امتیازات Bleeding edge

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
header.jpg


Initial release date: June 27, 2019
Mode(s): Multiplayer
Director(s): Rahni Tucker
Developer: Ninja Theory
Genre: Multiplayer online battle arena
Platforms: Xbox One, Microsoft
Windows, Windows 10
امتیازات این عنوان انحصاری شرکت مایکروسافت:

Metro GameCentral: 7/10

Eurogamer Italy: 7/10

Twinfinite: 6/10

Gamerheadquarters 6.7/10

TheGamesMachine (Italian) 6.8/10

Game Revolution 6/10

IGN Brasil (Portugese) - 7.5/10

Laptopmag - 7/10

Gameliner.NL (Dutch) - 6/10

IGN Italia (Italian) - 7.5/10

Spaziogames (Italian) - 7.3/10

TrueAchievements - 7/10

IGN España (Spanish) - 7/10

IGN Portugal: 7/10


xbox era: 7.5/10

GOTgame: 7.5/10

Hobby Consolas (spanish): 7.2/10

ign: 7/10 review in progress

AltChar:7/10

Destructoid: 65/100


Tuttotek (Italian) 7/10
Bleeding Edge Review –

ThisGenGaming
7.5/10
Bleeding Edge Review- Attack of

the Fanboy
6/10
Gamereactor Español

(Spanish)
7/10
Bleeding Edge Review – On the

Edge of Glory
7/10


20200327_130239-552x272.jpg
 
آخرین ویرایش:

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
این بازی با ۱۵ نفر ساخته شده، اونم خیلی قبل تر از اینکه مایکروسافت بخرتشون. اگه طبق فرمول جیسون شرایر بخوایم حساب کنیم، بودجه بازی زیر ۱۰ میلیون دلار بوده. در کل زیاد رو بازی مانور هم ندادن. باید دید hellblade2 چه جور در میاد. مثل اینکه چند تا کمبت دیزاینر واس اون استخدام کردن.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
Game Pass Filler که یوروگیمر استفاده کرده واژه مناسبیه واسه بازی. BE نه واسه ایکس‌باکس دارا نکته‌ی مثبتیه و نه برای نینجا تئوری...یه بازی معمولی که وقت یه استدیوی خوب رو گرفته تا گیم پس تعداد بازی بیشتری داشته باشه. با اینکه ایده خودشون بوده ولی مایکروسافت یا باید این پروژه رو کنار میزاشت (که البته اینطوری واسه اعضای استدیو که برای بازی تلاش کرده بودن، نامردی بود!) یا بهشون اجازه میداد وقت بیشتری روش بزارن که توی این مورد کلا مایکروسافت سابقه خوبی نداره.
با این تیم کوچیک الان چند تا پروژه رو دارن همزمان انجام میدن و از هل بلید 2 هم انتظارات بشدت بالاست...
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,338
نام
امیر
یا بهشون اجازه میداد وقت بیشتری روش بزارن که توی این مورد کلا مایکروسافت سابقه خوبی نداره.
آره مثلا نمونه اش نسخه دوم Ori که Moon Studios وقت کافی داشته سر ساخت بازی و مایکروسافت بازی رو تاخیر زد تا استودیو با خیال راحت رو بازی کار کنن. :)
مصاحبه سازنده های بازی راجع به همکاریشون با مایکروسافت رو هم می‌تونی بخونی .;)

یا هیلو که علاوه بر وقت کافی ، براساس شایعات بودجه حدود 500 میلیونی در اختیار استدیو 343 قرار گرفته (حالا لزوما نه همه اش برا خود بازی ، احتمالا قسمتی ازش هم برا ساخت انجین جدید استودیو هزینه شده) .
راه حل مناسب این مدل بازی ها همون طور که قبلا هم این‌جا اشاره شده عرضه شدنشون بصورت Early Access هست تا کم کم با بازخورد هایی که از مخاطب ها میگیرن بازی رو بروز کنن.
اینم یا مثل See of Thieves خودش رو بالا می کشه و پلیر های ثابت خودش رو پیدا می‌کنه یا متاسفانه به سرنوشت LawBreakers دچار می‌شه .
 
آخرین ویرایش:

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
کیلزون رو فقط مثال زدم، اصلا شما فرض رو بزار رو شکست قطعی بازی، اینکه گوریلا از یه بازی شکست خورده رسیده باشه به یه آی پی جدید عام پسند موفق، خودش اثبات بهتریه به حرف من که در مورد استراتژی درست پلی استیشن بود. همین شکست رو با رایز و کرایتک مقایسه کن.

من بحثم سر استراتژی کلی ایکس باکس هست، حالا اینکه چند تا بازی (که توسط سکند پارتی ها ساخته شدن (ساخت هورایزن ها توسط پلی گراند سکند پارتی انجام شد، بازی جدید رو میشه گذاشت به حساب پلی گراند فرست پارتی)) موفق عمل کرده باشن، چیزی رو تغییر نمیده.

اینکه استودیو فرست پارتی AA بسازه بهتره یا AAA، رو نیاز شرکت مالک تعیین میکنه. شما استودیو سانتا مونیکا رو در نظر بگیر، این استودیو یه زمان ظاهرا یه MMO رو می ساخته که هزینه سنگینی روی دست سونی گذاشت و نهایت هم کنسل شد، اما تو پروژه بعدی اومدن GOW رو احیا کردن و یه AAA تراز اول رو ارائه دادن. سانتا مونیکا تو همین نسل می تونست 5 تا بازی بسازه بجای یدونه، اما آیا بازار اینو میخواست؟ 5 تا بازی می ساخت که تاثیر کلشون در حد GOW نبود، بازار قطعا چنین چیزی رو طلب نمیکنه.
نظر من اینه که نینجا باید AAA ساز بشه. مایکروسافت اینو باید بفهمه اما به نظرم میاد که نفهمیده.

از همین الان میشه وضعیت مایکرو تو نسل بعد رو قضاوت کرد. خوشبینانه نیست سونی کارهای خفنی داره انجام میده. گوریلا رو دو برابر بزرگ تر کرده، همینکار رو قطعا با ناتی داگ و سانتا هم انجام میده، ساکر پانچ و اینسومینک رو هم در اختیار داره و قطعا به زودی AAA سازهای دیگه ای هم به این جمع اضافه میکنه. هر کدوم اینها تو نسل آینده سالی یه بازی عرضه کنن، برای یک نسل کافیه.
مایکروسافت چطور؟ کوالیشن با لوگو چرخ دنده تا آخرالزمان GEOW بسازه، تازه با همون فرمولی که اپیک 12 سال پیش معرفی کرد!
343 تا آخرالزمان هیلو بسازه، اینم با همون فرمولی که بانچی n سال پیش معرفی کرد!
باید این دو استودیو طور دیگه ای امتحان بشن!
از طرف دیگه مایکروسافت یه سری استودیو خریده که به نظرم میاد ازشون انتظار دار که با هزینه کم براش بازی بسازن، همون فرمول AA. سازنده we happy few، ابسیدین، حتی همین نینجا تئوری، سازنده state of decay، استودیو تیم شیفر و ... به نظر میاد جزء این دسته هستند.
یه چیزی میگم شاید منطق نداشته باشه ولی به نظرم حقیقته، همین این استودیوها نسل بعد بازی عرضه می کنن، اما نهایت یکی از فرست پارتی های سونی مثلا سانتا یه بازی عرضه میکنه و هر چی مایکرو ساخته و عرضه کرده رو میشوره میبره!
حرفت کاملا درسته اما رفتار مایکروسافت رو میشه اینطوری توجیه کرد که سیاست مایکروسافت فروش گیم پس هست. با توجه به این سیاست شاید تعداد عناوین مهمتر باشه و بنابراین ۵ تا AA به ۲ تا AAA ارجح باشن.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
دوستان فیتیله ترول هاتون رو تا چند روز پایین میکشیدین چون چند روز دیگه شاهکاری مثل پارادیتور داریم.. درسته هیچ ربطی به سونی نداره و فقط نقش پابلیشر بازی رو داره و استودیو سازندش هم قرار نبوده هیلو کیلر بسازه... ولی خوب اگه بد فیل بشه فرصت خوبی برای ضد حمله است...
 
  • Smile
Reactions: only sony

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
گیم پس ده ها برابر محتوای بروز بهتری نسبت به هر سرویس مشابه داره ارائه میده. سرویسی که بازی هایی مثل DMCV, Metro Redux, Wolfenestein Youngblood, Kingdom Hearts 3, Ori, Gears 5, Two Point Hospital , NBA2020, ACE Combat 7 فقط از بازی های 2019-2020 روش ارائه شده نیاز به فیلر نداره.

حالا یک کنترل نیومده انقدر ناراحتی نداره. اونم اسپنسر دروغ گو قولش را داده. احتمالا به زودی بیاد. :D
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
نمرات پایین زیاد داره . نینجا تئوری جزو شرکت هایی که من گفته بودم خیلی نمی شه بهشون امید بست بابت ساخت ip های پرفکت aaa ، البته این بازی با تیم کوچیکی ساخته شده . ولی خوب من به شخصه امیدی واسه اون یکی پروژه بزرگه هم نمی بینم که بتونه متای خفنی به دست بیاره :D شرکت های خفن ساز رو قبلا راجع بهشون توضیح دادم که باید رزومه داشته باشن !
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر