امتیازات Bleeding edge

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
header.jpg


Initial release date: June 27, 2019
Mode(s): Multiplayer
Director(s): Rahni Tucker
Developer: Ninja Theory
Genre: Multiplayer online battle arena
Platforms: Xbox One, Microsoft
Windows, Windows 10
امتیازات این عنوان انحصاری شرکت مایکروسافت:

Metro GameCentral: 7/10

Eurogamer Italy: 7/10

Twinfinite: 6/10

Gamerheadquarters 6.7/10

TheGamesMachine (Italian) 6.8/10

Game Revolution 6/10

IGN Brasil (Portugese) - 7.5/10

Laptopmag - 7/10

Gameliner.NL (Dutch) - 6/10

IGN Italia (Italian) - 7.5/10

Spaziogames (Italian) - 7.3/10

TrueAchievements - 7/10

IGN España (Spanish) - 7/10

IGN Portugal: 7/10


xbox era: 7.5/10

GOTgame: 7.5/10

Hobby Consolas (spanish): 7.2/10

ign: 7/10 review in progress

AltChar:7/10

Destructoid: 65/100


Tuttotek (Italian) 7/10
Bleeding Edge Review –

ThisGenGaming
7.5/10
Bleeding Edge Review- Attack of

the Fanboy
6/10
Gamereactor Español

(Spanish)
7/10
Bleeding Edge Review – On the

Edge of Glory
7/10


20200327_130239-552x272.jpg
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
در تکمیل حرف دوستان بعد از قضایای DmC 2013 علارقم اینکه بازی خیلی خوبی بود ولی از سمت فن ها به دلیل تغییرات غرب پسندانه مورد حمایت قرارنگرفت و ساخت دنباله اون بازی منتفی شد
نینجا تئوری در تنگای مالی قرار گرفت و استدیو به دو تیم تقسیم شدند یکی تیم سازنده hellbalde یک اثر داستانی خطی و دیگری تیم سازنده bldeeing edge و هدف از این تقسیم هم این بود که هر دو سمت صنعت گیم (بازیهای داستانی و مولتی پلیر سرویس محور) تیر انداخته باشن و به اصطلاح شانس اخرشون رو از هر دو سمت امتحان کنند (خیلی دراماتیک یاده داستان ساخت فاینال فنتزی افتادم)

از اون طرف هم روی پورت پروژه های شرکت های ثالث کار میکردند تا خودشون رو بکشن جلو... یعنی اونقدر وضع خراب شده بود که نینجا تئوری که همیشه بازی ارژینال میساخت حالا وظیفه اش شده بود پورت دیزنی اینفینیتی برای موبایل! و ساخت مود VR جنگ ستارگان ...
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,504
نام
محمد
این حرف خود NT چند روز قبل از لانچ Hellblade:
We have no DLC planned, and we’ll wait to see how the launch plays out before making any decisions on what comes next for Hellblade

کاملا مشخص هست همون موقع عرضه هم نظرشون این بوده که اگه بازی موفق باشه، ادامه اش بدن. اتفاقا همون موقع خریداری شدن توسط مایکروسافت هم دقیقا اعلام کردن با همون آزادی عمل قبلی کارشون رو ادامه میدن.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
توی یک کنفرانس و میتینگ مطبوعاتی که E3 2019 با میزبانی مت بوتی رییس استدیوهای ماکروسافت برگذار شد و توش اعضای استدیوهای Double fine, Obsidian , Ninja Theory حضور داشتند و ازشون سوال میشد در مورد همکاری و خریداری شدن توسط ماکرو، یک بخشش اون عضو نینجا ثیوری گفت که ما قبل خریداری شدن خیلی محدودیت داشتیم، حتی نمیتونستیم تجهیزاتی مثل سخت افزارهای کامپیوتری که میخایم را هم راحت تهیه کنیم. چطور استدیویی که نمیتونه پول سخت افزار خودش را جور کنه وضعش خوب بوده؟

ویدیوش را پیدا نکردم کسی پیداا کرد بذاره. 50-60 دقیقه بود. خیلی هم جالب بود اتفاقا.
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
توی یک کنفرانس و میتینگ مطبوعاتی که E3 2019 با میزبانی مت بوتی رییس استدیوهای ماکروسافت برگذار شد و توش اعضای استدیوهای Double fine, Obsidian , Ninja Theory حضور داشتند و ازشون سوال میشد در مورد همکاری و خریداری شدن توسط ماکرو، یک بخشش اون عضو نینجا ثیوری گفت که ما قبل خریداری شدن خیلی محدودیت داشتیم، حتی نمیتونستیم تجهیزاتی مثل سخت افزارهای کامپیوتری که میخایم را هم راحت تهیه کنیم. چطور استدیویی که نمیتونه پول سخت افزار خودش را جور کنه وضعش خوب بوده؟

ویدیوش را پیدا نکردم کسی پیداا کرد بذاره. 50-60 دقیقه بود. خیلی هم جالب بود اتفاقا.
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
اینکه نینجا تئوری اوضاع خرابی داشته و خطر تخته شدن در استدیو وجود داشته رو از کجا آوردید؟!
نینجا تئوری خودش گفته بود که اگه هل‌بلید 300 هزار نسخه بفروشه بودجه‌اش رو برمی‌گردونه...بازی کمتر از یه سال بعد از عرضه بیشتر از یه میلیون نسخه فروخت...الانم که روی پلتفرم‌های بیشتری عرضه شده، مطمئنا خیلی فروشش بیشتر شده.
دیگه همه موافق هستن که Hellblade به عنوان یه بازی که بصورت مستقل ساخته شده بشدت موفق بوده...هم از نظر فروش و هم توی فصل جوایز. با اون همه فروش، اونم بدون حضور ناشر، نینجا تئوری نمیتونسته تیم کوچیک خودش رو ساپورت کنه؟!
اینکه مایکروسافت فرشته نجات بوده و نزاشته در استدیو تخته بشه توهمی بیش نیست...صرفا مایکروسافت پیشنهادی داده که نتونستن رد کنن وگرنه با توجه به اطلاعات فروشی که داریم، اوضاع استدیو خیلی هم عالی بوده.
نینجا تئوری همیشه تیمی بوده که میخواسته چیزای جدید رو امتحان کنه...تا حالا توی تاریخ استدیو، هیچ نسخه‌‌ی دومی واسه بازیها ساخته نشده و همیشه استدیو رفته سراغ یه خلق یه تجربه جدید...تا اینکه مایکروسافت اومد و Hellblade 2 معرفی شد!
بلیدینگ ادج هم یه تجربه‌ی جدید واسه استدیو بوده که اتفاقا توی همه‌ی نقدا اشاره شده هسته‌ی گیم‌پلی بازی بشدت سرگرم‌کنندست. مشکل نداشتن محتواست...اینکه ناشر زمان کافی نداده تا محتوای بیشتری از همون اول برای بازی ساخته بشه و صرفا یه نسخه ناقص رو عرضه کرده داده دست ملت. نینجا تئوری جای ترول نداره ولی مایکروسافت داره!
مرسی که لقب توهم رو هم اضافه کرده اید بهمون
من مشکلم اینه مایکروسافت چه هیزم تری به شما فروخته که تو جاهای بی ارتباط باهاش هم زور میزنید ماجرا رو بکشونید سمتش؟
این ویدئوی خود NT که تو تاپیک PSvX هم گذاشتمش
اگر که به اعضای استودیو هم نمیگید توهمی یا توهم زده یا هرچیزی

این خیلی واضحه که اوضاع NT خراب بوده مقاوت در برابر قبول کردنش فایده نداره
 
آخرین ویرایش:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
فارغ از این مباحث و کل‌کل‌ها، اگه کوچکترین علاقه‌ای به صنعت بازی دارید حتما این بحث و ویدیو رو ببینید، حرفهای خیلی جالب و قابل توجه ای زده میشه. حالا غیر از نینجا، دوتا از قدیمی‌ها و خاک خورده‌های این صنعت نشستن که حرفهاشون واقعا شنیدنیه.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
مرسی که لقب توهم رو هم اضافه کرده اید بهمون
من مشکلم اینه مایکروسافت چه هیزم تری به شما فروخته که تو جاهای بی ارتباط باهاش هم زور میزنید ماجرا رو بکشونید سمتش؟
این ویدئوی خود NT که تو تاپیک PSvX هم گذاشتمش
اگر که به اعضای استودیو هم نمیگید توهمی یا توهم زده یا هرچیزی

این خیلی واضحه که اوضاع NT خراب بوده مقاوت در برابر قبول کردنش فایده نداره
اینکه اوضاع نینجا تئوری خراب بوده و میخواستن درش رو تخته کنن دقیقا توهمه. اونم بعد از موفقیت Hellblade.
مایکروسافت هیزم تر به من نفروخته ولی با اینکه بیایید از مایکروسافت یه فرشته نجات درست کنید، مشکل دارم چون واقعیت نیست.
اینکه با خریداری شدن نینجا تئوری، بسیاری از محدودیت‌های استدیو برطرف میشه، واضحه چون مستقل بودن مشکلات خودشو داره...ولی این دلیل نمیشه بگیم قرار بود استدیو بسته بشه و مایکروسافت نجاتشون داد!
خلاصه که هیچ خبری در مورد اینکه استدیو قرار بوده بسته بشه وجود نداره و رسما دارید اطلاعات اشتباه پخش میکنید.
این مصاحبه نینجا تئوری بعد از فروش نیم میلیونی هل‌بلید بعد از سه ماه:
"Hellblade has opened new doors for us here at Ninja Theory and it's given us the confidence to be bold and open in the future. We've all taken a good break and we're now ready to face the next set of challenges"

اینم بخونید بد نیست...نحوه به موفقیت رسیدنِ استدیویی که قرار بوده درش تخته بشه و مایکروسافت نجاتشون داده:

How Ninja Theory proved independent AAA has a future
من نتیجه می گیرم شما این دوتا ویدئویی ه تو این صفحه بود رو ندیدید و از عوامل خود استودئو هم بیشتر در موردشون اطلاعات دارید و هرکس اون جوری که شما دوست دارید حرف نزنه متوهمه.
باش با نظریات خودت
ما + خود بچه های استودیو همه متوهمیم شما خوبی
هیچ جایی توی اون ویدیوها اشاره‌ای به بسته شدن استدیو نشده...همونطور که گفتم، واضحه در مورد نکات مثبت پشتیبانی مایکروسافت صحبت بشه چون مستقل بودن مشکلات زیادی داره...ولی خبری از در خطر بودن استدیو نیست...بر خلاف چیزی که شما گفتید.
 
آخرین ویرایش:

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
اینکه اوضاع نینجا تئوری خراب بوده و میخواستن درش رو تخته کنن دقیقا توهمه. اونم بعد از موفقیت Hellblade.
مایکروسافت هیزم تر به من نفروخته ولی با اینکه بیایید از مایکروسافت یه فرشته نجات درست کنید، مشکل دارم چون واقعیت نیست.
اینکه با خریداری شدن نینجا تئوری، بسیاری از محدودیت‌های استدیو برطرف میشه، واضحه چون مستقل بودن مشکلات خودشو داره...ولی این دلیل نمیشه بگیم قرار بود استدیو بسته بشه و مایکروسافت نجاتشون داد!
خلاصه که هیچ خبری در مورد اینکه استدیو قرار بوده بسته بشه وجود نداره و رسما دارید اطلاعات اشتباه پخش میکنید.
این مصاحبه نینجا تئوری بعد از فروش نیم میلیونی هل‌بلید بعد از سه ماه:
"Hellblade has opened new doors for us here at Ninja Theory and it's given us the confidence to be bold and open in the future. We've all taken a good break and we're now ready to face the next set of challenges"

اینم بخونید بد نیست...نحوه به موفقیت رسیدنِ استدیویی که قرار بوده درش تخته بشه و مایکروسافت نجاتشون داده:

How Ninja Theory proved independent AAA has a future
من نتیجه می گیرم شما این دوتا ویدئویی که تو این صفحه بود رو ندیدید و از عوامل خود استودئو هم بیشتر در موردشون اطلاعات دارید و از حرف ها اونچیزی که می خواید رو برداشت می کنید و هرکس اون جوری که شما دوست دارید حرف نزنه متوهمه.
ویدئویی که من گذاشتم به کنار که توش توصیح میدن که اصلا اوضاع مناسبی نداشتن. از یه طرف خبر تعطیلی چندتا استدیو سینگل پلیر ساز می اومدو از یه طرف دیگه استودیو نه اونقدر کوچیک بود که ایندی خطاب شن و نه اونقدری بزرگ بودن که بازیشون AAA بشه. همینطور خود استودیو در خطر نابودی شدیدی قرار داشت.
تو ویدئوی E3 2019 حرف های دام متیوز از دقیقه ی 13 به بعد رو گوش بدید حساب کار دستتون میاد
هلبلید موفق شد ولی در عوضش اوضاع BE اینه.به نظرت چقدر می تونستن دوام بیارن؟
باش با نظریات خودت
ما + خود بچه های استودیو و شخص دام متیوز همه متوهمیم شما خوبی
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
میگم چند وقت دیگه Predator: Hunting Grounds منتشر میشه سونی فن ها حواسشون هست ؟؟؟

:D
اینو همون اول معرفی بچه ها میگفتن متا بیشتر از ۴۰‌نمیشه :D مثل بعضیا ادعای کمال گرایی نداشتیم هیچ وقت:D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اگر درست یادم باشه، ساخت Hellblade همچین درست و درمون پیش نرفته بود. یادمه کانسپت های بازی اون اوایل با چیزی که عرضه داشت فرق میکرد. حتی یادمه یه دمو (؟) ازش دادن که خیلی انتقاد از کیفیتش شد و کلا NT گفت یه سری تغییرات اساسی باید اجرا کنه توی بازی و عرضه بازی رو عقب تر انداخت. نمیشه گفت وضعیت NT داغون بوده اما وقتی مستقل باشی، باید یه سرمایه گذار داشته باشی که بتونی ادامه بدی و اگر قرار باشه خودت هزینه رو از جیب بدی، نمیتونی خیلی از کارها رو انجام بدی و باید از سر و ته یه سری ایده ها بزنی.
 

Play4Fun_0

کاربر سایت
May 2, 2019
397
اگر درست یادم باشه، ساخت Hellblade همچین درست و درمون پیش نرفته بود. یادمه کانسپت های بازی اون اوایل با چیزی که عرضه داشت فرق میکرد. حتی یادمه یه دمو (؟) ازش دادن که خیلی انتقاد از کیفیتش شد و کلا NT گفت یه سری تغییرات اساسی باید اجرا کنه توی بازی و عرضه بازی رو عقب تر انداخت. نمیشه گفت وضعیت NT داغون بوده اما وقتی مستقل باشی، باید یه سرمایه گذار داشته باشی که بتونی ادامه بدی و اگر قرار باشه خودت هزینه رو از جیب بدی، نمیتونی خیلی از کارها رو انجام بدی و باید از سر و ته یه سری ایده ها بزنی.
واقعا درست هست، پول نباشه یه سری ایده ها رو هم نمیشه پیاده سازی کرد نه فقط تو بازی سازی حتی تو شغل های دیگه
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
میگم چند وقت دیگه Predator: Hunting Grounds منتشر میشه سونی فن ها حواسشون هست ؟؟؟

:D
Predator رو استودیو سونی نساخته اخه :D ولی بازم فاز سونی رو نفهمیدم چرا رفته ناشر اینا شده وقتی همچین کارنامه داغونی دارن
Predator: HUNTING GROUNDS IS THE WORST SONY GAME OF THIS GENERATION
:D
عزیزان سونی فن
yfe1_brace-yourself-winter.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر