه اشتباه گرفته نشه همین الان ملت چپ و راست می پرسن باید شماره های قبلی رو بزنن یا نه بعد 35 سال باید حرکت کپکام رو انجام بدن و برای هر نسخه اسم انتخاب کنن

این چیزی که من دیدم قطعا بالای 90 میشه هنوز زود امیدمون رو از دست بدیم
 
همشون فقط دارن گیم پلی بازی می بینند وگرنه تو همه موارد دیگه کاملا می شه روح Final Fantasy داخل بازی احساس کرد.
یکی بهشون باید بفهمونه که دیگه اون سیستم کلاسیک فراموش کنید مثل همون کاری که فن های RE کردن
گیم پلی کلاسیک می خوان برن سراغ این octaph traveler شنیدم بازی خوبی هم هست

این بازی برای من بوی ff12 میده
 
همشون فقط دارن گیم پلی بازی می بینند وگرنه تو همه موارد دیگه کاملا می شه روح Final Fantasy داخل بازی احساس کرد.
یکی بهشون باید بفهمونه که دیگه اون سیستم کلاسیک فراموش کنید مثل همون کاری که فن های RE کردن
البته فن های رزیدنت به دو دسته تقسیم شدن.کپکام هم سعی میکنه هر دو گروه رو نگه داره.مثلا با ریمیک های شاهکار 2 و 4.
شخصا به عنوان یه پیر مرد کلاسیک دوست،دلم میخواد اون کسی که داستان ایتان رو از اونجاش کشید بیرون پیدا کنم و اقامت دائم و اجباری ایران رو بکنم تو حلقش.

ولی قضیه فاینال یه کمی متفاوته و در واقع زنجیره داستانی کلا قطع میشه و با یه عنوان جدید با اسم قدیمی طرفیم که البته خیلی ها از جمله من رو خوشحال کرده.
پ . ن : شخصا در این مورد،جسم بازی برام مهمتر از روحشه و حس میکنم بسیار از این بدن لذت خواهم برد. :D
 
ظاهرا تو خارج یه عده از فنای 7 اومدن بحث کردن تا ثابت کنن 7 ریمیک از 16 بهتر توی بحث کم آوردن رفتن بازی رو اسپویل کردن توی فروم های ff16

فکر نکنم هیچ وقت این فندوم درست شه🤣
فکر کنم یوشیدا پیگیر بشه آخرسر بفهمه پشت سر لو رفتن نسخه فیزیکی ۱۶ فن های ۷ باشن و مافیا اصلی هم خود نومورا باشه :D
 
فکر کنم یوشیدا پیگیر بشه آخرسر بفهمه پشت سر لو رفتن نسخه فیزیکی ۱۶ فن های ۷ باشن و مافیا اصلی هم خود نومورا باشه :D
اینکه اسکوئر مافیا بازی هست هیچ شکی نیست

ولی چه قبلا که اسکوئر 12تا دویژن داشت
بعد اومد اینارو مرج کرد شد 4 تا cbu( مخفف creative business unit)
هر کدوم اینا یک هد دارن
CBU1:تحت رهبری yoshinori kitase که بعد از مرج هایی که اسکوئر انجام داد تیم kh هم زیر دست ایشونه!
CBU2: زیر نظر yu miake که بچه های انیکس هستن و تیم اسانو این بازی 2.5 بعدی ها از اونجا میاد
CBU3: که yoshida هد این بخش هست نیازی به توضیح نداره
CBU4: تحت رهبری Hirokazu Nishikado که تمرکز بیشتر روی عناوین موبایل دارن

خلاصه چه اون زمان که اسکوئر 12 تا دویژن داشت، چه الان که مرجشون کرده، نومورا مسئول و قدرت اجرایی خاصی تو اسکوئر نداشته، و هیچوقت تصمیم گیرنده مدیریتی نبوده!!!

حالا به خاطر نقشش تو اسکوئر راحت میون بخش ها در رفت و آمده، ولی اصلا یک صدم اون چیزی که تو نت ازش ساختن نیست

اونطرف کیتاسه علاوه بر اینکه رئیس برند سری فاینال هست، حتی جزو هیئت مدیره اسکوئرم شده!!!!!!
 
اینکه اسکوئر مافیا بازی هست هیچ شکی نیست

ولی چه قبلا که اسکوئر 12تا دویژن داشت
بعد اومد اینارو مرج کرد شد 4 تا cbu( مخفف creative business unit)
هر کدوم اینا یک هد دارن
CBU1:تحت رهبری yoshinori kitase که بعد از مرج هایی که اسکوئر انجام داد تیم kh هم زیر دست ایشونه!
CBU2: زیر نظر yu miake که بچه های انیکس هستن و تیم اسانو این بازی 2.5 بعدی ها از اونجا میاد
CBU3: که yoshida هد این بخش هست نیازی به توضیح نداره
CBU4: تحت رهبری Hirokazu Nishikado که تمرکز بیشتر روی عناوین موبایل دارن

خلاصه چه اون زمان که اسکوئر 12 تا دویژن داشت، چه الان که مرجشون کرده، نومورا مسئول و قدرت اجرایی خاصی تو اسکوئر نداشته، و هیچوقت تصمیم گیرنده مدیریتی نبوده!!!

حالا به خاطر نقشش تو اسکوئر راحت میون بخش ها در رفت و آمده، ولی اصلا یک صدم اون چیزی که تو نت ازش ساختن نیست

اونطرف کیتاسه علاوه بر اینکه رئیس برند سری فاینال هست، حتی جزو هیئت مدیره اسکوئرم شده!!!!!!
کیتاسه مثل زالو داره گنده میشه فقط
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or