آخرین ویرایش:
آفلاینش دقیقا چیه؟ داستان محور هست بازی؟بدون هیچ گونه فن بازی چیزی که از IGN دیدم چه آنلاینش و چه آفلاینش فاجعه بود !
بدون هیچ گونه فن بازی چیزی که از IGN دیدم چه آنلاینش و چه آفلاینش فاجعه بود ! با اون اوضاع نمره هایی مثل 5 به نظرم نمره خوبیه براش
غیر از گرافیک افتضاحش که در حد بازی های لانچ نسل قبل هست بقیه موارد هم خیلی بده حتی زحمت نکشیدن یا توان اینو نداشتن که بعد 5 سال انیمیشن دویدن رو در حد استاندارد درست کنن , 15 دقیقه اول بازی رو که دیدم از فضای بازی تا گیم پلی و گرافیک و کاراکتر نچسب همه چی افتضاح بود . جالبه در یکی از کامنت های یوتیوب که زیاد هم لایک خورده بود گفته بودن حتی موسیقی هم افتضاحه و اینو در بخش آنلاینی که دیدم بعد چند دقیقه قشنگ رو اعصاب بود ! این بحث Cloud و تخریب پذیری آنلاینش هم در همون ویدیوی IGN گفته بودن که اصلا حس تخریب پذیری بهت دست نمیده و انگار کاغذ داره خورد میشه میاد پایین اونم با اون گرافیک افتضاح ! در کل با توجه به نمایش ها مشخص بود کاملا فیل هست ولی خب یکی از دوستان اینجا به این بازی میگفت کرک پشم ریزون 3 و انقلاب میکنه و کرکداون داره تکنولوژی رو ارائه میده که استودیوهای معظم شما ازش سر در نمیارن
با توجه به اینکه اون 5 ها هم هنوز ثبت نشده متا میتونه بره زیره 60 بعد اونور نک 2 رو با متای 69 خود سونی فنا هم ترول میکنن اینجا همچین بازی میشه انقلاب و گیمر به کمال رسوناینه فرق انتظارات فن ها که بازی مثل دیزگان رو همش ایراد میگیرن بعد اینور همچنین بازی اینقدر مورد پسنده !
در کل منطق مایکرو رو نمیفهمم scalebound هر چی بود قطعا از این خیلی بهتر میشد ولی کنسل میشه ولی این بازی بعد 5 سال همچین کیفیتی داره
اخرم نگفتن دلیل کنسل شدن scalebound چی بود با اینکه یه نوع ترکیب یا تقلید از رو dmc و ریل شوتری مثل panzer dragoon بود ولی نمایش اخرش خیلی خوف بود حتی افت فریم هم نداشت من واقعا بهش امید داشتم........ابن استقامت را باید روی Scalebound به خرج میدادن. من مطمئن بودم و هستم که خیلی خیلی میتونست بازی بهتری باشه. از اولین روز معرفی اینم گفتم که Crackdown 3 یک بازی بیخود هست.امیدوارم واقعا دیگه از این دست بازی ها مدیریت جدید نسازه.
از توییت های کامیا اینجور نشون میداد که اختلاف نظر بین PG و ماکرو وجود داشت. من توییت ها رو توی همین بازیسنتر زمان کنسلش دیدم. انگار ماکرو یه چیز میخواست و PG زیر بار نمیرفت و آخرش....اخرم نگفتن دلیل کنسل شدن scalebound چی بود با اینکه یه نوع ترکیب یا تقلید از رو dmc و ریل شوتری مثل panzer dragoon بود ولی نمایش اخرش خیلی خوف بود حتی افت فریم هم نداشت من واقعا بهش امید داشتم........
Lol نکنه زمان مدیریت اسپنسر هم بوده؟ اگه اینجوره از مدیریت اسپنسرم هیچ چیز درست حسابی در نمیاد اینم مثل دان متریک باید بره پی کارش چون تا الانم درباره بازیا فقط حرف زده هیچ عملی نکرده تازه کلمه انحصاری برا xbox از بین برده...... چجوریه peter moore وقتی 360 امد به راحتی gears برای لانچ کنسول اماده کرد و تو سال های فعالیتش تو xbox با اون وضع انحصاریا هرسال بهتر میشد؟از توییت های کامیا اینجور نشون میداد که اختلاف نظر بین PG و ماکرو وجود داشت. من توییت ها رو توی همین بازیسنتر زمان کنسلش دیدم. انگار ماکرو یه چیز میخواست و PG زیر بار نمیرفت و آخرش....
باید بگی تعداد کاربرانش, چون تا قبل گیم پس هم مایکرو آمار فروش نمیداداینطوری تعداد کنسلیها بالا میرفت و آبروریزی میشد
متای زرد واسه انحصاریای مایکرو عادی شده، با عرضه کردنش کمتر ضربه میخورن و حداقل حالا یه بازی جدید برای گیمپس جور کردن!
من از همه چیز بیشتر منتظرم ببینم فروشش چطور میشه.
داداش Ori و Cuphead انحصاری نیستن ! کلا ماکرو انحصاری نداره !!! Knack 2 هم خوبه xD بکش بیرون از بحث چون کاملا واضحه سره چی داری این بحثو می کنیپلتفرم انحصاری اگه منظورتون ویندوز هست که این همه بازی روی ویندوز داره میاد. درسته بودجه ساخت رو داره ماکروسافت میده ولی اگه فرض کنیم tlou هم روی استیم منتشر بشه باز انحصاری سونی حساب میشه؟
نظر من رو بخوای ماکروسافت اسپنسر داره مسیر کونامی رو میره. شرکتی که گیمر براش مهم نیست سود و پول براش مهم است. واسه همین اصرار به صرف آنلاین داره برای همین فقط سخت افزار و ساختن کنترلر با رنگ و شکل مختلف براش مهم است.Lol نکنه زمان مدیریت اسپنسر هم بوده؟ اگه اینجوره از مدیریت اسپنسرم هیچ چیز درست حسابی در نمیاد اینم مثل دان متریک باید بره پی کارش چون تا الانم درباره بازیا فقط حرف زده هیچ عملی نکرده تازه کلمه انحصاری برا xbox از بین برده...... چجوریه peter moore وقتی 360 امد به راحتی gears برای لانچ کنسول اماده کرد و تو سال های فعالیتش تو xbox با اون وضع انحصاریا هرسال بهتر میشد؟
اون که جای خود داره اگه مایکرو فن هاش براش مهم بودن به بهانه ویندوز برای سود بیشتر بازیاش برا pc نمیداد.....ولی سرویساش بیشتر به نفع گیمراس تا خودشون این باید قبول کرد سرویس دهیشون عالیه ولی مسئله مدیریت ضایع مایکرو هست که ازادی به سازنده نمیده(حالا جدیدا گفتن بودجه نامحدود میده) و مثل سونی نمیخواد بازی چیز نو و جدیدی داشته باشه و همون فرمول قدیمی تکرار میکنه واسه همینه که بازیاشون این نسل و اواخر نسل قبل متای +90 نگرفتن الانم که تازه متوجه شدن رفتن تو کار اسکی از سیاستای سونی سر gears5 تقریبا امدن کاری که سونی با gow کرد روش اجرا کردن که حرکت خوبیه ولی معلوم نیست مثل قدیما نتیجه بده یا نهنظر من رو بخوای ماکروسافت اسپنسر داره مسیر کونامی رو میره. شرکتی که گیمر براش مهم نیست سود و پول براش مهم است. واسه همین اصرار به صرف آنلاین داره برای همین فقط سخت افزار و ساختن کنترلر با رنگ و شکل مختلف براش مهم است.
طبق گفته دوستمون این استدیوها قراره سونی رو ورشکست کنن و گیمرهارو به کمال برسونن نسل بعداون که جای خود داره اگه مایکرو فن هاش براش مهم بودن به بهانه ویندوز برای سود بیشتر بازیاش برا pc نمیداد.....ولی سرویساش بیشتر به نفع گیمراس تا خودشون این باید قبول کرد سرویس دهیشون عالیه ولی مسئله مدیریت ضایع مایکرو هست که ازادی به سازنده نمیده(حالا جدیدا گفتن بودجه نامحدود میده) و مثل سونی نمیخواد بازی چیز نو و جدیدی داشته باشه و همون فرمول قدیمی تکرار میکنه واسه همینه که بازیاشون این نسل و اواخر نسل قبل متای +90 نگرفتن الانم که تازه متوجه شدن رفتن تو کار اسکی از سیاستای سونی سر gears5 تقریبا امدن کاری که سونی با gow کرد روش اجرا کردن که حرکت خوبیه ولی معلوم نیست مثل قدیما نتیجه بده یا نهدر کل معلوم نیست فازشون چیه و تا چه حد میخوان مثل سونی سر انحصاریا عمل کنن اسپنسر تا الان 10 تا استودیو خریده نصف اشغال نصف وضعشون نامعلوم جالبه که همین دو روز پیش shawn layden این حرکتشون ترول کرد.....مگراینکه امسال تو E3 اسپنسر یچی نشون بده و فقط با شعار just games نیاد جلو
اینم از اون جمله های ماندگار بازیسنتره که تازگی ارسال شدطبق گفته دوستمون این استدیوها قراره سونی رو ورشکست کنن و گیمرهارو به کمال برسونن نسل بعد![]()