امتیازات Bleeding edge

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
header.jpg


Initial release date: June 27, 2019
Mode(s): Multiplayer
Director(s): Rahni Tucker
Developer: Ninja Theory
Genre: Multiplayer online battle arena
Platforms: Xbox One, Microsoft
Windows, Windows 10
امتیازات این عنوان انحصاری شرکت مایکروسافت:

Metro GameCentral: 7/10

Eurogamer Italy: 7/10

Twinfinite: 6/10

Gamerheadquarters 6.7/10

TheGamesMachine (Italian) 6.8/10

Game Revolution 6/10

IGN Brasil (Portugese) - 7.5/10

Laptopmag - 7/10

Gameliner.NL (Dutch) - 6/10

IGN Italia (Italian) - 7.5/10

Spaziogames (Italian) - 7.3/10

TrueAchievements - 7/10

IGN España (Spanish) - 7/10

IGN Portugal: 7/10


xbox era: 7.5/10

GOTgame: 7.5/10

Hobby Consolas (spanish): 7.2/10

ign: 7/10 review in progress

AltChar:7/10

Destructoid: 65/100


Tuttotek (Italian) 7/10
Bleeding Edge Review –

ThisGenGaming
7.5/10
Bleeding Edge Review- Attack of

the Fanboy
6/10
Gamereactor Español

(Spanish)
7/10
Bleeding Edge Review – On the

Edge of Glory
7/10


20200327_130239-552x272.jpg
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
کیلزون رو فقط مثال زدم، اصلا شما فرض رو بزار رو شکست قطعی بازی، اینکه گوریلا از یه بازی شکست خورده رسیده باشه به یه آی پی جدید عام پسند موفق، خودش اثبات بهتریه به حرف من که در مورد استراتژی درست پلی استیشن بود. همین شکست رو با رایز و کرایتک مقایسه کن.

من بحثم سر استراتژی کلی ایکس باکس هست، حالا اینکه چند تا بازی (که توسط سکند پارتی ها ساخته شدن (ساخت هورایزن ها توسط پلی گراند سکند پارتی انجام شد، بازی جدید رو میشه گذاشت به حساب پلی گراند فرست پارتی)) موفق عمل کرده باشن، چیزی رو تغییر نمیده.

اینکه استودیو فرست پارتی AA بسازه بهتره یا AAA، رو نیاز شرکت مالک تعیین میکنه. شما استودیو سانتا مونیکا رو در نظر بگیر، این استودیو یه زمان ظاهرا یه MMO رو می ساخته که هزینه سنگینی روی دست سونی گذاشت و نهایت هم کنسل شد، اما تو پروژه بعدی اومدن GOW رو احیا کردن و یه AAA تراز اول رو ارائه دادن. سانتا مونیکا تو همین نسل می تونست 5 تا بازی بسازه بجای یدونه، اما آیا بازار اینو میخواست؟ 5 تا بازی می ساخت که تاثیر کلشون در حد GOW نبود، بازار قطعا چنین چیزی رو طلب نمیکنه.
نظر من اینه که نینجا باید AAA ساز بشه. مایکروسافت اینو باید بفهمه اما به نظرم میاد که نفهمیده.

از همین الان میشه وضعیت مایکرو تو نسل بعد رو قضاوت کرد. خوشبینانه نیست سونی کارهای خفنی داره انجام میده. گوریلا رو دو برابر بزرگ تر کرده، همینکار رو قطعا با ناتی داگ و سانتا هم انجام میده، ساکر پانچ و اینسومینک رو هم در اختیار داره و قطعا به زودی AAA سازهای دیگه ای هم به این جمع اضافه میکنه. هر کدوم اینها تو نسل آینده سالی یه بازی عرضه کنن، برای یک نسل کافیه.
مایکروسافت چطور؟ کوالیشن با لوگو چرخ دنده تا آخرالزمان GEOW بسازه، تازه با همون فرمولی که اپیک 12 سال پیش معرفی کرد!
343 تا آخرالزمان هیلو بسازه، اینم با همون فرمولی که بانچی n سال پیش معرفی کرد!
باید این دو استودیو طور دیگه ای امتحان بشن!
از طرف دیگه مایکروسافت یه سری استودیو خریده که به نظرم میاد ازشون انتظار دار که با هزینه کم براش بازی بسازن، همون فرمول AA. سازنده we happy few، ابسیدین، حتی همین نینجا تئوری، سازنده state of decay، استودیو تیم شیفر و ... به نظر میاد جزء این دسته هستند.
یه چیزی میگم شاید منطق نداشته باشه ولی به نظرم حقیقته، همین این استودیوها نسل بعد بازی عرضه می کنن، اما نهایت یکی از فرست پارتی های سونی مثلا سانتا یه بازی عرضه میکنه و هر چی مایکرو ساخته و عرضه کرده رو میشوره میبره!
Obsidian به وضوح یه سازنده AAA ساز هست، وقتی بودجه کافی داشته باشن بازیشون به لحاظ تکنیکی هم در حد AAA های مطرح میشه. شما این وسط The Initiative رو هم در نظر بگیر که واسه ساخت AAA تشکیل شده. پلی گراند دو تا تیم AAA ساز داره. Turn 10 و 343 و TC هم هستن، دیگه چند تا تیم AAA باید داشته باشن؟ انتظار نداشته باش طی یک یا دو سال وضعیت مایکروسافت کامل عوض بشه ولی به مرور داره شرایط بهتر میشه و کاملا واضح هست.
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
امیدوارم انقدر انصاف داشته باشن دوستان که پرونده نینجا تئوری رو نبندن بخاطر اولین بازیشون تو این سبک وسیاق ...
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
کیلزون رو فقط مثال زدم، اصلا شما فرض رو بزار رو شکست قطعی بازی، اینکه گوریلا از یه بازی شکست خورده رسیده باشه به یه آی پی جدید عام پسند موفق، خودش اثبات بهتریه به حرف من که در مورد استراتژی درست پلی استیشن بود. همین شکست رو با رایز و کرایتک مقایسه کن.

من بحثم سر استراتژی کلی ایکس باکس هست، حالا اینکه چند تا بازی (که توسط سکند پارتی ها ساخته شدن (ساخت هورایزن ها توسط پلی گراند سکند پارتی انجام شد، بازی جدید رو میشه گذاشت به حساب پلی گراند فرست پارتی)) موفق عمل کرده باشن، چیزی رو تغییر نمیده.

اینکه استودیو فرست پارتی AA بسازه بهتره یا AAA، رو نیاز شرکت مالک تعیین میکنه. شما استودیو سانتا مونیکا رو در نظر بگیر، این استودیو یه زمان ظاهرا یه MMO رو می ساخته که هزینه سنگینی روی دست سونی گذاشت و نهایت هم کنسل شد، اما تو پروژه بعدی اومدن GOW رو احیا کردن و یه AAA تراز اول رو ارائه دادن. سانتا مونیکا تو همین نسل می تونست 5 تا بازی بسازه بجای یدونه، اما آیا بازار اینو میخواست؟ 5 تا بازی می ساخت که تاثیر کلشون در حد GOW نبود، بازار قطعا چنین چیزی رو طلب نمیکنه.
نظر من اینه که نینجا باید AAA ساز بشه. مایکروسافت اینو باید بفهمه اما به نظرم میاد که نفهمیده.

از همین الان میشه وضعیت مایکرو تو نسل بعد رو قضاوت کرد. خوشبینانه نیست سونی کارهای خفنی داره انجام میده. گوریلا رو دو برابر بزرگ تر کرده، همینکار رو قطعا با ناتی داگ و سانتا هم انجام میده، ساکر پانچ و اینسومینک رو هم در اختیار داره و قطعا به زودی AAA سازهای دیگه ای هم به این جمع اضافه میکنه. هر کدوم اینها تو نسل آینده سالی یه بازی عرضه کنن، برای یک نسل کافیه.
مایکروسافت چطور؟ کوالیشن با لوگو چرخ دنده تا آخرالزمان GEOW بسازه، تازه با همون فرمولی که اپیک 12 سال پیش معرفی کرد!
343 تا آخرالزمان هیلو بسازه، اینم با همون فرمولی که بانچی n سال پیش معرفی کرد!
باید این دو استودیو طور دیگه ای امتحان بشن!
از طرف دیگه مایکروسافت یه سری استودیو خریده که به نظرم میاد ازشون انتظار دار که با هزینه کم براش بازی بسازن، همون فرمول AA. سازنده we happy few، ابسیدین، حتی همین نینجا تئوری، سازنده state of decay، استودیو تیم شیفر و ... به نظر میاد جزء این دسته هستند.
یه چیزی میگم شاید منطق نداشته باشه ولی به نظرم حقیقته، همین این استودیوها نسل بعد بازی عرضه می کنن، اما نهایت یکی از فرست پارتی های سونی مثلا سانتا یه بازی عرضه میکنه و هر چی مایکرو ساخته و عرضه کرده رو میشوره میبره!

صبحت های شما خیلی کلی بود ولی اکثریت رو قبول ندارم. چون اساسا در نگاه شما اثار سونی بیش از حد بت شده. من در همین حد بگم بازی AA پابجی از کل انحصاریهای سونی بیشتر فروخته (حالا یکم بیشتر، کمتر) و تاثیرش (یعنی بازیهایی مثل ایپکس و فورتنایت و CoD وارزون و بلک اوت و ...) چندین برابر اثار سونی بوده

درباره رشد استدیوها صحبت کردید من صرفا تحولات استدیوهای XGS از سال 2017 به بعد رو ردیف میکنم

استدیو Rare زمان ساخت SoT کلا صد نفر بود و الان به 250 نفر رسیده و از استدیوهای ثالث کمک میگیره ( ساخت بتل تادز به واسطه واکنش های منفی خیلی خیلی تاخیر خورده و مشخصا در حال بازسازی کلی هست)
کوالیشن زمان ساخت گیرز4 حدود 200 نفر بود و الان به 350 نفر رسیده و کمک دست Initiative شده و یکی از فنی ترین استدیوهای دنیاست! و در حال حاضر بیشتر به یک رهبر با یک بینش هنری نیاز داره
پلی گراند همینطور زمانی که با مایکروسافت شروع به کار کردن روی هرایزن زیره 100 نفر بودن و الان هدف 500 نفره (بشدت در عضوگیری سخت گیر هستند) و دو تیمه شدند. اینکه بگیم پلی گراند سکند پارتی بوده و موفقیت هاش به پای مایکروسافت نیست، خیلی ناجوانمردانه است! از کمک های استدیو ترن 10 بگیرید تا در اختیار دادن انجین داخلی به پلی گراند و غیره واز ابتدای تاسیس این استدیو...
خوده Initiative هم بهش اشاره شد استدیو تازه تاسیسی که هدف عضوگیری تاپ ترین تلنت ها در منطقه سانفرانسیسکو هست و به نظر با هایجک هایی که تا الان داشته موفق عمل کرده و به نظر براساس استخدامی ها شاهد یک بازی سینمایی خواهیم بود
و بازهم میگم نمیدونم چرا مثلا موفقیت اسپایدرمن در زمانی که اینسومنیاک سکندپارتی بود به پای سونی هست! ولی موفقیت Ori ها به پای مایکروسافت نیست؟ جز اینکه اری 2 قرار بود سال 2018 عرضه بشه ولی مایکروسافت تا دوسال به تیم اجازه داد بازی رو تاخیر بزنه؟ و مدت زمان بیشتری به ساخت اثر اختصاص بدن و نتیجه شده متای 90
براورده کردن رویای Age of Empires 4 به همراه یکی از خفن ترین استدیوهای استراتژیک ساز یعنی relic واقعا کم چیزی نیست! یک استدیو داخلی هم برای مدیریت برند AoE هم تاسیس کردند.
زنده کردن شبیه ساز پرواز مایکروسافت با کلی تکنولوژی جدید انقلابی که بدون شک ازخیلی هاش در بازیهای متفاوتی استفاده خواهد شد. همه این بازی ها AAA حساب میشن
343 که اصلا از لحاظ تعداد و اعضا داره یک غول بی شاخ و دم میشه! و خیلی اتفاقات بازتاب خبری در رسانه ها نداره و یکی از اقدامات درست اسپنسر برای این استدیو جمع کردن کل اعضا در یک ساختمون بود (تا قبل از اون دو ساختمون متفاوت داشتند) و بسیاری مسائل دیگه در همین حد که 3 4 تا استدیو فرعی زیردست 343 مشغول به ساخت هیلو متعلقات ش هستند
دادن فرصت سه ساله به استدیو turn 10 برای به وجود اوردن تکنولوژی و خلاقیت های جدید برای سری موتوراسپرت و رشد 30% اعضای استدیو در یکسال خرده گذشته
تصاحب استدیو برایان فارگو یعنی اینگزایل و براساس لیست استخدامی ها تایید شده در حال ساخت یک اثر AAA نقش افرینی هستند و از مدت زمانی که به XGS پیوستند 30 40% رشد اعضا داشتند
همینطور آبسیدین بعد از پیوستند به مایکروسافت رشد 30 40% ای داشته و تعداد اعضای بالغ بر 200 نفر شده و این بندگان خدا هم براساس لیست استخدامی ها در حال توسعه یک اثر AAA نقش افرینی هستند
استدیو نینجا تئوری هم از زمانی که به مایکروسافت پیوسته تا الان رشد دوبرابری داشته و دموهای هل بلید 2 و پروژه مارا رو دیدیم و واقعا خفن بودند! بیشتر یاده دوران طلایی بازیهای خطی نسل هفتم رو زنده نگه خواهند داشت که شما یک تجربه حدود ده ساعته فوق العاده غنی داشتید و خبری از المان های ضعیف RPG در بازیهای داستانی نبود (موردی که اکثریت بازیهای سینگل پلیر بهش روی اوردند از جمله همین بازیهای سونی)

و اتفاقا بگم خیلی جالبه بدونید برای مثال State of decay 2 در زمان عرضه از بازی دیترویت دیوید کیج موفق تر عمل کرد و یکی از دلایل جذب استدیو undead labs توسط مایکروسافت همین مورد میتونه باشه! حالا هم رشد داشتند و نسخه بعدی مثل اینکه خیلی گسترده تر!
و استدیو موجانگ سازنده ماینکرفت با اینکه واقعا شخصا اهلش نیستم ولی مایکروسافت در سطح گسترده ای این اثر , متعلقات ش رو به عنوان "بازی" رشد داشته و حقیقتا جای نقدی بهش نمیبینم. عنوانی که تعداد پلیرهای فعال ماهانه اش از کل جمعیت کشور ایران هم بیشتره !

در کل چیزی که میخوام بگم تنوع ژانری مایکروسافت وحشتناک بالاست. اکثریت این بازیها هم در قالب AAA هستند و همه رشد داشتند. ولی جایی که یک استدیو باید AA بسازه نباید جلوش وایستاد. برای مثال استدیو بند سونی به زور دیزگان رو قالب AAA اونم جهان باز عرضه کرد و مشخصا توان رقابت با کله گنده های این ژانر رو نداشت و نتیجه بعید میدونم حداقل از لحاظ برندینگ نتیجه مرغوبی از آب درامده باشه. (هرچند فروش بازی مثل اینکه خوب بوده ولی چقدر از بودجه رو برگشت داده معلوم نیست)
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
مشکلی که با ماکروسافت و بقیه ناشرا دارم اینه که میان بازی رو اول کار ناقص منتشر میکنن و به بهونه GaaS بودن به مرور محتواش رو بیشتر میکنن نه خیر اقا اول باید بازیت رو با محتوای کافی منتشر کنی بعد شروع به اضافه کردن محتوا کنی این سومین GaaS ماکروسافته که به این مشکل دچاره اخه یعنی چی ناشر باید یـ استاندارد بالا در نظر بگیره و نزاره بازی هاش با محتوای کم منتشر بشن الان مثلا SoD فلان ادیشن دادن که چی بشه ؟ این فلان ادیشن اگه تیم QA بازی و مراحل کیفیش درست صورت میگفرت باید همون روز عرضه منتشر میشد نه الان بعد یک سال خورده ای ! اینی که مثلا Sea of Thieves روز عرضه میاد ناقص منتشر میکنه بعد کم کم شروع میکنه محتواش رو کامل کنه اسمش ساپورت نیست اسمش کم اهمیت بودن کیفیت بازیش زمان لانچه مثل اینه شما بری پول یـ موبایل رو بدی بعد بگن این موبایل اول فقط باهاش میشه زنگ زد بقیه امکانات شبه مرور اضافه میشه در این حد مصخره !! الان اینا رو میگم صرفا بحث ماکرو نیست بحث همه ناشراست خیلی راحت به بهونه GaaS بودن میخوان از زیرش در برن اقا جان بازیت مشکل محتوا داره منتشرش نکن بزار هر وقت محتوای به مقدار قابل قبول رسید اون وقت منتشرش کن
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
مشکلی که با ماکروسافت و بقیه ناشرا دارم اینه که میان بازی رو اول کار ناقص منتشر میکنن و به بهونه GaaS بودن به مرور محتواش رو بیشتر میکنن نه خیر اقا اول باید بازیت رو با محتوای کافی منتشر کنی بعد شروع به اضافه کردن محتوا کنی این سومین GaaS ماکروسافته که به این مشکل دچاره اخه یعنی چی ناشر باید یـ استاندارد بالا در نظر بگیره و نزاره بازی هاش با محتوای کم منتشر بشن الان مثلا SoD فلان ادیشن دادن که چی بشه ؟ این فلان ادیشن اگه تیم QA بازی و مراحل کیفیش درست صورت میگفرت باید همون روز عرضه منتشر میشد نه الان بعد یک سال خورده ای ! اینی که مثلا Sea of Thieves روز عرضه میاد ناقص منتشر میکنه بعد کم کم شروع میکنه محتواش رو کامل کنه اسمش ساپورت نیست اسمش کم اهمیت بودن کیفیت بازیش زمان لانچه مثل اینه شما بری پول یـ موبایل رو بدی بعد بگن این موبایل اول فقط باهاش میشه زنگ زد بقیه امکانات شبه مرور اضافه میشه در این حد مصخره !! الان اینا رو میگم صرفا بحث ماکرو نیست بحث همه ناشراست خیلی راحت به بهونه GaaS بودن میخوان از زیرش در برن اقا جان بازیت مشکل محتوا داره منتشرش نکن بزار هر وقت محتوای به مقدار قابل قبول رسید اون وقت منتشرش کن
کلیت حرفت درسته ولی دو تا نکته هست. اول اینکه SoD مشکل محتوا نداشت و تو مفهوم مورد بحث GaaS حساب نمیشه، یه بازی تک نفره هست که کواپ هم میشه رفت. مشکلات تکنیکی شدیدی داشت و با اون وضعیت نباید عرضه میشد که اشتباه بزرگی بود عرضه یه بازی با اون وضعیت فجیع تکنیکی.

نکته دوم در مورد محتوا هم تو این بازی‌ها عموما بر پایه خواست مخاطب محتوایی که نیاز داره شکل می‌گیره. یعنی باید یه بیس اولیه شکل بگیره بعد محتوا رو بر مبنای خواسته اونا شکل بدن. البته این هم نقص به حساب میاد چون مخاطب داره پول میده تا یه بازی کامل انجام بده نه اینکه دو سال دیگه کامل بشه. دو راه واسه حل این مشکل هست، اولی عرضه بازی به صورت F2P و درآمدزایی بر اساس MTX که اینم خودش یه معضل هست. راه دوم عرضه به صورت Early Access هست که بهترین راهه و نسخه نهایی موقع عرضه هم یه بیس جمع و جور داره و هم محتوای بیشتری نسبت به حالت عادی. عجیبه ناشرهای بزرگ زیاد سراغ EA نمیرن در حالیکه سازنده‌های مستقل اکثرا بازی‌های GaaS رو به صورت EA منتشر میکنن.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مشکلی که با ماکروسافت و بقیه ناشرا دارم اینه که میان بازی رو اول کار ناقص منتشر میکنن و به بهونه GaaS بودن به مرور محتواش رو بیشتر میکنن نه خیر اقا اول باید بازیت رو با محتوای کافی منتشر کنی بعد شروع به اضافه کردن محتوا کنی این سومین GaaS ماکروسافته که به این مشکل دچاره اخه یعنی چی ناشر باید یـ استاندارد بالا در نظر بگیره و نزاره بازی هاش با محتوای کم منتشر بشن الان مثلا SoD فلان ادیشن دادن که چی بشه ؟ این فلان ادیشن اگه تیم QA بازی و مراحل کیفیش درست صورت میگفرت باید همون روز عرضه منتشر میشد نه الان بعد یک سال خورده ای ! اینی که مثلا Sea of Thieves روز عرضه میاد ناقص منتشر میکنه بعد کم کم شروع میکنه محتواش رو کامل کنه اسمش ساپورت نیست اسمش کم اهمیت بودن کیفیت بازیش زمان لانچه مثل اینه شما بری پول یـ موبایل رو بدی بعد بگن این موبایل اول فقط باهاش میشه زنگ زد بقیه امکانات شبه مرور اضافه میشه در این حد مصخره !! الان اینا رو میگم صرفا بحث ماکرو نیست بحث همه ناشراست خیلی راحت به بهونه GaaS بودن میخوان از زیرش در برن اقا جان بازیت مشکل محتوا داره منتشرش نکن بزار هر وقت محتوای به مقدار قابل قبول رسید اون وقت منتشرش کن

محتوای بازی هرایزن 4 با 450 ماشین در زمان عرضه، بزرگترین نقشه سری، چهار فصل متفاوت و تا الان دوسال پشتیبانی به عنوان یک بازی سرویس محور در زمان عرضه کم بوده؟ همین یک ماه پیش بتل رویال بهش اضافه شد
و یا محتوای گیرز5 در زمان عرضه کم بوده؟ یکی از نقد ها به گیرز5 این هست که چرا به کمیت اهمیت دادن!!!
چرا سعی میکنیم همه اش درباره مایکروسافت یکسری نقاط ضعف رو ببینیم و از مسائل ای که در اون درخشان کار کرده رو نادید بگیریم؟
 

Deadmau5

Joel Thomas Zimmerman
کاربر سایت
Mar 12, 2014
1,360
بازی خیلی خیلی گیمپلی سرگرم کننده ای داره و طراحی کرکتر های بازی واقعا تکه ولی با این محتوی عمر نمیکنه و مشکلاتی هم داره
بازی auto aim داره یعنی قفل میشی رو یکنفر همینجوری هی میزنیش
من دیروز که بازی میکردم رو طرف قفل که زدم انقدر تند تند کلیک راست زدم که بنده خدا از زیر دستم نتونست در بره
کل فایت های بازی من شروع کننده هر درگیری که بودم من بردم اون درگیری که حس خوبی نمیده :D
بازی اگر Free میشد100 صدرصد موفق میشد ارزش 30 دلار اصلا نداره ( البته من 6 دلار خریدم:))) با فروش لوت باکس و اسکین پول در میووردن
- بازی سیستم رنک نداره شما هیچ Reward خاصی نمیگیری که بهت انگیزه ای بده ادامه بدی
- پینگت بالای 200 بره از بازی پرتت میکنه بیرون
-کمبود مپ و ماد
-
 
آخرین ویرایش:

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,232
من دیروز که بازی میکردم رو طرف قفل که زدم انقدر تند تند کلیک راست زدم که بنده خدا از زیر دستم نتونست در بره
این چیزی که داری میگی بیشتر شبیه فاجعه هستش تا گیم پلی فان و بالانس:D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
بازی خیلی خیلی گیمپلی سرگرم کننده ای داره و طراحی کرکتر های بازی واقعا تکه ولی با این محتوی عمر نمیکنه و مشکلاتی هم داره
بازی auto aim داره یعنی قفل میشی رو یکنفر همینجوری هی میزنیش
من دیروز که بازی میکردم رو طرف قفل که زدم انقدر تند تند کلیک راست زدم که بنده خدا از زیر دستم نتونست در بره
کل فایت های بازی من شروع کننده هر درگیری که بودم من بردم اون درگیری که حس خوبی نمیده :D
بازی اگر Free میشد100 صدرصد موفق میشد ارزش 30 دلار اصلا نداره ( البته من 6 دلار خریدم:))) با فروش لوت باکس و اسکین پول در میووردن
- بازی سیستم رنک نداره شما هیچ Reward خاصی نمیگیری که بهت انگیزه ای بده ادامه بدی
- پینگت بالای 200 بره از بازی پرتت میکنه بیرون
-کمبود مپ و ماد
-

این چه کوفتیه :|
نه سیستم رنک داره نه Reward؟
این یعنی عملا تف تو صورت هم پلیرهای رقابتی هم پلیرهای کژوال :|
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

Deadmau5

Joel Thomas Zimmerman
کاربر سایت
Mar 12, 2014
1,360
این چیزی که داری میگی بیشتر شبیه فاجعه هستش تا گیم پلی فان و بالانس:D
مورتال کمبت هم میتونی همینطوری طرف با یه اتک بزنی ببری بازی رو
بازی خیلی فان هونجور که گفتم ولی با این محتوا خسته کننده میشه بازی یه جوراییearly access
من پارسال generation zero پیش خرید کردم بعد یک هفته بازی دیگه خستم کرد و نظرات راجب این بازی تو استیم به mostly negative هم رسید ولی Dev ها بازی پشتیبانی کردن و الان نسبت به سبکش پلیر زیاد داره و به very positive رسیده

شخصا متا هیچ بازی شخ** نیست مهم اینکه از بازی لذت ببرم ولی متای نهایتن 75 مناسب براش :-?
این چه کوفتیه :|
نه سیستم رنک داره نه Reward؟
این یعنی عملا تف تو صورت هم پلیرهای رقابتی هم پلیرهای کژوال :|
احتمالا اضاف میکنن
شما با point ها بازی میتونی perk بگیری کرکتر تو اپگرید کنی مثلا سریع تر بره یا Dps بیشتر بده و ...
من بازی refund کردم ببینم بعد 1 ماه چی میشه
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
مورتال کمبت هم میتونی همینطوری طرف با یه اتک بزنی ببری بازی رو
بازی خیلی فان هونجور که گفتم ولی با این محتوا خسته کننده میشه بازی یه جوراییearly access
من پارسال generation zero پیش خرید کردم بعد یک هفته بازی دیگه خستم کرد و نظرات راجب این بازی تو استیم به mostly negative هم رسید ولی Dev ها بازی پشتیبانی کردن و الان نسبت به سبکش پلیر زیاد داره و به very positive رسیده

شخصا متا هیچ بازی شخ** نیست مهم اینکه از بازی لذت ببرم ولی متای نهایتن 75 مناسب براش :-?

احتمالا اضاف میکنن
شما با point ها بازی میتونی perk بگیری کرکتر تو اپگرید کنی مثلا سریع تر بره یا Dps بیشتر بده و ...
من بازی refund کردم ببینم بعد 1 ماه چی میشه

با اینایی که تو گفتی، تو این سبکی که هست، به نظرم باید واقعا هسته بازی فان باشه که همچین متایی گرفته :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر