امتیازات Bleeding edge

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
header.jpg


Initial release date: June 27, 2019
Mode(s): Multiplayer
Director(s): Rahni Tucker
Developer: Ninja Theory
Genre: Multiplayer online battle arena
Platforms: Xbox One, Microsoft
Windows, Windows 10
امتیازات این عنوان انحصاری شرکت مایکروسافت:

Metro GameCentral: 7/10

Eurogamer Italy: 7/10

Twinfinite: 6/10

Gamerheadquarters 6.7/10

TheGamesMachine (Italian) 6.8/10

Game Revolution 6/10

IGN Brasil (Portugese) - 7.5/10

Laptopmag - 7/10

Gameliner.NL (Dutch) - 6/10

IGN Italia (Italian) - 7.5/10

Spaziogames (Italian) - 7.3/10

TrueAchievements - 7/10

IGN España (Spanish) - 7/10

IGN Portugal: 7/10


xbox era: 7.5/10

GOTgame: 7.5/10

Hobby Consolas (spanish): 7.2/10

ign: 7/10 review in progress

AltChar:7/10

Destructoid: 65/100


Tuttotek (Italian) 7/10
Bleeding Edge Review –

ThisGenGaming
7.5/10
Bleeding Edge Review- Attack of

the Fanboy
6/10
Gamereactor Español

(Spanish)
7/10
Bleeding Edge Review – On the

Edge of Glory
7/10


20200327_130239-552x272.jpg
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
اینکه نینجا تئوری اوضاع خرابی داشته و خطر تخته شدن در استدیو وجود داشته رو از کجا آوردید؟!
نینجا تئوری خودش گفته بود که اگه هل‌بلید 300 هزار نسخه بفروشه بودجه‌اش رو برمی‌گردونه...بازی کمتر از یه سال بعد از عرضه بیشتر از یه میلیون نسخه فروخت...الانم که روی پلتفرم‌های بیشتری عرضه شده، مطمئنا خیلی فروشش بیشتر شده.
دیگه همه موافق هستن که Hellblade به عنوان یه بازی که بصورت مستقل ساخته شده بشدت موفق بوده...هم از نظر فروش و هم توی فصل جوایز. با اون همه فروش، اونم بدون حضور ناشر، نینجا تئوری نمیتونسته تیم کوچیک خودش رو ساپورت کنه؟!
اینکه مایکروسافت فرشته نجات بوده و نزاشته در استدیو تخته بشه توهمی بیش نیست...صرفا مایکروسافت پیشنهادی داده که نتونستن رد کنن وگرنه با توجه به اطلاعات فروشی که داریم، اوضاع استدیو خیلی هم عالی بوده.
نینجا تئوری همیشه تیمی بوده که میخواسته چیزای جدید رو امتحان کنه...تا حالا توی تاریخ استدیو، هیچ نسخه‌‌ی دومی واسه بازیها ساخته نشده و همیشه استدیو رفته سراغ یه خلق یه تجربه جدید...تا اینکه مایکروسافت اومد و Hellblade 2 معرفی شد!
بلیدینگ ادج هم یه تجربه‌ی جدید واسه استدیو بوده که اتفاقا توی همه‌ی نقدا اشاره شده هسته‌ی گیم‌پلی بازی بشدت سرگرم‌کنندست. مشکل نداشتن محتواست...اینکه ناشر زمان کافی نداده تا محتوای بیشتری از همون اول برای بازی ساخته بشه و صرفا یه نسخه ناقص رو عرضه کرده داده دست ملت. نینجا تئوری جای ترول نداره ولی مایکروسافت داره!

علیرضا پست این دوستمونو که کوت کردی، بخونی میگه وقتی پروژه استارت خورده، استدیو وضع خرابی داشته. طبق چیزایی هم که من خوندم کلا نینجا چند تیم تقسیم شده بودن و پروسه ساخت این و هل بلید و چندتا بازی و پورت دیگه به صورت موازی رخ داده! اینجور نیست که بعد فروش خوب و موفق هل بلید برن ساخت اینو شروع کنن!
و خب داستان جوریه که اینا واقعا تا نزدیکی تخته شدن رفته بودن که رفتن سراق این و هل بلید و حالا بعدش هل بلید موفق میشه و تصاحب ماکروسافت و فوقع ما وقع :D
توضیحات علی ونوم توی صفحه قبل کامل توضیح میده این داستانو
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر